Klopt; zojuist nog eentje rechts ingehaald. 300 meter van tevoren voorsorteren op een tweebaansweg terwijl je 60 rijdt waar je 80 mocht vond ik wat al te overdreven zeg maar en dan doe ik dus ff 'breaking the law!'quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:37 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar vrouwen in de meeste gevallen gaan al 5 stoplichten van te voren voorsoorteren en weigeren dan ook maar een baan opzij te gaan voor je.
Ik rij miss snel op de normale weg, maar geef mensen altijd voorrang. Verwachten ze nooit van een sportauto rijder. Waatom haasten binnen bebouwde komquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:59 schreef Iwanius het volgende:
Misschien een aloude gedachte die voortkomt uit een vervelende ervaring? (laatste regel)
Vanmorgen omstreeks 10:00 uur: Zebrapad,drukte en de auto voor mij die niet kan wachten en toch gaat pushen door de mensen proberen heen te rijden die oversteken. 1 voetganger werd pissig en sloeg even hard op de auto waarbij de bestuurder uitstapte maar snel weer instapte toen bleek dat degene die dat deed plotseling met 4 stevige vrienden was.
Onbegrijpelijk dat bestuurders niet doorhebben dat je sowieso moet wachten bij een zebrapad en voetgangers voorrang hebben. Vervelend als je haast hebt maar het is nu eenmaal zo.
Dat is wel echt gestoord ja. Lekker verstandig om het lot van je kind in handen te leggen van automobilisten, in plaats van gewoon verstandig te doen en zelf aan de buitenkant te fietsen. In dit geval heb je er dan alles aan gedaan om een ongeluk te voorkomen en is er gelukkig niks gebeurd, maar iemand met een wat mindere reactiesnelheid (iemand die niet oplet, oude mensen, etc.) had waarschijnlijk gewoon een aanrijding gehad.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:21 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik heb het meisje niet geraakt(thank god), wel schrok het kind(net als ik) haarzelf helemaal de pleuris. Wat had de moeder mij te melden? Dat IK op moest passen. Want "Het is belachelijk dat je zo laat reageert als je een auto bestuurt"(dit is een citaat, ik bedoel:________! ).
Ik herinnerde me, na de eerste 2 nog redelijke beleefde "scheld"woorden, dat er een kind bij was, dus hield me verder in en besloot niks te schreeuwen. Maar wat ben je dan voor een domme hoer, als je je kind aan de fucking buitenkant laat fietsen naast een drukke 50 km/u weg?
Ik weet ook niet echt of je het kind hier de schuld van kunt geven. Een kind van 6 a 7 jaar oud kan nog niet helemaal de gevolgen overzien van bepaalde acties, zelfs al is het naar ons gevoel meer dan logisch. En dan hoort een ouder dat kind goed te beschermen. Dat gebeurde in dit geval niet, vind ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:20 schreef daNpy het volgende:
Valt me wel vaker op dat mensen met kinderen altijd de schuld bij een ander in de schoenen schuiven, nooit bij hun etter engeltje![]()
Ja, chaos op een verder lege wegquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden mensen dat helemaal niet zelf moeten weten. In de wet staat dat je je zoveel mogelijk rechts moeten houden. Die wetten tellen ook als er niemand in de buurt is. Zou een chaos worden anders...
Dit ging al lang niet meer over een lege weg.quote:
Gewoon toeteren hoor die hoer moet maar opzouten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:52 schreef delano.888 het volgende:
Jeugd...
Ik rij dus door de woonwijk waar ik 30 mag, komt er van rechts een fietsend meisje aan die met haar telefoon bezig is. Ik gaf haar gewoon voorrang, waar ze verbaasd over keek. Maargoed rechts is rechts.
Gaat ze vervolgens op een stuk waar het erg smal is volop MIDDEN op de weg rijden, ik dacht eerst ik ga me niet laten opfokken, maar na 100m wilde ik toch gaan toeteren, maar net voordat ik dat wilde doen ging ze linksaf, in een hele brede asociale bocht, uiteraard zonder hand uit te steken.
En dat alles terwijl ze dr ogen niet van dr mobieltje af haalde.
Pffffffffff.....
De maximum snelheid staat ook in de wet. Beetje pot-ketel verhaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Daarnaast gaat dit erover dat iedereen zich aan de wet moet houden, en niet gewoon moet dan wat hij wil.
Oh, je kent haar?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:19 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Gewoon toeteren hoor die hoer moet maar opzouten.
Dat is niet waar. In Nederland houdt het overgrote deel zich aan de regels. Als inderdaad iedereen overal mocht rijden zoals die wilde, zou het chaos worden. Mensen die voorrang pakken als ze willen, 150 of harder door een woonerf, gewoon omdat het kan dan. Of wandelaars en fietsers op de snelweg.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:19 schreef OEM het volgende:
[..]
De maximum snelheid staat ook in de wet. Beetje pot-ketel verhaal.
Oh, je houdt je wel aan de vmax? Je posthistorie doet nl. anders vermoeden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. In Nederland houdt het overgrote deel zich aan de regels. Als inderdaad iedereen overal mocht rijden zoals die wilde, zou het chaos worden. Mensen die voorrang pakken als ze willen, 150 of harder door een woonerf, gewoon omdat het kan dan. Of wandelaars en fietsers op de snelweg.
Nogmaals, als iedereen zelf moet weten hoe die rijd, wordt het een drama op dr weg...
Volgens de maatstaven die de politieKLPD hanteert wel. Maar boeit dat wat dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:30 schreef OEM het volgende:
[..]
Oh, je houdt je wel aan de vmax? Je posthistorie doet nl. anders vermoeden.
Ik ga er vanuit dat, gezien je postgeschiedenis, jij een notoire hardrijder bent, en het daarom nogal hypocriet is om anderen aan te spreken over de wet. Maar als je geen notoire hardrijder bent, dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Volgens de maatstaven die de politieKLPD hanteert wel. Maar boeit dat wat dan?
Of probeer je nu te zeggen omdat misschien 1 persoon zich niet aan de wet houdt, de rest dat ook niet hoeft te doen? De uitzonderingen bevestigen de regel.
Dan heb je dat dus mis.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:39 schreef OEM het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat, gezien je postgeschiedenis, jij een notoire hardrijder bent, en het daarom nogal hypocriet is om anderen aan te spreken over de wet. Maar als je geen notoire hardrijder bent, dan heb ik niks gezegd
Mensen rijden daar rustig zoveel mogelijk linksquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De A2 is tegenwoordig wel een van de meest kansloze wegen geworden. Continu ben je daar aan het zigzaggen, rechts inhalen en aan het seinen omdat men maar niet rechts wil aanhouden.
Valt nog mee dat ze het überhaupt doorhebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen rijden daar rustig zoveel mogelijk links
Ik haal gewoon rechts in... En dan kijken ze je raar aan
Ik hoekte hem vandaag ook strak om een middenstrookplakker (rechts helemaal naar links en weer naar rechts) en die werd zowaar wakker en schoof een baantje op.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze het überhaupt doorhebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |