Daar ligt fucking veel post, overzicht kwijt geraakt.quote:
Stuk bijbal genegeerdquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al moet ik naar je toekomen om het uit je te slaan, posten zul je het.. Stuk bijbal
quote:
ah ja, handigquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Daar ligt fucking veel post, overzicht kwijt geraakt.
Handig als er 4 verdiepingen met mensen wonen die blijkbaar allemaal geen interesse in post hebben
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]Volgens mij kan jij helemaal niet woest zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maakt me woest
[ afbeelding ]
Nee, geen verkapte doodsverwensing.. Zou ik nooit bij je doen :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom er wel overheen. Toch maar die zooi doorspitten een keer. Wel tof om te weten of mijn stage goedgekeurd is.quote:
Beetje alcohol doet wonderen bij jou, dat hebben we nu al vaak genoeg gezien deze maand.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zal wel aan mij gelegen hebben, frigide enzo
quote:
Jammer mang, ik denk dat mijn rug mij het meest veranderd heeft. Dat is namelijk 95% van je wijdte. Daarom goed trainen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
train om de dag. En heb helaas niets om pullups te doen. Heb ik al naar gekeken.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij helemaal niet woest zijn.smoothSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pittige damequote:Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je maakt me woest
[ afbeelding ]
Nee, geen verkapte doodsverwensing.. Zou ik nooit bij je doen :$
[..]
Volgens mij kan jij helemaal niet woest zijn.Mwehehehe cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar alles kan, al komt het vrij weinig voor.. Zen is door mij uitgevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
[..]
Volgens mij kan jij helemaal niet woest zijn.Deze boy. So so smooth.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je maakt me woest
[ afbeelding ]
Nee, geen verkapte doodsverwensing.. Zou ik nooit bij je doen :$
Oh wow.. Wat... Wowquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
pittige dame![]()
zou de pit wel uit je witte druif halen hor
hoe komt het dat dat zo goed voor je rug is? dat gaat toch voornamelijk om je armen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:54 schreef Panzermaus het volgende:
Jammer mang, ik denk dat mijn rug mij het meest veranderd heeft. Dat is namelijk 95% van je wijdte. Daarom goed trainen.
Hij vergist zich, er zit veel woede in mequote:Op woensdag 22 mei 2013 11:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze boy. So so smooth.
[ afbeelding ]
Ik had afgelopen week niet getraind, had wat pijntjes + druk dus het kwam me wel goed uit om een weekje te rusten. Heb het gevoel dat ik in die week rust alleen maar sneller sterker ben geworden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jammer mang, ik denk dat mijn rug mij het meest veranderd heeft. Dat is namelijk 95% van je wijdte. Daarom goed trainen.
Hahaha omg ik ook gewoon he... komt aldoor terugquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:57 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Nootjes omdat ik nog steeds dat tyfuslied in m'n kop heb.
Ja, hier ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha omg ik ook gewoon he... komt aldoor terug
Goeie gif
Welk tyfuslied?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:57 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Nootjes omdat ik nog steeds dat tyfuslied in m'n kop heb.
Neequote:
quote:
Vind haat wel lekkerquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, hier ook.Ik haat je.
Wel hè.Mooie dame toch.
toch geen geluid hierquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze.
Now you're infected too. Graag gedaan.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:04 schreef Dqod het volgende:
Na 5 seconden alweer stopgezet, wanne grafmuziek
Ga wel drum 'n bass luisteren ofzo
Top! Slapen en rust houden is echt underrated.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week niet getraind, had wat pijntjes + druk dus het kwam me wel goed uit om een weekje te rusten. Heb het gevoel dat ik in die week rust alleen maar sneller sterker ben geworden.
http://www.exrx.net/WeightExercises/LatissimusDorsi/BWPullup.htmlquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe komt het dat dat zo goed voor je rug is? dat gaat toch voornamelijk om je armen?
Dat soort kapings zijn zo mooiquote:
Plaatje is geblockedquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
JA!!! :$
Huh?
Hahahaha hij zit niet in mijn kop.. Mijn hoofd nu:
[ afbeelding ]
'piew'quote:
Watquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat soort kapings zijn zo mooi
[..]
Plaatje is geblockedtypisch.
[..]
'piew'![]()
Wat doet zij?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huh?
[ afbeelding ]
Wat Mortaxx zegt :$quote:
Ik ga me vandaag nog bekerenquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat is niet Haram. De Islam is het enige geloof wat seks als ontspanning goedkeurt.
Wel ham eten nu het nog kanquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga me vandaag nog bekeren
Maar nu eerst eten
ik heb je altijd al goedgelovig gevondenquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga me vandaag nog bekeren
Maar nu eerst eten
Alsof ik dat niet weetquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]Zat moslims die ham eten.
Hell, zat moslims die alcohol zuipen.
U onwetende.
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Body_Slam_%28move%29quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vertel me hun naam. Ik kom ze afstraffen.
Die afstraffingen van jou ken ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vertel me hun naam. Ik kom ze afstraffen.
Oeh Stoyaquote:
Stoyaquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huh?
[ afbeelding ]
idd Stoyaquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huh?
[ afbeelding ]
lana del ray op de radioquote:
Lanaquote:
lana kan er best leuk uitzien, maar wat een schijtmuziek.quote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]??? Vanaf gif 7 is er weinig
meer aan
1) Bent u bekend met de uitspraak van FOK!user Ambipur "Zoals de Sharia het beveelt."?quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:49 schreef Salatrel het volgende:
werkt WD tegenwoordig bij UPC ofzo?
[ afbeelding ]
http://www.upc.nl/aanbiedingen/luiaard/
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1) Bent u bekend met de uitspraak van FOK!user Ambipur "Zoals de Sharia het beveelt."?
2) Bent u het met de PVV eens dat dit eens te meer aantoont dat Nederland in rap tempo aan het islamiseren is?
3) Ontvangt Ambipur op enige wijze overheidsgeld? Zo ja, vindt u het de taak van de Nederlandse overheid om fundamentalistische moslims die de Sharia voorstaan te sponsoren?
4) Welke maatregelen bent u bereid te nemen om ervoor te zorgen dat Henk en Ingrid haatvrij kunnen FOK!ken? Zo nee, waarom niet?
Sloths!quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:49 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1) Bent u bekend met de uitspraak van FOK!user Ambipur "Zoals de Sharia het beveelt."?
2) Bent u het met de PVV eens dat dit eens te meer aantoont dat Nederland in rap tempo aan het islamiseren is?
3) Ontvangt Ambipur op enige wijze overheidsgeld? Zo ja, vindt u het de taak van de Nederlandse overheid om fundamentalistische moslims die de Sharia voorstaan te sponsoren?
4) Welke maatregelen bent u bereid te nemen om ervoor te zorgen dat Henk en Ingrid haatvrij kunnen FOK!ken? Zo nee, waarom niet?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:49 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat je dan niet zo best af volgens mijquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]Lieverd, ik ben Turks en hou me eigenlijk bezig met vrouwenhandel. Ik ben hier dan ook vnml om chicks te hosselen.
Je moest eens weten hoeveel chicks ik hossel via DM.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gaat je dan niet zo best af volgens mij
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:52 schreef Silentalarm het volgende:
Hebben jullie er eigenlijk wel eens over nagedacht hoe chill bamboe eigenlijk is?niet als je buren het planten. die shit groeit dan overal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan hier van getuigen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel chicks ik hossel via DM.
Hadden mijn buren maar bamboe, nu groeien er vooral brandnetels in de tuinquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet als je buren het planten. die shit groeit dan overal.
Namen wil ik dan wetenquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel chicks ik hossel via DM.
in een gerecht van de chinees kan ik het op zich wel waarderenquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet als je buren het planten. die shit groeit dan overal.
kan hier ook niet echt warm van wordenquote:
Nee. Niet netjes.quote:
Ik kan het ook wel waarderen als het gegeten wordt door pandaberen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in een gerecht van de chinees kan ik het op zich wel waarderen
Awwww.. Zo lief.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel waarderen als het gegeten wordt door pandaberen.
[ afbeelding ]
Ja, gaat mij meer om de verschijning. Muziek boeit me nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lana kan er best leuk uitzien, maar wat een schijtmuziek.
graham norton zei tijdens het ESF: if you don't like lana del ray, you're gonna hate this anouk song
en het klopt, want dat was ook niet om aan te horen
wrs welquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:49 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
vind je t gek, de toppersquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb een kaartje over voor Toppers, maar niemand wil mee.. Wtf
Huh? had je toch van vriendinnen gekregen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
wat gekquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
En dat vind je srs raar?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb je altijd al goedgelovig gevonden
quote:
quote:
Eenschquote:
Ook eenschquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..], oh my, die vindt het wel leuk.
Hand up als je vindt dat geven leuker dan krijgen is.
Snap er niets van. Die ordinaire homomuziek spreekt iedereen toch aan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
Er zitten meer hetero's bij die band dan homo'squote:Op woensdag 22 mei 2013 13:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snap er niets van. Die ordinaire homomuziek spreekt iedereen toch aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |