De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://www.staggeringbeauty.com/
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Squattenquote:
Trollen met dat paupergesquat
Niet gewoon awesome benen hebben van de seks
Geen goede seks hebben
Moeten squatten daarvoor
Paupers
Fuck the EBU.![]()
NIET ZEGGEN, IK HEB HONGER.quote:
Heb een handjevol van die mini ovenpistoletjes gegeten met kaas, salami en grillworst, en nog een broodje Unox enzo. Dus had begin v/d avond heul geen honger.
Nu wel, en nu ben ik weer thuis, waar geen lekker eten is
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Yo Mur, dit is wel een goede plek om je nieuwste hit te ditchen toch?
[ afbeelding ]![]()
Coördinaten?![]()
Yo ! Voor niks een sollictatie geschreven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoezo?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yo ! Voor niks een sollictatie geschreven.Fuck the EBU.![]()
Dat Onzin modquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
8800..?! What..quote:Op maandag 20 mei 2013 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik kreeg van mijn zus 8800 boeken vandaag om op de PC te kunnen lezen_!
Your beauty never ever scared me.![]()
Succes ik lees liever comic'squote:Op maandag 20 mei 2013 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik kreeg van mijn zus 8800 boeken vandaag om op de PC te kunnen lezen_!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik lees net knetter stoned dat andere topic.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Fucking nice muziek op de achtergrond.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja welke?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik lees net knetter stoned dat andere topic.
Doe eens meer uitleg geven dan 1 woord of 1 zin
Waarom zou je ONZ sollicitatie zinloos zijn? Er is nog geen nieuwe mod gekozen en alle inzendingen worden gewoon meegenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Dit soort dingen zie je zo vaak dat ik me echt oprecht afvraag waarom mensen die shit nog met baby's doenquote:
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja welke?
Doe eens meer uitleg geven dan 1 woord of 1 zin
Waarom zou je ONZ sollicitatie zinloos zijn? Er is nog geen nieuwe mod gekozen en alle inzendingen worden gewoon meegenomenJa ik zat mobiel, Nee ik lees net dat andere topic, Dat het een grapje was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar uit jou reactie is dat weer de grap. Ik ga te diep op het moment
R.I.P DTS.![]()
Wass met jou?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Verder kom ik niet zo vaak op Fok! Dat ik alles volg. Niet meer gelukkig.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook rond die tijdquote:Op maandag 20 mei 2013 23:05 schreef OllieWilliams het volgende:
morgen om half 9 's ochtends verplichtingen, wie verzint zulks
Ben al jáááren van mening dat de dag gewoon een uur of 3 moet worden opgeschoven.
Op zijn vroegst begint de activiteit rond 10/11 uur, dan dineren we allen rond een uur of 8/9, en gaan we slapen rond 12/1 uur.
Dat zou in elk geval haalbaarder zijn voor velen
Fuck the EBU.![]()
quote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Verstandige keuze wel jaquote:Op maandag 20 mei 2013 23:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb 4 joints gerookt en morgen geschiedenis examen
Wat zijn de onderwerpen ?![]()
Ik ben echt door en door stronken.
iets met de vs en ehm nog wat ofzo idunnoquote:Op maandag 20 mei 2013 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verstandige keuze wel ja
Wat zijn de onderwerpen ?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
kutkindquote:Op maandag 20 mei 2013 23:15 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
iets met de vs en ehm nog wat ofzo idunnoHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Denk ik ook wel eens, maar volgens mij zou m'n ritme dan gewoon weer opschuiven en zou ik 10/11 uur te vroeg vindenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook rond die tijd
Ben al jáááren van mening dat de dag gewoon een uur of 3 moet worden opgeschoven.
Op zijn vroegst begint de activiteit rond 10/11 uur, dan dineren we allen rond een uur of 8/9, en gaan we slapen rond 12/1 uur.
Dat zou in elk geval haalbaarder zijn voor velen![]()
![]()
Waarschijnlijkquote:Op maandag 20 mei 2013 23:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Denk ik ook wel eens, maar volgens mij zou m'n ritme dan gewoon weer opschuiven en zou ik 10/11 uur te vroeg vinden
Fuck verplichtingen, gewoon
Fuck the EBU.![]()
Cheers mate,quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is echt fucckingg chill, en dan Bugatti op met die fuccking dikke bass boomm fucking dikke space.quote:
Life
Stronken
Fok! is saai deze avond.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
je zou toch tot vrijdag niet blowen?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb 4 joints gerookt en morgen geschiedenis examenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Sorry.quote:
Hoelaat blijf je op?Dit -- Parkiet is mijn papa
V-E-R...quote:
SLAAF <---
TDTDTDDit -- Parkiet is mijn papa
Ben Morgen vrij en Pinksterweekend heeft me ritme verkloot.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben Morgen vrij en Pinksterweekend heeft me ritme verkloot.
Ik ben morgen niet vrij, 6.00 op en Pinksterweekend heeft niet mijn ritme verkloot.
Totdat ik straks 12-14u slaap omdat ik stoned ben en dronken.Dit -- Parkiet is mijn papa
Sterkte dan, HeldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Omg het leven is zo baas![]()
![]()
))
Gewoon bijna fucking 2 uur bezig geweest met lezen en 4 uur met het samenvatten in 5 pagina's van een tiende van de stof die ik moet leren. Heb nu nog maar 7 dagen om de overige negen tiende te lezen en samen te vatten![]()
Zou wel een blowtje kunnen gebruiken nu na al dat harde werk.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:41 schreef Studeur het volgende:
Gewoon bijna fucking 2 uur bezig geweest met lezen en 4 uur met het samenvatten in 5 pagina's van een tiende van de stof die ik moet leren. Heb nu nog maar 7 dagen om de overige negen tiende te lezen en samen te vatten![]()
Zou wel een blowtje kunnen gebruiken nu na al dat harde werk.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:45 schreef Ro-ald het volgende:
Goed stoned,toch nog vloe en tip kunnen regelen.Waar?
ben nu ook wel zwaar stonend.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:quote:![]()
naar beide.
Welterusten.
Ik besefte net pas dat jouw UI eigenlijk een mix tussen zowel Bassie als Adriaan is.quote:Fuck the EBU.![]()
quote:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga ook naar bed. Nog even verder lezen.
Zo fijn, om weer een goed boek te lezen na lange tijd.Trusten schatjes
Iedereen is slapen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gezellig ! ben ik niet de enige.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed planThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben ik nou de eerste die hier 's ochtends wat zegt
Goedemorgen, menschen
Mag straks werken tot half 6![]()
Duik daarna snel m'n bed weer in
Fuck the EBU.![]()
quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Unscrewed op 21-05-2013 10:00:13 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
FlabberkutDit -- Parkiet is mijn papa
Wat is deze topicpointer nou weer
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik besefte net pas dat jouw UI eigenlijk een mix tussen zowel Bassie als Adriaan is.![]()
![]()
![]()
Goedemorgen!
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Waarom dan?quote:
Jo
jullie met een vaste baan, hoe houd je het vol om elke dag, dag in dag uit te werken tot je uiteindelijk met pensioen gaat.
Dat je over 10 jaar waarschijnlijk nog hetzelfde doet, dezelfde mensen kent, haast geen verandering meemaakt, nog steeds op dezelfde plek woont.![]()
Omdat stoners ruimdenkend zijn.quote:
Daarom tof topic.
En stoned zijn met andere FOK!kers is gewoon chill.![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omdat stoners ruimdenkend zijn.
Daarom tof topic.
En stoned zijn met andere FOK!kers is gewoon chill.![]()
Tc'en met Fokkers is cool
Wat wil jij? Een uitkerinkje?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:16 schreef Aap1000 het volgende:
Jo
jullie met een vaste baan, hoe houd je het vol om elke dag, dag in dag uit te werken tot je uiteindelijk met pensioen gaat.
Dat je over 10 jaar waarschijnlijk nog hetzelfde doet, dezelfde mensen kent, haast geen verandering meemaakt, nog steeds op dezelfde plek woont.![]()
Wat heeft dat met een vaste baan te maken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:16 schreef Aap1000 het volgende:
Jo
Dat je over 10 jaar waarschijnlijk nog hetzelfde doet, dezelfde mensen kent, haast geen verandering meemaakt, nog steeds op dezelfde plek woont.
Ik merk een compliment, je bent welkom.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Daarom tof topic.
En stoned zijn met andere FOK!kers is gewoon chill.
Jij bent ook makkelijk. Complimentje geven en hoppaaaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik merk een compliment, je bent welkom.![]()
's avonds tot ergens in de nacht jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:20 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Daar kom ik dan weer nooit
Dat is toch meestal 's nachts?
Wat wil jij?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:21 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Nee man, maar niet werken in een vaste sleur.![]()
zzp'er?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:21 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Nee man, maar niet werken in een vaste sleur.![]()
Je kunt ook blijven baanhoppen, gewoon lekker na een half jaar weer switchenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:16 schreef Aap1000 het volgende:
Jo
Dat je over 10 jaar waarschijnlijk nog hetzelfde doet, dezelfde mensen kent, haast geen verandering meemaakt, nog steeds op dezelfde plek woont.
Start je eigen bedrijfjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:21 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Nee man, maar niet werken in een vaste sleur.
Het is gewoon een goede start.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent ook makkelijk. Complimentje geven en hoppaaa
sletje is het he?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent ook makkelijk. Complimentje geven en hoppaaa![]()
quote:
Ach,, die moeten er ook zijn tochquote:
En op een gegeven moment ben je een half jaar werkloos en verlang je naar de sleur van een vaste baan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:21 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Nee man, maar niet werken in een vaste sleur.
Die sleur van een vast inkomenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En op een gegeven moment ben je een half jaar werkloos en verlang je naar de sleur van een vaste baan.
Hoe dit?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Je kunt ook blijven baanhoppen, gewoon lekker na een half jaar weer switchen
Wordt ik dan uiteindelijk ergens niet aangenomen omdat ze wel zien op mijn cv dat ik om het half jaar van baan wissel.![]()
Ben ik vergeten om jou welkom te heten?quote:
Ik denk dat je gewoon beter voor de uitkering kan gaan als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:28 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Bedrijf waarin?
Wat is een mooie beroepstak waar je niet zo veel voor moet doen?![]()
Pfff, dat je je niet hoeft af te vragen of je je drie maaltijden kunt veroorloven op een dag. Dat je niet brieven van incassobureaus als onderzetter gaat gebruiken.quote:
Maar dan heb ik alsnog werk en solicitatieplicht en veel minder eur per maand dan ik nu heb.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon beter voor de uitkering kan gaan als ik het zo lees.
Is er niet iets van werk waarvoor ik alleen maar een beetje hoef te lullen en vergaderen?![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:37 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Maar dan heb ik alsnog werk en solicitatieplicht en veel minder eur per maand dan ik nu heb.
Is er niet iets van werk waarvoor ik alleen maar een beetje hoef te lullen en vergaderen?Simpele zielen.
![]()
![]()
Als je werk wil waarbij je alleen maar hoeft te lullen moet je wel weten waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:37 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Maar dan heb ik alsnog werk en solicitatieplicht en veel minder eur per maand dan ik nu heb.
Is er niet iets van werk waarvoor ik alleen maar een beetje hoef te lullen en vergaderen?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Even lekker smoke gisteren en gelijk een topic verder, amper bij te houden hier
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Callcenterquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:37 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Is er niet iets van werk waarvoor ik alleen maar een beetje hoef te lullen en vergaderen?De hele dag alleen maar lullen
Fuck! Ik wilde het net zeggen!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:39 schreef Olment het volgende:
[..]
CallcenterDe hele dag alleen maar lullen
Tja,, de hele dag op kantoor is niet goed voor je snelheid héquote:
MEER KOFFIE
Goed plan!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Tja,, de hele dag op kantoor is niet goed voor je snelheid hé
MEER KOFFIE![]()
Ik kende altijd zo'n vrouw, die geen donder uitvoerde. Half 11 ochtends even beginnen, 2 uur in de middag weer naar huis. Beetje vergaderen met bestuursleden over jongeren en shit, en evenementen organiseren voor hun.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als je werk wil waarbij je alleen maar hoeft te lullen moet je wel weten waar je het over hebt.
Wat voor werk zou dit kunnen zijn.![]()
Vrijwilligers werkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:43 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ik kende altijd zo'n vrouw, die geen donder uitvoerde. Half 11 ochtends even beginnen, 2 uur in de middag weer naar huis. Beetje vergaderen met bestuursleden over jongeren en shit, en evenementen organiseren voor hun.
Wat voor werk zou dit kunnen zijn.
Zit er dik in, klinkt als wat sommigen hier doen bij het jongerencentrum/poppodium. Krijgen ze er niet meer voor dan bierprivileges.quote:
Ama doet volgens mij ook zoiets.. Tis maar halve dagenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zit er dik in, klinkt als wat sommigen hier doen bij het jongerencentrum/poppodium. Krijgen ze er niet meer voor dan bierprivileges.
Heeft Nederland ook betalende spermabanken? En zoja, kan ik ongelimiteerd inleveren?
http://www.midlandfertili(...)ing-sperm#spermCheck
Hier betalen ze gewoon 35 tot 700 pond voor wat sperma![]()
Ja, 2 tientjes en een kauwgombalquote:
Vast wel.. Anders ga je toch gewoon naar Bangladesh ofzoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:52 schreef Aap1000 het volgende:
Heeft Nederland ook betalende spermabanken? En zoja, kan ik ongelimiteerd inleveren?
Ja, dat is er, maar daar voor moet je een bijzonder hoog iq hebben, en een bijzonder gezond lichaam en geest bezitten. geen erfelijke ziektes in je familie etc.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:52 schreef Aap1000 het volgende:
http://www.midlandfertili(...)ing-sperm#spermCheck
Hier betalen ze gewoon 35 tot 700 pond voor wat sperma![]()
Ah damn, dan kom ik met mijn verrookte lichaam natuurlijk niet binnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, dat is er, maar daar voor moet je een bijzonder hoog iq hebben, en een bijzonder gezond lichaam en geest bezitten. geen erfelijke ziektes in je familie etc.![]()
Had je dan anders verwacht?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:55 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ah damn, dan kom ik met mijn verrookte lichaam natuurlijk niet binnen.
En hoe zit het met de dolfijnen hier in NL?
Volgens mij heb je als dolfijnentrainer een redelijk makkelijk baantje, de hele dag in het water.![]()
Jij hebt zo 15 dolfijnen waar je voor kunt zorgen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:58 schreef Aap1000 het volgende:
En hoe zit het met de dolfijnen hier in NL?
Volgens mij heb je als dolfijnentrainer een redelijk makkelijk baantje, de hele dag in het water.
Lijkt me dat dit baantje niet voor het oprapen ligt
Piloot is wel een makkelijk baantje als je eenmaal aan de slag bent. Opleiding is alleen wel heel duur en een baan vinden als piloot is ook niet simpel.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Tja, dat is het probleem dus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:00 schreef Olment het volgende:
[..]
Jij hebt zo 15 dolfijnen waar je voor kunt zorgen?
Lijkt me dat dit baantje niet voor het oprapen ligt
Alle makkelijke baantjes zijn al bezet.![]()
OMG wat een stumpersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:01 schreef LompeHork het volgende:
CUL / Nut vacumeermachine
Ik lijk wel stoned
Vuilnisman is best makkelijk, hele dag wat roken en beetje achter auto aan wandelen, af en toe es een bak naboven laten gaan... Easypiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:03 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Tja, dat is het probleem dus.
Alle makkelijke baantjes zijn al bezet.
Mijn confusion was groootquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het serieus om een stofzuiger ging en dat TS een geintje maakte![]()
![]()
Schijnbaar is die stofzuiger van vandaag
Die andere ook, maar staat op een ander deel van iBoodquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:05 schreef Olment het volgende:
[..]
Mijn confusion was grooot![]()
![]()
Schijnbaar is die stofzuiger van vandaag![]()
![]()
Ja, dit is mijn easy way out als mijn hele leven met de plannen niks doen dreigt te mislukken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Vuilnisman is best makkelijk, hele dag wat roken en beetje achter auto aan wandelen, af en toe es een bak naboven laten gaan... Easypie![]()
Ohh.. Ik weet het..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:07 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ja, dit is mijn easy way out als mijn hele leven met de plannen niks doen dreigt te mislukken.
Strandjutter
verdient nog best goed.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Vuilnisman is best makkelijk, hele dag wat roken en beetje achter auto aan wandelen, af en toe es een bak naboven laten gaan... Easypie![]()
![]()
Same herequote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:14 schreef Studeur het volgende:
Die klotezorgtoeslag staat nóg niet op mn rekening
en nog moet je daar TL voor hebben gedaanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Vuilnisman is best makkelijk, hele dag wat roken en beetje achter auto aan wandelen, af en toe es een bak naboven laten gaan... Easypie
Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')![]()
Bullshit. Ken genoeg die vuilnisman waren en die geen opleiding hebben gedaanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:53 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
en nog moet je daar TL voor hebben gedaanYour beauty never ever scared me.![]()
Klopt. Ken er ook een aantal die het als overbruggingsperiode hebben gedaan tussen 2 opleidingen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bullshit. Ken genoeg die vuilnisman waren en die geen opleiding hebben gedaanHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Serieus? Waar kan ik dit fiksen? Volgens mij ligt mn iq rond de 140quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, dat is er, maar daar voor moet je een bijzonder hoog iq hebben, en een bijzonder gezond lichaam en geest bezitten. geen erfelijke ziektes in je familie etc.![]()
![]()
Jij snapt de zin van deze reeksquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Daarom tof topic.
En stoned zijn met andere FOK!kers is gewoon chill.
Fuck the EBU.![]()
En met jou goden lichaam en ultieme geest moet jij wel de ideale kandidaat zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Serieus? Waar kan ik dit fiksen? Volgens mij ligt mn iq rond de 140
Wel matig trouwens dat het bij de Rabo nu standaard pas aan het einde van de middag erop staatYour beauty never ever scared me.![]()
Godver
Ik heb donderdag een begrafenis dus moet het trekken van mijn laatste verstandskiezen weer uitstellen.
Tandarts kan je niet bellen tussen 11 en 1 omdat lunchpauze ofzo. Wat voor mij al onhandig uitkomt omdat werk.
Nu heb ik nog 5 minuten pauze, het is 10 over 1, krijg ik nogsteeds die kutband als ik bel.
Trek je luie reet uit die kantine en zet de telefoon aan dan
Fuck the EBU.![]()
bwehehehequote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Serieus? Waar kan ik dit fiksen? Volgens mij ligt mn iq rond de 140![]()
Mehh,, uitstellenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:11 schreef Moira. het volgende:
Godver
Ik heb donderdag een begrafenis dus moet het trekken van mijn laatste verstandskiezen weer uitstellen.
Tandarts kan je niet bellen tussen 11 en 1 omdat lunchpauze ofzo. Wat voor mij al onhandig uitkomt omdat werk.
Nu heb ik nog 5 minuten pauze, het is 10 over 1, krijg ik nogsteeds die kutband als ik bel.
Trek je luie reet uit die kantine en zet de telefoon aan danHeb je je er net toe aangezet dat je moet gaan, mentaal op voorbereid.. En dan verzetten
Mijn tandarts zit er weer op voor nou,, gelijk afspraak gemaakt voor over half jaar
Gister 2 jonkos en nog een assi. Volgende keer ga ik bong proberen. Thuis viel ik instant in slaap op de bank.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Oh ik heb zo'n zin in vanavondKebap eten bij de buren (kumpirtent). Maar pas om 20:00 ofzo.. Mweh
Bij ABN ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Wel matig trouwens dat het bij de Rabo nu standaard pas aan het einde van de middag erop staatHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Mensen die klagen dat ik te sterke koffie zet.![]()
Niet hier op werk, maar gisteren bij vrijwilligerswerk. Volgens mij hoor je gewoon een beker koffie in het filter te gooien per kop koffie.
Van uitstel komt afstel. winquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:11 schreef Moira. het volgende:
Godver
Trek je luie reet uit die kantine en zet de telefoon aan dan![]()
![]()
Zoiets ja..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:49 schreef Ugjerke het volgende:
Mensen die klagen dat ik te sterke koffie zet.![]()
Niet hier op werk, maar gisteren bij vrijwilligerswerk. Volgens mij hoor je gewoon een beker koffie in het filter te gooien per kop koffie.
Mensen die huilen om te sterke koffie________________________
M'n pa die zomaar langskomt terwijl ik aan het studeren ben en vervolgens weer commentaar op me begint te leverenKom op zeg, er is een reden voor dat ik niet meer bij jou woon. Die oude haat van vroeger komt weer terug.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Op dit moment drink ik één zeer sterke koffie om wakker te wordenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Zoiets ja..
waarom laat je hem binnen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:53 schreef Studeur het volgende:
M'n pa die zomaar langskomt terwijl ik aan het studeren ben en vervolgens weer commentaar op me begint te leverenKom op zeg, er is een reden voor dat ik niet meer bij jou woon. Die oude haat van vroeger komt weer terug.
![]()
Dat deed ik dus niet, en daar begint ie commentaar op te leveren. Dat ik dat vaker doe en dat ik gewoon moet leren zeggen wat ik wil (terwijl ik meteen zei dat ik bezig was). Helaas zit hier veel meer achter.quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Mensen zouden me op hun blote knietjes moeten bedanken voor zulke goddelijke koffie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Zoiets ja..
Amen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mensen zouden me op hun blote knietjes moeten bedanken voor zulke goddelijke koffie.
Wel eens expresso gehad? Wat een bocht is dat
Altijd leuk hoe ik 's nachts allemaal plannen maak waar de volgende dag niks van terecht komt. Ik moet maar gewoon 's nachts gaan leven (wat ik al deels doe) want dan voer ik tenminste iets uit
Ja, prima te drinken. Dat is ook lekker sterk. Ik neem altijd wel een dubbele.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Amen...
Wel eens expresso gehad? Wat een bocht is datOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Kan prima bij geschiedenis. Heb vorig jaar voor het onderwerp Vietnam alleen maar stoned zo'n docu-serie zitten kijken, geniaalquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee man, nog lang niet
[..]
stonen tijdens examen
Jezus wat heb ik een hongerGelukkig komt er zo iemand chillen.. Heb die gene gevraagd broodjes mee te nemen van de supermarkt haha!
Kun je de koelkast ofzo niet plunderen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Jezus wat heb ik een hongerGelukkig komt er zo iemand chillen.. Heb die gene gevraagd broodjes mee te nemen van de supermarkt haha!
Je moet toch wat als je geen geld hebtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Haha.. Er ligt allemaal gore shit daar wat niet eens van mij isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Kun je de koelkast ofzo niet plunderen?Ik heb er alleen een pakje roomboter, plakjes kaas en een bakje mayo liggen haha
Er zijn toestrax een hoop goeje ideeen gedaan voor werkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je geen geld hebt
Hoppa, allemaal in een koekenpan, 10min laten garen, klaarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha.. Er ligt allemaal gore shit daar wat niet eens van mij isIk heb er alleen een pakje roomboter, plakjes kaas en een bakje mayo liggen haha
fuck hoe haal je dat ookalweer weg dat je als je typt over tekst heen typt?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
[insert] knopquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:03 schreef Studeur het volgende:
fuck hoe haal je dat ookalweer weg dat je als je typt over tekst heen typt?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Insert toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:03 schreef Studeur het volgende:
fuck hoe haal je dat ookalweer weg dat je als je typt over tekst heen typt?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:
Graag gedaan.quote:
Kijk.. Hier doen we het voorquote:
Bahquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:03 schreef Olment het volgende:
[..]
Hoppa, allemaal in een koekenpan, 10min laten garen, klaarIk wacht wel even
We praten over 2 uurtjes nog eens voor het recept als je kameraaad niet geweest isquote:
Die komt hier zo heen. Die wilt smoken en kan dat thuis niet dus grote kans dat die hier zo wel staatquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:08 schreef Olment het volgende:
[..]
We praten over 2 uurtjes nog eens voor het recept als je kameraaad niet geweest is
Whahahahhaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die komt hier zo heen. Die wilt smoken en kan dat thuis niet dus grote kans dat die hier zo wel staatHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Best ernstig.. In het rookhok (meer een kamer), voor mijn deur, in mijn kamer en A. zijn kamer samen stonden echt wel 25 blikjes drinken die ik maar voor de helft heb leeg gedronkenSta er ook om bekend inmiddels hier in huis haha
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:19 schreef Studeur het volgende:
Jezus die insert gaat opeens de hele tijd vanzelf aan
Damn,, dat vind ik echt slecht.. Vooral als ze niet worden opgeruimd.. Hoe vaak ik wel niet al een blikje heb omgestoten wat nog half vol zat van de avond van te voren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:17 schreef Amarantha het volgende:
Best ernstig.. In het rookhok (meer een kamer), voor mijn deur, in mijn kamer en A. zijn kamer samen stonden echt wel 25 blikjes drinken die ik maar voor de helft heb leeg gedronkenSta er ook om bekend inmiddels hier in huis haha
Sterf of ruim die zooi op
dit ja. mensen die hun biertje niet op kunnen drinken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Damn,, dat vind ik echt slecht.. Vooral als ze niet worden opgeruimd.. Hoe vaak ik wel niet al een blikje heb omgestoten wat nog half vol zat van de avond van te voren.
Sterf of ruim die zooi op![]()
![]()
Hihi. Is gisteren dus voor me gedaan door iemand omdat er 13 halfvolle blikjes in het rookhok stonden van mijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Damn,, dat vind ik echt slecht.. Vooral als ze niet worden opgeruimd.. Hoe vaak ik wel niet al een blikje heb omgestoten wat nog half vol zat van de avond van te voren.
Sterf of ruim die zooi opIk ga mezelf wel aanleren om het leeg te drinken en/of meteen weg te gooien lol
Owja.. Dat idd ook nogquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
dit ja. mensen die hun biertje niet op kunnen drinken.
Pak dan kindercola als je geen 0.2 op kunt
Ik heb het niet over bier..Ik heb het eigenlijk over cola blikjes hahahah
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Koop dan een fles en een beker
Ik vind flessen cola minder lekker ofzo. Maar ik vergeet ze gewoon met mijn stonende kop mee te nemen uit het rookhok.. Denk ik kwartier later 'ik heb dorst' en dan pak ik een nieuw blikjequote:
Ik zou ze voor je deur opstapelen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
![]()
![]()
Ik ben echt een luie motherfucker af en toei.p.v leeggooien zet ik ze voor mijn deur neer op een tafeltje haha!
Maak met een soort kettinkje vast aan je polsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind flessen cola minder lekker ofzo. Maar ik vergeet ze gewoon met mijn stonende kop mee te nemen uit het rookhok.. Denk ik kwartier later 'ik heb dorst' en dan pak ik een nieuw blikje
Na 4x blikjes om te gooien neem je ze vanzelf mee
Zo en nu ga ik kijken waar mijn broodjes blijven en joint roken daarna.
Bent wel ongeduldig hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:25 schreef Amarantha het volgende:
Zo en nu ga ik kijken waar mijn broodjes blijven en joint roken daarna.
Hij zou dr toch zo aankomen
Kut stoners... zeker allemaal zo gaar als een pannenkoek aan het bankhangen zeker
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:37 schreef Olment het volgende:
Kut stoners... zeker allemaal zo gaar als een pannenkoek aan het bankhangen zeker
Nog een dik uur man.. Dan kunne we um aftaaiequote:
Nog twee voor mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Nog een dik uur man.. Dan kunne we um aftaaie
Serieus? :S Moet jij tot 6?quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Vandaag wel, maar ook later begonnen.quote:
half9 - 5 met half uur pauzequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:06 schreef Flippiee het volgende:
Hoeveel uur is jullie werkdag dan? 9-5 of 9-6?
(En doorbetaalde rookpauzes ofc)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Dat klinkt best relaxed.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:09 schreef Olment het volgende:
[..]
half9 - 5 met half uur pauze
(En doorbetaalde rookpauzes ofc)![]()
![]()
Opzich wel.. En voer de hele dag ook geen bal uitquote:
Omdat er weinig te doen is?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:12 schreef Olment het volgende:
[..]
Opzich wel.. En voer de hele dag ook geen bal uit![]()
![]()
Yup.. Ben vandaag denk ik al een half uur productief geweestquote:
Zonde. Wat voor werk doe je ongeveer?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Yup.. Ben vandaag denk ik al een half uur productief geweest![]()
Wil ik sigaretten halen, is de zorgtoeslag verdomme nog steeds niet binnen.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik geef ssl certificaten uit.. Dr zijn alleen geen aanvragen :Squote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zonde. Wat voor werk doe je ongeveer?
Tis opzich leuk werk als er wat te doen is...He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
En is het over heel de sector slecht of heb jij gewoon pech?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik geef ssl certificaten uit.. Dr zijn alleen geen aanvragen :S
Tis opzich leuk werk als er wat te doen is...![]()
Heel de sector. Pas januari komen jaar moeten weer een aantal bedrijven de certificaten VERPLICHT aanschaffen.. Dus na de zomervakantie wordt het hier belachelijk druk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En is het over heel de sector slecht of heb jij gewoon pech?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Je zou denken dat als bedrijven verstandig zouden zijn, zij dat nu al zouden regelen. Wel balen nu danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:24 schreef Olment het volgende:
[..]
Heel de sector. Pas januari komen jaar moeten weer een aantal bedrijven de certificaten VERPLICHT aanschaffen.. Dus na de zomervakantie wordt het hier belachelijk druk.![]()
Tja.. vanuit de ene kant wel..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zou denken dat als bedrijven verstandig zouden zijn, zij dat nu al zouden regelen. Wel balen nu dan
Maar het gaat om certificaten van zon 700 euro.. Die blijven 3 jaar geldig.
Kan me dus wel voorstellen dat bedrijven het liefste dit pas regelen in de laatste maandenHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik moet tussen 8 en 9 beginnen en kap tussen half 5 en half 6. Ik heb een halfuur pauze van de baas en een haluur pauze van mezelf.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:06 schreef Flippiee het volgende:
Hoeveel uur is jullie werkdag dan? 9-5 of 9-6?
Maar soms begin ik om 10 uur, of 11 uur, ofzo.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dan is dat wel een logische stap. Eigenlijk zouden ze dat juridisch gezien misschien moeten gaan aanpassen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Tja.. vanuit de ene kant wel..
Maar het gaat om certificaten van zon 700 euro.. Die blijven 3 jaar geldig.
Kan me dus wel voorstellen dat bedrijven het liefste dit pas regelen in de laatste maandenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik moet tussen 8 en 9 beginnen en kap tussen half 5 en half 6. Ik heb een halfuur pauze van de baas en een haluur pauze van mezelf.
Maar soms begin ik om 10 uur, of 11 uur, ofzo.
Ook niet gek![]()
Eigenlijk wel ja.. We hebben nou acties lopen dat bedrijven die het nu aanschaffen het goedkoper krijgen.. Maar nog steeds kost het je dan een half jaar op je certificaat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is dat wel een logische stap. Eigenlijk zouden ze dat juridisch gezien misschien moeten gaan aanpassen.
[..]
Ook niet gekHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Oeh ik heb een blikje ijskoffie gekochtNu even koud laten worden in de koelkast. Jummie
Ga je die wel helemaal opeten/drinken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:40 schreef Amarantha het volgende:
Oeh ik heb een blikje ijskoffie gekochtNu even koud laten worden in de koelkast. Jummie
Ik had liever al m'n pauzes in de baas z'n tijd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is dat wel een logische stap. Eigenlijk zouden ze dat juridisch gezien misschien moeten gaan aanpassen.
[..]
Ook niet gek
Kan dat dan niet aangekaart worden? Of zijn daar geen instanties ofzo voor (Ben een leek hierinquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.. We hebben nou acties lopen dat bedrijven die het nu aanschaffen het goedkoper krijgen.. Maar nog steeds kost het je dan een half jaar op je certificaat.)
Tsja ik heb verplicht een uur lunchpauze en ook die krijg ik niet doorbetaald. Zelfs als ik er voor zou kiezen om maar een half uur lunchpauze te nemen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik had liever al m'n pauzes in de baas z'n tijd.![]()
![]()
Ik houd eigenlijk helemaal niet bij hoeveel pauze ik daadwerkelijk neem.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja ik heb verplicht een uur lunchpauze en ook die krijg ik niet doorbetaald. Zelfs als ik er voor zou kiezen om maar een half uur lunchpauze te nemen.
En zolang niemand anders dat doet of er over klaagt is het al lang goedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik houd eigenlijk helemaal niet bij hoeveel pauze ik daadwerkelijk neem.
Er waren vroeger wel wat zeurpieten, maar dat was keihard onterecht. Die dachten elke keer als ik naar een andere afdeling liep om wat te regelen dat ik ging roken. Ja, dat hun werk nou zo onbelangrijk is dat ze de hele dag op dezelfde plek kunnen blijven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:50 schreef Olment het volgende:
[..]
En zolang niemand anders dat doet of er over klaagt is het al lang goed
Echt hé.. Mensen die zich bemoeien met zaken waar ze geen bal mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er waren vroeger wel wat zeurpieten, maar dat was keihard onterecht. Die dachten elke keer als ik naar een andere afdeling liep om wat te regelen dat ik ging roken. Ja, dat hun werk nou zo onbelangrijk is dat ze de hele dag op dezelfde plek kunnen blijven.
lapojagenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hebbes?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: