Ik rook, eet mad veel vlees, drink soms koffie en vaak bier.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik rook, ben dol op vlees, drink volop koffie en bier en ik blow.
Ik wens het mijn ergste vijand niet toe om mijn zaad te moeten proeven.
Zat op de verkeerde zender. KKquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee?
Maar vanavond is het vast Ali B die gaat lullen over hoe erg hij het vindt dat die 2 broertjes dood zijn, blablabla.
quote:
O skeer, op ps3 liep er wel eens mee te kuttenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen op die 1e Xbox volgens mij.
Jij geilt er gewoon op dat ze je zak onderkotsen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik rook, eet mad veel vlees, drink soms koffie en vaak bier.
Mijn zaad smaakt kennelijk gewoon neutraal.
#geneticallysuperior
Alleen een beetje speeksel op mijn zakquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij geilt er gewoon op dat ze je zak onderkotsen.
waar consolen volk weer naief intrapt ofcquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Komt Microsoft weer met pre rendered filmpjes om "grafische kracht" te laten zien.
GRammetje cokequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja dat hoef ik niet, wil van xbox 1 weten prijs
ok manquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
waar consolen volk weer naief intrapt ofc
quote:
meant 2 bequote:
As far as you didnt alreadyquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een kluizenaarsbestaan is wat ik ga leiden.
Forza.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mi gado mi jezus.
Moest gewoon elke seconde meepakken alvorens ik zou posten.
fagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Forza.![]()
Beter speel je rfactor , gtr2, iracing, ofzo voor de echte race ervaring.
ik heb een POV filmpje van mezelf op mijn telefoon staan waarop ik rfactor f1 race op nurburgring, zal ik uploaden op youtubequote:
ja mang echt doen is kk hardquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb een POV filmpje van mezelf op mijn telefoon staan waarop ik rfactor f1 race op nurburgring, zal ik uploaden op youtube
jij speelt zeker hello kitty island adventurequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
de knkr van fps![]()
Wat een wansmaak hier
Hallo, we don't care, doei.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
de knkr van fps![]()
Wat een wansmaak hier
ik speel rfactor met g25 stuurwiel en dota 2 somsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij speelt zeker hello kitty island adventure
kankernepquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik speel rfactor met g25 stuurwiel en dota 2 soms
en sporadisch day of defeat en counter strike 1.6 en half life 1
Die shit moet je op een PC laten zienquote:
Ja maar ik wil nu zien!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die shit moet je op een PC laten zien
jij zet sowieso bulge size op 100quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |