quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Roemenie en Italie krijg je als je een onschuldig meisje op straat met een bierfles bewerkt serieus maar 3 jaar cel. Weet je wel HOE STRENG WIJ ZIJN???!?!?EINZ!!?
Maroc.nl heb ik nog nooit dergelijke extremistische uitspraken meegemaakt als stormfront. Dat gaat wel wat verder dan Marokko.nl. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Ga die twee sites maar met elkaar vergelijken en kom daarna weer terug.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven he, wat er soms op Maroc.nl word neergeplempt is net zo'n debiele bagger als op stormfront. Er zitten mongolen in beide kampen, en dat zal je altijd wel houden.
Jij bent bevooroordeeld, dat is het.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maroc.nl heb ik nog nooit dergelijke extremistische uitspraken meegemaakt als stormfront. Dat gaat wel wat verder dan Marokko.nl. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Ga die twee sites maar met elkaar vergelijken en kom daarna weer terug.
Ga toch weg, matador. Stormfront is het ergste wat mij ooit is overkomen. Marokko.nl komt zo en dan wat voorbij, maar na lange na niet even erg als stormfront. Meer vergelijkbaar met FOK! Jij bent al hele dagen alle Marokkanen/Turken en moslims over een kam aan het scheren. Ik neem jou al heel lang niet meer serieus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maroc.nl en maghrebonline zijn niet minder erg/schokkend dan stormfront hoor. Alleen zit jij meer in de eerste hoek, waardoor je het beter trekt.
Ik dacht dat het een en dezelfde site was, weet ik veel hoeveel van die sites er zijn, maar je weet best wat ik bedoel, dus hou je quasi verontwaardigde commentaren maar voor je.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maroc.nl heb ik nog nooit dergelijke extremistische uitspraken meegemaakt als stormfront. Dat gaat wel wat verder dan Marokko.nl. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Ga die twee sites maar met elkaar vergelijken en kom daarna weer terug.
Stormfront vergelijkbaar met FOK!?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ga toch weg, matador. Stormfront is het ergste wat mij ooit is overkomen. Marokko.nl komt zo en dan wat voorbij, maar na lange na niet even erg als stormfront. Meer vergelijkbaar met FOK! Jij bent al hele dagen alle Marokkanen/Turken en moslims over een kam aan het scheren. Ik neem jou al heel lang niet meer serieus.
Nee, jij bent onbevooroordeeld. Zoveel extremisten en vergaande posts als stormfront is mij nooit overkomen. Op geen enkele site. Bolwerkje van extremistische mensen die haar weerga niet kent. Nederland zit en kijkt erna. Niks te zien hier, doorlopen... Zzzzquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent bevooroordeeld, dat is het.
De idiotie aan beide kanten is extreem, maar het aantal stormfronters is een stukje lager dan alle Marokkanen en andere allochtonen die de dingen ondersteunen die op die Marokkaanse fora worden neergekwakt.
ja, op maghrebonline vind je ook dat soort idioten, maar die zijn dan moslims en willen Wilders doodmaken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, jij bent onbevooroordeeld. Zoveel extremisten en vergaande posts als stormfront is mij nooit overkomen. Op geen enkele site. Bolwerkje van extremistische mensen die haar weerga niet kent. Nederland zit en kijkt erna. Niks te zien hier, doorlopen... Zzzz
Als je censuur wil moet je in Noord Korea gaan wonen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, jij bent onbevooroordeeld. Zoveel extremisten en vergaande posts als stormfront is mij nooit overkomen. Op geen enkele site. Bolwerkje van extremistische mensen die haar weerga niet kent. Nederland zit en kijkt erna. Niks te zien hier, doorlopen... Zzzz
Ah, verkeerde formulering. Het is laat en ben niet erg fris meer. Ik bedoelde dat Marokko.nl vergelijkbaar is met FOK! Stormfront is een categorie apart die haar weerga niet kent. Was heel verrast toen ik het ontdekte. Dat dit kan in NL. Op je gemakje praten over het uitroeien van bepaalde groepen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stormfront vergelijkbaar met FOK!?![]()
![]()
Ik scheer Marokkanen/Turken en moslims over een kam? Juist niet. Lees eens wat beter. Ik zeg dat we de tuigallochtonen eruit moeten flikkeren, niet alle Marokkanen/Turken/moslims.
Ik vind dat dat moet kunnen. Ik vind zelfs dat wat de mocro's op die fora van hun schrijven moet kunnen. En daar worden ook hele hele smerige dingen gezegd. Even overheen gelezen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, verkeerde formulering. Het is laat en ben niet erg fris meer. Ik bedoelde dat Marokko.nl vergelijkbaar is met FOK! Stormfront is een categorie apart die haar weerga niet kent. Was heel verrast toen ik het ontdekte. Dat dit kan in NL. Op je gemakje praten over het uitroeien van bepaalde groepen.
Wie heeft het over censuur? Dus jij vindt het kunnen dat men gewoon op zijn gemakje zit te keuvelen over de vernietiging van Marokkanen/Turken/Moslims/Negers? Dan ben je geen enkele haar beter.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je censuur wil moet je in Noord Korea gaan wonen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wie heeft het over censuur? Dus jij vindt het kunnen dat men gewoon op zijn gemakje zit te keuvelen over de vernietiging van Marokkanen/Turken/Moslims/Negers? Dan ben je geen enkele haar beter.
Dat zegt toch weinig over hoe hoog de straffen zijn als je het vergelijkt met een continent waar toch al licht gestraft wordt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Bullshit, Nederland heeft tegenwoordig de hoogste straffen van Europa. Op Wit-Rusland na misschien.
Ik heb veel reacties van je gelezen, maar neem je niet meer serieus. Je hebt mij net wat een te haatdragend karakter en je reacties slaan meestal als een lul op een drumstel. Marokko.nl is geenzins te vergelijken met Stormfront. Dat is wel vele en vele malen erger. Marokko.nl zit op het niveau van FOK! In NWS zijn ze haatdragender naar Marokkanen, dan ze op Marokko.nl zijn naar Nederlanders.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind dat dat moet kunnen. Ik vind zelfs dat wat de mocro's op die fora van hun schrijven moet kunnen. En daar worden ook hele hele smerige dingen gezegd. Even overheen gelezen?
Ja natuurlijk, je draaft weer eens lekker door niet? Waarom ga je daar zitten lezen als het je zo tegen de borst stuit? Ben je soms een masochist? Iedereen kan hier op het internet zijn mening geven, dus ook debielen op Marokko.nl en op stormfront.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wie heeft het over censuur? Dus jij vindt het kunnen dat men gewoon op zijn gemakje zit te keuvelen over de vernietiging van Marokkanen/Turken/Moslims/Negers? Dan ben je geen enkele haar beter.
Oh, dus het oproepen tot vernietiging van verschillende volkeren dat mag/dat kan. Oké.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor vrijheid van meningsuiting zijn wil niet zeggen dat je het eens hoeft te zijn met al die meningen. Juist niet, dat is het mooie van vrijheid.
Ik bedoelde dan ook alleen maar te zeggen dat Nederland in verhouding tot omringende landen echt niet mild straft.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat zegt toch weinig over hoe hoog de straffen zijn als je het vergelijkt met een continent waar toch al licht gestraft wordt.
Libie is het rijkste land van Afrika. Kunnen we nu meteen zegen dat Libie een rijk land is, nee toch?
Je hebt die topics gemist waarin ze in juichstemming verkeren als er een Nederlander is omgekomen in Afghanistan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb veel reacties over je gelezen, maar neem je niet meer serieus. Je hebt mij net wat een te haatdragend karakter en je reacties slaan meestal als een lul op een drumstel. Marokko.nl is geenzins te vergelijken met Stormfront. Dat is wel vele en vele malen erger. Marokko.nl zit op het niveau van FOK! In NWS zijn ze haatdragender naar Marokkanen, dan ze op Marokko.nl zijn naar Nederlanders.
Wie draaft er door. Op stormfront zitten Nederlanders die wel heel extremistisch zijn. Zelfs genocide is het onderwerp van gesprek. Marokko.nl zitten ook debielen, net zoals hier op FOK!, maar niks is vergelijkbaar met stormfront. Schrok toen ik het eerst ontdekte. Helemaal toen ik erachter kwam dat het geaccepteerd wordt door de maatschappij. Praten over vernietiging van diverse volkeren. Oké.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je draaft weer eens lekker door niet? Waarom ga je daar zitten lezen als het je zo tegen de borst stuit? Ben je soms een masochist? Iedereen kan hier op het internet zijn mening geven, dus ook debielen op Marokko.nl en op stromfront.
Ja, van mij mag dat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, dus het oproepen tot vernietiging van verschillende volkeren dat mag/dat kan. Oké.
Ik wil weten wat er leeft onder verschillende groepen, maar ik had nooit kunnen denken dat zoiets als stormfront toegelaten zou worden. Genocide is daar gewoon een onderwerp. Kun je rustig met een bakje thee over keuvelen. Geen punt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je draaft weer eens lekker door niet? Waarom ga je daar zitten lezen als het je zo tegen de borst stuit? Ben je soms een masochist? Iedereen kan hier op het internet zijn mening geven, dus ook debielen op Marokko.nl en op stromfront.
Dat zal helpen, reacties OVER iemand lezen. Ik zou iets VAN me lezen, veel interessanter.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb veel reacties over je gelezen,
Haatdragend karakter????quote:maar neem je niet meer serieus. Je hebt mij net wat een te haatdragend karakter
Bevooroordeeld, zoek het eens op.quote:en je reacties slaan meestal als een lul op een drumstel. Marokko.nl is geenzins te vergelijken met Stormfront. Dat is wel vele en vele malen erger. Marokko.nl zit op het niveau van FOK! In NWS zijn ze haatdragender naar Marokkanen, dan ze op Marokko.nl zijn naar Nederlanders.
Nee, op Marokko.nl worden er geen topics geopend over vernietiging of genocide. Hooguit komt daar een reactie naar voren zoals hier als het onderwerp Marokkanen is. Je draaft weer door. Zoals altijd als het over Marokkanen en moslims gaat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, van mij mag dat.
En zulk soort dingen staan ook op die mocro-fora, maar dan over joden, Israel en niet-moslims.
Ik heb zelf ooit een tijdje op Maghrebonline gezeten. Daar mocht Israel gewoon vernietigd worden, doe nu niet alsof ik gek ben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, op Marokko.nl worden er geen topics geopend over vernietiging of genocide. Hooguit komt daar een reactie naar voren zoals hier als het onderwerp Marokkanen is. Je draaft weer door. Zoals altijd als het over Marokkanen en moslims gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |