Misschien beter zichtbaar op tv, maar dan nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:13 schreef Frey het volgende:
Shortie:Wat een ver-assingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Heel Meerdijk hangt aan een rots, en steeds valt er eentje af, wie is de eerste die het ravijn in pleurtquote:Op maandag 27 mei 2013 20:33 schreef MagicTheo het volgende:
Volgens Feltkamp is de cliff van dit jaar spannender dan die van Bowien en Ludo, ben benieuwd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kunnen de tv-kijkers het beter lezen?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom sms't iedereen daar in CAPS LOCK?
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:13 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:16 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Bouwhuisjes mogen van mij eigenlijk wel een beetje ontzien worden. Na de ellendige periode die ze al hebben, zo'n beetje het hele seizoen!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk is het iets met de Bouwhuisjes maar alles gaat een beetje richting Aysen op het moment.
Nog een keer Jan Kooijman!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:36 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Op de bruiloft van Rik en Nuran komt Danny (opgestaan uit de dood) hun tegenhouden. Waarom nooit zulke eindes.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:42 schreef Koosnaam het volgende:
Nog een keer Jan Kooijman!![]()
Wat mij betreft niet.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:36 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Op de bruiloft van Rik en Nuran komt Benjamin (opgestaan uit de dood) hun tegenhouden. Waarom nooit zulke eindes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Ama op 28-05-2013 00:59:39 ]Your beauty never ever scared me.
Been there, done that... Rik kwam op deze manier terug in de serie toen zijn Anita op het punt stond te trouwen met Mickey.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:36 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Op de bruiloft van Rik en Nuran komt Danny (opgestaan uit de dood) hun tegenhouden. Waarom nooit zulke eindes.
Ja dus, dit is de enige plek waarbij je lekker kan doen alsof het net echt is, laat ons lekker en doe gewoon zelf je eigen ding.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:56 schreef Woods het volgende:
Mensen die met elkaar in discussie gaan om een SOAP, een fucking SOAP, iets fictief weten jullie![]()
![]()
![]()
Tevens, heb de serie voor een halfjaar wezen kijken maar daarna vond ik er werkelijk niks meer aan omdat ze steeds hetzelfde riedeltje uithalen. Was in de periode dat Aysen net nieuw was en Mike erin kwam.
[ Bericht 11% gewijzigd door GTFransST op 28-05-2013 18:53:59 ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:41 schreef GTFransST het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar jullie top 10 wie er terug zou moeten komen in GTST. Ik trap af:Barbara staat op mijn nummer 1 van personages die niet terug hoeven te komen en Dennis op mijn nummer 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |