Squat, benchpress, deadlift, schoulderpress, barbell curls, dumbell row, dumbbell Curl en benchdipsquote:

Yeah, het wilde niet lukken allemaal, en toen dacht ik "Kom, ik bel Panzer even, dat werkt vast sfeerbevorderend"quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zie het eerder als een van jullie zieke fetishes, of hij was gewoon niet goed genoeg.

Hmm, alleen die dumbbell rows voor rug? Kun je niet ergens pullups doen? Hoe vaak train je per week btw?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Squat, benchpress, deadlift, schoulderpress, barbell curls, dumbell row, dumbbell Curl en benchdips
Mag hopen dat je nu niet die jongen de schuld geeft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Yeah, het wilde niet lukken allemaal, en toen dacht ik "Kom, ik bel Panzer even, dat werkt vast sfeerbevorderend"
 Je was vast nog te moe van de avond ervoor.
 Je was vast nog te moe van de avond ervoor.  

quote:LET OP RIJD NIET ACHTER UIT.
rijd wel voor uit.

Zal wel aan mij gelegen hebben, frigide enzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mag hopen dat je nu niet die jongen de schuld geeft.Je was vast nog te moe van de avond ervoor.

train om de dag. En heb helaas niets om pullups te doen. Heb ik al naar gekeken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, alleen die dumbbell rows voor rug? Kun je niet ergens pullups doen? Hoe vaak train je per week btw?

quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:32 schreef Chloroform het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)niet-achter-uit.html
[..]

gvd. En dan met inparkeren mag je duwen?
 gvd. En dan met inparkeren mag je duwen?  

"Ja, help even, moet m'n auto uit het vak duwen."quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]gvd. En dan met inparkeren mag je duwen?

Veel wind ;$quote:

Ik kan mij wel een beetje inbeelden wat voor figuren dat zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Ja, help even, moet m'n auto uit het vak duwen."

maar goed.. marktplaats
 maar goed.. marktplaats  

Hehe, doe ik thuis weleens. Staat op een heel licht schuin stukje, handrem er af en dan een stukje achteruit steppen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Ja, help even, moet m'n auto uit het vak duwen."

Die werken nietquote:

quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan mij wel een beetje inbeelden wat voor figuren dat zijnmaar goed.. marktplaats
Ja, hmhm.quote:zeer mooie en technisch goed onderhouden automobiel

WAT.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Hehe, doe ik thuis weleens. Staat op een heel licht schuin stukje, handrem er af en dan een stukje achteruit steppen.

hout werkt wel..quote:

Het gaat weer helemaal nergens over, ditquote:

Omfgquote:

Maar jouw benen zijn ook langer dan die subaru dusty die jij rijdquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Hehe, doe ik thuis weleens. Staat op een heel licht schuin stukje, handrem er af en dan een stukje achteruit steppen.

ook op dagen die je wel werkt hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Straatmakers boren altijd kkvroeg keihard voor mn huis op mijn vrije dagen, FDTHYUUJJFFVCCFHFHBVVBHHFDTHYUUJJFFVCCFHFHBVVBHH..

i know, rightquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het gaat weer helemaal nergens over, dit
Tevens heeft Chai vast goede beenspieren, denk ik

quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omfg
[..]
Maar jouw benen zijn ook langer dan die subaru dusty die jij rijd
 ? Komt gewoon doordat het daar schuin is, steppen is niet per se nodig, maar wel leuker.
 ? Komt gewoon doordat het daar schuin is, steppen is niet per se nodig, maar wel leuker.

Lekker voor jequote:Op woensdag 22 mei 2013 11:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Straatmakers boren altijd kkvroeg keihard voor mn huis op mijn vrije dagen, FDTHYUUJJFFVCCFHFHBVVBHHFDTHYUUJJFFVCCFHFHBVVBHH..

quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:39 schreef Chai het volgende:
[..]? Komt gewoon doordat het daar schuin is, steppen is niet per se nodig, maar wel leuker.

aparte meid ben je.
 aparte meid ben je. 

Daaromquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know, right
denk het ook. met die paarden enzo

Ik las gisteren iets over een magnetron.. Vond ik ook wel grappigquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Steppen met je auto.. okaparte meid ben je.
Had jij niet een keer die spiegel er af gereden?

Niet anders van die snotaap gewend.quote:

Ja die werd er afgereden inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Steppen met je auto.. okaparte meid ben je.
Had jij niet een keer die spiegel er af gereden?
 Maar dat was met de bus en tegen de spiegel van een andere bus.
 Maar dat was met de bus en tegen de spiegel van een andere bus.  , die staat meestal op het schuine stukje.
 , die staat meestal op het schuine stukje. 

Ja, de meesten welquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom
[..]
Ik las gisteren iets over een magnetron.. Vond ik ook wel grappig
 vertel je eens diepe geheimen wat niet nodig is.. word je keihard uitgelachen
 vertel je eens diepe geheimen wat niet nodig is.. word je keihard uitgelachen  

Ik heb wel medelijden met je hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Niet anders van die snotaap gewend.

quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Niet anders van die snotaap gewend.

Oh.. ja 'de bus'quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die werd er afgereden inderdaad.Maar dat was met de bus en tegen de spiegel van een andere bus.
Maar steppen doe ik met de baby polo, die staat meestal op het schuine stukje.
[..]

lijkt mij leuk.
 lijkt mij leuk.

Ik ook met jou.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met je hoor

Daarom vertel ik geen diepe geheimenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, de meesten welvertel je eens diepe geheimen wat niet nodig is.. word je keihard uitgelachen

Wow.quote:

Vanmorgen nog.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week niet alles gelezen

Ik zal nooit meer zoiets plaatsen hier. Heb de hele avond zitten rillen van onzekerheid.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom vertel ik geen diepe geheimen
Maar ga er gerust mee door nootmans, lekkertje :$
quote:

Tot 3 juni.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week niet alles gelezen

Lekker voor je.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer zoiets plaatsen hier. Heb de hele avond zitten rillen van onzekerheid.
:S

Al moet ik naar je toekomen om het uit je te slaan, posten zul je het.. Stuk bijbalquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer zoiets plaatsen hier. Heb de hele avond zitten rillen van onzekerheid.
:S
[..]

je komt nooit langs je voordeur?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:49 schreef Silentalarm het volgende:
Ik krijg de rapportage over mijn stagevoorstel ook echt per post. Net of ik ooit kijk of ik post heb

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |