nou je bent wel erg terughoudend met specificatiesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:09 schreef onlythis het volgende:
[..]
Jeetje, moet ik mijn hele cv hier neerzetten? Werk 30 jaar in de psychiatrie en titels genoeg om een casus te mogen beoordelen. Al ken ik in dit geval deze man natuurlijk niet, ook op papier zijn er aanwijzingen die je kunt beoordelen.
Mwoah. Ik snap jouw punt wel; van papier kun je iemand ook inschatten. Maar je weet maar een honderdste deel. Om die reden heeft het weinig zin om een psycholigisch profiel te maken; Die zal onjuist of in ieder geval onvolledig zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:15 schreef onlythis het volgende:
jullie speculeren liever onder elkaar als oudbees...ook goed hoor
Jij kunt niet vanuit nieuwsberichten een casus behandelen, nimmer de reinste lulkoek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:15 schreef onlythis het volgende:
Ik bracht het toch aardiger.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:19 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Jij kunt niet vanuit nieuwsberichten een casus behandelen, nimmer de reinste lulkoek.
gewoon mee blijven postenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:15 schreef onlythis het volgende:
Ik moet zulks volk niet, net als spruitjes blief ik niet. Speculeren in deze kun je enkel meer niet.quote:
Heb jij even pech, ik heb altijd gelijk. En mijn derde oog ook altijd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:26 schreef Bayswater het volgende:
Verrek, dan heb ik dus ook altijd gelijk hier
of er was niks mis mee maar zijn geweten heeft hem verlaten door ofwel verliezen van contact met realiteit of doordat hij op een andere manier de kolder in zijn kop heeft gekregen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:01 schreef onlythis het volgende:
[..]
Je kunt wel een paar dingen wel weten: het kan niet anders dan dat deze vader een beperkte gewetensontwikkeling heeft gehad. Dit kun je opmaken uit het feit dat dit niet iets is geweest in een vlaag van woede. Ook kan de brief je iets vertellen over een niet te tolereren krenking die hij heeft gevoeld, dit gaat richting narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Ehhhhhh....volgens mij heeft deze man zijn kinderen vermoord?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
of er was niks mis mee maar zijn geweten heeft hem verlaten door ofwel verliezen van contact met realiteit of doordat hij op een andere manier de kolder in zijn kop heeft gekregen.
[b]en iedereen die gekrenkt is gaat richting een narcistische persoonlijkheidsstoornis[/b]? WTF?
ga jij eens snel met de DSM onder je kussen slapen?
Hele diagnoses worden van Wikipedia getrokken. En dan ook voor waarheid neergeplempt op forums of in de mens hun eigen denkbeeld. Daarom alleen al is Wikipedia dodelijk.quote:
t mooie is dat je ook nooit weet of je gelijk had in die zaken. Je kan t immers niet verifieren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:27 schreef onlythis het volgende:
Vanuit alle berichten en bekende feiten kun je een, uiteraard onvolledig, psychologisch profiel maken. Soms heb je alleen maar papier en feiten vanuit politie wanneer iemand bijvoorbeeld suicide of een moord pleegt zonder veel bekenden of familie om zich heen om je op te kunnen beroepen.
ja dat weet ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:30 schreef onlythis het volgende:
[..]
Ehhhhhh....volgens mij heeft deze man zijn kinderen vermoord?
Heb niet het idee dat je dat wilt wetenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat weet ik.
maar wat heeft dat te maken met jouw stelling dat hij in de richting van een narcistische persoonlijkheidsstoornis gaat?
Ah ja, zo. I snapz.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:30 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Hele diagnoses worden van Wikipedia getrokken. En dan ook voor waarheid neergeplempt op forums of in de mens hun eigen denkbeeld. Daarom alleen al is Wikipedia dodelijk.
Dat kloptquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ah ja, zo. I snapz.
ach ja en straks komt de DSM V uit en dan is het weer allemaal andershoera!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |