Dat heb ik een keer gehad. Dat je echt 30min+ daar staat omdat je alleen kan pinnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De laatste tijd is er erg vaak storing met elektronisch betalen bij pompstations. Het was dat ik toevallig contant geld bij me had maar anders sta je daar
doorrijden naar volgende pomp dan maar? ff voor 10 euro erin gooien en dag later naar je pinpomp?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gehad. Dat je echt 30min+ daar staat omdat je alleen kan pinnen.
Als je voor 100 euro in je tank hebt gegooid en binnen met pin wilt afrekenen, dan wordt dat lastig. Ik heb zelf bijna nooit zoveel contanten op zak.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:34 schreef IceDustbin2 het volgende:
doorrijden naar volgende pomp dan maar? ff voor 10 euro erin gooien en dag later naar je pinpomp?
ah; tis wel een bemande pomp dus? Meestal zijn die pinpompen onbemand en moet je dus eerst pinnen, dan tanken..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je voor 100 euro in je tank hebt gegooid en binnen met pin wilt afrekenen, dan wordt dat lastig. Ik heb zelf bijna nooit zoveel contanten op zak.
Als het zo'n onbemande is waar de pin het niet doet zou ik ook naar een andere rijden inderdaad. Ook al zou je bij de Tango staan op donderdag oid.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:37 schreef IceDustbin2 het volgende:
ah; tis wel een bemande pomp dus? Meestal zijn die pinpompen onbemand en moet je dus eerst pinnen, dan tanken..
Als ik al getankt zou hebben zou ik geen 30 minuten wachten eerlijk gezegd..
Ik heb een keer hier in oisterwijk bij de tango gestaan op donderdag (dikke rij natuurlijk). Sta je eindelijk vooraan "Geen diesel meer in pomp".. ja, godverdomme!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als het zo'n onbemande is waar de pin het niet doet zou ik ook naar een andere rijden inderdaad. Ook al zou je bij de Tango staan op donderdag oid.
Defensief rijden en iemand blokkeren die er voorbij wilt? Hmm...quote:Op maandag 3 juni 2013 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik rij met mijn (bijna stok)ouwe karretje anders bijna iedereen er uit.. Kwestie van concentratie op verkeerslicht, goede reflexen en een auto die meewerkt![]()
(ook omdat men het niet verwacht van een vrouw in een oude auto; dat ze snel en defensief rijdt.. Jij mij ff voorbij willen want vrouw in oude auto? Ik blok je makkelijk)
Psies, er zijn veel belangrijkere dingen om je druk over te maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:41 schreef einschtein het volgende:
Hij deed heel rap weer knipperlicht naar rechts, handje ging uit het raam als van 'shit, sorry!'. En weet je, dan vind ik helemaal niet erg wat er is gebeurd. Als hij zijn eigen fout ook snapt, terwijl ik zelf veel te hard reed en het moeilijk was in te schatten, en daarna excuses aanbied. Maar als iemand een fout maakt en dan zoiets heeft van 'fuck it, I did not do anything wrong'. Dan irriteer ik me dus echt.
Vraagje: Naar wie speel je dat door?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:27 schreef Iwanius het volgende:
Je komt vanmorgen aanrijden en wilt afslaan richting een woonwijk, staat een of andere joker doodleuk voor de helft op de inrit van de straat(dwars) met zijn auto stil. Ik toeter, mijnheer wijst naar voren met de bedoeling: "rij maar om mij heen" wat ik doe en via de autocamera even een opname gemaakt en doorgestuurd. Ik ga niet meer in discussie ,leg ze gewoon vast en speel het door.
Eikels die denken dat zij overal maar hun auto mogen neerzetten...
Dan is het ook niet nodig om geirriteerd te worden. De persoon snapt dat ie fout is geweest, dus dan is het klaar. Of het moet zo'n domme fout zijn geweest dat het van te voren gezien had moeten worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Psies, er zijn veel belangrijkere dingen om je druk over te maken.
VFR al weer heel?
Inderdaad. Niets mis met zo nu en dan een foutje. Maar wees dan ook een vent en bied excuses aanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:24 schreef vannelle het volgende:
Had vanmorgen ook weer een leuke.
Ik reed op een hele overzichtelijke rotonde en er komt iemand aan die de rotonde op wou rijden.
Ik zou voorrang moeten krijgen maar gezien de snelheid van die bestuurder had ik al zo'n vermoeden dat dat deze keer niet ging gebeuren.
Zelf een beetje doordrukken zag ik niet echt zitten dit keer aangezien het een vrachtwagen met tankoplegger was, valt met een klein Fordje niet mee te spotten.
Ik stopte dus maar, hij had het nooit kunnen redden om mij alsnog voor te laten gaan.
Zal wel een foutje van hem zijn geweest en dat kan, mensen maken nou eenmaal fouten. Niemand rijdt perfect. Behalve ik dan.
Wat ik wél netjes vond was dat hij direct verontschuldigend zijn hand op stak (met alle vingers, niet slechts 1) en nadat ik achter hem reed hij zijn alarmlichten aandeed om daarna even een paar keer links en rechts richting aan te geven.
Oftewel: Hij bedoelde sorry. Nou, geaccepteerd hoor!
Niet echt een irritatie dus maar meer om aan te geven dat hoe lomp en gevaarlijk sommige situaties ook zijn, hoe lomp mensen ook doen dat het mensenwerk is en blijft.
Het ligt meestal aan hoe er op gereageerd wordt of de situatie verbetert of juist verslechtert.
Zo, dat wou ik even kwijt.
Behalve als je geen vent bentquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Niets mis met zo nu en dan een foutje. Maar wees dan ook een vent en bied excuses aan
Had ook gekund, maar links was ook vrij(in 1e instantie)quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik achter een slome invoeger zit (die vaak ook direct invoegen ipv snelheid maken) plank ik er gewoon over de invoegstrook voorbij
In eerste instantie doen ze er niets mee, maar er wordt el een dossier opgebouwd. Mocht meneer/mevrouw vaker worden gemeld/geflitst dan kan het worden meegenomen in de veroordeling.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(en het wordt als wettig bewijsmateriaal geaccepteerd.)
Droeftoeter.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(en het wordt als wettig bewijsmateriaal geaccepteerd.)
Of je kijkt gewoon beter uit je doppen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:20 schreef vannelle het volgende:
Ikke weer maar nu wél met een irritatie:
Ik reed vanmorgen ergens waar ik maar 1 route ken, niet echt bekend in de buurt, en jawel: Zo'n gevreesd geel bord "omleiding".
Geeft niks, kan gebeuren, maar zet dan verdorie verderop ook borden neer?!
Hoe moet ik weten hoe de route verder gaat op een splitsing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |