Nee, deze:quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nah, dat denk ik niet. Is dat niet die foto in Scala, waar ze allen met een glas champagne staan?
Je bedoelt deze?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat ik niet hoop is dat ze de Seizoen 10-castfoto gebruiken die ook op de site staat, waarbij Laura op de grond ligtGewoon die in het boek staat
Oh, die. Ik denk het niet, ze zullen gewoon de gewone seizoen 11-foto gebruikenquote:
Yups, die bedoel ik. Lelijke foto, ook hoe Caroline er bij staatquote:[..]
Je bedoelt deze?
[ afbeelding ]
Ik hoop inderdaad niet dat die het wordt: die hand van Ingeborg op de bips van Jette wordt me nét iets teveel.
Maar, is dat niet het seizoen met die verticale trapfoto (waar er ook weer twee van zijn)? Of was dat seizoen 12?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, die. Ik denk het niet, ze zullen gewoon de gewone seizoen 11-foto gebruiken
Ik wilde echt nét hetzelfde zeggenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yups, die bedoel ik. Lelijke foto, ook hoe Caroline er bij staat
de bovenste is seizoen 11, de onderste is seizoen 10quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, deze:
[ afbeelding ]
[..]
Je bedoelt deze?
[ afbeelding ]
Ik hoop inderdaad niet dat die het wordt: die hand van Ingeborg op de bips van Jette wordt me nét iets teveel.
Dat is inderdaad seizoen 12quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar, is dat niet het seizoen met die verticale trapfoto (waar er ook weer twee van zijn)? Of was dat seizoen 12?
quote:[..]
Ik wilde echt nét hetzelfde zeggen
Held!quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:55 schreef PeterKelder het volgende:
Dat is inderdaad een van de mooiste foto's
[ afbeelding ]
En nu maar hopen dat dit ook de echte boxcover gaat worden
De andere had Daantje hangend aan de trapleuning en Marcus er nog op, toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:02 schreef PeterKelder het volgende:
Dit is trouwens één van de twee seizoen 12-foto's:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De andere had Daantje hangend aan de trapleuning en Marcus er nog op, toch?
Gewoon hetzelfde als bij de huidige boxen van seizoen 1 en 2: de trap weglaten en de castleden in de lucht laten "zweven"quote:Ben nog steeds benieuwd hoe ze díe gaan oplossen op de DVD-cover.
Dat geeft nog steeds geen ruimte om het Goede Tijden-logo neer te dumpen op zo'n cover.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde als bij de huidige boxen van seizoen 1 en 2: de trap weglaten en de castleden in de lucht laten "zweven"
Ze kunnen een stukje van de onderkant weglaten, dat scheelt weer ruimtequote:Op woensdag 22 mei 2013 18:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat geeft nog steeds geen ruimte om het Goede Tijden-logo neer te dumpen op zo'n cover.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:55 schreef PeterKelder het volgende:
Dat is inderdaad een van de mooiste foto's
[ afbeelding ]
En nu maar hopen dat dit ook de echte boxcover gaat worden
Dan koop ik hem nog.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou zeker mooi zijnMaar het zou ook kunnen dat Bridge er een felroze cover van maakt, je weet maar nooit
40 euro voor 20 DVD's duur? Je mag best zeggen dat je dat duur vind, ik ben het alleen niet met je eens. Maar ja, wie ben ik om dat te beargumenteren: ik heb seizoen 4 via FOK! gewonnen, seizoen 5 met 20 procent korting bij de FRS gekocht voor 22 euro en seizoen 6 voor 21 euro via Marktplaats waar ik er bijna mee werd opgelicht.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:14 schreef icloud het volgende:
mag ik zeggen dat ik de box van seizoen 4 veel te duur vind, kijken of het op youtube staat of kan downloaden
Nee, dat vond ik ook!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:50 schreef icloud het volgende:
bizar hoe iemand als meneer harmsen totaal niet veranderd is qua uiterlijk zoals ik hem nu zie zo ken ik hem ook uit zijn de laatste scene`s
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:59 schreef icloud het volgende:
Wie is die oude opa die een deel van de aandelen van het winkelcentrum koopt tot woede van frits in de cliffhanger van seizoen 5?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En maak je 'm vervolgens zelf zwart
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zeg, hoe durf jij met zo'n toon over mij te praten, jongeman?! Manieren zijn je zeker niet bijgebracht!"
Herman Hogendoorn dus
Damn, scroll ik even naar beneden, zie ik die glasharde ogen van Hogendoorn sr. zo wat van het scherm uit richting mijn gezicht staren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zeg, hoe durf jij met zo'n toon over mij te praten, jongeman?! Manieren zijn je zeker niet bijgebracht!"
Herman Hogendoorn dus
Die ogen inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Damn, scroll ik even naar beneden, zie ik die glasharde ogen van Hogendoorn sr. zo wat van het scherm uit richting mijn gezicht staren.
Mij ook!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Die ogen inderdaad.![]()
Leek me in het echt trouwens een hele vriendelijke man, Tom van Beek.
Onno is dan ook geen vast personagequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:40 schreef icloud het volgende:
Het viel me trouwens op dat onno niet in de leader van seizoen 6 zit.
niet? dat wist ik niet, moet toch eens de hele serie gaan bekijken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Onno is dan ook geen vast personage
Nope, in geen enkele leaderquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:43 schreef icloud het volgende:
[..]
niet? dat wist ik niet, moet toch eens de hele serie gaan bekijken.
heeft hij in geen enkele leader gezeten? shame on me, moet toch eens wat beter opletten.
Op zulke momenten wil ik Martine weer terug. EN de oude schrijvers.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef GSMboy het volgende:
Juist...
Cliffhanger: Mike is ontvoerd, gekneveld in een kofferbak gestopt en **EINDE**
Vervolg op de cliff: Mike loopt met een hoofdwond zijn huis weer in![]()
WAT is er nou gebeurd? Is hij aan de ontvoerder ontkomen? Is hij weggestuurd? Wat zei de ontvoerder?
Echt, waarom halen ze zulke spannende stukken uit de serie?
Gewoon als cliff-vervolg doen dat hij wakker wordt, een pistool tegen zijn kop krijgt door een gemaskerde persoon, die hem dreigt om weg te lopen.
Echt, GTST is lang niet meer zo spannend als vroeger....
Ik ga denk ik die DVD-box maar eens aanschaffen. Ik vraag me alleen af hoelang ik over 80 uur ga doen.
Wat wel opmerkelijk was aangezien het geen vast personage was. Seizoen 1 is wat betreft helemaal het toppunt, met personages erin die wel vast waren (zoals Daniël en Suzanne) die niet in de leader zaten en mensen Robert en Laura tig keer, terwijl die er toen een half jaar in zaten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nope, in geen enkele leaderHerman overigens wel in de leader van seizoen 3, al was dat een shot samen met Frits
Ik heb het idee dat ze bij die leader alleen personages hebben geselecteerd die ook in de eerste aflevering zaten. Maar het is inderdaad opmerkelijk dat Suzanne en Daniël er niet in zatenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat wel opmerkelijk was aangezien het geen vast personage was. Seizoen 1 is wat betreft helemaal het toppunt, met personages erin die wel vast waren (zoals Daniël en Suzanne) die niet in de leader zaten en mensen Robert en Laura tig keer, terwijl die er toen een half jaar in zaten.
Ik kom er zo op terug, was even vergeten dat er een aflevering bezig is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze bij die leader alleen personages hebben geselecteerd die ook in de eerste aflevering zaten. Maar het is inderdaad opmerkelijk dat Suzanne en Daniël er niet in zaten
Overigens zijn sommige shots uit die leader ook helemaal niet terug te vinden in de afleveringen
Serieus?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef GSMboy het volgende:
Juist...
Cliffhanger: Mike is ontvoerd, gekneveld in een kofferbak gestopt en **EINDE**
Vervolg op de cliff: Mike loopt met een hoofdwond zijn huis weer in![]()
Was waarschijnlijk het einde van de rit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef vencodark het volgende:
Dat van Mike snapte ik ook even niet. Ik dacht nog: "Huu, die lag toch in de kofferbak"?
Ik het idee dat er scenes zijn gefilmd die uiteindelijk niet uitgezonden zijn. Prikkelde mijn fantasie altijd wel. Linda die een modellenklus doet, Annette die even tijdelijk ontsnapt is uit het appartement van Mark de Waal en daarna toch aan haar haren terug wordt gesleept en alsnog te grazen wordt genomen door hem...noem maar op.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze bij die leader alleen personages hebben geselecteerd die ook in de eerste aflevering zaten. Maar het is inderdaad opmerkelijk dat Suzanne en Daniël er niet in zaten
Overigens zijn sommige shots uit die leader ook helemaal niet terug te vinden in de afleveringen
Dat van Annette was ook mijn idee, dat ze probeerde te vluchten of zoietsquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik het idee dat er scenes zijn gefilmd die uiteindelijk niet uitgezonden zijn. Prikkelde mijn fantasie altijd wel. Linda die een modellenklus doet, Annette die even tijdelijk ontsnapt is uit het appartement van Mark de Waal en daarna toch aan haar haren terug wordt gesleept en alsnog te grazen wordt genomen door hem...noem maar op.
Ik vond die shots uit de afleveringen juist beter, spontaner ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat van Annette was ook mijn idee, dat ze probeerde te vluchten of zoietsEn dat van Linda zou ook makkelijk kunnen ja
Later kwamen er ook meer shots in die niet zijn vertoond in de serie zelf, zoals het groepje dat Annette uitzwaait in seizoen 2, de leadershots van Rik, Laura en Ludo in seizoen 6, het shot van Frits in seizoen 5/6... Tegenwoordig wordt voor ieder leadershot geposeerd. Dat heeft ook wel z'n charme en past beter bij de huidige leader dan shots uit de afleveringen.
Dat is zeker waar, al past dat in de huidige leadervorm niet meer. In seizoen 16/17 was er een tijdje een leader waarbij ze een shot uit een aflevering hadden geplaatst met een begrafenisscène. Dat paste totaal niet bij de rest van de shots, waar iedere acteur voor had geposeerd. En dat terwijl in de leader van seizoen 13 óók een shot was geplaatst van een begrafenisscène, maar daar paste het dan weer perfect bij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond die shots uit de afleveringen juist beter, spontaner ook.
Ik denk eerder dat het gewoon per ongeluk was, dat Jette in de camera keek. Maar dat was gewoon het einde van de scène, waarbij Laura heel bedenkelijk moet kijken volgens het scriptquote:Al denk ik dat ze er soms wel even voor poseerde, het shot van Laura uit seizoen 5, ze kijkt in de aflevering zelf heel nadrukkelijk in de camera, terwijl daar totaal geen reden toe was aangezien de scene was afgelopen en het niet echt over haar ging (Jef die in zijn maag zat met Remco).
Nou ja iets vinden passen is een ruim begrip hèquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, al past dat in de huidige leadervorm niet meer. In seizoen 16/17 was er een tijdje een leader waarbij ze een shot uit een aflevering hadden geplaatst met een begrafenisscène. Dat paste totaal niet bij de rest van de shots, waar iedere acteur voor had geposeerd. En dat terwijl in de leader van seizoen 13 óók een shot was geplaatst van een begrafenisscène, maar daar paste het dan weer perfect bij.
Komt denk ik ook omdat die leader uit de reeks "fotoboek-leaders" kwam, daarin pasten dat soort shots veel beter dan in de laatste 3 leadervormen.
[..]
Ik denk eerder dat het gewoon per ongeluk was, dat Jette in de camera keek. Maar dat was gewoon het einde van de scène, waarbij Laura heel bedenkelijk moet kijken volgens het script
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja iets vinden passen is een ruim begrip hè
Heb ik dat gezegd danquote:Maar je hebt ook echt scripts van toen mogen lezen, da's wel gaaf eigenlijk.
Zoiets dusquote:9. ROBERT
Nee Laura, Jef zal toch echt zelf moeten uitmaken wat hij nou met Remco wil. En noch jij, noch ik mag daar invloed op hebben.
LAURA KIJKT BEDENKELIJK VOOR ZICH UIT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |