quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:58 schreef Messina het volgende:
[..]
Jepik zie het niet bovenaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pm ze?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:59 schreef FAUSTI het volgende:
En ik ga in een topic als deze geen foto's plaatsen, is mijn taak niet.
Ik geloof dat niemand het nog in z'n botte hoofd gehaald heeft. Er is wel geroepen; Google maar op foto's van tsunami slachtoffers. Maar goed, die zie je niet als je de handeling niet doet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:59 schreef FAUSTI het volgende:
En ik ga in een topic als deze geen foto's plaatsen, is mijn taak niet.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat zegt niet dat ik het niet wil weten
die komt helemaal bovenin het topic.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja de camera, maar geen klein voorbeeld van de foto
Je kunt wel een paar dingen wel weten: het kan niet anders dan dat deze vader een beperkte gewetensontwikkeling heeft gehad. Dit kun je opmaken uit het feit dat dit niet iets is geweest in een vlaag van woede. Ook kan de brief je iets vertellen over een niet te tolereren krenking die hij heeft gevoeld, dit gaat richting narcistische persoonlijkheidsstoornis.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat zegt niet dat ik het niet wil weten
Daar hoef ik enkel mijn ogen voor dicht te doen, overledenen in zulke toestand zien. Vandaar dat ik op dit forum ook zo overkom als een mafketelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:00 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand het nog in z'n botte hoofd gehaald heeft. Er is wel geroepen; Google maar op foto's van tsunami slachtoffers. Maar goed, die zie je niet als je de handeling niet doet.
Daarom ook de spoiler!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja de camera, maar geen klein voorbeeld van de foto
dat zijn me teveel aannames.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:01 schreef onlythis het volgende:
[..]
Je kunt wel een paar dingen wel weten: het kan niet anders dan dat deze vader een beperkte gewetensontwikkeling heeft gehad. Dit kun je opmaken uit het feit dat dit niet iets is geweest in een vlaag van woede. Ook kan de brief je iets vertellen over een niet te tolereren krenking die hij heeft gevoeld, dit gaat richting narcistische persoonlijkheidsstoornis.
nee echt nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die komt helemaal bovenin het topic.
[ afbeelding ]
zo nu staat jouw icoon er ook. kijk maar eens bovenin (als je op pc zit)
kijk even op pagina 1 van dit topic, dan zie je bovenin een rij met kleine fotootjes welke op die pagina voorkomen.quote:
Je hebt je speciaal aangemeld voor dit topic... Dus nee niet doen wat je nu doet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:01 schreef onlythis het volgende:
[..]
Je kunt wel een paar dingen wel weten: het kan niet anders dan dat deze vader een beperkte gewetensontwikkeling heeft gehad. Dit kun je opmaken uit het feit dat dit niet iets is geweest in een vlaag van woede. Ook kan de brief je iets vertellen over een niet te tolereren krenking die hij heeft gevoeld, dit gaat richting narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Ook niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kijk even op pagina 1 van dit topic, dan zie je bovenin een rij met kleine fotootjes welke op die pagina voorkomen.
sta al jaren aangemeld maar inloggegevens kwijt en buiten dat staat het me vrij om mee te pratenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:04 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Je hebt je speciaal aangemeld voor dit topic... Dus nee niet doen wat je nu doet.
http://www.ncoi.nl/opleid(...)nKp7cCFUNP3god8G4A9Qquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat is je studie dan precies geweest en wat zijn je titels - waarin?
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:06 schreef onlythis het volgende:
[..]
sta al jaren aangemeld maar inloggegevens kwijt en buiten dat staat het me vrij om mee te praten
Jeetje, moet ik mijn hele cv hier neerzetten? Werk 30 jaar in de psychiatrie en titels genoeg om een casus te mogen beoordelen. Al ken ik in dit geval deze man natuurlijk niet, ook op papier zijn er aanwijzingen die je kunt beoordelen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat is je studie dan precies geweest en wat zijn je titels - waarin?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |