quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee, zal de prijs wel doen omhoog schieten
Chips en koekjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk nerd waarom weet jij dat, eet je alleen maar chips of zo
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Extra betalen voor een involledig product
![]()
ssst trolletjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Extra betalen om je involledig product voledig te maken
![]()
die zit er nu ín hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef Gridlok het volgende:
Viel mee dat je dat eyetoy ding niet erbij hoefde te kopen
Gul van ze.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef Gridlok het volgende:
Viel mee dat je dat eyetoy ding niet erbij hoefde te kopen
niemand hapt hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:
consoles kunnen bij lange na niet de grafiks van pc bijhouden, voor 699$ kan je supercomputer kopen
omdat niemand geeftquote:
dan koop je toch lekker een computerquote:
waarom zo hard proberen om te trollenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waarom je zakke zo laten geldkloppen dan? zonde
ik game altijd in mijn eentje , behalve toen ik nog hardcore runescape speelde, toen had ik nog vrienden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
dan koop je toch lekker een computer
en dan kan je lekker in je eentje gaan gamen
Wie houdt er überhaupt in 2013 nog console flamewarsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
waarom zo hard proberen om te trollen
online vrienden zijn geen vriendenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik game altijd in mijn eentje , behalve toen ik nog hardcore runescape speelde, toen had ik nog vrienden.
STEEK DIE KK XBOX ONE IN JE KK AARSquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie houdt er überhaupt in 2013 nog console flamewars.
Ik troll nooit op fok. Ik ben op fok net zoals in real, genoeg mensen kunnen bevestigenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
waarom zo hard proberen om te trollen
Runescape bij mij was 100 mil er af gehacktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik game altijd in mijn eentje , behalve toen ik nog hardcore runescape speelde, toen had ik nog vrienden.
In real ben je een stille, verlegen nerd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik troll nooit op fok. Ik ben op fok net zoals in real, genoeg mensen kunnen bevestigen
Funny 'cuz it's true.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
In real ben je een stille, verlegen nerd.
Bevestigd door meetgangers
70 mil gecleaned in 2 uurtjes dual arenaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:27 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Runescape bij mij was 100 mil er af gehackt
ja zo ben ik ook op fokquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
In real ben je een stille, verlegen nerd.
Bevestigd door meetgangers
xDDEeD!!1quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef wolvendagen het volgende:
HEY HEBBEN JULLIE AL GEHOORD IS NEIUWE IKSBOKS HAHAHA
Hahaha ik weet 1 iemand die het niet heeft geh.. nvm.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef wolvendagen het volgende:
HEY HEBBEN JULLIE AL GEHOORD IS NEIUWE IKSBOKS HAHAHA
Dikke WolvenDagen Drerrie?quote:
Ik snapte hem.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha ik weet 1 iemand die het niet heeft geh.. nvm.
Bovenkant is anders, D-pad zit dieper, Guide Button zit niet meer tussen back en start.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:24 schreef aight1 het volgende:
controller ziet er best wel hetzelfde uit, of niet
Ik rook, ben dol op vlees, drink volop koffie en bier en ik blow.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat is er mis met die 30 seconden ronde? Laat haar je klaarpijpen zodat je haar even kan imponeren met een bek vol met zaad.
Nee?quote:
We got a nerd over here!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bovenkant is anders, D-pad zit dieper, Guide Button zit niet meer tussen back en start.
Ik ben die broertjes helemaal zat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee?
Maar vanavond is het vast Ali B die gaat lullen over hoe erg hij het vindt dat die 2 broertjes dood zijn, blablabla.
Oh ik weet niet wat die 2 dingen zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bovenkant is anders, D-pad zit dieper, Guide Button zit niet meer tussen back en start.
Was dat alleen op de xbox dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het enige wat ik wil is voicemasks weer terug op Xbox Live!
Treiteren met Darth Vader of chipmunkstem.
Ik rook, eet mad veel vlees, drink soms koffie en vaak bier.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik rook, ben dol op vlees, drink volop koffie en bier en ik blow.
Ik wens het mijn ergste vijand niet toe om mijn zaad te moeten proeven.
Zat op de verkeerde zender. KKquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee?
Maar vanavond is het vast Ali B die gaat lullen over hoe erg hij het vindt dat die 2 broertjes dood zijn, blablabla.
quote:
O skeer, op ps3 liep er wel eens mee te kuttenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen op die 1e Xbox volgens mij.
Jij geilt er gewoon op dat ze je zak onderkotsen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik rook, eet mad veel vlees, drink soms koffie en vaak bier.
Mijn zaad smaakt kennelijk gewoon neutraal.
#geneticallysuperior
Alleen een beetje speeksel op mijn zakquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij geilt er gewoon op dat ze je zak onderkotsen.
waar consolen volk weer naief intrapt ofcquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Komt Microsoft weer met pre rendered filmpjes om "grafische kracht" te laten zien.
GRammetje cokequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja dat hoef ik niet, wil van xbox 1 weten prijs
ok manquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waar consolen volk weer naief intrapt ofc
quote:
meant 2 bequote:
As far as you didnt alreadyquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een kluizenaarsbestaan is wat ik ga leiden.
Forza.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mi gado mi jezus.
Moest gewoon elke seconde meepakken alvorens ik zou posten.
fagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Forza.![]()
Beter speel je rfactor , gtr2, iracing, ofzo voor de echte race ervaring.
ik heb een POV filmpje van mezelf op mijn telefoon staan waarop ik rfactor f1 race op nurburgring, zal ik uploaden op youtubequote:
ja mang echt doen is kk hardquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb een POV filmpje van mezelf op mijn telefoon staan waarop ik rfactor f1 race op nurburgring, zal ik uploaden op youtube
jij speelt zeker hello kitty island adventurequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
de knkr van fps![]()
Wat een wansmaak hier
Hallo, we don't care, doei.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
de knkr van fps![]()
Wat een wansmaak hier
ik speel rfactor met g25 stuurwiel en dota 2 somsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij speelt zeker hello kitty island adventure
kankernepquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik speel rfactor met g25 stuurwiel en dota 2 soms
en sporadisch day of defeat en counter strike 1.6 en half life 1
Die shit moet je op een PC laten zienquote:
Ja maar ik wil nu zien!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die shit moet je op een PC laten zien
jij zet sowieso bulge size op 100quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |