''I like women because they're hard''quote:
Nek gebroken, geld geïnd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Ik springend op WD en tli
Alles voor jou, schatje, dat weet je tochquote:
Do it.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga vanaf nu alle posts van Chris inspreken op vocaroo
Zou kopen als e-book.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga vanaf nu alle posts van Chris inspreken op vocaroo
Kiest 'ie de minst spannende zin in dit topic.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1e19kzL54U3
ik zei toch ook "vanaf nu"quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kiest 'ie de minst spannende zin in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik zei toch ook "vanaf nu"Hihi, een hijg aan het begin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zeg iets smerigs.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kiest 'ie de minst spannende zin in dit topic.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik zei toch ook "vanaf nu"IK KAN NIET OMGAAN MET DE DRUK, NU MOET IK ALLEMAAL SPANNENDE DINGEN ZEGGENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
chaispreadingwithdildoinvagina.jpgOp woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
http://vocaroo.com/i/s14RDquuXrxZquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
IK KAN NIET OMGAAN MET DE DRUK, NU MOET IK ALLEMAAL SPANNENDE DINGEN ZEGGEN
chaispreadingwithdildoinvagina.jpg
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s14RDquuXrxZ
Hoe? Maak jij ff een knipje zodat ik dat laatste stuk los heb?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
stuur dat laatste stuk door naar mossy
Gorzz zeg eens iets smerigs over chai.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe? Maak jij ff een knipje zodat ik dat laatste stuk los heb?
Mozy, ik moet van Chai vragen of ze over je heen mag schijtenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gorzz zeg eens iets smerigs over chai.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mozy, ik moet van Chai vragen of ze over je heen mag schijten.
http://vocaroo.com/i/s0B0sXfRGoHNquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mozy, ik moet van Chai vragen of ze over je heen mag schijten.
Hij zegt daar: "my nigga"quote:
zo meesterlijk, standaard check ik hem in pathe de kuip..quote:
Die waren bij mij als eerste klaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
Nog inleiding en conclusie en klaar met scriptie. Vakantie over 2 dagen
Kan nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die waren bij mij als eerste klaar.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:19 schreef Gorzalka het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaave Mariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaa
Juuuuuuuuuuungfrau mild
Erhöre einer jungfrau fleeeeeeeeeeeehen
Aus diesem felsen star und wild.
Waar gaat dit nu weer over?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ohno ms was het fokr wel iddhoop nu niet dat die woestijnvos gaat sherlocken
Je hoopt dan dat zo'n chocoladebeer dit ook vocaroo't, maar die heeft het hazenpad gekozen.quote:
Doe jij het dan verdomme.. Gewoon niet zo kinderachtig doenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je hoopt dan dat zo'n chocoladebeer dit ook vocaroo't, maar die heeft het hazenpad gekozen.
http://vocaroo.com/i/s1KDucnyT65bquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe jij het dan verdomme.. Gewoon niet zo kinderachtig doen
Je mag me zelfs even onzedelijk betasten voor 10 seconden dan
Tijd om kleine diertjes te doden met een kruisboog.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Held
Ok, ik hou me aan mijn woord, maak desnoods een screenshot.. Zou zelfs m'n borsten nog ontbloten voor je na dit
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]Dankzij jou heb ik nu het zelfvertrouwen om mijn droom om operazanger te worden te kunnen verwezenlijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Held
Ok, ik hou me aan mijn woord, maak desnoods een screenshot.. Zou zelfs m'n borsten nog ontbloten voor je na dit.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Kom in mijn armen, grote jongenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik nu het zelfvertrouwen om mijn droom als operazanger te kunnen verwezenlijken.
lol manletquote:
Was dit die van die bj?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vraag maar aan Panzer, hij was zeer onder de indruk
Hoe noem je mij?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
lol manlet
[..]
Was dit die van die bj?Dan zeker inderdaad.
Ok.. Daar zal ik het wel mee moeten doen, dus.. Okquote:
quote:
Trotsquote:[..]
Stoffel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |