Nee, deze:quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nah, dat denk ik niet. Is dat niet die foto in Scala, waar ze allen met een glas champagne staan?
Je bedoelt deze?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat ik niet hoop is dat ze de Seizoen 10-castfoto gebruiken die ook op de site staat, waarbij Laura op de grond ligtGewoon die in het boek staat
Oh, die. Ik denk het niet, ze zullen gewoon de gewone seizoen 11-foto gebruikenquote:
Yups, die bedoel ik. Lelijke foto, ook hoe Caroline er bij staatquote:[..]
Je bedoelt deze?
[ afbeelding ]
Ik hoop inderdaad niet dat die het wordt: die hand van Ingeborg op de bips van Jette wordt me nét iets teveel.
Maar, is dat niet het seizoen met die verticale trapfoto (waar er ook weer twee van zijn)? Of was dat seizoen 12?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, die. Ik denk het niet, ze zullen gewoon de gewone seizoen 11-foto gebruiken
Ik wilde echt nét hetzelfde zeggenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yups, die bedoel ik. Lelijke foto, ook hoe Caroline er bij staat
de bovenste is seizoen 11, de onderste is seizoen 10quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, deze:
[ afbeelding ]
[..]
Je bedoelt deze?
[ afbeelding ]
Ik hoop inderdaad niet dat die het wordt: die hand van Ingeborg op de bips van Jette wordt me nét iets teveel.
Dat is inderdaad seizoen 12quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar, is dat niet het seizoen met die verticale trapfoto (waar er ook weer twee van zijn)? Of was dat seizoen 12?
quote:[..]
Ik wilde echt nét hetzelfde zeggen
Held!quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:55 schreef PeterKelder het volgende:
Dat is inderdaad een van de mooiste foto's
[ afbeelding ]
En nu maar hopen dat dit ook de echte boxcover gaat worden
De andere had Daantje hangend aan de trapleuning en Marcus er nog op, toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:02 schreef PeterKelder het volgende:
Dit is trouwens één van de twee seizoen 12-foto's:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De andere had Daantje hangend aan de trapleuning en Marcus er nog op, toch?
Gewoon hetzelfde als bij de huidige boxen van seizoen 1 en 2: de trap weglaten en de castleden in de lucht laten "zweven"quote:Ben nog steeds benieuwd hoe ze díe gaan oplossen op de DVD-cover.
Dat geeft nog steeds geen ruimte om het Goede Tijden-logo neer te dumpen op zo'n cover.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde als bij de huidige boxen van seizoen 1 en 2: de trap weglaten en de castleden in de lucht laten "zweven"
Ze kunnen een stukje van de onderkant weglaten, dat scheelt weer ruimtequote:Op woensdag 22 mei 2013 18:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat geeft nog steeds geen ruimte om het Goede Tijden-logo neer te dumpen op zo'n cover.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:55 schreef PeterKelder het volgende:
Dat is inderdaad een van de mooiste foto's
[ afbeelding ]
En nu maar hopen dat dit ook de echte boxcover gaat worden
Dan koop ik hem nog.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou zeker mooi zijnMaar het zou ook kunnen dat Bridge er een felroze cover van maakt, je weet maar nooit
40 euro voor 20 DVD's duur? Je mag best zeggen dat je dat duur vind, ik ben het alleen niet met je eens. Maar ja, wie ben ik om dat te beargumenteren: ik heb seizoen 4 via FOK! gewonnen, seizoen 5 met 20 procent korting bij de FRS gekocht voor 22 euro en seizoen 6 voor 21 euro via Marktplaats waar ik er bijna mee werd opgelicht.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:14 schreef icloud het volgende:
mag ik zeggen dat ik de box van seizoen 4 veel te duur vind, kijken of het op youtube staat of kan downloaden
Nee, dat vond ik ook!quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:50 schreef icloud het volgende:
bizar hoe iemand als meneer harmsen totaal niet veranderd is qua uiterlijk zoals ik hem nu zie zo ken ik hem ook uit zijn de laatste scene`s
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:59 schreef icloud het volgende:
Wie is die oude opa die een deel van de aandelen van het winkelcentrum koopt tot woede van frits in de cliffhanger van seizoen 5?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En maak je 'm vervolgens zelf zwart
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zeg, hoe durf jij met zo'n toon over mij te praten, jongeman?! Manieren zijn je zeker niet bijgebracht!"
Herman Hogendoorn dus
Damn, scroll ik even naar beneden, zie ik die glasharde ogen van Hogendoorn sr. zo wat van het scherm uit richting mijn gezicht staren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zeg, hoe durf jij met zo'n toon over mij te praten, jongeman?! Manieren zijn je zeker niet bijgebracht!"
Herman Hogendoorn dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |