Inderdaad!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:31 schreef hplaserjet het volgende:
[..]
Vind het jammer dat die relatie tussen Menno en Lucas dat onderzoek naar Aysen saboteert, maar vind Menno wel een aanwinst voor de serie
Niet mee eens... Tot nu toe is iedere seizoensfoto die gebruikt werd op de box afkomstig van de seizoensfoto die ook in het boek van 12,5 jaar GTST staat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
[..]
Omdat ze die ook op de officiele site gebruiken.
De zwarte zie je haast zelden en Pete heeft natuurlijk dat seizoen ook een grote rol, die niet op de zwarte castfoto staat.
Is het ook. Mijn vrouw was laatst Take me out aan het kijken. Hij moet echt aan iedereen zitten vervelende kwal.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:43 schreef Frey het volgende:
Omhoog gevallen kwal die Kooijemans. Zo komt hij in ieder geval over op televisie en in interviews.
Maar heel zn gedrag lijkt erg op dat van Eddy, dus waarschijnlijk moeten ze dat.quote:Op zondag 26 mei 2013 08:04 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Is het ook. Mijn vrouw was laatst Take me out aan het kijken. Hij moet echt aan iedereen zitten vervelende kwal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van: Bron![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:12 schreef fotostarter het volgende:
Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Maar dat hebben ze toch ook op de site gedaan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet mee eens... Tot nu toe is iedere seizoensfoto die gebruikt werd op de box afkomstig van de seizoensfoto die ook in het boek van 12,5 jaar GTST staat.
WTFquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En via dat ging ik YouTuben en kwam ik hierop uit.
Godsamme. Wat ís dit.
Op de site worden andere foto's gebruikt dan in het boek en (uiteindelijk) op de DVD-cover staan. Zo ook de seizoen 3- en seizoen 4-castfoto, een íets andere dan op de box gebruikt is.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze toch ook op de site gedaan?
De seizoen 3 foto is anders omdat ze een aantal kleuren van sommige kledingstukken hebben aangepast?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Op de site worden andere foto's gebruikt dan in het boek en (uiteindelijk) op de DVD-cover staan. Zo ook de seizoen 3- en seizoen 4-castfoto, een íets andere dan op de box gebruikt is.
Nope: de seizoen 3-foto is gewoon enkele castleden in andere pose.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
De seizoen 3 foto is anders omdat ze een aantal kleuren van sommige kledingstukken hebben aangepast?
En seizoen 4 heeft toch geen officiële castfoto. Daar hebben ze een castfoto van seizoen 5 gebruikt en voor het vijfde seizoen een andere versie.
Hoezo, wordt de halve cast van een cliff geflikkerd?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:28 schreef roos85 het volgende:
Volgen Ruud (Noud) overtreft komende cliff de cliffhanger met Bowien en Ludo..
Daar kon ie niks over zeggenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoezo, wordt de halve cast van een cliff geflikkerd?
Eerst maar eens zien...quote:Op zondag 26 mei 2013 18:28 schreef roos85 het volgende:
Volgen Ruud (Noud) overtreft komende cliff de cliffhanger met Bowien en Ludo..
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:51 schreef majahoi het volgende:
nieuwe spoilers 3 t/m 7 juni :Die stonden een paar posts terug alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet zeggen dat ik toen wel gelachen heb om Lorena. Maar spannend was het niet nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad.. straks wordt het vergelijkbaar met de bevalling van Sjors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Volgens Ruud Feldkamp komt een grootdeel van de cast in de cliffhangerquote:Op maandag 27 mei 2013 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vergeet ook niet dat Wiet. Aysen, Mike, Sjoerd en die draagmoeder van Bing allemaal rare opvliegende types zijn. Ik verwacht dat er weer een of twee doordraaien. Als het iets is waarbij de dader eruit moet is het die draagmoeder.
Dit komt van de DVD "GTST: deel 2"quote:Op zondag 26 mei 2013 19:58 schreef PeterKelder het volgende:
Leuk om te zien dit
"Jongens, met dat vuur kunnen we niet fucken!"![]()
Dat account is nep toch??quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En via dat ging ik YouTuben en kwam ik hierop uit.
Godsamme. Wat ís dit.
Vroeg ik me ook afquote:Op maandag 27 mei 2013 20:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom sms't iedereen daar in CAPS LOCK?
DAT IS VAST IETS MEERDIJKSquote:Op maandag 27 mei 2013 20:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom sms't iedereen daar in CAPS LOCK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |