quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:48 schreef Strani het volgende:
Onbegrijpelijk dat mensen blijven ruziën in een topic als dit, over een onderwerp dat al triest genoeg is en niet nog eens een hele hoop negatieve energie nodig heeft.
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-cothen-verder.htmlquote:Politie baggert sloot Cothen verder uit
De politie laat dinsdagmiddag de sloot langs de Hoeksesteeg in Cothen verder uitbaggeren.
Bij een duiker in die sloot op de hoek met de Kanaaldijk-Noord zijn zondag de lichamen van de broertjes Ruben en Julian gevonden.
Het rechercheteam wil volgens een woordvoerder weten of er nog spullen in de modder op de bodem van de sloot liggen. Een aantal voorwerpen waarnaar de politie al weken op zoek is, is nog niet teruggevonden.
De afgelopen dagen is de sloot al grondig doorzocht, aldus de politie, maar na twee weken met veel regen kunnen spullen diep in de modder zijn weggezonken.
Zaklamp
De 38-jarige vader van de kinderen, die zijn zoons hoogstwaarschijnlijk heeft gedood en daarna in de duiker heeft verstopt, kocht onder andere een zaklamp die nog niet boven water is. Ook zocht de politie een deel van een sleepkabel en een rode boxershort van de man.
Het buitengebied rond de sloot is dinsdagmiddag weer afgesloten voor verkeer. Eerder stelde de gemeente Wijk bij Duurstede al eenrichtingsverkeer in op de smalle landwegen. Een grote toeloop van mensen die de vindplek willen bezoeken, leek dinsdagmorgen echter uit te blijven.
Volgens mij wordt dit niet gedaan, toch? wat ik alleen lees (en schreef) is dat zij in het traject hiervoor misschien ook geen lieverdje was.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou het irriteert me echt mateloos dat mensen zo graag de moeder de schuld in de schoenen willen schuiven, terwijl niets daar op wijst.
En of het dan een relatief nieuwe kronkel in het hoofd van vader is of een psychische stoornis maakt me vrij weinig uit, daar heb ik me ook niet over uitgelaten, maar dat de schuld willen geven aan de moeder, of de suggestie wekken dat ze dit aan zichzelf te danken heeft vind ik echt onbeschoft.
Afgezien daarvan hoop ik toch dat mensen zelf ook wel begrijpen dat het te debiel voor woorden is om daar even te gaan kijken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:00 schreef Marrije het volgende:
Dat die grote toeloop uitblijft is niet zo gek op een dinsdagmorgen als het geen vakantie is.
je schat mensen te hoog in denk ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afgezien daarvan hoop ik toch dat mensen zelf ook wel begrijpen dat het te debiel voor woorden is om daar even te gaan kijken?
Ja, dat zou ook kunnen, dat het in feite mazzel (of een tegenvaller) is dat het vandaag geen mooie, warme zonnige vakantiedag isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je schat mensen te hoog in denk ik.
no offence hoor, ik wou dat je gelijk had, maar ik denk (daar komen de speculaasjes weer) dat er zat lui zijn die het geen ruk kan schelen wat ongepast is en wat niet. Die blijven misschien eerder weg door de regen.
ja. zoiets dus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook kunnen, dat het in feite mazzel (of een tegenvaller) is dat het vandaag geen mooie, warme zonnige vakantiedag is
Wat is er zou leuk om naar zoiets te gaan? Nooit begrepen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook kunnen, dat het in feite mazzel (of een tegenvaller) is dat het vandaag geen mooie, warme zonnige vakantiedag is
Dan ben je er toch even bij geweest, dat scoort wel hoor bij een kringverjaardag.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afgezien daarvan hoop ik toch dat mensen zelf ook wel begrijpen dat het te debiel voor woorden is om daar even te gaan kijken?
Ik zou iemand die dat vertelt echt zo aankijken:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Dan ben je er toch even bij geweest, dat scoort wel hoor bij een kringverjaardag.
Jij snapt het gewoon niet, jij hoort niet bij Hart van Nederland-volk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou iemand die dat vertelt echt zo aankijken:![]()
![]()
.
niet leuk, het is nieuwsgierigheid.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:11 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Wat is er zou leuk om naar zoiets te gaan? Nooit begrepen...
Weet het niet hoor, voor sommige is het gewoon een leuk dagje uit. Dat heb ik hier wel gezien toen er een groot incident bij mij in de buurt heeft afgespeeld. Lekker allemaal met de camera en koffie komen kijkenquote:
WTF!? ziek zeg.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:16 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Weet het niet hoor, voor sommige is het gewoon een leuk dagje uit. Dat heb ik hier wel gezien toen er een groot incident bij mij in de buurt heeft afgespeeld. Lekker allemaal met de camera en koffie komen kijken
En ik heb geleerd, uit de buurt te blijven. Uit respect maar ook als omdat bijvoorbeeld bij brand jezelf slachtoffer kunt worden als je te dichtbij staat. Lees, asbest brokstukken en mogelijk explosies door gasflessen. Uiteraard wanneer ik kan helpen ik natuurlijk...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
WTF!? ziek zeg.
Ik moet toegeven dat ik ook wel een nieuwsgierig aagje ben hoor, ik heb ook altijd de neiging om bij incidenten vooraan te gaan staan, maar loop meestal door omdat ik het te respectloos vind om te kijken. Tenzij ik wat kan doen, dan blijf ik erbij om te helpen.
Wat een schrijven weer...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:20 schreef deedeetee het volgende:
Voeten en een spijkerbroek ? Ze waren dus niet ingepakt ?
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)amen-broertjes.dhtml
ja, ok, als het link is ga ik sowieso weg. of in ieder geval op veilige afstand, afhankelijk van of ik nuttig kan zijn of nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:20 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
En ik heb geleerd, uit de buurt te blijven. Uit respect maar ook als omdat bijvoorbeeld bij brand jezelf slachtoffer kunt worden als je te dichtbij staat. Lees, asbest brokstukken en mogelijk explosies door gasflessen. Uiteraard wanneer ik kan helpen ik natuurlijk...
Dat kan ik er niet uit halen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:20 schreef deedeetee het volgende:
nee, ok.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat kan ik er niet uit halen.
Gelukkig hebben ze dus ook weer niet zó veel gezien.... Als ik het zo lees.
En als je dat bij een slachtoffer doet welke niet meer leeft, loop dan altijd de route terug zoals je bij het slachtoffer bent gekomen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, ok, als het link is ga ik sowieso weg. of in ieder geval op veilige afstand, afhankelijk van of ik nuttig kan zijn of niet
waarom?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:27 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
En als je dat bij een slachtoffer doet welke niet meer leeft, loop dan altijd de route terug zoals je bij het slachtoffer bent gekomen.
Ik dacht dat hij zijn kinderen idg nog wel ergens in had gepakt, wie gooit er nu zijn kinderen zomaar in een vuile sloot ? Met het hoofdje vooruit in zo'n betonnen duiker proppen ???quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat kan ik er niet uit halen.
Gelukkig hebben ze dus ook weer niet zó veel gezien.... Als ik het zo lees.
Dat laatste went wel na een paar keer...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:30 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zijn kinderen idg nog wel ergens in had gepakt, wie gooit er nu zijn kinderen zomaar in een vuile sloot ? Met het hoofdje vooruit in zo'n betonnen duiker proppen ???
Valt me beetje tegen van die lieve zorgzame vader
Gelukkig alleen de voeten en stuk van de benen in zicht, je zult het gezicht maar als eerste te zien krijgen....
Nou ja, ik begrijp het nog wel als mensen daar een bloemetje of kaarsje neer willen zetten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij ze had verpakt dan was de kans groter geweest dat de lichamen langer in tact waren gebleven en als ze dan toch nog redelijk op tijd gevonden waren dan had de moeder nog naar haar kinderen kunnen kijken. Dat was vast niet zijn bedoeling.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:30 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zijn kinderen idg nog wel ergens in had gepakt, wie gooit er nu zijn kinderen zomaar in een vuile sloot ? Met het hoofdje vooruit in zo'n betonnen duiker proppen ???
Valt me beetje tegen van die lieve zorgzame vader
Gelukkig alleen de voeten en stuk van de benen in zicht, je zult het gezicht maar als eerste te zien krijgen....
Van die hypocriete lui, als er iemand voor ze vol op het gezicht gaat lopen ze door. Maar dan wel even toch naar de plek toe waar 2 kinders zijn gevonden. Sorry maar zo denk ik er overquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ja, ik begrijp het nog wel als mensen daar een bloemetje of kaarsje neer willen zetten.
Dat begrijp ik, zoals je weet. Maar ik heb de moeite al opgegeven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou het irriteert me echt mateloos dat mensen zo graag de moeder de schuld in de schoenen willen schuiven, terwijl niets daar op wijst.
En of het dan een relatief nieuwe kronkel in het hoofd van vader is of een psychische stoornis maakt me vrij weinig uit, daar heb ik me ook niet over uitgelaten, maar dat de schuld willen geven aan de moeder, of de suggestie wekken dat ze dit aan zichzelf te danken heeft vind ik echt onbeschoft.
Na in het water gelegen te hebben ? Echt niet hoor. Ik geloof niet die gedachte een rol heeft gespeeld bij die man.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als hij ze had verpakt dan was de kans groter geweest dat de lichamen langer in tact waren gebleven en als ze dan toch nog redelijk op tijd gevonden waren dan had de moeder nog naar haar kinderen kunnen kijken. Dat was vast niet zijn bedoeling.
wat een attention whore die man trouwens, staat ook al met foto in de telegraafquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:20 schreef deedeetee het volgende:
nee en de mevrouw visser in spanje ook nog nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:09 schreef BenGepeept het volgende:
Hebben ze die duiker in Zeeland al gevonden, of lukt dat ook al niet?
eerst zijn verhaal gedaan voor de camera bij HvNlquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat een attention whore die man trouwens, staat ook al met foto in de telegraaf
10 minute of fame over de lijkjes van 2 kinders... Zo voelt dat dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
Want er wordt niet van alle kanten aan hem getrokken, maar hij zoekt het zelf op?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:48 schreef computergirl het volgende:
Ik denk dus wel dat hij heel bewust heeft gekozen voor een manier waarbij de lichamen zsm aangetast zouden worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Na in het water gelegen te hebben ? Echt niet hoor. Ik geloof niet die gedachte een rol heeft gespeeld bij die man.
je kan toch nee zeggen. Hij is niet eens degene die ze gevonden heeftquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want er wordt niet van alle kanten aan hem getrokken, maar hij zoekt het zelf op?
Zou bedanken voor de eer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want er wordt niet van alle kanten aan hem getrokken, maar hij zoekt het zelf op?
quote:De recherche vond een afscheidsbrief in de computerbestanden van de vader. Die was gericht aan zijn huidige vriendin Esther. 'Het kan zo niet meer verder. Het is over voor mij. Hier stopt het. Het spijt me voor jou. Je zal met veel vragen achterblijven,' schreef de vader. Remue: 'Zeer onrustwekkend was dat hij in de brief met geen woord repte over zijn twee zoontjes. Alsof ze niet bestonden. Hij vertelde ook niets concreets over zijn zelfmoordplan en zijn motief. Hij liet iedereen in het vage. Zonder dat hij het zelf met zo veel woorden zei, was zijn boodschap: 'Ik ben dood en de rest moeten jullie maar zelf uitzoeken'.'
Niet de beste vorm.quote:
Had ik ook gelezen idd. Het lijkt nu nog meer wraak op zn ex door helemaal niks over de kinderen te zeggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik lees in een ander artikel van het AD dat de afscheidsbrief van de vader gericht was op zijn huidige vriendin.
[..]
beter blijf je ongelukkig bij elkaar en krijg je getraumatiseerde kindjesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:03 schreef BenGepeept het volgende:
Mensen die kinderen nemen en dan uit elkaar gaan zijn per definitie psychisch niet in orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |