Mensen die kinderen némen zijn strafbaarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:03 schreef BenGepeept het volgende:
Mensen die kinderen nemen en dan uit elkaar gaan zijn per definitie psychisch niet in orde.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:03 schreef BenGepeept het volgende:
Mensen die kinderen nemen en dan uit elkaar gaan zijn per definitie psychisch niet in orde.
quote:Familie Ruben en Julian wil uitdrukkelijk geen stille tocht
De familie van de broers Ruben en Julian uit Zeist wil nadrukkelijk geen stille tocht voor de omgebrachte kinderen. Die uitdrukkelijke wens heeft de familie dinsdagmiddag via de gemeente Zeist naar buiten gebracht.
In plaats daarvan vinden moeder Iris en haar familie het een mooi idee als iedereen zondagavond 26 mei tussen 19 en 20 uur een kaarsje aansteekt en dat voor het raam zet. (volkskrant.nl)
ja, want jij kan 100% zeker weten de toekomst inkijken...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:10 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Kinderen met een bezoekregeling bij pa en man, dat is lekker. Gewoon nandenken en als je dat niet kan, niet aan kinderen beginnen.
je bent 12?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:10 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Kinderen met een bezoekregeling bij pa en man, dat is lekker. Gewoon nandenken en als je dat niet kan, niet aan kinderen beginnen.
Ja, want ook altijd kunnen beide ouders er wat aan doen dat ze uit elkaar gaanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:03 schreef BenGepeept het volgende:
Hopelijk wordt die wens van geen stille tocht gerespecteerd.quote:
Ben er ook bang voor dat er dan ook mensen op afkomen die de moeder wel even wat anders te vertellen hebben...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:14 schreef Murmeli het volgende:
groot gelijk dat ze geen stille tocht willen. Die zijn er al zo vaak, verliest een beetje zijn waarde imo
zou het?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor dat er dan ook mensen op afkomen die de moeder wel even wat anders te vertellen hebben...
Zijn ze daar nog mee bezig? Ik haak af.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:53 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat je nogal overrompeld bent door de aandacht. En je verhaal meerdere keren doet. Zonder mediatraining.
Maar laten we vooral de tendens voortzetten om alles en iedereen hierin negatief te bejegenen.
Het zegt meer over de mensen die dit zeggen.quote:Het is het wijf d'r eigen schuld, totaal geen medelijden mee
Ik denk dat dat voornamelijk internethelden zijn die het lef niet eens zouden hebben haar aan te spreken, zeker niet op zo'n moment, want dan word je gelyncht.quote:
Als je op zo'n moment als een stille tocht de moeder zou gaan aanspreken om haar te vertellen dat ze het aan zichzelf te danken heeft? Ik denk het wel.quote:
terechtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voornamelijk internethelden zijn die het lef niet eens zouden hebben haar aan te spreken, zeker niet op zo'n moment, want dan word je gelyncht.
Het is met vlagen de overheersende tendens en dan lijkt alles en iedereen langs die negatieve meetlat te moeten worden gelegd. Alsof het kwaad overslaat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:26 schreef yvonne het volgende:
Zijn ze daar nog mee bezig? Ik haak af.
Het zegt meer over de mensen die dit zeggen.
Het gaat niet over vechten maar over moorden en dat heeft er maar 1 gedaan....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:30 schreef S95Sedan het volgende:
Vind die moeder ook walgelijk om het feit dat er nergens wordt gesproken over de familie van de vader van die kinderen.
En nee haar schuld niet maar waar 2 vechten...
Er wordt ook nauwelijks gesproken over de familie van de moeder.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:30 schreef S95Sedan het volgende:
Vind die moeder ook walgelijk om het feit dat er nergens wordt gesproken over de familie van de vader van die kinderen.
Daar staat zijn familie compleet buiten. Voor hen is het óók verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het gaat niet over vechten maar over moorden en dat heeft er maar 1 gedaan....
Want dat is haar taak? Terwijl ze vanochtend nog werd afgebrand vanwege een persoonlijk bericht via Facebook? Maar nu is ze weer walgelijk omdat ze niets zegt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:30 schreef S95Sedan het volgende:
Het is de schuld van de moeder dat er nergens over de familie van de vader gesproken wordt?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:30 schreef S95Sedan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |