handschoentjes + stoffen lapjes voor nog meer bescherming.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:09 schreef seto het volgende:
hebben jullie guilty pleasure nummers om op te trainen? ik kan echt keihard gaan op whitney
hebben jullie guilty pleasure nummers om op te trainen? ik kan echt keihard gaan op whitney
beach...mijn heldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:21 schreef Beach het volgende:
[..]
http://valeriaorsini.tumblr.com/
is dat wat voor je
zuig wel aan die onvolgroeide clit..#noprobquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
handschoentjes + stoffen lapjes voor nog meer bescherming.
pics van mijn handschoentjes..
[ afbeelding ]En..heb je profijt van die handschoentjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit..kreeg op een gegeven moment eelt..maar geen zachte handjes meer is viess.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef JackieBrown het volgende:
Ik heb ook handschoentjes want ik wil geen eelt/schimmel van die stangen enzois not ladylike u know
700kg RAW DLquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef JackieBrown het volgende:
Ik heb ook handschoentjes want ik wil geen eelt/schimmel van die stangen enzois not ladylike u know
Ruilen voor een gebruikte xxl nutrition shaker?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:10 schreef Neraice het volgende:
Wie wil bijna onaangebroken pot whey watermeloen kopen?
Smeerlap, die zal meuren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ruilen voor een gebruikte xxl nutrition shaker?
ja waarom nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ruilen voor een gebruikte xxl nutrition shaker?
wtat is ernorm is zit op 30kg al op pleateuaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:20 schreef G.R.S. het volgende:
Ik weiger handschoenen te gebruiken omdat ik het zo pussy vindTenzij je enorm veel gewicht lift, dan begrijp ik het.
Had ik ook..maar als je op een gegeven moment je lichaam kan scrubben met je eigen handen grijp je vanzelf wel naar je oude vertrouwde handschoentjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:20 schreef G.R.S. het volgende:
Ik weiger handschoenen te gebruiken omdat ik het zo pussy vindTenzij je enorm veel gewicht lift, dan begrijp ik het.
30 kg wat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wtat is ernorm is zit op 30kg al op pleateua
Dit iddquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Had ik ook..maar als je op een gegeven moment je lichaam kan scrubben met je eigen handen grijp je vanzelf wel naar je oude vertrouwde handschoentjes.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
30 kg wat?
Laatst zag ik een vrouw met handschoenen cardio doen
kzou oppassen voor de boze oogquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit iddal laat ik het echt niet zo ver komen. Eerste ruwe plekje hoppa handschoenen. Dan maar kritische blikken van du hatersz kryg ik tog al alladay dusszz
Helpt niet altijd he!!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Draag al sinds m'n geboorte een nazar aan m'n ketting
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
In ieder geval geen koude hande tijdens traine
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef JackieBrown het volgende:
you know right..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit..kreeg op een gegeven moment eelt..maar geen zachte handjes meer is viess.
Wachte ge maar tot ge in defensie sit meis, modderhandjesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit..kreeg op een gegeven moment eelt..maar geen zachte handjes meer is viess.
Ook dan niet, tenzij werkhandschoenen om je grip te verstevigenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:20 schreef G.R.S. het volgende:
Geeft niet brahquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:35 schreef Montelly het volgende:
https://www.facebook.com/AndreiaBrazierPhysiqueModel?ref=stream
sorry maar ik digg haar heel erg
Nee maakt me geen moer uit, moet je helemaal zelf weten.quote:
Xxxquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee maakt me geen moer uit, moet je helemaal zelf weten.
Ben je weer aan het klagen jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Laatste tijd echt tyfus druk in de gym. Haat het als de ecto's en de Personal trainers met hun obesitas clienten die zo dik zijn dat ze te lui zijn om zichzelf te motiveren alle bankjes in beslag nemen om van die bullshit jesse van der velde oefeningen te doen
Verder waren er van die gay ass gasten in de gym die elkaars buikspieren gingen voelen en dan nog no homo durven te zeggen ook
?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:45 schreef Awesome_ het volgende:
Niks mis met abs van je matties voele. Net weer boterhammenspel gedaan, vast ritueel hier in de bulk. Niks mis mee.
"As long as the balls don't touch"
Boterham op tafel en maten eromheen. Diegene die het laatste over de boterham jizzt moet em opeten.quote:
jij bent nu officieel "DE KLAAGHOMO"!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Laatste tijd echt tyfus druk in de gym. Haat het als de ecto's en de Personal trainers met hun obesitas clienten die zo dik zijn dat ze te lui zijn om zichzelf te motiveren alle bankjes in beslag nemen om van die bullshit jesse van der velde oefeningen te doen
Verder waren er van die gay ass gasten in de gym die elkaars buikspieren gingen voelen en dan nog no homo durven te zeggen ook
Heb je zand in je kut?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zet die kk tor browser van je maar eens uit mattie en ik sta zo voor je deur. Skkltje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee maar jij straks wel een gat in je hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
Neem een heel warm bad, zo warm je kan verdragen en hou je hoofd boven water. Daarna niet douchen en gelijk een zonnebank banken, dan is al het vocht uit je huidquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef Jahr00n het volgende:
welke bizon vochtvreters raden jullie aan om nog droger te worden? ik wil gwn zo kk droog worden als mogelijk
ik wiep je vriendquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zet die kk tor browser van je maar eens uit mattie en ik sta zo voor je deur. Skkltje.
gewoon de verfstripper over je goddelijke gespierde lichaamquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef Jahr00n het volgende:
welke bizon vochtvreters raden jullie aan om nog droger te worden? ik wil gwn zo kk droog worden als mogelijk
je keek of je goddeloze hoeren herkende?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
zag ik een keer in een don en ad filmpje echt vies vriend
ik drink slangengifquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef Jahr00n het volgende:
daar blijft het bij, want open doet hij toch nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zet die kk tor browser van je maar eens uit mattie en ik sta zo voor je deur. Skkltje.
En nu wil je zeker ook hier gefeliciteerd worden? Nou mooi niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:32 schreef no1uknow het volgende:
godver mn gains weggezopen omdat ik jarig ben
Gefeliciteerd mattie. Nog vele jaren. X nohomoquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:32 schreef no1uknow het volgende:
godver mn gains weggezopen omdat ik jarig ben
toch bedanktquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
En nu wil je zeker ook hier gefeliciteerd worden? Nou mooi niet.
ook haar grote oren verbergen onder veel haarquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ook de enige reden waarom ze bekend is, haar hoofd is niet zo bijzonder
[ afbeelding ]
wietquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:00 schreef ChesterPerry het volgende:
Word echt gek moet alweer half 7 op kan gwn niet slapen
Je moet het niet in je glutes spuiten, maar in je borsten bitch.quote:Op woensdag 22 mei 2013 03:46 schreef IrCute het volgende:
Wat gebeurt er als in synthol in mijn glutes spuit?
Ik heb al een goed formaat tieten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 03:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je moet het niet in je glutes spuiten, maar in je borsten bitch.
Bedankt voor de goeien tip,maar ik heb de persoon in kwestie al op zijn bek geklapt met mijn pipaquote:
Sorry..quote:
Hoeveel kg bankdrukquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:05 schreef Montelly het volgende:
Ik moet vlammen op mijn werk vandaag, ben nog helemaal zuur van chestday van gisteren
Hij klinkt ook de hele tijd alsof hij buiten adem is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 03:53 schreef ZetaOS het volgende:
Gebruikt echt alles! insuline, synthol, roids.
En..nog steeds een slecht fysiek.
Hou deze man in de gaten, net als de vorige keer toen ik voorspelde dat een youtuber dood zou gaan (en het gebeurde).
Ik werk 70u per week met spierpijn hoor je mij soms klagen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:05 schreef MarMar het volgende:
Of ik zo een paar uren kan komen werken, shitspierpijn! Maar ik ben geen mietje, ik doe gewoon alsof ik geen spierpijn heb!
Ja, nuquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik werk 70u per week met spierpijn hoor je mij soms klagen?
110 nu..max 3x 120quote:
Nice shot.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:22 schreef MarMar het volgende:
Niet een hele goeie dan als je 70 uren per week nodig hebt om je geld te verdienen
quote:
Wist niet dat een flufferboy tegenwoordig ook een model was.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:24 schreef Ethanolic het volgende:
Jy weet duidelijk niet hoe het modellewereldje in elkaar zit.
quote:
Goede streef.quote:
Bicepsen van 70 cm en dan 10 kg curlenquote:
Goed verhaal brah, bibi is ook enige die wel te doen is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:13 schreef Sapstengel het volgende:
Vreemde droom vannacht (geen ZMa).
Ik verbleef in de villa van Oh Oh Cherso en Bibi Kabouter was m'n vriendin. Ik bedreef de liefde met haar en daarna ging ik met Jokertje de stad onveilig maken. Beetje fistpumpen in de club en toen gingen we nog even langs de supermarkt.
Daarna naar een parkeergarage waar ineens mijn auto stond en toen reden we terug naar de villa. Onderweg kwam ik nog een oud-studiegenoot tegen die er ook op vakantie was.
Ja klopt, was wel blij met mn droom.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Goed verhaal brah, bibi is ook enige die wel te doen is.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die chick van snipertje was een ouwe draak.
Wat is deze? Is helemaal geen gymchickquote:
Dik sneu toch voor die boom als je hiervoor pakweg 30 jaar geleden uit de grond bent komen droppen.quote:
Ja meestal doe ik nog even een glute spread voor het afvegen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Voelen jullie je ook altijd zo sexy als je net lekker gekakt hebt, je kleren uittrekt en vervolgens flexend in de spiegel kijkt?
Deze man weet hetquote:
Ik poep meestal in mijn boxershort en die verkoop ik dan op marktplaats.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef seto het volgende:
ik trek mijn kleren altijd uit voor het poepen
En toch zou ik mijn slurf laten glijden tussen haar speklappenquote:
quote:Wat voorbeelden:
Ik hou ervan als mijn man mijn kutje enzo bewerkt wasknijpers.
Of benen wijd, geknield,altijd naar beneden kijken, gegagged, ogen smekend om zijn zaad.
Hij gekleed leren broek en leren handschoenen, zo geil.
Of rollenspel. Hij als leraar en ik meisje in schooluniform. Bij niet luisteren over de knie met paddle.
Ik heb altijd mijn lange haren strak in de staart, makkelijk voor mijn meester om vast te pakken en over de vloer te sleuren.
Een slavinnenmarkt lijkt mij ook wel geil.
Ja dat was van die ene LIF mod.quote:
Bespaart je wel elke keer ergernis als je het kan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben toch verdomme geen arbeider (verder in ONZ)
Gast, dan krijg ik allemaal van die modelloze broekenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Bespaart je wel elke keer ergernis als je het kan.
En met als bijkomend voordeel dat voor jouw broeken geen arme Bangladese kindertjes dood gaan.
Wie zegt dat het modelloos wordtquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gast, dan krijg ik allemaal van die modelloze broekenDan scheuren ze maar per 2-3 maand uit
I know how you feelz. Vanochtend een paar keer overgegeven.quote:
Skinny armen, faka met haarquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
Eens iets anders van mijn kant:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze echt compleet de weg kwijt is.
Te dun vind ik niet, mooi lichaam wel. Toen in ieder geval, nu is het bergafwaarts gegaan.quote:
Nou SBBW's ook niet hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:24 schreef Awesome_ het volgende:
Sapstengel, de man van extremen.
Van pro-ana worshipping tot SBBW's
Ja hier ook, buikpijn en misselijk. Gewoon om het uur wakker worden en moeten overgeven. Heb vandaag 1 rijstewafel opquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
I know how you feelz. Vanochtend een paar keer overgegeven.Nu nog steeds buikpijn als de mothafucka
drink wat bouillon!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:30 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Ja hier ook, buikpijn en misselijk. Gewoon om het uur wakker worden en moeten overgeven. Heb vandaag 1 rijstewafel op
wtf moet dat in deze topic vieze nerdjequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:32 schreef Montelly het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)ieuwe-generatie.html
Mijn ogen doen gewoon zeer, en dit moet de nieuwe engine voorstellen![]()
heb dankzij mw2 en black ops tog wel ff 1000 euro mogen cashenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:01 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso die moderne graphics met een dikke laag Bloom en HDR er overheen. Ik snap dat hele gegeil op die graphics niet.
???quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:13 schreef Kerol het volgende:
[..]
heb dankzij mw2 en black ops tog wel ff 1000 euro mogen cashen
moet week rust houden van chirurg maar anders makkelijk 4,5x per weekquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:18 schreef Jahr00n het volgende:
Trainen jullie nog of is dit topic echt helemaal gekaapt door zolderkamerhelden?
maakte eens een filmpje en toen vroeg dat account Machinima of zij hem op hun account mochten plaatsen, dik miljoen views gek, kreeg rond de 1000 eurosquote:
Ja man, gisteren nog goede chest training gehad. Vandaag benen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:18 schreef Jahr00n het volgende:
Trainen jullie nog of is dit topic echt helemaal gekaapt door zolderkamerhelden?
Ik heb even restmonthquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:18 schreef Jahr00n het volgende:
jij meot sowieso ruste broertje jij hebt quads van 85 cm en kuiten van 13300 meterquote:
dat quad-to-calve ratioquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:34 schreef Kerol het volgende:
[..]
jij meot sowieso ruste broertje jij hebt quads van 85 cm en kuiten van 13300 meter
grofquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:29 schreef Kerol het volgende:
[..]
maakte eens een filmpje en toen vroeg dat account Machinima of zij hem op hun account mochten plaatsen, dik miljoen views gek, kreeg rond de 1000 euros
Doe mij ff een cod4 movie dan. Heb nog ergens tig bruikbare demo'squote:Op woensdag 22 mei 2013 15:13 schreef Kerol het volgende:
[..]
heb dankzij mw2 en black ops tog wel ff 1000 euro mogen cashen
dit, oprotten met gameshit, anders zit de controller straks in je reetquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:18 schreef Jahr00n het volgende:
keer mijn schouder uit de kom gehad door een jachtgeweer met patroon 0 erin, niet fijn wel een wijze lesquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:41 schreef fathank het volgende:
Gassies die zich helemaal de bomb voelen als ze MW2 spelen.
Nog nooit met een echte buks rondgelopen, laat staan door een vizier gekeken.
te dun, dit is afkeurquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
Eens iets anders van mijn kant:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze echt compleet de weg kwijt is.
Flinke buks, of was je toen nog ecto?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
keer mijn schouder uit de kom gehad door een jachtgeweer met patroon ) erin, niet fijn wel een wijze les
nee, geen ecto, gewoon onervarenheid met de recoil, hequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Flinke buks, of was je toen nog ecto?
Haha duidelijk. Ik heb nooit met lucht geschotenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, geen ecto, gewoon onervarenheid met de recoil, he
4,5 mm lucht heeft dat niet,lol
Weet nog wel een pain verhaal, ik was 6 jaar mocht ik met zo'n veerbuks van opa schieten, laat ik ff dat ding uit mijn handen pleuren, zo die houten kolf op mijn kleine teentje, nou dat was een tom&jerry dramaquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha duidelijk. Ik heb nooit met lucht geschoten.
Klinkt als een sterk verhaal. Welke special forces zat ie dan dat ie z'n wapen op de man had in 't dorp?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb een keer met de dienstwapen van mijn oom geschoten in het dorp, hij zat toen bij special forces. Zieke recoil, moest echt met 2 handen vasthouden.
til jij uberhaupt wel eigenlijk omgquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:18 schreef Jahr00n het volgende:
Was met een handpistool in Turkije.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Klinkt als een sterk verhaal. Welke special forces zat ie dan dat ie z'n wapen op de man had in 't dorp?
die maskara producten hebben ze veel aan jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:46 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik kreeg net een preek van de conductrice dat ik mijn tas naast me had liggen terwijl ik muziek luisterde. "Ja en dan grissen ze straks je tas weg en rennen ze naar buiten." Jongens Rotterdam is zo hardcore.
1 lowkick van jou en deze mannetje ligtquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:46 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik kreeg net een preek van de conductrice dat ik mijn tas naast me had liggen terwijl ik muziek luisterde. "Ja en dan grissen ze straks je tas weg en rennen ze naar buiten." Jongens Rotterdam is zo hardcore.
goeie sgema brahquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:10 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Hoe is deze routine?
AxBxAxx BxAxBxx
A:
Chin-Ups
DB Bench Press
Squats
Barbell Row
Tricep extensions
Shrugs
B:
Deadlift
Dips
Lat Pulldown
Overhead Press
Bicep Curls
Calf Raises
Als je serieus feedback wil moet je naar het BB topic in Sport gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:10 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Hoe is deze routine?
AxBxAxx BxAxBxx
A:
Chin-Ups
DB Bench Press
Squats
Barbell Row
Tricep extensions
Shrugs
B:
Deadlift
Dips
Lat Pulldown
Overhead Press
Bicep Curls
Calf Raises
Ongeveer een half jaar. Ben verkeerd begonnen, vandaar dat ik een nieuw schema wil.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je serieus feedback wil moet je naar het BB topic in Sport gaan.
Hoe lang train je? ik zou sowieso als beginner SS of 5x5 doen en als gevorderde een 4-5 day split
http://stronglifts.com/st(...)th-training-program/quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:23 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Ongeveer een half jaar. Ben verkeerd begonnen, vandaar dat ik een nieuw schema wil.
Ik ben bangquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
US / Userfoto's #300
Hij ziet er wel baas uit
nog een turk hier in het topicquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Was met een handpistool in Turkije.
maar zelf wel de koerden en armenirs niks gunnen :$quote:
Noob kwam niet eens opdagen op de meet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:28 schreef Beach het volgende:
US / Userfoto's #300
bij deze gast denk ik altijd manlet compensatie
Kom we zetten een gym meet, no-nonsense, gewoon bij sportschool afspreken. chestday+legday van maken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Noob kwam niet eens opdagen op de meet.
Sowieso moeten we dat organiseren, dacht er vandaag nog aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kom we zetten een gym meet, no-nonsense, gewoon bij sportschool afspreken. chestday+legday van maken.
als het maar niet in de randstad isquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso moeten we dat organiseren, dacht er vandaag nog aan.
Geen gezeik, geen patser gedrag, niet iedereen hoeven versieren and so on and so on..Gewoon afspreken in Gym. Iedereen zn under armour kloffie aanquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso moeten we dat organiseren, dacht er vandaag nog aan.
Nahw, ik ga niet met 20 man om bench press staan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kom we zetten een gym meet, no-nonsense, gewoon bij sportschool afspreken. chestday+legday van maken.
20 man zal het ook niet zijn denk ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nahw, ik ga niet met 20 man om bench press staan.bovendien lift ik nog pussy gewichten.
![]()
En ik douche niet in openbaarso so preuts ben ik.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nahw, ik ga niet met 20 man om bench press staan.bovendien lift ik nog pussy gewichten.
![]()
heb je gelijk motivatie voor een heel jaar manquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
![]()
ik wil weten welke gainers hij gebruikt om boven de 200kg uit te komen. Na een cut moet dat wel 150kg lean muscle zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:18 schreef Brandblussert het volgende:
Die gast op ned 3 zit flink in de bulk
ik kijk het ook, geen eetbuien meer en dan toch nog boven de 200 uitkomen, hahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:18 schreef Brandblussert het volgende:
Die gast op ned 3 zit flink in de bulk
ja eens, en een beetje flexe gym wat groot genoeg is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:35 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso ergens in Utrecht, qua logistiek het handigst.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:35 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso ergens in Utrecht, qua logistiek het handigst.
Nog niet zo lang bezig zeker?quote:
Nee, zou wel gaan als het in de buurt is om de techniek te verfijnen denk ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:16 schreef esv7 het volgende:
Iemand hier wel eens naar weightlifting classes geweest?
Niks mis mee, zit genoeg zout in om veel vocht te gainen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:56 schreef Seam het volgende:
LIF / Heel graag willen afslanken maar lukt niet
Trollen is soms te verleidelijk
Denken jullie ook dat 200g drop (zit namelijk vol met eiwitten) als ontbijt prima is om te gainen?
Heb je adresjes? Zit het wel te overwegen namelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:16 schreef esv7 het volgende:
Iemand hier wel eens naar weightlifting classes geweest?
heb je ze wel gefeund?quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dat gevoel als er middernacht drie vrouwen van 20 voor je deur staan en ze alle drie lelijk zijn
die schieten tegenwoordig als vadsige paddestoelen uit de grondquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Waren echt van die tijgerprint/naamketting types
geile lippen wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Net ff opgezocht op facebook, dit is haar profielfoto
[ afbeelding ]
zegt al genoeg
quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ze is vast gene maagd meer dan moet hij haar niet
Ik zie geen probleem.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
zegt al genoeg
haaha 20 zijn en nog naamkettinkjes dragenquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
die schieten tegenwoordig als vadsige paddestoelen uit de grond
Ze mag best hoofd geven ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Daar zou jij wel mee willen muilen he, ofnie? Ouwe snoepert.
geil hoor zo vroeg op de ochtend hihi!quote:
dat kan toch best (die snicker)?quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
geil hoor zo vroeg op de ochtend hihi!
Er zit een gast serieus een snicker te eten in de metro!
Vroeg op de ochtend? Ik ben al 3 uur wakkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 07:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er zit een gast serieus een snicker te eten in de metro!
haha :p, jij was het dus!quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:39 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
dat kan toch best (die snicker)?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Vroeg op de ochtend? Ik ben al 3 uur wakker
Zit in de bagger.quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]ik sinds 6 dus voor mij valt het wel mee, voor welk werk moet je zo vroeg op?
wats met jou. Ik haat dit soort tijdstippen, eerste helft van mijn dag ben ik bezig niet weer in slaap te vallenquote:Op donderdag 23 mei 2013 07:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Vroeg op de ochtend? Ik ben al 3 uur wakker
ah oke, je bent ex-militair toch?quote:
Werk he (en tussendoor beetje FOK!kenquote:Op donderdag 23 mei 2013 07:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
wats met jou. Ik haat dit soort tijdstippen, eerste helft van mijn dag ben ik bezig niet weer in slaap te vallen
mja hihi stouterdquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Werk he (en tussendoor beetje FOK!ken)
hihi lkkr ondeugend ben jyquote:Op donderdag 23 mei 2013 07:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:I'm now wanting to give up on relationships because I can't find an attractive girl in my life to be with..sorry that I like attractive girls. it's not my fault that I do. I don't think bbw or short stubby people are my type. I only like attractive girls because I feel that I want that type of girl.. I wish I had an attractive girl around sydney, nova scotia, canada.. if I don't get one.. I'll probably give up on relationships for the rest of my life because you girls only want assholes.
Terecht weggestuurd, was als j eikel daar in vastkomt :squote:Op donderdag 23 mei 2013 01:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
zegt al genoeg
de eerste 10 seconden van het filmpje is die de restanten van z'n 6e marsbar nog ff aan het wegslikken.quote:
mijn god man.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:39 schreef seto het volgende:
Mooiste is nog dat hij 22 is, hij ziet eruit alsof hij 16 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |