abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126795232
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In Roemenie en Italie krijg je als je een onschuldig meisje op straat met een bierfles bewerkt serieus maar 3 jaar cel. Weet je wel HOE STRENG WIJ ZIJN???!?!?EINZ!!?
:')
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:28:08 #202
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126795265
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Niet zo overdrijven he, wat er soms op Maroc.nl word neergeplempt is net zo'n debiele bagger als op stormfront. Er zitten mongolen in beide kampen, en dat zal je altijd wel houden.
Maroc.nl heb ik nog nooit dergelijke extremistische uitspraken meegemaakt als stormfront. Dat gaat wel wat verder dan Marokko.nl. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Ga die twee sites maar met elkaar vergelijken en kom daarna weer terug.
pi_126795317
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:28 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Maroc.nl heb ik nog nooit dergelijke extremistische uitspraken meegemaakt als stormfront. Dat gaat wel wat verder dan Marokko.nl. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Ga die twee sites maar met elkaar vergelijken en kom daarna weer terug.
Jij bent bevooroordeeld, dat is het.

De idiotie aan beide kanten is extreem, maar het aantal stormfronters is een stukje lager dan alle Marokkanen en andere allochtonen die de dingen ondersteunen die op die Marokkaanse fora worden neergekwakt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:29:37 #204
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126795328
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maroc.nl en maghrebonline zijn niet minder erg/schokkend dan stormfront hoor. Alleen zit jij meer in de eerste hoek, waardoor je het beter trekt.
Ga toch weg, matador. Stormfront is het ergste wat mij ooit is overkomen. Marokko.nl komt zo en dan wat voorbij, maar na lange na niet even erg als stormfront. Meer vergelijkbaar met FOK! Jij bent al hele dagen alle Marokkanen/Turken en moslims over een kam aan het scheren. Ik neem jou al heel lang niet meer serieus.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:29:41 #205
117098 Hathor
Effe niet
pi_126795329
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:28 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik dacht dat het een en dezelfde site was, weet ik veel hoeveel van die sites er zijn, maar je weet best wat ik bedoel, dus hou je quasi verontwaardigde commentaren maar voor je.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_126795367
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:29 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ga toch weg, matador. Stormfront is het ergste wat mij ooit is overkomen. Marokko.nl komt zo en dan wat voorbij, maar na lange na niet even erg als stormfront. Meer vergelijkbaar met FOK! Jij bent al hele dagen alle Marokkanen/Turken en moslims over een kam aan het scheren. Ik neem jou al heel lang niet meer serieus.
Stormfront vergelijkbaar met FOK!? _O- _O- _O-

Ik scheer Marokkanen/Turken en moslims over een kam? Juist niet. Lees eens wat beter. Ik zeg dat we de tuigallochtonen eruit moeten flikkeren, niet alle Marokkanen/Turken/moslims.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 21 mei 2013 @ 00:30:55 #207
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126795377
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij bent bevooroordeeld, dat is het.

De idiotie aan beide kanten is extreem, maar het aantal stormfronters is een stukje lager dan alle Marokkanen en andere allochtonen die de dingen ondersteunen die op die Marokkaanse fora worden neergekwakt.
Nee, jij bent onbevooroordeeld. Zoveel extremisten en vergaande posts als stormfront is mij nooit overkomen. Op geen enkele site. Bolwerkje van extremistische mensen die haar weerga niet kent. Nederland zit en kijkt erna. Niks te zien hier, doorlopen... Zzzz
pi_126795406
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:30 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Nee, jij bent onbevooroordeeld. Zoveel extremisten en vergaande posts als stormfront is mij nooit overkomen. Op geen enkele site. Bolwerkje van extremistische mensen die haar weerga niet kent. Nederland zit en kijkt erna. Niks te zien hier, doorlopen... Zzzz
ja, op maghrebonline vind je ook dat soort idioten, maar die zijn dan moslims en willen Wilders doodmaken.

Dat zie jij niet, omdat jij je broeders niet afvalt. Extreem-rechtse eencelligen echter neem je heel serieus.

Dat noemen we bevooroordeeld denken.

dinsdag 21 mei 2013 @ 00:32:09 #209
117098 Hathor
Effe niet
pi_126795412
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:30 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Als je censuur wil moet je in Noord Korea gaan wonen.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:32:31 #210
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126795423
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik scheer Marokkanen/Turken en moslims over een kam? Juist niet. Lees eens wat beter. Ik zeg dat we de tuigallochtonen eruit moeten flikkeren, niet alle Marokkanen/Turken/moslims.
Ah, verkeerde formulering. Het is laat en ben niet erg fris meer. Ik bedoelde dat Marokko.nl vergelijkbaar is met FOK! Stormfront is een categorie apart die haar weerga niet kent. Was heel verrast toen ik het ontdekte. Dat dit kan in NL. Op je gemakje praten over het uitroeien van bepaalde groepen.
pi_126795448
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:32 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ah, verkeerde formulering. Het is laat en ben niet erg fris meer. Ik bedoelde dat Marokko.nl vergelijkbaar is met FOK! Stormfront is een categorie apart die haar weerga niet kent. Was heel verrast toen ik het ontdekte. Dat dit kan in NL. Op je gemakje praten over het uitroeien van bepaalde groepen.
Ik vind dat dat moet kunnen. Ik vind zelfs dat wat de mocro's op die fora van hun schrijven moet kunnen. En daar worden ook hele hele smerige dingen gezegd. Even overheen gelezen?

dinsdag 21 mei 2013 @ 00:33:20 #212
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126795449
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als je censuur wil moet je in Noord Korea gaan wonen.
Wie heeft het over censuur? Dus jij vindt het kunnen dat men gewoon op zijn gemakje zit te keuvelen over de vernietiging van Marokkanen/Turken/Moslims/Negers? Dan ben je geen enkele haar beter.
pi_126795478
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:33 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Wie heeft het over censuur? Dus jij vindt het kunnen dat men gewoon op zijn gemakje zit te keuvelen over de vernietiging van Marokkanen/Turken/Moslims/Negers? Dan ben je geen enkele haar beter.

Voor vrijheid van meningsuiting zijn wil niet zeggen dat je het eens hoeft te zijn met al die meningen. Juist niet, dat is het mooie van vrijheid.

pi_126795486
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:04 schreef remlof het volgende:

[..]

Bullshit, Nederland heeft tegenwoordig de hoogste straffen van Europa. Op Wit-Rusland na misschien.
Dat zegt toch weinig over hoe hoog de straffen zijn als je het vergelijkt met een continent waar toch al licht gestraft wordt.

Libie is het rijkste land van Afrika. Kunnen we nu meteen zegen dat Libie een rijk land is, nee toch?
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:35:30 #215
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126795505
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vind dat dat moet kunnen. Ik vind zelfs dat wat de mocro's op die fora van hun schrijven moet kunnen. En daar worden ook hele hele smerige dingen gezegd. Even overheen gelezen?
Ik heb veel reacties van je gelezen, maar neem je niet meer serieus. Je hebt mij net wat een te haatdragend karakter en je reacties slaan meestal als een lul op een drumstel. Marokko.nl is geenzins te vergelijken met Stormfront. Dat is wel vele en vele malen erger. Marokko.nl zit op het niveau van FOK! In NWS zijn ze haatdragender naar Marokkanen, dan ze op Marokko.nl zijn naar Nederlanders.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jellereppe op 21-05-2013 01:21:36 ]
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:35:40 #216
117098 Hathor
Effe niet
pi_126795513
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:33 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, je draaft weer eens lekker door niet? Waarom ga je daar zitten lezen als het je zo tegen de borst stuit? Ben je soms een masochist? Iedereen kan hier op het internet zijn mening geven, dus ook debielen op Marokko.nl en op stormfront.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:36:24 #217
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126795531
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Voor vrijheid van meningsuiting zijn wil niet zeggen dat je het eens hoeft te zijn met al die meningen. Juist niet, dat is het mooie van vrijheid.
Oh, dus het oproepen tot vernietiging van verschillende volkeren dat mag/dat kan. Oké.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:36:43 #218
104871 remlof
Europees federalist
pi_126795540
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:34 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat zegt toch weinig over hoe hoog de straffen zijn als je het vergelijkt met een continent waar toch al licht gestraft wordt.

Libie is het rijkste land van Afrika. Kunnen we nu meteen zegen dat Libie een rijk land is, nee toch?
Ik bedoelde dan ook alleen maar te zeggen dat Nederland in verhouding tot omringende landen echt niet mild straft.

Welkom terug trouwens.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:37:41 #219
117098 Hathor
Effe niet
pi_126795564
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:35 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik heb veel reacties over je gelezen, maar neem je niet meer serieus. Je hebt mij net wat een te haatdragend karakter en je reacties slaan meestal als een lul op een drumstel. Marokko.nl is geenzins te vergelijken met Stormfront. Dat is wel vele en vele malen erger. Marokko.nl zit op het niveau van FOK! In NWS zijn ze haatdragender naar Marokkanen, dan ze op Marokko.nl zijn naar Nederlanders.
Je hebt die topics gemist waarin ze in juichstemming verkeren als er een Nederlander is omgekomen in Afghanistan?
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:37:55 #220
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126795569
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, je draaft weer eens lekker door niet? Waarom ga je daar zitten lezen als het je zo tegen de borst stuit? Ben je soms een masochist? Iedereen kan hier op het internet zijn mening geven, dus ook debielen op Marokko.nl en op stromfront.
Wie draaft er door. Op stormfront zitten Nederlanders die wel heel extremistisch zijn. Zelfs genocide is het onderwerp van gesprek. Marokko.nl zitten ook debielen, net zoals hier op FOK!, maar niks is vergelijkbaar met stormfront. Schrok toen ik het eerst ontdekte. Helemaal toen ik erachter kwam dat het geaccepteerd wordt door de maatschappij. Praten over vernietiging van diverse volkeren. Oké.
pi_126795577
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:36 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Oh, dus het oproepen tot vernietiging van verschillende volkeren dat mag/dat kan. Oké.
Ja, van mij mag dat.

En zulk soort dingen staan ook op die mocro-fora, maar dan over joden, Israel en niet-moslims.

dinsdag 21 mei 2013 @ 00:38:53 #222
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126795599
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, je draaft weer eens lekker door niet? Waarom ga je daar zitten lezen als het je zo tegen de borst stuit? Ben je soms een masochist? Iedereen kan hier op het internet zijn mening geven, dus ook debielen op Marokko.nl en op stromfront.
Ik wil weten wat er leeft onder verschillende groepen, maar ik had nooit kunnen denken dat zoiets als stormfront toegelaten zou worden. Genocide is daar gewoon een onderwerp. Kun je rustig met een bakje thee over keuvelen. Geen punt.
pi_126795614
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:35 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik heb veel reacties over je gelezen,
Dat zal helpen, reacties OVER iemand lezen. Ik zou iets VAN me lezen, veel interessanter.

quote:
maar neem je niet meer serieus. Je hebt mij net wat een te haatdragend karakter
Haatdragend karakter???? _O- _O- _O-

Ik ken noch angst, noch haat.

quote:
en je reacties slaan meestal als een lul op een drumstel. Marokko.nl is geenzins te vergelijken met Stormfront. Dat is wel vele en vele malen erger. Marokko.nl zit op het niveau van FOK! In NWS zijn ze haatdragender naar Marokkanen, dan ze op Marokko.nl zijn naar Nederlanders.
Bevooroordeeld, zoek het eens op.

dinsdag 21 mei 2013 @ 00:40:23 #224
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126795636
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, van mij mag dat.

En zulk soort dingen staan ook op die mocro-fora, maar dan over joden, Israel en niet-moslims.
Nee, op Marokko.nl worden er geen topics geopend over vernietiging of genocide. Hooguit komt daar een reactie naar voren zoals hier als het onderwerp Marokkanen is. Je draaft weer door. Zoals altijd als het over Marokkanen en moslims gaat.
pi_126795650
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:40 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Nee, op Marokko.nl worden er geen topics geopend over vernietiging of genocide. Hooguit komt daar een reactie naar voren zoals hier als het onderwerp Marokkanen is. Je draaft weer door. Zoals altijd als het over Marokkanen en moslims gaat.
Ik heb zelf ooit een tijdje op Maghrebonline gezeten. Daar mocht Israel gewoon vernietigd worden, doe nu niet alsof ik gek ben.

En ik draaf helemaal niet door.

dinsdag 21 mei 2013 @ 00:41:12 #226
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126795651
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zal helpen, reacties OVER iemand lezen. Ik zou iets VAN me lezen, veel interessanter.

[..]

Haatdragend karakter???? _O- _O- _O-

Ik ken noch angst, noch haat.

[..]

Bevooroordeeld, zoek het eens op.
Je bent wel heel geil op het naar beneden halen van hele groepen Marokkanen en moslims dat het een lieve lust is. Dat weer wel. Wat een braaksels komen er weer uit je toetsenbord.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:41:20 #227
117098 Hathor
Effe niet
pi_126795657
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:37 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Wie draaft er door. Op stormfront zitten Nederlanders die wel heel extremistisch zijn. Zelfs genocide is het onderwerp van gesprek. Marokko.nl zitten ook debielen, net zoals hier op FOK!, maar niks is vergelijkbaar met stormfront. Schrok toen ik het eerst ontdekte. Helemaal toen ik erachter kwam dat het geaccepteerd wordt door de maatschappij. Praten over vernietiging van diverse volkeren. Oké.
Zolang ze er alleen maar over praten en niet de daad bij het woord voegen kan het mij gestolen worden wat er daar gepost word. Ik kan me overal wel druk om gaan lopen maken, laat de AIVD dat clubje gekken maar in de gaten houden, Wat overigens best wel zal gebeuren.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:42:22 #228
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126795678
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:41 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zolang ze er alleen maar over praten en niet de daad bij het woord voegen kan het mij gestolen worden wat er daar gepost word. Ik kan me overal wel druk om gaan lopen maken, laat de AIVD dat clubje gekken maar in de gaten houden, Wat overigens best wel zal gebeuren.
Tuurlijk is het praten, maar wel kwalijk dat ze praten over genocide. Was verrast toen ik dat uithoekje voor het eerst ontdekte. Per toeval, dat weer wel.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:43:28 #229
395200 deadprez
One more rail
pi_126795697
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:46:02 #230
117098 Hathor
Effe niet
pi_126795772
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:42 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Tuurlijk is het praten, maar wel kwalijk dat ze praten over genocide. Was verrast toen ik dat uithoekje voor het eerst ontdekte. Per toeval, dat weer wel.
Ik heb er een of twee keer een kijkje genomen, net als jou puur uit nieuwsgierigheid, maar ik vond het eerder lachwekkend dan zorgelijk. Er zullen best gevaarlijke gekken rondlopen, maar zolang ze daar hun mening verkondigen worden ze echt wel gemonitored.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:47:13 #231
395200 deadprez
One more rail
pi_126795797
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb er een of twee keer een kijkje genomen, net als jou puur uit nieuwsgierigheid, maar ik vond het eerder lachwekkend dan zorgelijk. Er zullen best gevaarlijke gekken rondlopen, maar zolang ze daar hun mening verkondigen worden ze echt wel gemonitored.
dat zal allemaal wel meevallen, hoe ze daar in de gaten gehouden worden. die mensen weten, net als mensen op FOK! bijvoorbeeld, wel manieren waardoor ze lastig te traceren zijn.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:48:37 #232
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126795840
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb zelf ooit een tijdje op Maghrebonline gezeten. Daar mocht Israel gewoon vernietigd worden, doe nu niet alsof ik gek ben.

En ik draaf helemaal niet door.
Uiteraard zal er opgeroepen worden tot vernietiging van Israël door mensen, maar stormfront staat zelfs in het teken van vernietiging van volkeren. Wat mij nog het meest tegen de borst stuit is dat het als geheel normaal wordt gezien dat die mensen over vernietiging van enkele volkeren praten. Gaat het over een meisje met een dreigtweet, dan is het opeens moord en brand.

Stormfront is zo'n site waarbij je vraagtekens kan zetten hoe ver mensen kunnen gaan. We hebben het hier over een forum waar men converseert over de vernietiging van volkeren. Een onderwerp waar Hitler volgens mij zeker enkele passages over heeft uitgeweid in Mein Kampf. Ken geen enkel Marokkaanse forum die op dat onderwerp gericht is. Dat zijn gewoon fora die in het teken staan van alledaagse onderwerpen, zoals FOK!, waar ook door bepaalde figuren gespuugd wordt op bepaalde volkeren. Op de FrontPage heb ik ook al een aantal keren iemand horen oproepen tot vernietiging van moslims! Toch is het allebei niet te vergelijken met SF! Dat laatste kent haar weerga gewoon niet. Ga er maar een keer snuffelen.

Dat doe je zeker. Als je Marokkanen als slecht ervaart, dan kunnen we het best ook gelijk onze contact op FOK! verbreken. Ten slotte ben ik er ook een. Heel simpel. Dan zet ik je voortaan op ignore en hoef ik je braaksels niet te lezen. Volgens mij heb je voor dat laatste een abonnement nodig, maar dat is geen punt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jellereppe op 21-05-2013 01:25:18 ]
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:50:02 #233
117098 Hathor
Effe niet
pi_126795875
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:47 schreef deadprez het volgende:

[..]

dat zal allemaal wel meevallen, hoe ze daar in de gaten gehouden worden. die mensen weten, net als mensen op FOK! bijvoorbeeld, wel manieren waardoor ze lastig te traceren zijn.
Ik heb toch wel het idee dat bepaalde sites gewoon goed bekeken worden, het beste voorbeeld was nog wel die gast op 4Chan wiens post vrijwel onmiddelijk alarmbellen deed afgaan.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:52:28 #234
395200 deadprez
One more rail
pi_126795943
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb toch wel het idee dat bepaalde sites gewoon goed bekeken worden, het beste voorbeeld was nog wel die gast op 4Chan wiens post vrijwel onmiddelijk alarmbellen deed afgaan.
Ja, dat is wel waar inderdaad. Sowieso weten ze je, als ze maar denken dat de dreiging groot genoeg is, toch wel te vinden denk ik. Ook al zit je achter tig proxy's
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:55:09 #235
117098 Hathor
Effe niet
pi_126796004
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:52 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja, dat is wel waar inderdaad. Sowieso weten ze je, als ze maar denken dat de dreiging groot genoeg is, toch wel te vinden denk ik. Ook al zit je achter tig proxy's
Dat idee heb ik ook, Als je echt kwaad in de zin hebt ga je daar niet over lopen pochen op een internetforum, maar doe je het gewoon. Daarom kan ik ook zo moeilijk die lui op Stormfront serieus nemen. Dat zijn gewoon dagdromers.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:57:35 #236
395200 deadprez
One more rail
pi_126796058
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook, Als je echt kwaad in de zin hebt ga je daar niet over lopen pochen op een internetforum, maar doe je het gewoon. Daarom kan ik ook zo moeilijk die lui op Stormfront serieus nemen. Dat zijn gewoon dagdromers.
sowieso zijn die extreemrechtse kaalkopjes niet serieus te nemen. gewoon een paar trappen tegen de kale kopjes geven.

Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 21 mei 2013 @ 01:01:39 #237
117098 Hathor
Effe niet
pi_126796150
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:57 schreef deadprez het volgende:

[..]

sowieso zijn die extreemrechtse kaalkopjes niet serieus te nemen. gewoon een paar trappen tegen de kale kopjes geven.

Of gewoon negeren, het raakt mij niet wat ze daar bekonkelen. Ze zijn trouwens sowieso niet met velen, als je op het nieuws soms iets opvangt over zo'n mars van bv de NVU, dan lopen daar hooguit een paar dozijn van die lui in mee, ze zijn niet echt populair in ieder geval. :')
  dinsdag 21 mei 2013 @ 01:02:42 #238
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126796180
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is laat. Ben niet fris meer en dat zie je aan mijn reacties.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 01:03:31 #239
395200 deadprez
One more rail
pi_126796198
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 01:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Of gewoon negeren, het raakt mij niet wat ze daar bekonkelen. Ze zijn trouwens sowieso niet met velen, als je op het nieuws soms iets opvangt over zo'n mars van bv de NVU, dan lopen daar hooguit een paar dozijn van die lui in mee, ze zijn niet echt populair in ieder geval. :')
Nee gelukkig niet inderdaad. Jammer wel altijd, dat ze bescherming krijgen van de politie tijdens die achterlijke demonstraties van hun.
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 21 mei 2013 @ 01:04:15 #240
395200 deadprez
One more rail
pi_126796213
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 01:02 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Het is laat. Ben niet fris meer en dat zie je aan mijn reacties.
ach, El_Matador is nooit helemaal fris, dus maak je er niet druk om.
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 21 mei 2013 @ 01:04:47 #241
117098 Hathor
Effe niet
pi_126796230
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 01:03 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet inderdaad. Jammer wel altijd, dat ze bescherming krijgen van de politie tijdens die achterlijke demonstraties van hun.
Dat hebben ze wel nodig, want voor elke neonazi staan er volgens mij 5 antifa's aan de andere kant van de straat.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 01:06:17 #242
395200 deadprez
One more rail
pi_126796266
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 01:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat hebben ze wel nodig, want voor elke neonazi staan er volgens mij 5 antifa's aan de andere kant van de straat.
Ja precies, daarom is het jammer. Allemaal grote, dikke neanderthalers met een enorm grote bek, maar wel te bang zijn om de confrontatie aan te gaan.
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 21 mei 2013 @ 01:08:57 #243
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126796327
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 01:04 schreef deadprez het volgende:
ach, El_Matador is nooit helemaal fris, dus maak je er niet druk om.
Niks mis met Matador, maar over een onderwerp zijn we het niet eens.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 01:12:31 #244
395200 deadprez
One more rail
pi_126796419
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 01:08 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Niks mis met Matador, maar over een onderwerp zijn we het niet eens.
Ja, zijn moslimhaat. Daar moet ik ook van kotsen. Plus het feit dat hij zichzelf geweldig vindt en geen enkele andere mening accepteert. Dat is in ieder geval hoe hij op mij overkomt.
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 21 mei 2013 @ 01:28:24 #245
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126796750
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 01:12 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja, zijn moslimhaat. Daar moet ik ook van kotsen. Plus het feit dat hij zichzelf geweldig vindt en geen enkele andere mening accepteert. Dat is in ieder geval hoe hij op mij overkomt.
Uiteraard zitten er foute mensen tussen, zoals elke groep, maar de meeste moslims zijn gewoon mensen met normale gezinnen. Alleen in kranten zie je bij het woord moslims gelijk een haatbaard waardoor er een beeld wordt gecreëerd bij mensen. Als ze dan de volgende keer weer het woord moslim tegenkomen, dan haalt hun geest weer de haatbaard als eerst naar voren en is het beeld van moslims compleet. Hier een filmpje van de familie Aouragh, nabestaanden van het Marokkaanse jongetje Anass dat zelfmoord heeft gepleegd/of is vermoord (allebei niet bevestigd). Niks fout aan zo op het eerste gezicht lijkt mij!? Gewoon een stukje bewustzijn bij mensen voordat ze hele groepen over een kam scheren.

[ Bericht 12% gewijzigd door Jellereppe op 21-05-2013 01:37:10 ]
  dinsdag 21 mei 2013 @ 01:29:51 #246
395200 deadprez
One more rail
pi_126796777
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 01:28 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Uiteraard zitten er foute mensen tussen, zoals elke groep, maar de meeste moslims zijn gewoon mensen met normale gezinnen. Alleen in kranten zie je bij het woord moslims gelijk een haatbaard waardoor er een beeld wordt gecreëerd bij mensen. Als ze dan de volgende keer weer het woord moslim tegenkomen, dan haalt hun geest weer de haatbaard als eerst naar voren en is het beeld van moslims compleet.
Ja, dat klopt inderdaad. Ik snap verder niet zo goed wat dat met de post die jij quote te maken heeft, maar whatever.
Stop the violence
Down with the hate
  dinsdag 21 mei 2013 @ 01:32:21 #247
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126796825
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 01:29 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja, dat klopt inderdaad. Ik snap verder niet zo goed wat dat met de post die jij quote te maken heeft, maar whatever.
Ah, ja. Ik draaf soms door. Zie het nu pas.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 02:24:15 #248
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_126797248
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 16:13 schreef gelly het volgende:
Het zou leuk zijn als Wilders eens zonder allerhande beveiliging daar een bezoek bracht, net als normale politici zegmaar. Het is altijd een beetje "grote bek achter het hek" bij Wilders, of op een afstandje iemand uitschelden en dan hard wegrennen
past prima daar in de dierentuin dus
  dinsdag 21 mei 2013 @ 02:27:08 #249
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_126797256
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:48 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Uiteraard zal er opgeroepen worden tot vernietiging van Israël door mensen, maar stormfront staat zelfs in het teken van vernietiging van volkeren. Wat mij nog het meest tegen de borst stuit is dat het als geheel normaal wordt gezien dat die mensen over vernietiging van enkele volkeren praten. Gaat het over een meisje met een dreigtweet, dan is het opeens moord en brand.

Stormfront is zo'n site waarbij je vraagtekens kan zetten hoe ver mensen kunnen gaan. We hebben het hier over een forum waar men converseert over de vernietiging van volkeren. Een onderwerp waar Hitler volgens mij zeker enkele passages over heeft uitgeweid in Mein Kampf. Ken geen enkel Marokkaanse forum die op dat onderwerp gericht is. Dat zijn gewoon fora die in het teken staan van alledaagse onderwerpen, zoals FOK!, waar ook door bepaalde figuren gespuugd wordt op bepaalde volkeren. Op de FrontPage heb ik ook al een aantal keren iemand horen oproepen tot vernietiging van moslims! Toch is het allebei niet te vergelijken met SF! Dat laatste kent haar weerga gewoon niet. Ga er maar een keer snuffelen.

Dat doe je zeker. Als je Marokkanen als slecht ervaart, dan kunnen we het best ook gelijk onze contact op FOK! verbreken. Ten slotte ben ik er ook een. Heel simpel. Dan zet ik je voortaan op ignore en hoef ik je braaksels niet te lezen. Volgens mij heb je voor dat laatste een abonnement nodig, maar dat is geen punt.
ook de dorpsgek heeft een huisje
pi_126797953
Als nederland zichzelf een democratisch land noemt, dan moet nederlanders daar vrij kunnen rondlopen.

Gestel dat Wilders of een andere politicus van welke partij dan ook daar alleen en zonder enige bewaking vrij rondloopt en aangevallen wordt dan spreek je niet meer van een vrij en democratisch land.

Hoe heet zo'n land dan wel?
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 07:31:28 #251
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_126798001
quote:
Een verslaggever van De Telegraaf is in de Schilderswijk in Den Haag meermalen bekogeld met knikkers van vijf centimeter doorsnee. Een fotograaf die de verslaggever bij zich had, werd toegebeten dat hij moest „oprotten” naar zijn „eigen wijk”. De incidenten vonden plaats in het gedeelte van de wijk dat inmiddels de bijnaam ’sharia-driehoek’ draagt, omdat orthodoxe moslims er in de meerderheid zouden zijn.

De politiek is in beroering door het bericht dat een deel van de Schilderswijk in Den Haag zich ontwikkelt tot enclave van strenge moslims, die gematigde en niet-moslims hun strenge leefregels willen opleggen. PVV-leider Wilders bezoekt de buurt vandaag om er de „autochtonen een hart onder de riem te steken.” De politicus is in verband met het bezoek meermalen met de dood bedreigd.

Bron
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  dinsdag 21 mei 2013 @ 07:52:55 #252
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_126798158
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:20 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Het wordt wel geaccepteerd door de maatschappij. Zo'n stormfront wordt als geheel normaal gezien in NL of tenminste weggewuifd onder het mom van 'extremisten'. Zouden we als allochtonen een keer moeten proberen. Moord en brand zal er daarna worden geschreeuwd. Dat laatste gebeurd overigens al bij een tweet. Zelfs op de FrontPage heb ik zeer onfrisse opmerkingen voorbij zien komen die heel ver gaan.

Welterusten.
Ja, je hebt volkomen gelijk, stormfront wordt gebagatelliseerd en tweets van een klein kind sterk overrated.
Toch moet je uitkijken dat je niet teveel gevoed wordt met berichten van al die haters, niet heel Nederland zit op Fok! of stormfront, gelukkig denken de meeste mensen nog na ;)

goedemorgen :s)
  dinsdag 21 mei 2013 @ 07:56:59 #253
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_126798193
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

MIsschien niet helemaal vergelijkbaar maar ik zie eigenlijk ook de laatste tijd veel Turken/Marokkanen/Moslimstopics op Fok! verschijnen en dan komen er ontzettend veel negatieve posters voorbij :Y
Zelfs als je er niks mee te maken hebt zoals Jelle word je hier toch ter verantwoording geroepen en dat klopt toch ook niet :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Flow3r op 21-05-2013 08:12:02 ]
pi_126798650
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 16:04 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat er weinig bijzonders gaat gebeuren
Denk het ook niet.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 12:20:13 #255
241662 Jian
Well, well, well
pi_126804976
Is ie er al?
pi_126805017
Ik heb gehoord dat hij net weer weg is gegaan.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 12:25:19 #257
241662 Jian
Well, well, well
pi_126805136
Ah Asscher is ook geweest lees ik nu, nou we wachten de beide "rapportages" maar af ......

http://www.volkskrant.nl/(...)-Schilderswijk.dhtml
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:50:48 #258
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126821241
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 07:52 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ja, je hebt volkomen gelijk, stormfront wordt gebagatelliseerd en tweets van een klein kind sterk overrated.
Toch moet je uitkijken dat je niet teveel gevoed wordt met berichten van al die haters, niet heel Nederland zit op Fok! of stormfront, gelukkig denken de meeste mensen nog na ;)

goedemorgen :s)
Hey Flow3r. Alvast goedenavond. Ik weet het. Dat besef is er bij mij zeker.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:52:18 #259
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_126825501
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 18:50 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Hey Flow3r. Alvast goedenavond. Ik weet het. Dat besef is er bij mij zeker.
Oke, mooi zo ;)
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:52:39 #260
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_126825529
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:25 schreef Jian het volgende:
Ah Asscher is ook geweest lees ik nu, nou we wachten de beide "rapportages" maar af ......

http://www.volkskrant.nl/(...)-Schilderswijk.dhtml
Storm in een glas water dus :')
pi_126825823
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:52 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Storm in een glas water dus :')
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:56:44 #262
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_126826104
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:32 schreef Jellereppe het volgende:
Stormfront is een categorie apart die haar weerga niet kent. Was heel verrast toen ik het ontdekte. Dat dit kan in NL.
Het kan (terecht) niet in Nederland, daarom zitten ze in de VS, zoals wel meer ultrarechtse Nederlandstalige sites. Omdat de site op NL gericht is, kunnen beheerders / moderators die in NL verblijven er wél op worden aangesproken.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:58:14 #264
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_126829421
quote:
PVV-leider Wilders bezoekt de buurt vandaag om er de „autochtonen een hart onder de riem te steken.” De politicus is in verband met het bezoek meermalen met de dood bedreigd.

http://www.telegraaf.nl/b(...)Schilderswijk__.html
Dit meen je niet. Die gek probeert er echt een autochtonen versus allochtonen verhaal te maken. Te schofterig voor woorden :r

Als dit nieuwsbericht tenminste klopt...

Waarom niet gewoon alle normale/goede/welwillende burgers een hart onder de riem steken? :?

Fundamentalisten die op straat anderen lastigvallen omdat deze zich niet volgens de geloofsregels gedragen is natuurlijk ook te zot voor woorden, maar ook de 'normale' allochtoon heeft hier last van.

Blijkbaar probeert Wilders echt het beeld te creëren dat het in Nederland draait om de autochtonen versus de allochtonen :N
Krekker is de bom!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 21:02:40 #265
104871 remlof
Europees federalist
pi_126829659
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De best passende respons op deze actie van Wilders.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 21:13:28 #266
241662 Jian
Well, well, well
pi_126830180
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 21:02 schreef remlof het volgende:

[..]

De best passende respons op deze actie van Wilders.
Eens, ik had er alleen ook nog één opgehangen voor de aandachtsgeile zak van een "als Wilders gaat, ga ik ook", Asscher. :)
  dinsdag 21 mei 2013 @ 21:41:28 #267
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_126831715
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:58 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dit meen je niet. Die gek probeert er echt een autochtonen versus allochtonen verhaal te maken. Te schofterig voor woorden :r

Als dit nieuwsbericht tenminste klopt...

Waarom niet gewoon alle normale/goede/welwillende burgers een hart onder de riem steken? :?

Fundamentalisten die op straat anderen lastigvallen omdat deze zich niet volgens de geloofsregels gedragen is natuurlijk ook te zot voor woorden, maar ook de 'normale' allochtoon heeft hier last van.

Blijkbaar probeert Wilders echt het beeld te creëren dat het in Nederland draait om de autochtonen versus de allochtonen :N
De 'normale allochtoon' die met stenen en ziektes naar passanten smijt? Of bedoel je de normale allochtoon die voor geen goud in zon verneukte kutwijk zou gaan wonen en je er dus ook niet vinden zult?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 21:45:35 #268
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_126831923
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 21:41 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

De 'normale allochtoon' die met stenen en ziektes naar passanten smijt?
Als dit in jouw ogen de normale allochtoon is, weet jij of niet wat normaal is, of je hebt wel een heel verziekt beeld van allochtonen.

quote:
Of bedoel je de normale allochtoon die voor geen goud in zon verneukte kutwijk zou gaan wonen en je er dus ook niet vinden zult?
Want mensen wonen altijd in de wijk waar ze werkelijk willen wonen? Waarom wonen die autochtonen, waar Wilders blijkbaar voor komt, daar dan wel?
Krekker is de bom!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 21:48:09 #269
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_126832050
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 21:41 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

De 'normale allochtoon' die met stenen en ziektes naar passanten smijt? Of bedoel je de normale allochtoon die voor geen goud in zon verneukte kutwijk zou gaan wonen en je er dus ook niet vinden zult?
:') :N
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:58:11 #270
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126866112
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:59 schreef DarkSkywise het volgende:

[..]

Het kan (terecht) niet in Nederland, daarom zitten ze in de VS, zoals wel meer ultrarechtse Nederlandstalige sites. Omdat de site op NL gericht is, kunnen beheerders / moderators die in NL verblijven er wél op worden aangesproken.
Dat verklaart veel. Geen weet van dat de servers in de VS stonden, maar had het misschien zelf wel moeten bedenken.
pi_126886119
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:58 schreef Jellereppe het volgende:
Geen weet van dat de servers in de VS stonden, maar had het misschien zelf wel moeten bedenken.
De ultieme hint is natuurlijk dat mensen die zó trots op hun Blank Nederlanderschap zijn niet eens een .nl domein hebben, maar een .org domein. ;)

En anders doe je even een zogenaamde "whois":
quote:
Domain Name: STORMFRONT.ORG
Created On: 11-Jan-1995 05:00:00 UTC
Last Updated On: 01-May-2013 04:29:50 UTC
Expiration Date: 10-Jan-2017 05:00:00 UTC
Registrant Name: Stormfront.org
Registrant Organization: Stormfront.org
Registrant Street: PO Box 6637
Registrant City: West Palm Beach
Registrant State/Province: FL
Registrant Postal Code: 33405