Daar ligt fucking veel post, overzicht kwijt geraakt.quote:
Stuk bijbal genegeerdquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al moet ik naar je toekomen om het uit je te slaan, posten zul je het.. Stuk bijbal
quote:
ah ja, handigquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Daar ligt fucking veel post, overzicht kwijt geraakt.
Handig als er 4 verdiepingen met mensen wonen die blijkbaar allemaal geen interesse in post hebben
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]Volgens mij kan jij helemaal niet woest zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maakt me woest
[ afbeelding ]
Nee, geen verkapte doodsverwensing.. Zou ik nooit bij je doen :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom er wel overheen. Toch maar die zooi doorspitten een keer. Wel tof om te weten of mijn stage goedgekeurd is.quote:
Beetje alcohol doet wonderen bij jou, dat hebben we nu al vaak genoeg gezien deze maand.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zal wel aan mij gelegen hebben, frigide enzo
quote:
Jammer mang, ik denk dat mijn rug mij het meest veranderd heeft. Dat is namelijk 95% van je wijdte. Daarom goed trainen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
train om de dag. En heb helaas niets om pullups te doen. Heb ik al naar gekeken.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij helemaal niet woest zijn.smoothSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pittige damequote:Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je maakt me woest
[ afbeelding ]
Nee, geen verkapte doodsverwensing.. Zou ik nooit bij je doen :$
[..]
Volgens mij kan jij helemaal niet woest zijn.Mwehehehe cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar alles kan, al komt het vrij weinig voor.. Zen is door mij uitgevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
[..]
Volgens mij kan jij helemaal niet woest zijn.Deze boy. So so smooth.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je maakt me woest
[ afbeelding ]
Nee, geen verkapte doodsverwensing.. Zou ik nooit bij je doen :$
Oh wow.. Wat... Wowquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
pittige dame![]()
zou de pit wel uit je witte druif halen hor
hoe komt het dat dat zo goed voor je rug is? dat gaat toch voornamelijk om je armen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:54 schreef Panzermaus het volgende:
Jammer mang, ik denk dat mijn rug mij het meest veranderd heeft. Dat is namelijk 95% van je wijdte. Daarom goed trainen.
Hij vergist zich, er zit veel woede in mequote:Op woensdag 22 mei 2013 11:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze boy. So so smooth.
[ afbeelding ]
Ik had afgelopen week niet getraind, had wat pijntjes + druk dus het kwam me wel goed uit om een weekje te rusten. Heb het gevoel dat ik in die week rust alleen maar sneller sterker ben geworden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jammer mang, ik denk dat mijn rug mij het meest veranderd heeft. Dat is namelijk 95% van je wijdte. Daarom goed trainen.
Hahaha omg ik ook gewoon he... komt aldoor terugquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:57 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Nootjes omdat ik nog steeds dat tyfuslied in m'n kop heb.
Ja, hier ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha omg ik ook gewoon he... komt aldoor terug
Goeie gif
Welk tyfuslied?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:57 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Nootjes omdat ik nog steeds dat tyfuslied in m'n kop heb.
Neequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |