Alsof het al niet definitief genoeg is dat ie ze dood maakte en zichzelf erbij. Je zou toch op zijn graf willen spugen en springen puur uit onmacht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat besefte pa ook, dus zorgde hij dat ze of niét of zwaar aangetast zouden worden gevonden.
Ik hoop van harte dat zoiets nog kan/kon voor deze mama. Iets tastbaars.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:33 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Haren net als tanden, blijven enorm lang ''goed'' echter de huid is er heel slecht aan toe. Daardoor schoon krijgen zal moeilijk gaan. Maar het er met veel voorzichtigheid af knippen en daarna goed schoon maken zou wel kunnen.
En dat haar dan verwerken in een sieraad bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat na 2 weken ontbinding in een groot uitgevallen rioleringsbuis je iets anders wilt dan een hermetisch gesloten kist.
zit wat in jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat na 2 weken ontbinding in een groot uitgevallen rioleringsbuis je iets anders wilt dan een hermetisch gesloten kist.
Denk het wel, echter moet dat haar dan op bepaalde wijze worden geschoond. Daarna een soort van amulet zoals vaker in de jaren 20/30 werd gedaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:36 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat zoiets nog kan/kon voor deze mama. Iets tastbaars.
[..]
heb je wel eens rauw vlees met het weer van afgelopen 2 weken een week buiten de koelkast gehouden? met een heel dier / mens is de buitenkant nog veel erger indien in de buitenlucht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Zoals ik het bericht las in dat linkje van het AD dachten de vinders aan een dronken kerel ofzo. Dus dan ziet het voetje van dat kind er misschien nog wel toonbaar uit.
Totaal offtopic;quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:38 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Denk het wel, echter moet dat haar dan op bepaalde wijze worden geschoond. Daarna een soort van amulet zoals vaker in de jaren 20/30 werd gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
In water, vergeet dat niet. Daarom zal het voetje wel zo opgezwollen zijn geweest dat het lijkende was als een grote mensen voet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heb je wel eens rauw vlees met het weer van afgelopen 2 weken een week buiten de koelkast gehouden? met een heel dier / mens is de buitenkant nog veel erger indien in de buitenlucht.
<Ja zo dacht ik ook inderdaad. En bedenk me net dat ik hier iets had gelezen over opbollen, misschien dat ze daarom dachten aan een volwassene ipv een kind.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Zoals ik het bericht las in dat linkje van het AD dachten de vinders aan een dronken kerel ofzo. Dus dan ziet het voetje van dat kind er misschien nog wel toonbaar uit.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Totaal offtopic;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou nee en het klinkt stom en krijg waarschijnlijk weer eea over me heen, maar als je het mij vraagt was die man flink ziek. Ik weet ik ben geen psychiater en blabla maar het kan toch bijna niet anders of deze man is ernstig ziek in zijn hoofd geweest. Ik weet dus niet of hij echt toerekeningsvatbaar was.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alsof het al niet definitief genoeg is dat ie ze dood maakte en zichzelf erbij. Je zou toch op zijn graf willen spugen en springen puur uit onmacht.![]()
Maar ja, t helpt niet.
In dat geval kun je beter wegblijven uit dit topic... En dat bedoel ik niet als; Blijf dan ook weg, doos!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had ook prima kunnen leven zonder deze kennis.
Ja dat zou wel "prettig" zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar ik blijf hopen dat er íets is voor de moeder.
Dat is er niet meer helaas.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:47 schreef debuurvrouw het volgende:
dat slaat op die spoilers? Ik open ze niet (hoef echt geen foto's te zien).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had ook prima kunnen leven zonder deze kennis. ;(
Als er een foto in een spoiler staat, staat er een camera-icoontje. Mijn spoilers bevatten geen foto's.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat slaat op die spoilers? Ik open ze niet (hoef echt geen foto's te zien).
Klopt waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou nee en het klinkt stom en krijg waarschijnlijk weer eea over me heen, maar als je het mij vraagt was die man flink ziek. Ik weet ik ben geen psychiater en blabla maar het kan toch bijna niet anders of deze man is ernstig ziek in zijn hoofd geweest. Ik weet dus niet of hij echt toerekeningsvatbaar was.
Dat klopt, ik dacht dat men hoop bedoelde op een andere manier. Als de jongetjes sieraden bij zich hadden valt dat ook nog wel schoon te krijgen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat haar toch misschien? Dat is al iets.
Geen idee. Ik vind het allemaal veel te berekenend voor een ziekte. Maar ik ben ongediplomeerd psycholoog van de koude grond.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou nee en het klinkt stom en krijg waarschijnlijk weer eea over me heen, maar als je het mij vraagt was die man flink ziek. Ik weet ik ben geen psychiater en blabla maar het kan toch bijna niet anders of deze man is ernstig ziek in zijn hoofd geweest. Ik weet dus niet of hij echt toerekeningsvatbaar was.
Ja, nou je het zegt, is ook zo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:52 schreef Messina het volgende:
[..]
Als er een foto in een spoiler staat, staat er een camera-icoontje.
Echt? is me nooit opgevallen.quote:Mijn spoilers bevatten geen foto's.
Sowieso, als ik een 'ranzige' foto zou plaatsen, zou ik dat linken in spoiler met warning, anders zie je ze boven het topic in mini -zelfs al staan ze in spoiler-
dat zegt niet dat ik het niet wil wetenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind het allemaal veel te berekenend voor een ziekte. Maar ik ben ongediplomeerd psycholoog van de koude grond.
Hij voelde zich in een hoek gedrukt, had wellicht wat angermanagement issues? Hij vond denk ik dat hij recht had op 'zijn' week. En als hij ze niet kreeg dan niemand niet.[/speculaas]
Maar ja, ook dat zullen we waarschijnlijk nooit weten. En t gaat ons ook geen reet aan natuurlijk.
Jepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Dat snap ik. Het was meer in het algemeen. Dat er dingen gebeuren met kinderen door hun ouders, wat er met je kind gebeurd na twee weken in een sloot....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:49 schreef Messina het volgende:
[..]
In dat geval kun je beter wegblijven uit dit topic... En dat bedoel ik niet als; Blijf dan ook weg, doos!
Maar minder leuke informatie komt hier in elk deel wel een keer voorbij.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:58 schreef Messina het volgende:
[..]
Jepik zie het niet bovenaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pm ze?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:59 schreef FAUSTI het volgende:
En ik ga in een topic als deze geen foto's plaatsen, is mijn taak niet.
Ik geloof dat niemand het nog in z'n botte hoofd gehaald heeft. Er is wel geroepen; Google maar op foto's van tsunami slachtoffers. Maar goed, die zie je niet als je de handeling niet doet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:59 schreef FAUSTI het volgende:
En ik ga in een topic als deze geen foto's plaatsen, is mijn taak niet.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat zegt niet dat ik het niet wil weten
die komt helemaal bovenin het topic.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja de camera, maar geen klein voorbeeld van de foto
Je kunt wel een paar dingen wel weten: het kan niet anders dan dat deze vader een beperkte gewetensontwikkeling heeft gehad. Dit kun je opmaken uit het feit dat dit niet iets is geweest in een vlaag van woede. Ook kan de brief je iets vertellen over een niet te tolereren krenking die hij heeft gevoeld, dit gaat richting narcistische persoonlijkheidsstoornis.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat zegt niet dat ik het niet wil weten
Daar hoef ik enkel mijn ogen voor dicht te doen, overledenen in zulke toestand zien. Vandaar dat ik op dit forum ook zo overkom als een mafketelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:00 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand het nog in z'n botte hoofd gehaald heeft. Er is wel geroepen; Google maar op foto's van tsunami slachtoffers. Maar goed, die zie je niet als je de handeling niet doet.
Daarom ook de spoiler!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja de camera, maar geen klein voorbeeld van de foto
dat zijn me teveel aannames.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:01 schreef onlythis het volgende:
[..]
Je kunt wel een paar dingen wel weten: het kan niet anders dan dat deze vader een beperkte gewetensontwikkeling heeft gehad. Dit kun je opmaken uit het feit dat dit niet iets is geweest in een vlaag van woede. Ook kan de brief je iets vertellen over een niet te tolereren krenking die hij heeft gevoeld, dit gaat richting narcistische persoonlijkheidsstoornis.
nee echt nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die komt helemaal bovenin het topic.
[ afbeelding ]
zo nu staat jouw icoon er ook. kijk maar eens bovenin (als je op pc zit)
kijk even op pagina 1 van dit topic, dan zie je bovenin een rij met kleine fotootjes welke op die pagina voorkomen.quote:
Je hebt je speciaal aangemeld voor dit topic... Dus nee niet doen wat je nu doet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:01 schreef onlythis het volgende:
[..]
Je kunt wel een paar dingen wel weten: het kan niet anders dan dat deze vader een beperkte gewetensontwikkeling heeft gehad. Dit kun je opmaken uit het feit dat dit niet iets is geweest in een vlaag van woede. Ook kan de brief je iets vertellen over een niet te tolereren krenking die hij heeft gevoeld, dit gaat richting narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Ook niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kijk even op pagina 1 van dit topic, dan zie je bovenin een rij met kleine fotootjes welke op die pagina voorkomen.
sta al jaren aangemeld maar inloggegevens kwijt en buiten dat staat het me vrij om mee te pratenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:04 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Je hebt je speciaal aangemeld voor dit topic... Dus nee niet doen wat je nu doet.
http://www.ncoi.nl/opleid(...)nKp7cCFUNP3god8G4A9Qquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat is je studie dan precies geweest en wat zijn je titels - waarin?
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:06 schreef onlythis het volgende:
[..]
sta al jaren aangemeld maar inloggegevens kwijt en buiten dat staat het me vrij om mee te praten
Jeetje, moet ik mijn hele cv hier neerzetten? Werk 30 jaar in de psychiatrie en titels genoeg om een casus te mogen beoordelen. Al ken ik in dit geval deze man natuurlijk niet, ook op papier zijn er aanwijzingen die je kunt beoordelen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat is je studie dan precies geweest en wat zijn je titels - waarin?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |