handschoentjes + stoffen lapjes voor nog meer bescherming.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:09 schreef seto het volgende:
hebben jullie guilty pleasure nummers om op te trainen? ik kan echt keihard gaan op whitney
hebben jullie guilty pleasure nummers om op te trainen? ik kan echt keihard gaan op whitney
beach...mijn heldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:21 schreef Beach het volgende:
[..]
http://valeriaorsini.tumblr.com/
is dat wat voor je
zuig wel aan die onvolgroeide clit..#noprobquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
handschoentjes + stoffen lapjes voor nog meer bescherming.
pics van mijn handschoentjes..
[ afbeelding ]En..heb je profijt van die handschoentjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit..kreeg op een gegeven moment eelt..maar geen zachte handjes meer is viess.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef JackieBrown het volgende:
Ik heb ook handschoentjes want ik wil geen eelt/schimmel van die stangen enzois not ladylike u know
700kg RAW DLquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef JackieBrown het volgende:
Ik heb ook handschoentjes want ik wil geen eelt/schimmel van die stangen enzois not ladylike u know
Ruilen voor een gebruikte xxl nutrition shaker?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:10 schreef Neraice het volgende:
Wie wil bijna onaangebroken pot whey watermeloen kopen?
Smeerlap, die zal meuren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ruilen voor een gebruikte xxl nutrition shaker?
ja waarom nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ruilen voor een gebruikte xxl nutrition shaker?
wtat is ernorm is zit op 30kg al op pleateuaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:20 schreef G.R.S. het volgende:
Ik weiger handschoenen te gebruiken omdat ik het zo pussy vindTenzij je enorm veel gewicht lift, dan begrijp ik het.
Had ik ook..maar als je op een gegeven moment je lichaam kan scrubben met je eigen handen grijp je vanzelf wel naar je oude vertrouwde handschoentjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:20 schreef G.R.S. het volgende:
Ik weiger handschoenen te gebruiken omdat ik het zo pussy vindTenzij je enorm veel gewicht lift, dan begrijp ik het.
30 kg wat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wtat is ernorm is zit op 30kg al op pleateua
Dit iddquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Had ik ook..maar als je op een gegeven moment je lichaam kan scrubben met je eigen handen grijp je vanzelf wel naar je oude vertrouwde handschoentjes.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
30 kg wat?
Laatst zag ik een vrouw met handschoenen cardio doen
kzou oppassen voor de boze oogquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit iddal laat ik het echt niet zo ver komen. Eerste ruwe plekje hoppa handschoenen. Dan maar kritische blikken van du hatersz kryg ik tog al alladay dusszz
Helpt niet altijd he!!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Draag al sinds m'n geboorte een nazar aan m'n ketting
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
In ieder geval geen koude hande tijdens traine
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef JackieBrown het volgende:
you know right..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit..kreeg op een gegeven moment eelt..maar geen zachte handjes meer is viess.
Wachte ge maar tot ge in defensie sit meis, modderhandjesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit..kreeg op een gegeven moment eelt..maar geen zachte handjes meer is viess.
Ook dan niet, tenzij werkhandschoenen om je grip te verstevigenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:20 schreef G.R.S. het volgende:
Geeft niet brahquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:35 schreef Montelly het volgende:
https://www.facebook.com/AndreiaBrazierPhysiqueModel?ref=stream
sorry maar ik digg haar heel erg
Nee maakt me geen moer uit, moet je helemaal zelf weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |