quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee, zal de prijs wel doen omhoog schieten
Chips en koekjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk nerd waarom weet jij dat, eet je alleen maar chips of zo
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Extra betalen voor een involledig product
![]()
ssst trolletjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Extra betalen om je involledig product voledig te maken
![]()
die zit er nu ín hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef Gridlok het volgende:
Viel mee dat je dat eyetoy ding niet erbij hoefde te kopen
Gul van ze.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef Gridlok het volgende:
Viel mee dat je dat eyetoy ding niet erbij hoefde te kopen
niemand hapt hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:
consoles kunnen bij lange na niet de grafiks van pc bijhouden, voor 699$ kan je supercomputer kopen
omdat niemand geeftquote:
dan koop je toch lekker een computerquote:
waarom zo hard proberen om te trollenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waarom je zakke zo laten geldkloppen dan? zonde
ik game altijd in mijn eentje , behalve toen ik nog hardcore runescape speelde, toen had ik nog vrienden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
dan koop je toch lekker een computer
en dan kan je lekker in je eentje gaan gamen
Wie houdt er überhaupt in 2013 nog console flamewarsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
waarom zo hard proberen om te trollen
online vrienden zijn geen vriendenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik game altijd in mijn eentje , behalve toen ik nog hardcore runescape speelde, toen had ik nog vrienden.
STEEK DIE KK XBOX ONE IN JE KK AARSquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie houdt er überhaupt in 2013 nog console flamewars.
Ik troll nooit op fok. Ik ben op fok net zoals in real, genoeg mensen kunnen bevestigenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
waarom zo hard proberen om te trollen
Runescape bij mij was 100 mil er af gehacktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik game altijd in mijn eentje , behalve toen ik nog hardcore runescape speelde, toen had ik nog vrienden.
In real ben je een stille, verlegen nerd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik troll nooit op fok. Ik ben op fok net zoals in real, genoeg mensen kunnen bevestigen
Funny 'cuz it's true.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
In real ben je een stille, verlegen nerd.
Bevestigd door meetgangers
70 mil gecleaned in 2 uurtjes dual arenaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:27 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Runescape bij mij was 100 mil er af gehackt
ja zo ben ik ook op fokquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
In real ben je een stille, verlegen nerd.
Bevestigd door meetgangers
xDDEeD!!1quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef wolvendagen het volgende:
HEY HEBBEN JULLIE AL GEHOORD IS NEIUWE IKSBOKS HAHAHA
Hahaha ik weet 1 iemand die het niet heeft geh.. nvm.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef wolvendagen het volgende:
HEY HEBBEN JULLIE AL GEHOORD IS NEIUWE IKSBOKS HAHAHA
Dikke WolvenDagen Drerrie?quote:
Ik snapte hem.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha ik weet 1 iemand die het niet heeft geh.. nvm.
Bovenkant is anders, D-pad zit dieper, Guide Button zit niet meer tussen back en start.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:24 schreef aight1 het volgende:
controller ziet er best wel hetzelfde uit, of niet
Ik rook, ben dol op vlees, drink volop koffie en bier en ik blow.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat is er mis met die 30 seconden ronde? Laat haar je klaarpijpen zodat je haar even kan imponeren met een bek vol met zaad.
Nee?quote:
We got a nerd over here!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bovenkant is anders, D-pad zit dieper, Guide Button zit niet meer tussen back en start.
Ik ben die broertjes helemaal zat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee?
Maar vanavond is het vast Ali B die gaat lullen over hoe erg hij het vindt dat die 2 broertjes dood zijn, blablabla.
Oh ik weet niet wat die 2 dingen zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bovenkant is anders, D-pad zit dieper, Guide Button zit niet meer tussen back en start.
Was dat alleen op de xbox dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het enige wat ik wil is voicemasks weer terug op Xbox Live!
Treiteren met Darth Vader of chipmunkstem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |