Ik moet zeggen dat ik toen wel gelachen heb om Lorena. Maar spannend was het niet nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad.. straks wordt het vergelijkbaar met de bevalling van Sjors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Volgens Ruud Feldkamp komt een grootdeel van de cast in de cliffhangerquote:Op maandag 27 mei 2013 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vergeet ook niet dat Wiet. Aysen, Mike, Sjoerd en die draagmoeder van Bing allemaal rare opvliegende types zijn. Ik verwacht dat er weer een of twee doordraaien. Als het iets is waarbij de dader eruit moet is het die draagmoeder.
Dit komt van de DVD "GTST: deel 2"quote:Op zondag 26 mei 2013 19:58 schreef PeterKelder het volgende:
Leuk om te zien dit
"Jongens, met dat vuur kunnen we niet fucken!"![]()
Dat account is nep toch??quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En via dat ging ik YouTuben en kwam ik hierop uit.
Godsamme. Wat ís dit.
Vroeg ik me ook afquote:Op maandag 27 mei 2013 20:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom sms't iedereen daar in CAPS LOCK?
DAT IS VAST IETS MEERDIJKSquote:Op maandag 27 mei 2013 20:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom sms't iedereen daar in CAPS LOCK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |