Formulieren die ik moet invullen. Ik schijn ook op internet iets in te moeten vullen.quote:
Voor de pscyhologie enzo?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Formulieren die ik moet invullen. Ik schijn ook op internet iets in te moeten vullen.
Hoe gaat het oude baas? Al aan de seroquel?quote:
Nog niet. Wordt een latertje weer. Geen probleem, want ik heb toch niks te doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoe gaat het oude baas? Al aan de seroquel?
Haha, naja, zoals je al las. Sleep zequote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:46 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Nog niet. Wordt een latertje weer. Geen probleem, want ik heb toch niks te doen
Is dat zo'n lijst met 300 vragen om te kijken in welk DSM vak je past? Laat ff weten wat er uit voort komtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:55 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb net alles ingevuld. Het was makkelijker dan ik dacht
Ja, het is inderdaad zo'n lijst met vragen. Er is nu nog niks uit komen rollen, maar over een maand zal ik misschien wat meer wetenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is dat zo'n lijst met 300 vragen om te kijken in welk DSM vak je past? Laat ff weten wat er uit voort komt
Dat moet je toch direct al wel kunnen wetenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:04 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad zo'n lijst met vragen. Er is nu nog niks uit komen rollen, maar over een maand zal ik misschien wat meer weten
Ik heb net even weer ingelogd, maar ik heb nog geen resultaat gezien. Ik zal wel even op zoek gaan naar die andere lijstjesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat moet je toch direct al wel kunnen weten? Volgens mij zijn er ook wel van die enorme ellenlange vrragenlijstjes online. Vul ze maar eens in en kijken waar je op uit komt
Check hier mijn waarde! http://similarminds.com/personality_tests.htmlquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:38 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb net even weer ingelogd, maar ik heb nog geen resultaat gezien. Ik zal wel even op zoek gaan naar die andere lijstjes
Hoi, welkom!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:00 schreef MisssC het volgende:
Hoi
Ik meld me hier ook maar. Ik heb ook vaak last van angststoornissen. Niet altijd trouwens. Ik heb vlagen dat het helemaal was en dat ik optimaal geniet. Ik ben een enorme hypochonder. Ieder pijntje is bij mij een ernstige en ongeneeslijke vorm van kanker. Relativeren is lastig. Ik ben op mijn 19de in therapie geweest voor emetofobie (angst om te spugen), maar daar ben ik wonder boven wonder niet meer bang voor. Misschien omdat ik vrijwel nooit misselijk ben (klopt af). Ik merk dat ik in tijden van angst - ik heb net een heftige periode doorgemaakt dat ik mezelf had wijsgemaakt dat ik een hersentumor had - geen rust meer kan vinden. Ik gun het mezelf dan ook niet meer om te genieten ofzo, heel raar eigenlijk. Ik merk dat ik mijn omgeving op die momenten ook heel kwaad maak. Ik snap dat ook wel. Ik zit te miauwen over een hersentumor terwijl er mensen echt ziek zijn. Ik voel me daar ook heel schuldig over.
Ook heb ik eigenlijk altijd last van faalangst. Ik moet morgen naar stage (pabo). Morgen is mijn mentor er met wie ik het wat minder kan vinden en dan merk ik meteen dat die angst er is. Als ze naar me kijkt, dan denk ik meteen dat ze me een raar wijf vindt.
Bijna niemand weet dit trouwens van me. Iedereen denkt dat ik een ontzettend stabiel en onverschillig persoon ben. Mensen denken dat ik heel wijs ben, omdat ik me overal op in lees. Mooi niet dat ik iets fout zeg, want dan faal ik. Ik ben dan op mijn studie ook een regelrechte vraagbalk. Andere studenten stellen al hun vragen aan mij. Vooral nu tijdens een deadline met de minors. Ik geef ook andere vrienden en vriendinnen dikwijls advies over hoe ze met gevoelens en problemen om moeten gaan. Hypocriet eigenlijk...
Is hier iemand in dit topic die deze angsten ook herkend?
Ik zou best terug in therapie willen, maar ik krijg maar 8 sessies per jaar vergoedt. Het gaat op dit moment ook niet zo slecht dat ik niet functioneer. Ik ben soms gewoon een beetje labiel en dat vind ik eng. Ik was namelijk voor mijn puberteit helemaal niet zo. Ik moet daarbij wel vermelden dat ik verstoorde hormoonhuishouding heb.
Ik heb de persoonlijkheidsstoornissen test gedaan. Bij mij zijn avoidant en paranoid hoog.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Check hier mijn waarde! http://similarminds.com/personality_tests.html
Laat ff weten welke je doet, doe ik hem ook even. Ben benieuwd waarin we verschillen.
Gewoon normale mensen hebben dat ook vriend..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:22 schreef Senor__Chang het volgende:
Hebben anderen die seroquel gebruiken ook dat ze als het warm is, zich nog meer moe voelen dan normaal? Of verbeeld ik me het?
Ja, snap ik. Maar het is veel meer dan normaal. Kan bijna geen actie ondernemen of ik wil alweer gaan liggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon normale mensen hebben dat ook vriend..
En dan moet ik het natuurlijk niet vergeten... Ik heb een burnout, blijkbaar word je daar zo achterlijk van als een varkenskontquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:06 schreef MisssC het volgende:
Haha, is goed! Herkenning is altijd fijn. Vraag me de laatste tijd ook zo vaak af hoe ik die angsten heb ontwikkeld. Ja, van die faalangst weet ik het maar van die angst voor ziekte en dood eigenlijk een compleet raadsel. Nouja....
Ik kwam bij paranoide ook vrij hoog. Ook wel avoidant, al zou je dat niet zeggen. Alles rits verder?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:29 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb de persoonlijkheidsstoornissen test gedaan. Bij mij zijn avoidant en paranoid hoog.
Ik lijk ook een paar symptomen te hebben van een gegeneraliseerde angststoornis. Verder is het qua persoonlijkheid wel in orde.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik kwam bij paranoide ook vrij hoog. Ook wel avoidant, al zou je dat niet zeggen. Alles rits verder?
Ik merk dat ik toch moeite blijf houden met het toekomst perspectief. Ik gooi er weer wat ineternationale sollicitaties uit en het maakt mij niet uit waar ik terecht kom, maar daardoor merk ik ook dat ik me nergens thuis voel. Nergens echt een plek heb van, daar kun je tot jezelf komen.
Ik heb eigenlijk helemaal geen trek om weer keihard aan het werk te gaan, en loonslaaf te zijn. Wat je doet is toch allemaal gelul in de marge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |