Nee en doe eens gewoon raad ik je aan. Dit topic is er voor alles en voor iedereen die het over GTST wilt hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:14 schreef icloud het volgende:
Kunnen alle antonbouwhus
bing aysen
gasten opbokken naar hun eigen topic, dit gaat over betere tijden.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:32 schreef GTFransST het volgende:
De cliff:That's a new one.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:58 schreef MagicTheo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:41 schreef GTFransST het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar jullie top 10 wie er terug zou moeten komen in GTST. Ik trap af:Kijkend naar welke personages momenteel ook nog iets te zoeken hebben in de serie, en van wie een terugkeer realistisch zou zijn zouden imo de volgende personages terug mogen keren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Stefano (Vader/Halfbroer, halfzus, zoon, nichtje, ex-vrouw en beste vriend zitten nog in de serie, en daarnaast was Stefano ook redelijk bevriend met Sjors, Bing, Jef en Laura én heeft hij Rikki half mee opgevoed. Die jongen heeft 8 jaar na zijn vertrek meer connecties met de cast dan de helft van de huidige personages.)
-Nick (Zijn comeback(s) tijdens seizoen 22 zeggen genoeg lijkt me.)
-Marcus (Al is het maar om de gehele familie Sanders in de serie te hebben. Bovendien was Marcus gewoon een briljant personage)
-Job (Zijn de schrijvers hem vergeten? Volgens mij is hij niet 1 keer genoemd sinds de terugkeer van Rik, zelfs niet bij het 20 jarig bestaan)
-Martine (Zolang Sjors en Ludo erin zitten, heeft Martine mogelijkheid genoeg om terug te keren)
-Robert (Persoonlijk zou ik Robert eerder op recurring base laten terugkeren, aangezien de schrijvers er toch niet in slagen hem een fatsoenlijke rol te geven, en ik niet echt zit te wachten op Robert naast Jef achter de bar ofzo. Laat hem maar lekker af en toe overkomen uit Tokyo wanneer de verhaallijn daarom vraagt)
-Remco (Zodat Jef ook weer eens wat te doen heeft. Bovendien meen ik me te herinneren dat Remco en Janine in seizoen 13 een lijntje hadden, dus dat kan leuke spanningen opleveren met Ludo. Ik vond Remco vs Frits altijd erg sterk, dus dat zou met Ludo ook wel eens kunnen werken)
-Marieke (Zusje van Janine, tante van Nina & Lucas. Volgens mij is Marieke net als Job volledig vergeten door de schrijvers, maar een terugkeer lijkt me erg interessant. Mits ze Mark meeneemt uiteraard)
-Dex (Volgens mij werkt Dex nog steeds voor Ludo, dus die kan makkelijk terugkeren. Dex en Nina waren best een leuk koppel, dus de terugkeer van Dex kan ook mooi het definitieve einde van Nina-Noud bewerkstelligen)
-Linda/Suzanne (Het aantal personages van het eerste uur is inmiddels dramatisch laag geworden, en van de oorspronkelijke vriendengroep waar de serie om draaide is er niemand meer over. Aangezien deze twee de enige zijn die nog leven en er bovendien het langste in hebben gezeten en daardoor nog connecties hebben (beiden zijn goede vriendinnen van Janine, ze kennen Rik, Ludo, Jef en Laura en Linda kent door haar comeback ook Nina) moeten ze makkelijk terug te brengen zijn. Als Suzanne terugkeert met Guusje zou dat eindelijk ook de deuren openen voor een comeback van oma Helen)
-Mickey (Connecties met Janine, Rik en in mindere mate Ludo, Laura & Jef. En het zou niet verkeerd zijn om Martin van Steijn weer te laten acteren zodat bekwame mensen zich over het schrijven kunnen ontfermen)
Het is een behoorlijke lijst geworden zie ik... Een bepaalde volgorde heb ik niet, dit is gewoon de volgorde waarin ze in me opkwamen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:44 schreef gtster het volgende:
Hehe! Ik ontdekte dit forum een half jaar geleden en lees nu eigenlijk alles mee en ben er sindsdien eindelijk achter dat er meer mensen het met mij eens zijn wat betreft Lucas (zijn uigekauwde homo verhaallijntjes). Ik heb ook totaal niets tegen homo's, maar die bedscenes van Lucas komen me echt de strot uittis continue hetzelfde liedje.
Moet ook vaak lachen om die berichten hier soms, over die Rohan Gottschalk![]()
Ik ben zelf totaal niet van de eerste seizoenen. Ik keek vanaf het jaar 2000 slechts sporadies, vanaf 2004/2005 iets meer en pas sinds 2008 echt veel. Heb dus volgens mij de leukste seizoenen allemaal gemist
Mijn persoonlijke favoriete seizoen is (van wat ik kan beoordelen), seizoen 19. Vond met name die verhaallijn van René Meijer erg sterk.
Zo, na een half jaar meelezen heb ik dan ook eindelijk mijn zegje gedaan
Niet dat het allemaal mijn favoriete personages waren, maar wat je allemaal zegt 'makes sense'.quote:
Nick/ Ronald is toch wel degene, die ik het liefst ( tijdelijk) zie terugkomen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Nick zal nooit meer als Nick terugkeren he.. Hij heeft een nieuw naam
En we weten allemaal dat ze hem daarom vanaf nu altijd Ronald zullen noemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik vrees hetzelfde...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja zo vlak voor de cliff kunnen ze het ineens weer, tot ongeveer de dag na de cliff in augustus/september.
ik ook niet, hahahaha!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Huh, snap het nut niet.
Och Dian vertrok als ene of andere Tophof naar het buitenland, had haar eigen paspoort verbrand en kwam daarna weer gewoon terug als 'Dian Alberts'. Het kan allemaal, zeker in soaps.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:03 schreef Amarantha het volgende:
quote:Louis Talpe laat graag tepels zien in GTST
Geplaatst op Wed 29 May 2013 om 17:00
Louis Talpe vindt het geen enkel probleem als het script van Goede Tijden Slechte Tijden weer eens voorschrijft dat hij zijn shirt uit moet trekken. Dat vertelt de acteur vandaag in het AD. Talpe heeft geen moeite met blote scènes. “Ach nee, zo erg is het niet. Die serie zit vól mooie mensen. Als ze mijn spieren een keertje willen zien, dan stoort mij dat niet hoor. Zo lang ze me niet vragen voor élke scène koffie te morsen en mijn hemd uit te trekken, vind ik het niet overdreven“, lacht hij.
De Vlaamse acteur won recent de titel ‘Meest sexy man van Nederland’. “Ik vind het ook leuker – toegegeven – om die titel van Meest Sexy Man te winnen, dan te verliezen. Het vleit wél het ego te weten dat het andere geslacht mij een aantrekkelijk mens vindt.”
Inmiddels probeert Talpe ook uit te groeien tot de meest accentloze Belg in Nederland. “Mijn personage in GTST laat ik Hollandser praten. Voor de verstaanbaarheid“, legt hij uit.
Talpe speelt de rol van Mike in GTST.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |