http://www.telegraaf.nl/b(...)zich_gewonnen__.htmlquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb niet alles nagelezen, maar klopt het dat ze op Facebook heeft gezegd dat hij heeft gewonnen?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:35 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
OMG, als dat zo is, dan is dat wijf ernstig gestoord. Gaan lopen facebooken als je 2 kinderen vermoord zijn. Ik hoop dat het niet waar is.
Gelukkig!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik hoorde gisteren bij eenvandaag dat de familie van de vader ook slachtofferhulp krijgt, en de vriendin van de vader ook.
Eh tja, haar kinderen waren vermist en uiteindelijk dood, zou pas vreemd zijn als ze ineens over het slecht weer zou beginnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze heeft het alleen over zichzelf en haar kinderen, al vanaf het begin. Plus haar berichten op facebookzoiets doe je gewoon niet.
over wie moet ze het dan hebben? de buurman?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze heeft het alleen over zichzelf en haar kinderen, al vanaf het begin.
Plus haar berichten op facebookzoiets doe je gewoon niet.
Ja, 'onvoorstelbaar' gedrag vertonen die moeders wiens kinderen verdwenen en vermoord zijn.quote:
En jij denkt dat je nog rationeel kan denken als je kinderen net zijn vermoord?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij weet altijd prachtige posts te maken. Prachtig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Alle mensen die voor niks hebben gezocht moeten ook slachtofferhulp krijgen vind ik..
Ja he? kan echt nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:41 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, 'onvoorstelbaar' gedrag vertonen die moeders wiens kinderen verdwenen en vermoord zijn.
Trollenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:43 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het zo geil om in de aandacht te staan, dat het hen blijkbaar niet uitmaakt of het nu met de moord op hun kinderen is, of met iets anders. Als ze maar aandacht krijgen.
Het is idd echt niet te geloven.
Denk het ook. Laten we er allemaal maar niet meer op ingaan, is hun lolletje ook zo weer voorbij.quote:
in jouw hoofd ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry hoor maar iets op facebook zetten is toch wel het laatste wat in mijn hoofd zou opkomen.
Dank jequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:42 schreef Messina het volgende:
[..]
Jij weet altijd prachtige posts te maken. Prachtig.
Hij keek in de spiegel, het trolletje.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij keek in de spiegel, het trolletje.
Ik reageerde eik alleen op de zin * waar 2 vechten * Natuurlijk staat zijn familie er buiten. Zij hebben ook die 2 kleine jongens verloren + een familielid die opeens een moordenaar blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:32 schreef Messina het volgende:
[..]
Daar staat zijn familie compleet buiten. Voor hen is het óók verschrikkelijk.
huhhhh?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:47 schreef yvonne het volgende:
Paar trolletjes zijn opeens foetsie uit NWS en er hoeft geen speurtocht te komen
Er zaten hier trollsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
huhhhh?
houd je er rekening mee dat ik blond ben?
Een stille tocht kunnen ze ook vergeten. Net als een Facebookbericht en een kaars.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:47 schreef yvonne het volgende:
Paar trolletjes zijn opeens foetsie uit NWS en er hoeft geen speurtocht te komen
ahhhh zo... het topic was ineens een stuk korterquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zaten hier trolls
Die zijn nu weg.
Opeens
Speurtocht niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |