Je ziet het verband tussen de huidige crisis en de schuldenexplosie niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
De discussie ging erover waarom de wereld in zo'n enorme crisis zit. Dan begin jij nu opeens over de vraag of mensen leningen terug moeten betalen of niet?
Het bericht praat over een kwart en een 1/8ste en jij scheert voor het gemak even alle PVV en SP stemmers over 1 kam.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef gelly het volgende:
PVV en SP stemmers zijn simpelweg goedgelovig. Het zijn gelovigen die religie hebben vervangen door complottheorieen. Vaak meten ze zich ook een slachtofferrol aan, slachtoffer van het Grote Complot in Den Haag om "de gewone man" te pakken.
Mensen die inderdaad niet weten dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen en dat er bewijs is voor een cover-up, die stellen teveel vertrouwen in de media en de overheid.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:45 schreef Japie77 het volgende:
Jezus wat een belachelijk bericht zeg.
Ten eerste is het een feit dat er UFO's bestaan. Zelfs de VS heeft daar in de jaren 60 een grootschalig onderzoek naar gedaan en geconcludeerd dat een aantal procent van de gevallen gewoon niet te verklaren is. Wat het woord Unidentified Flying Object dus bewijst.
Ten tweede zit de hele geschiedenis vol met complotten. Dus is het niet raar dat mensen in bepaalde complottheorieen geloven.
Mensen die dit soort berichten schrijven of mensen die niet in UFO's of complottheorieen geloven moeten eigenlijk opgesloten worden omdat ze in een fantasiewereld leven.
Precies.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Vreemd genoeg wijst onderzoek uit, dat hoe meer opleiding je hebt gehad, hoe groter de kans is dat je in bijv. UFO's "gelooft".
Misschien dat het niets met intelligentie te maken heeft, maar juist met een wantrouwen tegenover autoriteit. En er zijn meer dan genoeg redenen om autoriteit te wantrouwen.
Dat verband zie ik wel maar ik kijk verder dan mijn neus lang is. Zou je ook eens moeten proberen, steek je misschien nog wat van op.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:47 schreef justanick het volgende:
[..]
Je ziet het verband tussen de huidige crisis en de schuldenexplosie niet?
En blijkbaar begrijp je echt niet zo het met staatsobligaties werkt. Vreemd dat je desondanks wel boude uitspraken doet die je niet kunt onderbouwen.
Inderdaad. Er is pas een goed boek uitgekomen van Coen Vermeeren (hoofd van het Studium Generale TU Delft) (zou hij trouwens ook PVV of SP stemmen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Mensen die inderdaad niet weten dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen en dat er bewijs is voor een cover-up, die stellen teveel vertrouwen in de media en de overheid.
NWS / Medewerker Britse overheid geeft toe dat ridiculiseren UFOs beleid was
Ik heb altijd gedacht dat het UFO fenomeen wat onzinnig was en dat het mijn aandacht niet waard was. Als er echt iets aan de hand zou zijn, dat zouden we dat allemaal wel te horen krijgen via de media dacht ik altijd. Ik dacht dat de docu's op Nat Geo mij wel volledig zouden informeren over UFO's...quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Inderdaad. Er is pas een goed boek uitgekomen van Coen Vermeeren (hoofd van het Studium Generale TU Delft) (zou hij trouwens ook PVV of SP stemmen?) UFO's bestaan gewoon. Dat zouden mensen eens moeten lezen. Krijgen ze een mooi globaal beeld van het UFO fenomeen.
gelly staat ook niet bekend als helder licht op fokquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het bericht praat over een kwart en een 1/8ste en jij scheert voor het gemak even alle PVV en SP stemmers over 1 kam.
Over intelligentie gesproken
Ik vind je uitnodiging om naar BNW te komen niet aantrekkelijk. Sorry.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat verband zie ik wel maar ik kijk verder dan mijn neus lang is. Zou je ook eens moeten proberen, steek je misschien nog wat van op.![]()
Dat je het niet relevant acht geeft al aan dat je niet begrijpt hoe dit in elkaar steekt.quote:Dat je mijn onderbouwing niet snapt kan ik niet helpen natuurlijk. Of ik snap hoe staatsobligaties werken ga ik verder maar niet in aangezien het niet echt relevant is. Ik kijk naar het grote plaatje. Maar als je graag wil dat ik je vertel hoe dat werkt moet je het maar zeggen ok?
Wow goed man!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat het UFO fenomeen wat onzinnig was en dat het mijn aandacht niet waard was. Als er echt iets aan de hand zou zijn, dat zouden we dat allemaal wel te horen krijgen via de media dacht ik altijd. Ik dacht dat de docu's op Nat Geo mij wel volledig zouden informeren over UFO's...
Nou dat had ik dus goed mis. In 2011 pas zag ik voor het eerst de Disclosure Project uit 2001. Ik werd zo pissig dat niemand van de media mij had geinformeerd dat er honderden vooraanstaande getuigen uit onder andere het leger en de inlichtingendiensten, en ook astronauten, piloten, radarpersoneel enz. naar voren zijn gekomen met verhalen die er niet om liegen. Waarom heeft de media mij daarover nooit geinformeerd?
Waarom laat Nat Geo allerlei matige dingen zien in hun UFO docu's en waarom praten ze niet over commandanten, sergeanten, luitenanten, generaals enz. die serieuze uitspraken hebben gedaan over UFO's.
Ik was zo pissig dat niemand mij heeft geïnformeerd over de serieuze kant van het fenomeen, dat ik mn eigen website heb gemaakt met in mijn ogen het meest interessante materiaal:
http://aliens-ufos.jouwweb.nl/
Prima! Even goeie vrienden. Wil je bij deze nog wel even een leuke quote meegeven:quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:26 schreef justanick het volgende:
[..]
Ik vind je uitnodiging om naar BNW te komen niet aantrekkelijk. Sorry.
[..]
Dat je het niet relevant acht geeft al aan dat je niet begrijpt hoe dit in elkaar steekt.
Zit er even doorheen te scrollen maar wat een schitterende site man! Echt petje af. Heel uitgebreid, mooie vormgeving, je kan een reactie achter laten etc etc..quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat het UFO fenomeen wat onzinnig was en dat het mijn aandacht niet waard was. Als er echt iets aan de hand zou zijn, dat zouden we dat allemaal wel te horen krijgen via de media dacht ik altijd. Ik dacht dat de docu's op Nat Geo mij wel volledig zouden informeren over UFO's...
Nou dat had ik dus goed mis. In 2011 pas zag ik voor het eerst de Disclosure Project uit 2001. Ik werd zo pissig dat niemand van de media mij had geinformeerd dat er honderden vooraanstaande getuigen uit onder andere het leger en de inlichtingendiensten, en ook astronauten, piloten, radarpersoneel enz. naar voren zijn gekomen met verhalen die er niet om liegen. Waarom heeft de media mij daarover nooit geinformeerd?
Waarom laat Nat Geo allerlei matige dingen zien in hun UFO docu's en waarom praten ze niet over commandanten, sergeanten, luitenanten, generaals enz. die serieuze uitspraken hebben gedaan over UFO's.
Ik was zo pissig dat niemand mij heeft geïnformeerd over de serieuze kant van het fenomeen, dat ik mn eigen website heb gemaakt met in mijn ogen het meest interessante materiaal:
http://aliens-ufos.jouwweb.nl/
Project Camelot heb ik wel eens wat interviews van gezien. Vind alleen die interviewster soms zo irritant...quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zit er even doorheen te scrollen maar wat een schitterende site man! Echt petje af. Heel uitgebreid, mooie vormgeving, je kan een reactie achter laten etc etc..
Ken je trouwens Project Camelot? Enorm veel interviews met allerlei klokkeluiders en mensen die zich met oa het UFO fenomeen bezig houden.
Ja daar moet je een beetje doorheen prikken. Maar daar hebben meer mensen last van inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Project Camelot heb ik wel eens wat interviews van gezien. Vind alleen die interviewster soms zo irritant...
Ja bij de opmerkingen onder de youtube video's klaagt iedereen over haar interview stijlquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:50 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja daar moet je een beetje doorheen prikken. Maar daar hebben meer mensen last van inderdaad.
Goh goed argument inderdaad. Je hebt me overtuigd!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef Hexagon het volgende:
Tja dat had ik je ook zo kunnen vertellen. Complottheorieen zijn een gemakkelijke uitvlucht voor als je tegen je eigen beperkingen en ongelijk aanloop.
Tja ik kan het nog uitgebreider maken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Goh goed argument inderdaad. Je hebt me overtuigd!
Ik zeg nergens dat het systeem prima in elkaar zit. Het is alleen opvallend dat jij er geen bal van hebt begrepen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Prima! Even goeie vrienden. Wil je bij deze nog wel even een leuke quote meegeven:
It is well enough that people of the nation do not understand our banking and monetary system, for if they did, I believe there would be a revolution before tomorrow morning.
Henry Ford
Maar daar zul je het vast ook niet mee eens zijn...Want jij weet namelijk precies hoe het in elkaar steekt en dat systeem zit prima in elkaar toch?
Je vergeet nog een factor. Aluhoedjes kunnen zichzelf slim vinden omdat zij het wel 'door' hebben. In de praktijk pakken ze meestal wat losse onzin van wat vage websites en presenteren dat als onweerlegbare feiten, terwijl ze vaak geen flauw benul hebben waar ze over praten. Maar psychologisch kunnen ze zichzelf slim vinden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Hexagon het volgende:
Toch is het heel gemakkelijk om dingen die je mis vind gaan te schuiven op ongrijpbare entiteiten zoals en complot. Het is een mogelijkheid om die schuldige te maken aan iets dat je niet bevalt. In plaats van dat er eerlijk over nagedacht moet worden.
+1000 Heel goed verwoord.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat een domme discussie is het zo zeg. Net alsof alle complottheorieën met elkaar te vergelijken zijn.
Dat er een holle aarde is waar Reptilians leven, is een complottheorie van een hele andere orde dan een bedrijf als Monsanto dat politici op allerlei manieren beinvloedt achter de schermen.
Of dat de Amerikaanse overheid de twin towers met explosieven heeft opgeblazen is een complottheorie van een heel andere orde dan de Amerikaanse overheid die 9/11 heeft "laten gebeuren" door waarschuwingen van veiligheidsdiensten te negeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |