Blowjob?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
lol manlet
[..]
Was dit die van die bj?Dan zeker inderdaad.
Zullen we dat saampjes doen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Tijd om kleine diertjes te doden met een kruisboog.
Doe eens normaal.quote:
Ja, leuk!quote:
Lolquote:
Hey now, je kunt ook op een eervollere manier met vrouwen omgaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
THE PIMPIN' HAS JUST BEGUN.
Yeah, haar sociale cirkel is zo'n vrijgevochten nieuwetijdswereldje. Ze konijnen elkaar al bij wijze van begroeting.quote:
Denk er nog maar even rustig over na, ik hoor/merk het tzt welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:04 schreef Gorzalka het volgende:
Dqod, ik ben aan het bedenken wat de beste betastingstechniek is.
Ik denk dat ik voor één hand op je kont ga en één op je rechterborst.
Dat verdienen ze nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hey now, je kunt ook op een eervollere manier met vrouwen omgaan.
Twee in d'r kont!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:04 schreef Gorzalka het volgende:
Dqod, ik ben aan het bedenken wat de beste betastingstechniek is.
Ik denk dat ik voor één hand op je kont ga en één op je rechterborst.
Geen penetratiequote:
Mensen beseffen niet wat een deugdzaam tweetal wij zijn, zelfs de gedachte om verder te gaan dan subtiele betastingen doet mij al rillenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen penetratie
Misschien mag hij een likje van me, maar meer niet
Gelukkig begrijpen wij het, beste jongenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mensen beseffen niet wat een deugdzaam tweetal wij zijn, zelfs de gedachte om verder te gaan dan subtiele betastingen doet mij al rillen.
Post uitgeprint en in mijn bijbel geplakt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig begrijpen wij het, beste jongen
Ze kennen simpelweg de geneugten van het betasten van het vlees niet, gezien ze allemaal per direct voor de geneugten van penetratie kiezen.. Zonde, het zal wel een generatiekloof zijn
Nat gewordenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Post uitgeprint en in mijn bijbel geplakt.
Poe poe, gul hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen penetratie
Misschien mag hij een likje van me, maar meer niet
Ben je verliefd op 1410?quote:
Zo ben ik.. Beetje jammer dat mensen zich dat niet lijken te beseffenquote:
godverdomme ventje, nu ga je wel verquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:19 schreef Gorzalka het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaave Mariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaa
Juuuuuuuuuuungfrau mild
Erhöre einer jungfrau fleeeeeeeeeeeehen
Aus diesem felsen star und wild.
wrm fucken met aneurism zn privéquote:
Heb jequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
godverdomme ventje, nu ga je wel ver
Elke keer weer brengt het een prachtige Ron-Brandstederlach bij me teweegquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je
http://vocaroo.com/i/s1KDucnyT65b
dit al gehoord?
Ik heb het wel door hoor. En ik ben niet eens de ontvangende partij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo ben ik.. Beetje jammer dat mensen zich dat niet lijken te beseffen
Fijn.. Iig nog IEMAND die een beetje vertrouwen in me heeft.. Ik ben zo slecht nog niet hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb het wel door hoor. En ik ben niet eens de ontvangende partij.
http://vocaroo.com/i/s0XACQ9jI1baquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:19 schreef Gorzalka het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaave Mariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaa
Juuuuuuuuuuungfrau mild
Erhöre einer jungfrau fleeeeeeeeeeeehen
Aus diesem felsen star und wild.
Hey hey, rustig maar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fijn.. Iig nog IEMAND die een beetje vertrouwen in me heeft.. Ik ben zo slecht nog niet hoor
Nah, Semtex.. Niet mijn ding, sorryquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hey hey, rustig maar.Ik durf ook wel met jou te spoonen, met SEMTEX ertussen. Hoe lijkt je dat?
Ik vind dat wijf nu al irritant. Met d'r bushokkie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik mooi samen met jou op de jury kankeren.
Grootste anti-climax sinds Juminelle een kloon van Lamon bleek te zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0XACQ9jI1ba
Echt he. Ja niet goed gehandeld van de gemeente, maar het zat er al toen ze er kwam wonen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dat wijf nu al irritant. Met d'r bushokkie.
srs, space ik hem of zit er in Party Rock Anthem een sample uit dit nummer? Of hetzelfde sampletje, nohhhhhh.quote:
Ik merk het al, weer zeer belangrijke zaken voor mr. Visserquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt he. Ja niet goed gehandeld van de gemeente, maar het zat er al toen ze er kwam wonen.En het hokje zelf is ook al verplaatst.
Dadelijk moeten andere mensen die afhankelijk zijn van het OV en wellicht slecht ter been, verder lopen, omdat zij op d'r balkonnetje wil zitten.
Valt 'ie je lastig?quote:
Ze zei nog ergens "Ze kijken je zo het eten van je bord." Ja hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt he. Ja niet goed gehandeld van de gemeente, maar het zat er al toen ze er kwam wonen.En het hokje zelf is ook al verplaatst.
Dadelijk moeten andere mensen die afhankelijk zijn van het OV en wellicht slecht ter been, verder lopen, omdat zij op d'r balkonnetje wil zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |