Daaromquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know, right
denk het ook. met die paarden enzo
Ik las gisteren iets over een magnetron.. Vond ik ook wel grappigquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Steppen met je auto.. okaparte meid ben je.
Had jij niet een keer die spiegel er af gereden?
Niet anders van die snotaap gewend.quote:
Ja die werd er afgereden inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Steppen met je auto.. okaparte meid ben je.
Had jij niet een keer die spiegel er af gereden?
Ja, de meesten welquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom
[..]
Ik las gisteren iets over een magnetron.. Vond ik ook wel grappig
Ik heb wel medelijden met je hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Niet anders van die snotaap gewend.
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Niet anders van die snotaap gewend.
Oh.. ja 'de bus'quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die werd er afgereden inderdaad.Maar dat was met de bus en tegen de spiegel van een andere bus.
Maar steppen doe ik met de baby polo, die staat meestal op het schuine stukje.
[..]
Ik ook met jou.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met je hoor
Daarom vertel ik geen diepe geheimenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, de meesten welvertel je eens diepe geheimen wat niet nodig is.. word je keihard uitgelachen
Wow.quote:
Vanmorgen nog.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week niet alles gelezen
Ik zal nooit meer zoiets plaatsen hier. Heb de hele avond zitten rillen van onzekerheid.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom vertel ik geen diepe geheimen
Maar ga er gerust mee door nootmans, lekkertje :$
quote:
Tot 3 juni.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week niet alles gelezen
Lekker voor je.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer zoiets plaatsen hier. Heb de hele avond zitten rillen van onzekerheid.
:S
Al moet ik naar je toekomen om het uit je te slaan, posten zul je het.. Stuk bijbalquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer zoiets plaatsen hier. Heb de hele avond zitten rillen van onzekerheid.
:S
[..]
je komt nooit langs je voordeur?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:49 schreef Silentalarm het volgende:
Ik krijg de rapportage over mijn stagevoorstel ook echt per post. Net of ik ooit kijk of ik post heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |