Stoyaquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
JA!!! :$
Huh?
Hahahaha hij zit niet in mijn kop.. Mijn hoofd nu:
[ afbeelding ]
idd Stoyaquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
JA!!! :$
Huh?
Hahahaha hij zit niet in mijn kop.. Mijn hoofd nu:
[ afbeelding ]
lana del ray op de radioquote:
Lanaquote:
lana kan er best leuk uitzien, maar wat een schijtmuziek.quote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]??? Vanaf gif 7 is er weinig
meer aan
1) Bent u bekend met de uitspraak van FOK!user Ambipur "Zoals de Sharia het beveelt."?quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:49 schreef Salatrel het volgende:
werkt WD tegenwoordig bij UPC ofzo?
[ afbeelding ]
http://www.upc.nl/aanbiedingen/luiaard/
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1) Bent u bekend met de uitspraak van FOK!user Ambipur "Zoals de Sharia het beveelt."?
2) Bent u het met de PVV eens dat dit eens te meer aantoont dat Nederland in rap tempo aan het islamiseren is?
3) Ontvangt Ambipur op enige wijze overheidsgeld? Zo ja, vindt u het de taak van de Nederlandse overheid om fundamentalistische moslims die de Sharia voorstaan te sponsoren?
4) Welke maatregelen bent u bereid te nemen om ervoor te zorgen dat Henk en Ingrid haatvrij kunnen FOK!ken? Zo nee, waarom niet?
Sloths!quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:49 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1) Bent u bekend met de uitspraak van FOK!user Ambipur "Zoals de Sharia het beveelt."?
2) Bent u het met de PVV eens dat dit eens te meer aantoont dat Nederland in rap tempo aan het islamiseren is?
3) Ontvangt Ambipur op enige wijze overheidsgeld? Zo ja, vindt u het de taak van de Nederlandse overheid om fundamentalistische moslims die de Sharia voorstaan te sponsoren?
4) Welke maatregelen bent u bereid te nemen om ervoor te zorgen dat Henk en Ingrid haatvrij kunnen FOK!ken? Zo nee, waarom niet?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:49 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat je dan niet zo best af volgens mijquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]Lieverd, ik ben Turks en hou me eigenlijk bezig met vrouwenhandel. Ik ben hier dan ook vnml om chicks te hosselen.
Je moest eens weten hoeveel chicks ik hossel via DM.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gaat je dan niet zo best af volgens mij
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:52 schreef Silentalarm het volgende:
Hebben jullie er eigenlijk wel eens over nagedacht hoe chill bamboe eigenlijk is?niet als je buren het planten. die shit groeit dan overal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan hier van getuigen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel chicks ik hossel via DM.
Hadden mijn buren maar bamboe, nu groeien er vooral brandnetels in de tuinquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet als je buren het planten. die shit groeit dan overal.
Namen wil ik dan wetenquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel chicks ik hossel via DM.
in een gerecht van de chinees kan ik het op zich wel waarderenquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet als je buren het planten. die shit groeit dan overal.
kan hier ook niet echt warm van wordenquote:
Nee. Niet netjes.quote:
Ik kan het ook wel waarderen als het gegeten wordt door pandaberen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in een gerecht van de chinees kan ik het op zich wel waarderen
Awwww.. Zo lief.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel waarderen als het gegeten wordt door pandaberen.
[ afbeelding ]
Ja, gaat mij meer om de verschijning. Muziek boeit me nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lana kan er best leuk uitzien, maar wat een schijtmuziek.
graham norton zei tijdens het ESF: if you don't like lana del ray, you're gonna hate this anouk song
en het klopt, want dat was ook niet om aan te horen
wrs welquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:49 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
vind je t gek, de toppersquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb een kaartje over voor Toppers, maar niemand wil mee.. Wtf
Huh? had je toch van vriendinnen gekregen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
wat gekquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
En dat vind je srs raar?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb je altijd al goedgelovig gevonden
quote:
quote:
Eenschquote:
Ook eenschquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..], oh my, die vindt het wel leuk.
Hand up als je vindt dat geven leuker dan krijgen is.
Snap er niets van. Die ordinaire homomuziek spreekt iedereen toch aan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
Er zitten meer hetero's bij die band dan homo'squote:Op woensdag 22 mei 2013 13:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snap er niets van. Die ordinaire homomuziek spreekt iedereen toch aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |