Want?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:32 schreef onlythis het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat je dat wilt weten
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Goed dat er geen stille tocht komt.. erger mij al jaren aan dat openbare rouw-gebeuren over personen die je niet eens persoonlijk kent.. laat mensen hun verdriet privé verwerken, daar hebben wij niks mee te maken
Ach, de DMS is toch een mooi boekje geschreven door anderen. Altijd leuk voor in de kast als het eens weer regent, heb je tenminste iets dat je haar niet nat wordquote:
Oke. Verklaart inderdaad je kennis.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:34 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus worden, naast architect en brandweerman. Heb daarom veel kennis erover...
Tegen de regen zoek ik wel iets dat minder zwaar isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:37 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ach, de DMS is toch een mooi boekje geschreven door anderen. Altijd leuk voor in de kast als het eens weer regent, heb je tenminste iets dat je haar niet nat word
Nee, ook nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oke. Verklaart inderdaad je kennis.
Zit je bij de vr.brw nu?
Whehe,quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Tegen de regen zoek ik wel iets dat minder zwaar is
Pak dan de Telegraaf, die is in ieder geval groterquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Tegen de regen zoek ik wel iets dat minder zwaar is
Achtervolg je droom zou ik zeggen. Een vriend van mij wilde ook bij de vr.brw en wat begon als hobby is nu zijn werk. Hij is nu zelfs een of andere hoge pief bij de brw.quote:
No worries, ik val niet onder haar doelgroepquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Pas maar op, yvonne is banlustig vandaag.
Is goed maar dan gaa we wel weer ontopicquote:
Zeg het nooit om niet herkend te worden op een forum als deze, patholoog anatoom wilde ik al als kind worden. Kan slecht tegen stervende mensen maar als ze eenmaal dood zijn kan ik er wel wat beter tegen. Behalve enkelen dan, maar goed veel te off-topic nuquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Achtervolg je droom zou ik zeggen. Een vriend van mij wilde ook bij de vr.brw en wat begon als hobby is nu zijn werk. Hij is nu zelfs een of andere hoge pief bij de brw.
/offtopic
daar word ik vies van, en die heb ik nooit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:43 schreef onlythis het volgende:
[..]
Pak dan de Telegraaf, die is in ieder geval groter
Meh, zonder nieuwe informatie valt er na zo veel delen weinig nieuws ontopic te zeggenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:47 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Is goed maar dan gaa we wel weer ontopic
[..]
Zeg het nooit om niet herkend te worden op een forum als deze, patholoog anatoom wilde ik al als kind worden. Kan slecht tegen stervende mensen maar als ze eenmaal dood zijn kan ik er wel wat beter tegen. Behalve enkelen dan, maar goed veel te off-topic nu
Dan zijn je hersenen toch gefrituurd als je zolang hiermee bezig bentquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Whiskers is bijslapen na bijna 2 weken 24 uur per dag te hebben gefokt.
Het is (onderdeel) van mijn werk om hier mee bezig te zijn. Hoewel, ze zijn nu gevonden. Klaar (voor mij in ieder geval).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:54 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dan zijn je hersenen toch gefrituurd als je zolang hiermee bezig bent
Die van haar niet hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:54 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dan zijn je hersenen toch gefrituurd als je zolang hiermee bezig bent
Ok, speciaal voor jou in slowmotion. Er was eens een man. En deze man rijdt heel Nederland door met zijn kinderen, levend nog he?...wel even opletten, in de auto. En dan, vermoord hij ze....Kun je het nog volgen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar word ik vies van, en die heb ik nooit.
regenjas will do
ik ben nog wel benieuwd naar je uitleg trouwens....
Nu maak je mij nieuwsgierig wat je werk isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:55 schreef Messina het volgende:
[..]
Het is (onderdeel) van mijn werk om hier mee bezig te zijn. Hoewel, ze zijn nu gevonden. Klaar (voor mij in ieder geval).
Sneu.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:55 schreef onlythis het volgende:
Ok, speciaal voor jou in slowmotion. Er was eens een man. En deze man rijdt heel Nederland door met zijn kinderen, levend nog he?...wel even opletten, in de auto. En dan, vermoord hij ze....Kun je het nog volgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |