1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Rockiejj - 20-5-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge msacras - 20-5-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge nodig - 20-5-2013 - 30 day ab challenge supersof - 20-5-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge mauskoekwaus - 20-5-2013 - 30 day squat challenge Voornaamachternaam - 21-5-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge GeenInspiratie - 02-06-13 - 30 days ab challenge + 30 days squat challenge. Watdoeteenvulploegleider - 02-06-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge badschaap - 07-06-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge Baos_ - 10-06-2013 - 30 day ab challenge Shakie123 - 11-06-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge LittleBrownie - 12-06-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge DrNick - 12-06-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge El Prof - 13-06-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge |
Insanity workout?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:22 schreef nodig het volgende:
Nodig en zijn geniale ideeen! Count me in met startdatum van 21-05-2013
Gewoon zelf even zoeken, evt bodybuilder forum, maar die is niet heel fijn..quote:Op maandag 20 mei 2013 23:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Waar heb ik de keuze uit?Is er een site met al die roosters?
Gedaan!quote:Op maandag 20 mei 2013 23:27 schreef msacras het volgende:
Oh wacht verander mn startdatum maar naar 20-05, ik doe nu wel die eerste. Heb ik toch nog iets gedaan vandaag
Doe die AB Challenge van de OP maar danquote:Op maandag 20 mei 2013 23:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gewoon zelf even zoeken, evt bodybuilder forum, maar die is niet heel fijn..
Je vergeet mijquote:Op maandag 20 mei 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
rock ik doe wel mee met jou en msacrasdoe maar vanaf vandaag. Anders dan loop ik achter
oh sorryquote:
Tof dat je ook meedoet met rock, msacras en mij!quote:Op maandag 20 mei 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
rock ik doe wel mee met jou en msacras en nodigdoe maar vanaf vandaag. Anders dan loop ik achter
quote:
doe ook meequote:
Goud, die doe ik ook!quote:Op maandag 20 mei 2013 23:38 schreef msacras het volgende:
Ik doe btw tegelijktijd ook de 30 day squat challenge, zodat alles strak wordt!
[ afbeelding ]
quote:
okeee, ik ook, vooruit.quote:
Ga je naar de sportschool toevallig? Ik ga 2 dagen in de week (normaal 3 of 4, maar ivm ziekte) en doe dan meestal anderhalf uur cardio en dan nog een halfuur aan kracht training. Eerst deed ik 5 maand lang alleen cardio, en daar viel ik wel snel door af.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Squat en ab challenge vanaf vandaag, 21-5
Al moet ik vooral gewicht kwijt, maarja
Nope, geen geld voor ik doe steeds meer aan hardlopen, maar ik hou me niet echt aan mijn roosterquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ga je naar de sportschool toevallig? Ik ga 2 dagen in de week (normaal 3 of 4, maar ivm ziekte) en doe dan meestal anderhalf uur cardio en dan nog een halfuur aan kracht training. Eerst deed ik 5 maand lang alleen cardio, en daar viel ik wel snel door af.
Voor 15 euro kun je al onbeperkt sporten bij de meeste sportscholen hoor, maar hardlopen kun je ook doen. Werkt voor mijn oom ook heel goed.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, geen geld voor ik doe steeds meer aan hardlopen, maar ik hou me niet echt aan mijn rooster
is hier al 39,50. Maar ik zie hem al vanuit mijn raamquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Voor 15 euro kun je al onbeperkt sporten bij de meeste sportscholen hoor, maar hardlopen kun je ook doen. Werkt voor mijn oom ook heel goed.
bij een sit-up is het bovenlichaam compleet recht of zo goed en blijven de benen in dezelfdequote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
Wat is het verschil tussen sit-ups en crunches?
Ah thanksquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
bij een sit-up is het bovenlichaam compleet recht of zo goed en blijven de benen in dezelfde
positie .
bij een crunch komen enkel iets meer dan de schouders van de grond en de benen .
huhquote:
Dat dacht ik al jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zag dit aan voor jong sc.![]()
edit weg graag
![]()
Ik had dat ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:09 schreef Osuchi het volgende:
Godverdomme na 20 squats wilde ik mezelf al iets aandoenVoor straf er 20 extra gedaan
Ja dat wel. Ik kan ook niet goed sit-ups doenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:11 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Voelt wel fijn in je benen als je klaar bent hoorEcht het gevoel dat je iets gedaan hebt
Krijg je ronde billen vanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben je gek, ik ga niet met gewichten doen joh [ afbeelding ]
Ik doe het meer voor de uitdagingquote:
Wij hebben elkaar eerder ontmoet?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:37 schreef nodig het volgende:
[..]
BredeBroeder komt ook om de hoek kijken hoor
Jaman, JNG SC hood jeweetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar eerder ontmoet?
Zo moeilijk is een plank toch niet?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:02 schreef zwerty het volgende:
Die planksik val gelijk om.
als die niet hoefden zou ik meedoen
Zet je armen wat breder neer, dat maakt het makkelijker. Op schouderhoogte ongeveer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:02 schreef zwerty het volgende:
Die planksik val gelijk om.
als die niet hoefden zou ik meedoen
Voor mij welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zo moeilijk is een plank toch niet?
Dan doe je wrs iets fout..
ik zal t vanmiddag proberenquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Zet je armen wat breder neer, dat maakt het makkelijker. Op schouderhoogte ongeveer.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:15 schreef zwerty het volgende:
[..]
Voor mij wel
[..]
ik zal t vanmiddag proberen
Ja, dat inderdaad, en probeer goed je buikspieren aan te spannen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Zet je armen wat breder neer, dat maakt het makkelijker. Op schouderhoogte ongeveer.
Die cardio challenge ziet er wel tof uit, en die laatste challenge voor als ik de 30day challenge heb gedaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef Zeroku het volgende:
Oh, dit is tof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nog wat leuke tips.
Ja, die eerste vond ik ook interessant. Wel zwaar thoquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Die cardio challenge ziet er wel tof uit, en die laatste challenge voor als ik de 30day challenge heb gedaan.Ik ga die cardio misschien eens proberen, en die laatste ga ik over een maand weer naar kijken.
Heel zwaar inderdaad, en ook tijdrovend. Misschien ga ik hem in de zomervakantie doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, die eerste vond ik ook interessant. Wel zwaar tho.
Op een vast tijdstip doen helpt misschien voor je?quote:Op zondag 2 juni 2013 10:02 schreef Drabit het volgende:
Waarom zie ik dit nu pas
Maar ik zou graag mee willen doen, maar ik denk dat ik al vrij snel afhaak omdat ik er dan geen zin in heb of het vergeet... Tips daarvoor?
Ik ga het proberen, ik zal nog wel een keer zeggen welke ik doequote:Op zondag 2 juni 2013 10:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Op een vast tijdstip doen helpt misschien voor je?
Neequote:
Ga vandaag beginnen danquote:Op zondag 2 juni 2013 14:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik niet eens begonnen ben
Sowieso binnen 5 minuten ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Je was tich binnen 5 min ermee klaar, tenmindte ik wel
daarvoor moet je ook trainenquote:Op zondag 2 juni 2013 17:34 schreef GeenInspiratie. het volgende:
De Day 1 van de Ab en Squat Challenge ging zeer goed.
De plank moet ik nog wel flink verbeteren anders haal ik de 120 seconden nooit.
Wel lekker, als je bezig bent voel ik het nu wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:29 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Dag 3 van de Squat en Ab Challenge gingen goed. Mijn beentjes hadden gewoon weer even een paar dagen beweging nodig.
Bij jou?
Niet zo negatief he!quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:06 schreef BozeHaas het volgende:
En na een paar weekjes stoppen jullie er allemaal mee en gaan jullie weer lekker chips en pizza eten
Haha, ik ben pas op d er vierde dag dusja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:26 schreef hylian het volgende:
Vet stoer dat jullie consequent die schema's volgen![]()
Ik ben een maand of 6 geleden begonnen met fitness en ga ook nog steeds 2-3x per week.
Echter ga ik met een vriend mee die een sportopleiding tot instructeur doet, super relaxt dus, gratis begeleiding
Dat lijkt me wel pittig, ik probeer niet te drinken op een dag dat ik sport, maar andere dagen lust ik toch echt graag een biertje. Hapjes laten staan vind ik niet zo moeilijk meerquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:32 schreef msacras het volgende:
Bij mij gaat het best lekker tot nu toe! Ja, het is af en toe even af zien, maar ik hou het wel vol. Daarbij loop ik ook al 4 maanden 4x per week hard, ook dat draagt zo z'n steentje bij. Alleen de alcohol en het lekkere eten laten staan kost me iets meer moeite.
Ik laat alcohol dan ook niet staan. Doordeweeks drink ik sowieso niet, maar in het weekend als ik uit ga wil ik nog wel eens wat meer dan een drankje naar binnen werken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:43 schreef hylian het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel pittig, ik probeer niet te drinken op een dag dat ik sport, maar andere dagen lust ik toch echt graag een biertje. Hapjes laten staan vind ik niet zo moeilijk meer
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik laat alcohol dan ook niet staan. Doordeweeks drink ik sowieso niet, maar in het weekend als ik uit ga wil ik nog wel eens wat meer dan een drankje naar binnen werken.Ja kleine hapjes is niet eens het grootste probleem, maar pas om 11 uur op school hoeven te zijn en dus uitgebreid kunnen ontbijten, en een moeder die fantástisch kan koken wel...
Tsja als ik de kans heb dan bak ik het liefste een lekker eitje er bij. Wel elke ochtend ook een smoothie van banaan, blauwe bes en soja melk, of aardbei/sinaasappel/banaan. Gezond en zo lekker omg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:02 schreef hylian het volgende:
[..]Lekkker hoor, voor mij gewoon om 7 uur bammetjes
Eieren en fruitquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Tsja als ik de kans heb dan bak ik het liefste een lekker eitje er bij. Wel elke ochtend ook een smoothie van banaan, blauwe bes en soja melk, of aardbei/sinaasappel/banaan. Gezond en zo lekker omg.
Het is wel even lekker ja die rustdag.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:37 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wel lekker, als je bezig bent voel ik het nu wel.
Vandaag lekker rusten!
Haha succes! Ik doe nu nog maar een latertje, ach toch over max 8 min klaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:58 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Het is wel even lekker ja die rustdag.
De rust is voor mij alweer voorbij. Day 4, let's do it!
In wat voor opzicht bedoel je dat je je benen niet recht de lucht in krijgt? Het maakt als je echt hoog gaat trouwens geen verschil of je met je onderrug een beetje van de grond afkomt, niet iedereen is even flexibel. Als je het moeilijk vindt kan je je handen onder je billen stoppen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:18 schreef badschaap het volgende:
even een vraagje over die leg raise.. Moet je nou met je onderrug strak op de grond blijven liggen?
Als ik dat doe dan krijg ik me benen niet echt recht in de luch nml
Een (eerste..?) nuttige toevoeging van BB in dit forum, way to go!quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
In wat voor opzicht bedoel je dat je je benen niet recht de lucht in krijgt? Het maakt als je echt hoog gaat trouwens geen verschil of je met je onderrug een beetje van de grond afkomt, niet iedereen is even flexibel. Als je het moeilijk vindt kan je je handen onder je billen stoppen.
ik doe het nu volgens mij niet erg goed :pquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:20 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
je gaat met je rug en hoofd op de grond liggen, de armen langs je zij, dan gewoon je benen omhoog tillen. Don't worry, ik krijg mijn benen zeer zeker niet 90 graden omhoog
Sportverleden en eigen training.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Een (eerste..?) nuttige toevoeging van BB in dit forum, way to go!
ach ik heb al bijna 4 weken niet meer gefitnesst, waar ik probeer om 200 crunches per keer te doen, dus dat zal het niet zijn hahahquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:22 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
dan doe je iig iets verkeerd haha:P
Of je hebt al zulke goede buikspieren natuurlijk, dat kan ook hahaha!
Dan doe je het dus erg fout! Met leg raises gaat het puur om je buikspieren, dat kunnen je onderste middelste of bovenste zijn, dat ligt eraan hoe hoog jij benen gooit. Zorg voor een vlakke ondergrond als bijvoorbeeld een dikke handoek en zorg dat je puur je beenspieren beweegt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:21 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik doe het nu volgens mij niet erg goed :p
Ik voel de eerste dag niet echt in me buikspieren, maar eerder in me rug
haha ik lig al op tapijt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:24 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
of ga op een tapijt of mat liggen, kan ook!
ah oke, dan zou ik eens Youtube erop na slaan als ik jou was, dan komt het vast helemaal goed!quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha ik lig al op tapijt.
Nee me rug geeft wel vaker klachten bij buikspieroefeningen
Maar van dag 1 voel ik alleen iets bij die situps :pquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
ah oke, dan zou ik eens Youtube erop na slaan als ik jou was, dan komt het vast helemaal goed!![]()
![]()
![]()
Heeft misschien niet zoveel met het schema van dit topic te maken, maar meerdere setjes hebben altijd beter effect als 1x je max. Als jij bijvoorbeeld maximaal 80 sit-ups doet, kan je waarschijnlijk 5 minuten later wel rond de 40. Als je dit afbouwt totdat je nog maar zo'n 10 kunt doen weet je dat je je buikspieren in ieder geval goed getraind hebt, als je dit om de dag doet heb je na een kleine 2 weken je aantal al aardig verhoogd ( je max ). Gewoon een tipquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar van dag 1 voel ik alleen iets bij die situps :p
Crunches... tja op de fitness minimaal 100 doen elke keer da je der komt zowat heb wel effect
Ja spierpijn is fijn :pquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heeft misschien niet zoveel met het schema van dit topic te maken, maar meerdere setjes hebben altijd beter effect als 1x je max. Als jij bijvoorbeeld maximaal 80 sit-ups doet, kan je waarschijnlijk 5 minuten later wel rond de 40. Als je dit afbouwt totdat je nog maar zo'n 10 kunt doen weet je dat je je buikspieren in ieder geval goed getraind hebt, als je dit om de dag doet heb je na een kleine 2 weken je aantal al aardig verhoogd ( je max ). Gewoon een tip
Spierpijn vermindert vanzelf als je het vaker doet. Zeker niet gaan trainen met (veel) spierpijn!quote:
een crunch is in principe een situp waarbij je onderrug niet van de grond komtquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:37 schreef BredeBroeder het volgende:
O en misschien een tip voor de OP, misschien is het handig als je voor elke oefening een individuele "How-to" video er neer zet, mensen kijken nog wel eens raar op als ze van crunches o.i.d. horen.
Ja, dat weet ik wel. Maar mensen die dit topic toevallig lezen misschien niet, vandaar het ideequote:Op donderdag 6 juni 2013 21:39 schreef badschaap het volgende:
[..]
een crunch is in principe een situp waarbij je onderrug niet van de grond komt
Dan zoeken ze het maar op op YouTube, of vragen ze het in dit topic, veel gezelliger!quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel. Maar mensen die dit topic toevallig lezen misschien niet, vandaar het idee
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Kak! Gisterenavond geen tijd gehad om oefeningen te doen
Ik geloof serieus dat die situps nogeens me doodsoorzaak gaan worden xdquote:Op zondag 9 juni 2013 23:05 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
een paar dagen niks gedaan:( :nee
Maar vandaag 100 sit-ups, 35 sec plank en 25 leg raises, dus dag 7 ingehaald + een beetje achterstand weggewerkt. Toch neem ik morgen pauze, want dat staat in het programma![]()
!
Hahaha, hoeveel kan je er nu, aan het begin, zonder te oefenen om het zo te zeggen?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:07 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik geloof serieus dat die situps nogeens me doodsoorzaak gaan worden xd
Godtering wat gaan die met mate moeizaam
voor me armspieren ga ik naar de sportschool, die zijn vecht klein ;pquote:Op zondag 9 juni 2013 23:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Hahaha, hoeveel kan je er nu, aan het begin, zonder te oefenen om het zo te zeggen?
Kan je (fatsoenlijke :p) pull-ups?
Moet je ook maar eens proberen!
Ik ga nu naar de sportschool, ben nu al 4 weken niet geweest omdat er telkens iets tussen kwamquote:Op zondag 9 juni 2013 23:19 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Thuis, heb pull up stang, halters en een lange staaf met gewichten (weet niet hoe je die laatste anders moet omschrijven haha).
Heb wel een aantal maanden gefitnesst.
Daar heb ik nog nooit last van gehad, maar misschien is zo'n yoga matje een idee?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:55 schreef Baos_ het volgende:
Ik doe de AB-challange. Meestal doe ik de oefeningen tijdens het hardlopen, ik kom langs een fitness parcours, waar de 'perfecte' toestellen staan. Maar na 11 dagen doet m'n rug en kont moeilijk veel pijn. Op m'n kont (stuitje) ligt het helemaal open door het schuren van botten, kleding en die toestellen. Nog meer mensen hier last van? En welke oplossing ervoor te gebruiken?
Op een zachte ondergrond doen.. Je hebt geen toestellen nodig, alleen de grond. Wat voor toestellen zijn daar dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:55 schreef Baos_ het volgende:
Ik doe de AB-challange. Meestal doe ik de oefeningen tijdens het hardlopen, ik kom langs een fitness parcours, waar de 'perfecte' toestellen staan. Maar na 11 dagen doet m'n rug en kont moeilijk veel pijn. Op m'n kont (stuitje) ligt het helemaal open door het schuren van botten, kleding en die toestellen. Nog meer mensen hier last van? En welke oplossing ervoor te gebruiken?
Is inderdaad een goed idee..quote:Op maandag 10 juni 2013 15:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit last van gehad, maar misschien is zo'n yoga matje een idee?
Het is een soort scheve plank, waardoor je met je hoofd naar de grond ligt en je benen vast kan klemmen. Hierdoor kom je gemakkelijker overeind. Dat klemmen is voor mij wel handig, want als ik gewoon op de grond ga liggen, ga ik zo hard dat ik de halve kamer door glij..quote:Op maandag 10 juni 2013 16:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Op een zachte ondergrond doen.. Je hebt geen toestellen nodig, alleen de grond. Wat voor toestellen zijn daar dan?
hahaha heb ik ook last van, en dat op tapijtquote:Op maandag 10 juni 2013 16:10 schreef Baos_ het volgende:
[..]
Is inderdaad een goed idee..
[..]
Het is een soort scheve plank, waardoor je met je hoofd naar de grond ligt en je benen vast kan klemmen. Hierdoor kom je gemakkelijker overeind. Dat klemmen is voor mij wel handig, want als ik gewoon op de grond ga liggen, ga ik zo hard dat ik de halve kamer door glij..
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:04 schreef LittleBrownie het volgende:
DrNick begint vandaag, 12 juni 2013, met beide challenges (AB en squat)
Kont en buik?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:37 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Dag 11, done!
Ze beginnen al aardig eruit te zien, het valt al wel op namelijk op het strand blijkbaar.
coolquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:25 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ja, de buik natuurlijk wel meer. Dat zie je wel een stuk makkelijker.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:19 schreef badschaap het volgende:
aight na dag 5 beginnen de 2 bovenste blokjes heel lichtjes door te komen
vrouwen met sixpackquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:04 schreef LittleBrownie het volgende:
LittleBrownie begint vandaag, 12 juni 2013, met beide challenges (AB en squat)
gaan voor een sixpackquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:02 schreef badschaap het volgende:
[..]
vrouwen met sixpack![]()
Maar veel succes!
ga ik ook doenquote:
Lekker manquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:21 schreef Spatieloos het volgende:
Die squats kan ik wel denk ik, door dat fietsen! Toch maar proberen dan.
Mijn kont word oppermachtig rond.
Nee. of ja, misschien is het handig als je weet hoe je alle oefeningen moet doen, goede techniek enzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Jotcha het volgende:
Ik zat net met het idee om ook zoiets te doen. Zonder het hele topic en de halve OP te lezen: heb je hiervoor nog iets nodig buiten voldoende discipline?
Ja. Een hoop vet om te verbranden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Jotcha het volgende:
Ik zat net met het idee om ook zoiets te doen. Zonder het hele topic en de halve OP te lezen: heb je hiervoor nog iets nodig buiten voldoende discipline?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |