fas misschienquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb een kaartje over voor Toppers, maar niemand wil mee.. Wtf
HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
Dagen niet geDM't maar toch uit het niets weer een JE DM IS STUK berichtdonder op.
DM anders johannes_vermeer. Srsquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:11 schreef Ambipur het volgende:
1tje haakt af ivm issues. Wie ik ook bel, meevraag..... Niemand wil
Wat kom je lachen gvd, truttehoofd.quote:
Laat me, ben goedgemutstquote:
Dat gebeurd niet zo vaak.. dat is een mutsseequote:
op zich denk ik dat de toppers nog best grappig kunnen zijn.quote:
Ik bedoel maar, dus beter laat je me jou uitlachenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat gebeurd niet zo vaak.. dat is een mutssee
Daar krijg je mij ook niet mee naartoe. Al zuig je de rest van mijn leven aan mijn pener.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb een kaartje over voor Toppers, maar niemand wil mee.. Wtf
Ik ga om met dat soort volk. Nou ja, een deel van mijn vrienden/kennissengroep. Ze zijn leuk, hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich denk ik dat de toppers nog best grappig kunnen zijn.
alleen het volk dat er op af komt is minder
Jammr. Ben nu nml best wanhopig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar krijg je mij ook niet mee naartoe. Al zuig je de rest van mijn leven aan mijn pener.
Als ik mij bewust was van een middel om jou tegen te kunnen houden m.b.t mij uitlachen, had ik die al lang gehanteerd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, dus beter laat je me jou uitlachen
Zo niet, dan sla ik om als het weer
huisvrouwen ja?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga om met dat soort volk. Nou ja, een deel van mijn vrienden/kennissengroep. Ze zijn leuk, hoor.
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik mij bewust was van een middel om jou tegen te kunnen houden m.b.t mij uitlachen, had ik die al lang gehanteerd.
Echter, ben ik er van overtuigd dat deze niet bestaat.
Ik vind het wel leuk als je omslaat :S
oke oke, als jij de alcohol betaald ga ik wel meequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:24 schreef Ambipur het volgende:
OMG. Echt niemand wil gaan![]()
Shoutout via FB dan maar doen
wie gaat er dan ook naar de toppers, srs ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:24 schreef Ambipur het volgende:
OMG. Echt niemand wil gaan![]()
Shoutout via FB dan maar doen
en thuis afzet, meehelpt naar de voordeur te strompelen/vallen en lekker toestopt onder de dekens?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke oke, als jij de alcohol betaald ga ik wel mee
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:26 schreef jagga het volgende:
[..]
en thuis afzet, meehelpt naar de voordeur te strompelen/vallen en lekker toestopt onder de dekens?
nee, dan weet ze waar ik woonquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:26 schreef jagga het volgende:
[..]
en thuis afzet, meehelpt naar de voordeur te strompelen/vallen en lekker toestopt onder de dekens?
en hoe de fuck kom je anders thuis dan, met je zatte ballen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |