De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://www.staggeringbeauty.com/
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Komt er dan serieus nog iets terecht van de Meet?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ditquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja godver, vorig jaar op mn verjaardag regende het(het jaar daarvoor ook
)
en dan is het fucking zomer.
![]()
quote:
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Moet dat nog uit de tieten worden geknepen of wat?En zo zie je 'tieten', 'geknepen' en 'Flippiee' in een oogopslag.quote:
Volgens mij wil ik dit niet snappen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
En zo zie je 'tieten', 'geknepen' en 'Flippiee' in een oogopslag.![]()
Ik wil je bij je boezem pakken.quote:
Het is ook allemaal niet zo moeilijk.quote:![]()
Maar maak je geen zorgen, straks begint iemand weer ergens anders over en dan heb ik daar weer zin in.
Yes! Eindelijk een fatsoenlijk nummer op de radio!
We don't need no education. We don't need no thought control.
Dat is wel een fijn gegeven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is ook allemaal niet zo moeilijk.![]()
Maar maak je geen zorgen, straks begint iemand weer ergens anders over en dan heb ik daar weer zin in.![]()
![]()
Grappig, dat geldt ook voor mijn cupcakes.quote:
Goeie vraagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:56 schreef Olment het volgende:
Komt er dan serieus nog iets terecht van de Meet?
Your beauty never ever scared me.![]()
Wat is er zo bijzonder aan je avondeten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgende keer stuur ik je wel weer pics van mijn avondeten xxx
Mega hipster om altijd foto's van je eten te maken. Zo van kijk mij eens eten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan je avondeten?
[ afbeelding ]
Misschien was het maken van foto's van je eten wel bedacht door anorexiapatienten. Zo van kijk ik eet echt wel!!!!![]()
Kunnen we die logica ook toepassen op foto's van tieten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mega hipster om altijd foto's van je eten te maken. Zo van kijk mij eens eten.
Misschien was het maken van foto's van je eten wel bedacht door anorexiapatienten. Zo van kijk ik eet echt wel!!!!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Zo van kijk mij tieten hebben?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kunnen we die logica ook toepassen op foto's van tieten?
Misschien alleen weggelegd voor onzekere chicks. Al kan je het altijd op zelfverzekerde chicks uit proberen.![]()
Ik ga geen tieten aan chicks laten zien.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo van kijk mij tieten hebben?
Misschien alleen weggelegd voor onzekere chicks. Al kan je het altijd op zelfverzekerde chicks uit proberen.
Zou wel raar worden zulke pics op bijv. instagramquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ga geen tieten aan chicks laten zien.Of ze nou van mannen of vrouwen zijn.
![]()
"Dit is mijn avondeten, spinazie met eitjes. En hier zijn mijn tieten, ik heb er op getekend."quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou wel raar worden zulke pics op bijv. instagramOf ze nou van mannen of vrouwen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"Dit is mijn avondeten, spinazie met eitjes. En hier zijn mijn tieten, ik heb er op getekend."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zal er vast debielen tussen hebbenSPOILER: waarschuwing kan pijn aan ogen doenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zal er vast debielen tussen hebbenGoede bulk, Drommel approvesSPOILER: waarschuwing kan pijn aan ogen doenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Je zal er vast debielen tussen hebbenOmg..SPOILER: waarschuwing kan pijn aan ogen doenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had zo'n zin in kebap.. maar ik heb teveel gegeten enz netFuck
Hier spitskoolquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik had zo'n zin in kebap.. maar ik heb teveel gegeten enz netFuck
Hele dag gewerkt krijg je spitskool
First world problems![]()
![]()
Spitskoolquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hier spitskool
Hele dag gewerkt krijg je spitskool
First world problems
quote:Ik squat vrij regelmatig atm. Maar ik durf niet met zo een bar
Ik sport altijd op zo een moment dat al die macho boys ook sporten. Daar ben ik te onzeker voor.![]()
"avondeten"quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan je avondeten?
[ afbeelding ]![]()
Wat is dat nou toch altijd....
Van die boy's die stoer doen en elke wijf volplempen die ze tegenkomen.
Maar moeten ze een pakje condooms kopen, verstoppen ze het tussen
hun boodschappen, en mag niemand het zien
Kut pussy !
Wees een vent, en laat dan ook zien dat je knalt.![]()
wat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat is dat nou toch altijd....
Van die boy's die stoer doen en elke wijf volplempen die ze tegenkomen.
Maar moeten ze een pakje condooms kopen, verstoppen ze het tussen
hun boodschappen, en mag niemand het zien
Kut pussy !
Wees een vent, en laat dan ook zien dat je knalt.![]()
![]()
Long story.quote:
Anyway. Boy die ik ken, altijd de womanizer, bevrucht alles wat een kut heeft.
Maar heeft ie Durex nodig.... doet ie spastisch![]()
![]()
![]()
Ik liet het altijd door mijn chick halen, en dan ging ik er met een zo fout mogelijke grijns achter staan als ze moest afrekenen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Long story.
![]()
![]()
Hahaha nee, ik maak me er niet zo druk omquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik liet het altijd door mijn chick halen, en dan ging ik er met een zo fout mogelijke grijns achter staan als ze moest afrekenen.
Alsof neuken met condoom zo vreemd is haha
Bedoel, we vinden neuken allemaal lekker.
En heb je een date, tsja, chill toch![]()
![]()
Werk in een winkel, kocht een man een vibrator en condooms. Helemaal een folder er overheen leggen bij de kassa en zoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Long story.
tja als je je zo schaamt waarom koop je het dan niet via internet?
![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Werk in een winkel, kocht een man een vibrator en condooms. Helemaal een folder er overheen leggen bij de kassa en zotja als je je zo schaamt waarom koop je het dan niet via internet?
Tsja.
Ik zou zeggen, heeft u alles kunnen vinden, we hebben ook glijmiddel.
En dat extra hard roepen.![]()
![]()
[..]
Je zal er vast debielen tussen hebbenOké, oké! Ik ben weer genezen!SPOILER: waarschuwing kan pijn aan ogen doenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe ja inderdaadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Mehh,, uitstellenHeb je je er net toe aangezet dat je moet gaan, mentaal op voorbereid.. En dan verzetten
Mijn tandarts zit er weer op voor nou,, gelijk afspraak gemaakt voor over half jaarMaar heb 'm nu voor 6 juni staan
En een begrafenis is wat lastiger te verzetten, gaat anders ook stinken enzo.
Had ook moeilijk aan hem kunnen vragen of hij niet even wat later dood had willen gaan
Fuck the EBU.![]()
Tevens kwamen vaders en moeders thuis met Domino's pizza
Shoarma met knoflook![]()
Mijn leven is weer compleet.
Fuck the EBU.![]()
stop met beschuldigen, die herpes heb je niet van mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef LompeHork het volgende:
Neger, Moira., al gelezen wat ik heb of niet op de hoogte?![]()
![]()
Teehee neequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
stop met beschuldigen, die herpes heb je niet van mij.
-edit-
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2013 19:33:18 ]![]()
Nee komt goed, oplossing is nabijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:33 schreef Murdera het volgende:
[..]kan ik iets voor je betekenen broeder?
(DM)
![]()
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef LompeHork het volgende:
Neger, Moira., al gelezen wat ik heb of niet op de hoogte?
-weg met toestemming-
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2013 19:53:17 ]Fuck the EBU.![]()
Nee ik ben heel subtiel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tsja.
Ik zou zeggen, heeft u alles kunnen vinden, we hebben ook glijmiddel.
En dat extra hard roepen.
Maar natuurlijk wel de doosjes met merk en naam naar boven neerleggen natuurlijk, it amuses me![]()
![]()
Je krijgt ook schaamvergoeding toch, als vuilnisman?quote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Jezus ik ben stoned sinds 15.10, daarna na 17.00 niet meer gesmoked en ben nog steeds stoned als een hond.
1 x Amnesia Haze 50/50
1 x White Widow 75/25
1 x Skunk 50/50
1 x Amnesia Haze 100
In 1 uur gerookt.
Heb ziek veel gegeten, 2 uur geslapen, etc...
5 uur later nog steeds in space.
Eindelijk zorgtoeslag binnen, fijn om niet meer arm te zijn. Over 3 dagen studiefinanciering en volgende week loon, dan kan ik weer de rijke tata uithangen
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Om vervolgens weer drie weken te moeten wachten?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:04 schreef Studeur het volgende:
Eindelijk zorgtoeslag binnen, fijn om niet meer arm te zijn. Over 3 dagen studiefinanciering en volgende week loon, dan kan ik weer de rijke tata uithangen![]()
Je hebt er sowieso al recht op toch ? Vanaf 21 dacht ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan ik dat direct aanvragen voor de maand nadat ik jarig ben geweest? (23)
Soberso, gewoon aanvragen. Nee heb je, ja kan je krijgen.![]()
Binnenkort ff wiet halen voor mijn tante
Te lang geleden dat ik met haar wiet heb gerookt. Moet ik weer ff weten dat ik een paar dagen vrij ben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Om vervolgens weer drie weken te moeten wachten?Klinkt bekend.
Dit keer wel iets rustiger aan, aangezien er geen grote dagen als koninginnedag en bevrijdingsdag staan te wachten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Om vervolgens weer drie weken te moeten wachten?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
True, dan gaat het vaak wat sneller.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dit keer wel iets rustiger aan, aangezien er geen grote dagen als koninginnedag en bevrijdingsdag staan te wachten.![]()
Verbaas me nog erover hoe ik in 1 week 300 euro heb uitgegeven en 2 weken heb overleefd met 20 euro
waarom zie ik een tekst als ik dit quote maar niet in de post zelfquote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik kocht vanavond een oorgedraaide mixjoint, Normaal krijg ik hier altijd gewoon slappe zooi, en heb ik er minimaal 2 nodig om wat te voelen.
Maar nu heb ik 1/3 op en ben zo waus als wat man!![]()
Dat is het onderste beetje uit het mengbakje.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
Ik kocht vanavond een oorgedraaide mixjoint, Normaal krijg ik hier altijd gewoon slappe zooi, en heb ik er minimaal 2 nodig om wat te voelen.
Maar nu heb ik 1/3 op en ben zo waus als wat man!. Die komen hard aan soms
🐱![]()
Damn ik heb het door!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:57 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat is het onderste beetje uit het mengbakje.. Die komen hard aan soms
![]()
Ik ben steeds aan het bieden op een goedkoop weekendje Efteling. Lijkt me wel grappig om met mdma op door het park te lopen
Wie gaat me leren draaien
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Eens een kijkje nemen dan, heb wel behoefte om ook binnenkort me eigen joint te kunnen draaien.quote:woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Oefening baart kunstquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:03 schreef Woods het volgende:
[..]
Eens een kijkje nemen dan, heb wel behoefte om ook binnenkort me eigen joint te kunnen draaien.
In het begin draai je nog slechte kutjoints (alsnog wel te roken), en uiteindelijk word je er steeds beter in
Fuck the EBU.![]()
Zelfs met shag gaat het nog kut, nog.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oefening baart kunst
In het begin draai je nog slechte kutjoints (alsnog wel te roken), en uiteindelijk word je er steeds beter in
Zit er over na te denken om juli a.s. ongeveer zo 10 gram te halen op me verjaardag en er dan de hele dag met vrienden mee te smoke. Iemand andere ideeen?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Gewoon lekker bier drinken en de jointjes erbij als extra. Als je de wiet 'centraal' zet, va;t de avond alleen maar tegenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:10 schreef Woods het volgende:
[..]
Zelfs met shag gaat het nog kut, nog.
Zit er over na te denken om juli a.s. ongeveer zo 10 gram te halen op me verjaardag en er dan de hele dag met vrienden mee te smoke. Iemand andere ideeen?![]()
![]()
Speurtocht, kastanjes zoeken, koekhappen, spijkerpoepen, triviant, hints, stoepkrijten, touwtjespringen, stoelendansen, etc, etc.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:10 schreef Woods het volgende:
[..]
Zit er over na te denken om juli a.s. ongeveer zo 10 gram te halen op me verjaardag en er dan de hele dag met vrienden mee te smoke. Iemand andere ideeen?Fuck the EBU.![]()
Vergeet het kampvuurtje nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon lekker bier drinken en de jointjes erbij als extra. Als je de wiet 'centraal' zet, va;t de avond alleen maar tegen
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Interesting, ik denk dat ik het zo rond middag opstart en binnenhuis activiveiten wil doen, gamen en veel bier en eten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Speurtocht, kastanjes zoeken, koekhappen, spijkerpoepen, triviant, hints, stoepkrijten, touwtjespringen, stoelendansen, etc, etc.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
cake met slagroom versieren met smarties, pannekoeken eten..quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef Woods het volgende:
[..]
Interesting, ik denk dat ik het zo rond middag opstart en binnenhuis activiveiten wil doen, gamen en veel bier en eten.Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:10 schreef Woods het volgende:
[..]
Zit er over na te denken om juli a.s. ongeveer zo 10 gram te halen op me verjaardag en er dan de hele dag met vrienden mee te smoke. Iemand andere ideeen?
Ik vind een vaporizer chiller, komt ook de meeste THC uit, 60%. (Geen water waar het in blijft en bij jointjes is het maar 20%).quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook als dildo met anaalstimulans te gebruiken.
Lachgas niet te vergeten natuurlijk(100 patronen)quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
cake met slagroom versieren met smarties, pannekoeken eten..
Good option jaquote:woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Nou ja, het hangt er een beetje vanaf hoe zeker je bent over je seksualiteit, maar kankerveel jonko's klappen en dan met z'n alle in je blote kont door het huis banjeren is hier immer een succesnummertjequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:10 schreef Woods het volgende:
Zit er over na te denken om juli a.s. ongeveer zo 10 gram te halen op me verjaardag en er dan de hele dag met vrienden mee te smoke. Iemand andere ideeen?![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:27 schreef tarantism het volgende:
[..]
Nou ja, het hangt er een beetje vanaf hoe zeker je bent over je seksualiteit, maar kankerveel jonko's klappen en dan met z'n alle in je blote kont door het huis banjeren is hier immer een succesnummertje
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:27 schreef tarantism het volgende:
[..]
Nou ja, het hangt er een beetje vanaf hoe zeker je bent over je seksualiteit, maar kankerveel jonko's klappen en dan met z'n alle in je blote kont door het huis banjeren is hier immer een succesnummertje
Ok danquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:27 schreef tarantism het volgende:
[..]
Nou ja, het hangt er een beetje vanaf hoe zeker je bent over je seksualiteit, maar kankerveel jonko's klappen en dan met z'n alle in je blote kont door het huis banjeren is hier immer een succesnummertje![]()
Nee dat gaat zeker niet gebeuren, ik voorspiegel het zo in dat we naar de muziek gaan luisteren, lachgas er doorheen gooien, bier en eten en op het balkon lekker paffen. Mocht de groep niet groot zijn mogen jullie ook gerust even mee smoke
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Jammer jongen, je weet niet wat je mist. Het duurt hier meestal nog geen 5 minuten voordat een van de doerakken 'per abuis' bilsgewijs op een deodorantfles kukelt.quote:
Dergelijke avondjes vinden dan ook voornamelijk hun voortgang in de wachtruimte van het streekziekenhuis hier ter stede.![]()
Haha kinderfeestjequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Speurtocht, kastanjes zoeken, koekhappen, spijkerpoepen, triviant, hints, stoepkrijten, touwtjespringen, stoelendansen, etc, etc.![]()
Studie voor vandaag weer afgesloten. Op deze momenten kan ik wel een jointje gebruiken maar. moet. volhouden.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Want?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:56 schreef Studeur het volgende:
Studie voor vandaag weer afgesloten. Op deze momenten kan ik wel een jointje gebruiken maar. moet. volhouden.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Als ik 's avonds blow ben ik de volgende dag niet in staat om vóór 15:00 m'n bed uit te komen, en als dat wel lukt ben ik de hele middag gaar en kan ik niet goed leren. Nog even volhouden tot de 28e, daarna vakantie (als ik het tentamen niet hoef te herkansen)quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Tumblr.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry werd saaiIk ga even no life op tumblr kijken
De levenquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
Als ik 's avonds blow ben ik de volgende dag niet in staat om vóór 15:00 m'n bed uit te komen, en als dat wel lukt ben ik de hele middag gaar en kan ik niet goed leren. Nog even volhouden tot de 28e, daarna vakantie (als ik het tentamen niet hoef te herkansen)woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Wies da?quote:woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
![]()
Ik ben de laatste tijd zo blij.
En ik weet niet waarom.
Als ik eraan denk krijg ik al een dikke smile.Dit -- Parkiet is mijn papa
Wietquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:25 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben de laatste tijd zo blij.
En ik weet niet waarom.
Als ik eraan denk krijg ik al een dikke smile.
Ik denk het, maar had eigenlijk belooft te stoppen doordeweeks (of nouja, maar 1x doordeweeks en 1x in het weekend) te smoken... en heb vandaag zoveel gesmoked (rond 16.30) dat ik me nog steeds een beetje stoned voel.quote:
Maarja, dan heb ik de rest van de week niks.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:36 schreef Studeur het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkelijk/3475522/boer-voert-wiet-varkens.html
Geniaal.
Was ik maar een varken
Moet dit toch eens voor mn hond kopen om te kijken of hij dan niet meer de hele nacht gaat zitten janken en blaffen:
Ik zit erover na te denken om een biggetje als huisdier te nemen (met mooie stal in de tuin) die dan de hele dag vrolijk rond kan huppelen in onze grote tuinquote:
jammer dat een varken zo groot wordtHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
zit een beetje te lezen over varkens, het schijnt dat je ze prima als huis(tuin)dieren kunt houden en dat ze zindelijk zijn. mijn besluit staat vast, ik wil een varkentjeen hem dan allemaal dingen als deze leren:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:00 schreef Studeur het volgende:
zit een beetje te lezen over varkens, het schijnt dat je ze prima als huis(tuin)dieren kunt houden en dat ze zindelijk zijn. mijn besluit staat vast, ik wil een varkentjeen hem dan allemaal dingen als deze leren:
Dan moet het varken in de OP.
quote:quote:Goedemorgen.quote:
Als het in juni,geen lekker weer wordt. Dan ga ik treinkoppen. Nee,maar gelukkig
is het alweer woensdag![]()
![]()
Whatsup Mur? Toubles in Paradise?quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik ben nog steeds skaf van vannacht.
En half dronken, en straks moet ik ook nog
naar de uitslagen v/d medezeggeschapsverkiezingen.![]()
gister naar de kanker gegaan. shit is aardig misgelopen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
gister naar de kanker gegaan. shit is aardig misgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awww Mur
Wil je nu verscheurd worden door die spierbundel of niet? Als ik een vrouw zie squatten kan ik ineens 2 keer zoveel deadliften.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik squat vrij regelmatig atm. Maar ik durf niet met zo een bar
Ik sport altijd op zo een moment dat al die macho boys ook sporten. Daar ben ik te onzeker voor.![]()
![]()
Ik ben ook te laat voor werken mNan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben nog steeds skaf van vannacht.
En half dronken, en straks moet ik ook nog
naar de uitslagen v/d medezeggeschapsverkiezingen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zie je verkeerd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben ook te laat voor werken mNan.
Je werk begint gewoon te vroeg
Ik ben niet te laat, ik ben alleenquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben ook te laat voor werken mNan.
ontzettend naar de kenser.
En moet vanavond weer noiqun.
Haha dat wordt een powernap vanmiddag. haha![]()
Goed bekeken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:34 schreef Olment het volgende:
[..]
Zie je verkeerd.
Je werk begint gewoon te vroeg![]()
Mee eens!quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:34 schreef Olment het volgende:
[..]
Zie je verkeerd.
Je werk begint gewoon te vroegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is dat lange pinkster weekend. Laat op bed veel chillen en dan opeens is het voorbij en moet je vroeg slapen en er de volgendd dag weer vroeg uit. Dat werkt niet hoor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooie rebus.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb vanavond een voetbal wedstrijd. Ik ga ook maar powernapje doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik dacht altijd dat een dozijn precies twaalf was, en niet ongeveerquote:![]()
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Controllerende middenvelder!quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waar sta je ?
Buitenspel![]()
?
Nee grapje Dr. M.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo irritant als je al wist dat je je had moeten douchen, je het een keertje skipt omdat je te laat je bed uit kwam, snel moet fietsen om op tijd op werk te zijn, vervolgens vunzig en zweterig in je bureaustoel zit.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Denkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat een dozijn precies twaalf was, en niet ongeveer![]()
Gewoon blowen vriend
Twaalf is te jong dat kan echt niet meer op onze leeftijd.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klink als een goed planquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga nog meer koffie maken en drinken
Wij hebben thuis ook zo'n fancy pancy koffiezetapparaat met 500 knopjes en hendeltjes..quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ga zo effe bonen malen
En da's pas bazen kofvie( koffie
)
Doe mij maar een Senseo 's morgensTe moeilijk anders
Brrrr, ik vind Senseo helemaal niks, blegh.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Wij hebben thuis ook zo'n fancy pancy koffiezetapparaat met 500 knopjes en hendeltjes..
Doe mij maar een Senseo 's morgensTe moeilijk anders
Heb wel wat werk over voor een goeie bak pleur.![]()
Ik ga eens kijken of de visboer al open is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga eens kijken of de visboer al open is.Ik krijg zin in kapsalon
![]()
![]()
Dafuq maak je je om 10 uur 's morgens druk om visquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga eens kijken of de visboer al open is.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Dafuq maak je je om 10 uur 's morgens druk om vis![]()
Ja, nu heb ik zin in een stuk pizza.
Die man wil kibbelingquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Dafuq maak je je om 10 uur 's morgens druk om vis
Hahaah , ik lust ook wel een bakkie trouwens.![]()
Tijd om wat dingen uit je koelkast te trekken en in een pan te gooien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]. Fuck jaaa.
Ik kan niet meer kiezen
Ik moet toch ontbijten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Dafuq maak je je om 10 uur 's morgens druk om visThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tosti's checkquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Tijd om wat dingen uit je koelkast te trekken en in een pan te gooien.![]()
![]()
Ok boys, wie heeft er zo stoned als een garnaal een topic aangemaakt? BNW / Vreemde gebeurtenissen de laatste weken. ADVIES NODiG![]()
De ts van dat topic.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tering wat is het koud buiten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Damn wat een anti sociale mensen hier in huis zeg. Moet helpen bij de voedselbank.. Er is vet weinig.. Past op één tafel i.p.v twee en toch wilt ze met zijn tweeën uitdelen. Fuck heb alles op één tafel gegooid en ik kan het zo dus alleen uitdelen. Laatst wou iemand anders het ook al niet alleen doen. Ernstig als je niet iets in je eentje kan doen voor 20 mensenYour beauty never ever scared me.![]()
watquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:47 schreef Amarantha het volgende:
Damn wat een anti sociale mensen hier in huis zeg. Moet helpen bij de voedselbank.. Er is vet weinig.. Past op één tafel i.p.v twee en toch wilt ze met zijn tweeën uitdelen. Fuck heb alles op één tafel gegooid en ik kan het zo dus alleen uitdelen. Laatst wou iemand anders het ook al niet alleen doen. Ernstig als je niet iets in je eentje kan doen voor 20 mensen![]()
Verhaal is toch best duidelijk?quote:Ik erger me aan huisgenoten die mij voor jan lul bij een paar appels en bananen laten staan
Dan weet jij toch ook wie jij de volgende keer helptquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Verhaal is toch best duidelijk?Ik erger me aan huisgenoten die mij voor jan lul bij een paar appels en bananen laten staan
Ik ga er gewoon in de bewonersvergadering over bitchen dat ik het irritant en raar vindquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Dan weet jij toch ook wie jij de volgende keer helptYour beauty never ever scared me.![]()
Straks staat die kk junk van laatst weer voor mijn neusMweh zo geen zin in
Hahaha,, kan ik me goed voorstellen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:53 schreef Amarantha het volgende:
Straks staat die kk junk van laatst weer voor mijn neusMweh zo geen zin in
Sowieso werd me pas net verteld dat we al het eten lopend gingen ophalen. Wat twee keer rondje centrum betekend. Alleen dat al heeft mijn humeur gekost. Shit man vertel dat even van te voren dat we niet met de auto gaan en vies veel moeten lopenquote:Your beauty never ever scared me.![]()
ah, het kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Verhaal is toch best duidelijk?Ik erger me aan huisgenoten die mij voor jan lul bij een paar appels en bananen laten staan
Beetje brak.
![]()
![]()
Mehhh,, Lopen :Squote:Op woensdag 22 mei 2013 10:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso werd me pas net verteld dat we al het eten lopend gingen ophalen. Wat twee keer rondje centrum betekend. Alleen dat al heeft mijn humeur gekost. Shit man vertel dat even van te voren dat we niet met de auto gaan en vies veel moeten lopen
Waarom ga je lopen dan?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Der zou geen auto zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Mehhh,, Lopen :S
Waarom ga je lopen dan?Staan er gewoon twee auto's hier bij huis. Gelukkig stond die junk er net niet
Moet je dat van de voedselbank verplicht doen ofzo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Der zou geen auto zijnStaan er gewoon twee auto's hier bij huis. Gelukkig stond die junk er net niet
![]()
Doen we vanuit ons zelfquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Moet je dat van de voedselbank verplicht doen ofzo?Your beauty never ever scared me.![]()
Een van mijn huisgenootjes is dus jarig vandaag. Nou dat heb ik dus geweten vannacht. Uiteindelijk sliep ik 6 uur![]()
![]()
Omdat je hebt meegefeest of omdat ze zo druk waren?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:26 schreef Silentalarm het volgende:
Een van mijn huisgenootjes is dus jarig vandaag. Nou dat heb ik dus geweten vannacht. Uiteindelijk sliep ik 6 uur
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Herkenbaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:26 schreef Silentalarm het volgende:
Een van mijn huisgenootjes is dus jarig vandaag. Nou dat heb ik dus geweten vannacht. Uiteindelijk sliep ik 6 uur
Tevens mijn vis is zonder saus
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Droplul, waarom haal je dan ook zonder sausquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Tevens mijn vis is zonder saus![]()
![]()
Hoor je toch niet om te vragen. Moet er gewoon bij zitten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Droplul, waarom haal je dan ook zonder sausThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoor je toch niet om te vragen. Moet er gewoon bij zitten.
Ik wil als heer behandelt worden in mijn viskraam is dat zo gek?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is gek om er vanuit te gaan dat je overal maar saus bij krijgtquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil als heer behandelt worden in mijn viskraam is dat zo gek?Als je patat besteld krijg je toch ook niet standaard mayonaise erbij? Hier niet in ieder geval
Ze waren druk. En vooral dronken. Eigenlijk nog nooit echt een probleem mee gehad, maar dit is de eerste keer dat het heel irritant was.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat je hebt meegefeest of omdat ze zo druk waren?![]()
Maar wie eet er nou vis zonder saus?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is gek om er vanuit te gaan dat je overal maar saus bij krijgtAls je patat besteld krijg je toch ook niet standaard mayonaise erbij? Hier niet in ieder geval
Strl me dan de vraag wilt u er ook saus bij meneer?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Genoeg mensenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar wie eet er nou vis zonder saus?Your beauty never ever scared me.![]()
Bijna is net niet,helemaal.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:47 schreef Amarantha het volgende:
NEE FUCK IK HAD BIJNA EEN VAKANTIE GEWONNENThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
I know. Ik ga straks wel weer verder proberenquote:Weekendje weg met A. kan ik niet laten mislopen. Shit
Laat hem eens betalen Charlotte.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
I know. Ik ga straks wel weer verder proberenWeekendje weg met A. kan ik niet laten mislopen. Shit
R.I.P DTS.![]()
Na nee. Ik betaal het eerst omdat hij geen internetbankieren heeft. Krijg gewoon de helft weerquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Betaal jij? Wat een golddigger die AIk ga geen weekend weg betalen terwijl hij er mee kwam haha. Misschien krijg ik zelfs wel het hele bedrag van hem weer?
Ik kreeg gelijk in een discussie met een stel vrouwen.
Dat hangt er natuurlijk vanaf hoe goed jij hem verwendquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien krijg ik zelfs wel het hele bedrag van hem weer?![]()
![]()
Ik ben af en toe te lief voor hem. Als die geen wiet meer heeft dan weet hij gewoon dat van mij wel joints krijgt enzquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk vanaf hoe goed jij hem verwendLaatst nog fles drank gegeven enz
Staat het op film?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:26 schreef Ugjerke het volgende:
Ik kreeg gelijk in een discussie met een stel vrouwen.Fuck the EBU.![]()
Zijn jullie eigenlijk ooit nuchter?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben af en toe te lief voor hem. Als die geen wiet meer heeft dan weet hij gewoon dat van mij wel joints krijgt enzLaatst nog fles drank gegeven enz
Fuck the EBU.![]()
Nee.quote:![]()
Krijg ik nou mijn prijs niet?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat mijn vriendin me ook meestal gelijk heeft maar dat komt omdat ik een echte alpha male ben![]()
![]()
Als A. nu zegt dat hij niet meer met mij weg wilt dan breek ik zijn neusYour beauty never ever scared me.![]()
Omdat ik veel in deze SC post.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er zal waarschijnlijk een reden zijn waarom je het in ONZin hebt gepostOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dat telt niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat mijn vriendin me ook meestal gelijk heeft maar dat komt omdat ik een echte alpha male benDoet ze het ook als er verder niemand bij is trouwens?
Komt door je squats, jwz.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat mijn vriendin me ook meestal gelijk heeft maar dat komt omdat ik een echte alpha male benFuck the EBU.![]()
Maar ik ben supercredible.quote:
Wat dan? M doen in de Efteling wil ik ook nog wel eens een keerquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:41 schreef Amarantha het volgende:
Haha dit is het slechtste plan van het afgelopen half jaar!
Fuck the EBU.![]()
Ik geloof je iig niet, of het waren kutvrouwen, want een echte vrouw heeft gewoon altijd gelijk.quote:
Fuck the EBU.![]()
Ik zit in fucking Brabant met A. Shit man die jongen riep twee maand terug 'ik zie het echt niet zitten om met jouw of wie dan ook alleen weg te gaan een paar dagen'quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat dan? M doen in de Efteling wil ik ook nog wel eens een keer
Hij wou toch zelf naar de Efteling?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zit in fucking Brabant met A. Shit man die jongen riep twee maand terug 'ik zie het echt niet zitten om met jouw of wie dan ook alleen weg te gaan een paar dagen'
Waar maak je je druk om skat?
En anders geef je dat andere kaartje toch lekker aan iemand anders?
Fuck the EBU.![]()
Ja hij kwam er zelf mee dus ik ga er vanuit dat het wel goed komtquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij wou toch zelf naar de Efteling?
Waar maak je je druk om skat?
En anders geef je dat andere kaartje toch lekker aan iemand anders?
Daarom, no worries dit dat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hij kwam er zelf mee dus ik ga er vanuit dat het wel goed komtFuck the EBU.![]()
Wat weet jij nou over vrouwen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik geloof je iig niet, of het waren kutvrouwen, want een echte vrouw heeft gewoon altijd gelijk.
Sorry haha ik wordt van het idee echt zenuwwachtig. Hoop wel dat hij nog vrienden fikst.. Het is namelijk voor 8 mensen en vind het niet erg als zijn vrienden meegaan. Mag ze wel en is vast wel gezelligquote:
Ik ben gewoon zo tof dat niemand meer gelooft dat ik echt een vrouw benquote:
Maar ik hou niet van voetbal, of transformers, of actiefilms, of pokémon, of anime, en ik zet mijn leven niet in het doel om vrouwtjes (of mannetjes for that matter) te versieren, ik doe niet aan hosselen.
En ik heb tetten. Therefore I am female.Fuck the EBU.![]()
Neem aan dat de Efteling ook wel een paar attracties voor grotere kinderen heeft?Of ga ik me echt alleen maar vermaken daar op mdma?
Stressen is verspillen van kostbare energie die je beter in blijdschap kan stekenquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry haha ik wordt van het idee echt zenuwwachtig. Hoop wel dat hij nog vrienden fikst.. Het is namelijk voor 8 mensen en vind het niet erg als zijn vrienden meegaan. Mag ze wel en is vast wel gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
De Pythonquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:50 schreef Amarantha het volgende:
Neem aan dat de Efteling ook wel een paar attracties voor grotere kinderen heeft?Of ga ik me echt alleen maar vermaken daar op mdma?
De Vliegende Hollander
Ja man, er zijn meer dingen waar je als klein kind niet aan mee kan/mag/wil doen, dan er dingen zijn waar je als groot kind niet aan mee kan/mag/wil doen
En spacen in het Sprookjesbos lijkt me ook wel wat
Fuck the EBU.![]()
Hoop dat A. wel beseft dat het grapje nog steeds 190 euro kost p.pGaat nog wel paar tientjes af bij mij maar scheelt ook niet veel denk ik
Dit is een weekend maar als ik het zo typ lijkt het minder. 47 voor heen en terug maar de trein, ong. 50 voor het huisje en 32 entree Efteling. Maar ja eten en drinken komt er nog bij maar dat zijn kostten die je sowieso wel maakt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:52 schreef Moira. het volgende:
Kanker
Geen dagjes uit voor Moira. die meer dan 20 euro kosten
Dit is allemaal per persoon heYour beauty never ever scared me.![]()
ga gewoon mee naar szigetquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:52 schreef Moira. het volgende:
Kanker
Geen dagjes uit voor Moira. die meer dan 20 euro kosten![]()
Tering, ik ben ook het weekend weg maar ik heb nog geen idee wat me te wachten staat. Weet alleen dat er een paar 4-sterrenhotels geboekt zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik opzich wel.. Krijg vakantiegeld gelukkig. Wil best wel een weekendje weg met dat geldquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:54 schreef Moira. het volgende:
Ja, ik zou passen. Dat geld heb ik niet eensYour beauty never ever scared me.![]()
Mijn vader doet niet aan auto's, playboys, transformers, pokémon of anime en loopt ook geen vrouwtjes te hosselen. Hij heeft wel tieten, is hij veemaal?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo tof dat niemand meer gelooft dat ik echt een vrouw ben
Maar ik hou niet van voetbal, of transformers, of actiefilms, of pokémon, of anime, en ik zet mijn leven niet in het doel om vrouwtjes (of mannetjes for that matter) te versieren, ik doe niet aan hosselen.
En ik heb tetten. Therefore I am female.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Spacen in droomvlucht !quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
De PythonDe Vliegende Hollander
Ja man, er zijn meer dingen waar je als klein kind niet aan mee kan/mag/wil doen, dan er dingen zijn waar je als groot kind niet aan mee kan/mag/wil doen
En spacen in het Sprookjesbos lijkt me ook wel watThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe mij ook zo een vriendin.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben af en toe te lief voor hem. Als die geen wiet meer heeft dan weet hij gewoon dat van mij wel joints krijgt enzLaatst nog fles drank gegeven enz
R.I.P DTS.![]()
Jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mijn vader doet niet aan auto's, playboys, transformers, pokémon of anime en loopt ook geen vrouwtjes te hosselen. Hij heeft wel tieten, is hij veemaal?
Fuck the EBU.![]()
OMG DROOMVLUCHT IS NUCHTER AL VET MAAR AAN DE XTC ZOU IK DAAR DE HELE DAG IN GAANquote:
Fuck the EBU.![]()
Idee Fok! meetquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
OMG DROOMVLUCHT IS NUCHTER AL VET MAAR AAN DE XTC ZOU IK DAAR DE HELE DAG IN GAAN
Altijd al een droom van me geweest om zwaar onder de drugs in droomvlucht te gaan zitten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
OMG DROOMVLUCHT IS NUCHTER AL VET MAAR AAN DE XTC ZOU IK DAAR DE HELE DAG IN GAAN
Moet je je voorstellen die elfjes en shit wat dan allemaal op je afkomt. We moeten daar eens een meet houden en allemaal knetter high stoned whatever door dat park struinen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Top ideequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd al een droom van me geweest om zwaar onder de drugs in droomvlucht te gaan zitten.
Moet je je voorstellen die elfjes en shit wat dan allemaal op je afkomt. We moeten daar eens een meet houden en allemaal knetter high stoned whatever door dat park struinen.
Fuck the EBU.![]()
Maar dan is hij mijn moeder.quote:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: