Als ze maar niet die hele verhaallijn gaan herhalen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:04 schreef Murmeli het volgende:
Nina![]()
Noud ligt binnenkort bij wiet in bed.
Ludo gaat Noud bedreigen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ze maar niet die hele verhaallijn gaan herhalen.
Dat zou wel heel stom zijn....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ze maar niet die hele verhaallijn gaan herhalen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:41 schreef GTFransST het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar jullie top 10 wie er terug zou moeten komen in GTST. Ik trap af:Dennis en Barbara mogen van mij wel wegblijven en Dorothea tot leven wekken weer lijkt een supertof ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-_-
Lorenaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
In wiens glas stopt Mike iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Barbara staat op mijn nummer 1 van personages die niet terug hoeven te komen en Dennis op mijn nummer 2.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:32 schreef GTFransST het volgende:
De cliff:Ik moet het eerst denken aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt niet slecht. Het gaat in ieder geval ergens naartoe.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:23 schreef Frey het volgende:
Spoilers 10 t/m 14 juni:Ja zo vlak voor de cliff kunnen ze het ineens weer, tot ongeveer de dag na de cliff in augustus/september.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt niet slecht. Het gaat in ieder geval ergens naartoe.
Een heer met stijl
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Barbara staat op mijn nummer 1 van personages die niet terug hoeven te komen en Dennis op mijn nummer 2.
Die is nummer 2, maar ik had het over de mensen die hij noemde in dat lijstjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
En dan gok ik dat Charlie nummer 3 is!![]()
Martine, Robert, Remco, Stefano en Marcus mogen van mij ook wel terugkomen!
Maar als ze niet veel meer te doen krijgen, dan een Jef en Laura bijv. nu hebben. Hoeft het van mij ook niet echt!
Oké.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die is nummer 2, maar ik had het over de mensen die hij noemde in dat lijstje
Voor mij stond die hele familie op 1, van de vaste personages heb ik me er vanaf enkele weken na hun komst aan kapot geërgerd. De meesten zullen het me oneens zijn, maar zo zie ik het echt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:24 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké.
Ook wel logisch denk ik nu! Want Morris staat waarschijnlijk op 3!![]()
In het begin vond ik ze persoonlijk niet heel vervelend!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Voor mij stond die hele familie op 1, van de vaste personages heb ik me er vanaf enkele weken na hun komst aan kapot geërgerd. De meesten zullen het me oneens zijn, maar zo zie ik het echt.
De enige die ik mee vond vallen en zelfs wel komisch vond zijn Fos en Florien.![]()
Zeker! (vanwaar al die uitroeptekens trouwens?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
In het begin vond ik ze persoonlijk niet heel vervelend!
Maar, ik weet nog goed dat toen het weer eens mis ging tussen Jef en Barbara! En Jef zijn huis werd uitgezet door Barbara. Dat ik dacht, laat die verschrikkelijke Barbara eigenlijk zelf maar oprotten!![]()
En Morris en Charlie, vond ik voor hun recast ook zeker niet zo vervelend.
Maar daar hebben we het natuurlijk al vaker over gehad!![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeker! (vanwaar al die uitroeptekens trouwens?)
Maar als het toch weer ter sprake komt in een lijstje of een poll dan ligt ik het graag toch even toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat moet je zeker doen. Ik mag dat altijd wel graag lezen.![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Haha al je posts blijken ze te hebben zag ik ineens, niet dat daar iets op tegen is, maar ik werd stiekem geïntrigeerd door de eventuele reden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Iets wat ik mijzelf waarschijnlijk, enigszins onbewust heb aangeleerd!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha al je posts blijken ze te hebben zag ik ineens, niet dat daar iets op tegen is, maar ik werd stiekem geïntrigeerd door de eventuele reden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Iets wat ik mijzelf waarschijnlijk, enigszins onbewust heb aangeleerd!![]()
Maar nu ga ik weer even verder met:Geniet ervan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |