abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127392902
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De laatste tijd is er erg vaak storing met elektronisch betalen bij pompstations. Het was dat ik toevallig contant geld bij me had maar anders sta je daar :')
Dat heb ik een keer gehad. Dat je echt 30min+ daar staat omdat je alleen kan pinnen. :{
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:34:41 #277
196855 IceDustbin2
Rent-a-Kill
pi_127393625
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:10 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Dat heb ik een keer gehad. Dat je echt 30min+ daar staat omdat je alleen kan pinnen. :{
doorrijden naar volgende pomp dan maar? ff voor 10 euro erin gooien en dag later naar je pinpomp?
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_127393688
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:34 schreef IceDustbin2 het volgende:
doorrijden naar volgende pomp dan maar? ff voor 10 euro erin gooien en dag later naar je pinpomp?
Als je voor 100 euro in je tank hebt gegooid en binnen met pin wilt afrekenen, dan wordt dat lastig. Ik heb zelf bijna nooit zoveel contanten op zak.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:37:37 #279
196855 IceDustbin2
Rent-a-Kill
pi_127393715
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Als je voor 100 euro in je tank hebt gegooid en binnen met pin wilt afrekenen, dan wordt dat lastig. Ik heb zelf bijna nooit zoveel contanten op zak.
ah; tis wel een bemande pomp dus? Meestal zijn die pinpompen onbemand en moet je dus eerst pinnen, dan tanken..

Als ik al getankt zou hebben zou ik geen 30 minuten wachten eerlijk gezegd.. })
pi_127393757
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:37 schreef IceDustbin2 het volgende:
ah; tis wel een bemande pomp dus? Meestal zijn die pinpompen onbemand en moet je dus eerst pinnen, dan tanken..

Als ik al getankt zou hebben zou ik geen 30 minuten wachten eerlijk gezegd.. })
Als het zo'n onbemande is waar de pin het niet doet zou ik ook naar een andere rijden inderdaad. Ook al zou je bij de Tango staan op donderdag oid.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:41:21 #281
196855 IceDustbin2
Rent-a-Kill
pi_127393842
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Als het zo'n onbemande is waar de pin het niet doet zou ik ook naar een andere rijden inderdaad. Ook al zou je bij de Tango staan op donderdag oid.
Ik heb een keer hier in oisterwijk bij de tango gestaan op donderdag (dikke rij natuurlijk). Sta je eindelijk vooraan "Geen diesel meer in pomp".. ja, godverdomme! :P en ik reed al op lucht; da's niet goed voor een diesel..
pi_127394024
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik rij met mijn (bijna stok)ouwe karretje anders bijna iedereen er uit.. Kwestie van concentratie op verkeerslicht, goede reflexen en een auto die meewerkt :D
(ook omdat men het niet verwacht van een vrouw in een oude auto; dat ze snel en defensief rijdt.. Jij mij ff voorbij willen want vrouw in oude auto? Ik blok je makkelijk :P )
Defensief rijden en iemand blokkeren die er voorbij wilt? Hmm...
pi_127401213
Had vanmorgen ook weer een leuke.

Ik reed op een hele overzichtelijke rotonde en er komt iemand aan die de rotonde op wou rijden.
Ik zou voorrang moeten krijgen maar gezien de snelheid van die bestuurder had ik al zo'n vermoeden dat dat deze keer niet ging gebeuren.
Zelf een beetje doordrukken zag ik niet echt zitten dit keer aangezien het een vrachtwagen met tankoplegger was, valt met een klein Fordje niet mee te spotten. :N
Ik stopte dus maar, hij had het nooit kunnen redden om mij alsnog voor te laten gaan.
Zal wel een foutje van hem zijn geweest en dat kan, mensen maken nou eenmaal fouten. Niemand rijdt perfect. Behalve ik dan. :+

Wat ik wél netjes vond was dat hij direct verontschuldigend zijn hand op stak (met alle vingers, niet slechts 1) en nadat ik achter hem reed hij zijn alarmlichten aandeed om daarna even een paar keer links en rechts richting aan te geven.
Oftewel: Hij bedoelde sorry. Nou, geaccepteerd hoor! ;)

Niet echt een irritatie dus maar meer om aan te geven dat hoe lomp en gevaarlijk sommige situaties ook zijn, hoe lomp mensen ook doen dat het mensenwerk is en blijft.
Het ligt meestal aan hoe er op gereageerd wordt of de situatie verbetert of juist verslechtert.

Zo, dat wou ik even kwijt. :)
pi_127406525
Zoiets had ik afgelopen vrijdag ook. Ik kwam op de snelweg aanrijden op de motor, net 'ietsje' harder als de rest. Ik op de linker rijstrook, meneer zat op de rechterrijstrook achter een vrachtwagen. Hij wilde inhalen, maar had mij kort daarna door. Ik moest wel flink afremmen, want dacht dat hij hem er alsnog voor zou gooien.

Hij deed heel rap weer knipperlicht naar rechts, handje ging uit het raam als van 'shit, sorry!'. En weet je, dan vind ik helemaal niet erg wat er is gebeurd. Als hij zijn eigen fout ook snapt, terwijl ik zelf veel te hard reed en het moeilijk was in te schatten, en daarna excuses aanbied. Maar als iemand een fout maakt en dan zoiets heeft van 'fuck it, I did not do anything wrong'. Dan irriteer ik me dus echt. :P
pi_127408210
Je komt vanmorgen aanrijden en wilt afslaan richting een woonwijk, staat een of andere joker doodleuk voor de helft op de inrit van de straat(dwars) met zijn auto stil. Ik toeter, mijnheer wijst naar voren met de bedoeling: "rij maar om mij heen" wat ik doe en via de autocamera even een opname gemaakt en doorgestuurd. Ik ga niet meer in discussie ,leg ze gewoon vast en speel het door.

Eikels die denken dat zij overal maar hun auto mogen neerzetten... :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2013 17:27:50 ]
pi_127408611
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:41 schreef einschtein het volgende:

Hij deed heel rap weer knipperlicht naar rechts, handje ging uit het raam als van 'shit, sorry!'. En weet je, dan vind ik helemaal niet erg wat er is gebeurd. Als hij zijn eigen fout ook snapt, terwijl ik zelf veel te hard reed en het moeilijk was in te schatten, en daarna excuses aanbied. Maar als iemand een fout maakt en dan zoiets heeft van 'fuck it, I did not do anything wrong'. Dan irriteer ik me dus echt. :P
Psies, er zijn veel belangrijkere dingen om je druk over te maken. ;)
VFR al weer heel?
pi_127408625
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:27 schreef Iwanius het volgende:
Je komt vanmorgen aanrijden en wilt afslaan richting een woonwijk, staat een of andere joker doodleuk voor de helft op de inrit van de straat(dwars) met zijn auto stil. Ik toeter, mijnheer wijst naar voren met de bedoeling: "rij maar om mij heen" wat ik doe en via de autocamera even een opname gemaakt en doorgestuurd. Ik ga niet meer in discussie ,leg ze gewoon vast en speel het door.

Eikels die denken dat zij overal maar hun auto mogen neerzetten... :r
Vraagje: Naar wie speel je dat door?
pi_127408713
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:41 schreef vannelle het volgende:

[..]

Psies, er zijn veel belangrijkere dingen om je druk over te maken. ;)
VFR al weer heel?
Dan is het ook niet nodig om geirriteerd te worden. De persoon snapt dat ie fout is geweest, dus dan is het klaar. Of het moet zo'n domme fout zijn geweest dat het van te voren gezien had moeten worden. :')

Alles weer heel, ik kan weer rijden. :Y
pi_127416950
quote:

[..]

YouTube FTW :')
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:37:14 #290
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_127418395
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:24 schreef vannelle het volgende:
Had vanmorgen ook weer een leuke.

Ik reed op een hele overzichtelijke rotonde en er komt iemand aan die de rotonde op wou rijden.
Ik zou voorrang moeten krijgen maar gezien de snelheid van die bestuurder had ik al zo'n vermoeden dat dat deze keer niet ging gebeuren.
Zelf een beetje doordrukken zag ik niet echt zitten dit keer aangezien het een vrachtwagen met tankoplegger was, valt met een klein Fordje niet mee te spotten. :N
Ik stopte dus maar, hij had het nooit kunnen redden om mij alsnog voor te laten gaan.
Zal wel een foutje van hem zijn geweest en dat kan, mensen maken nou eenmaal fouten. Niemand rijdt perfect. Behalve ik dan. :+

Wat ik wél netjes vond was dat hij direct verontschuldigend zijn hand op stak (met alle vingers, niet slechts 1) en nadat ik achter hem reed hij zijn alarmlichten aandeed om daarna even een paar keer links en rechts richting aan te geven.
Oftewel: Hij bedoelde sorry. Nou, geaccepteerd hoor! ;)

Niet echt een irritatie dus maar meer om aan te geven dat hoe lomp en gevaarlijk sommige situaties ook zijn, hoe lomp mensen ook doen dat het mensenwerk is en blijft.
Het ligt meestal aan hoe er op gereageerd wordt of de situatie verbetert of juist verslechtert.

Zo, dat wou ik even kwijt. :)
Inderdaad. Niets mis met zo nu en dan een foutje. Maar wees dan ook een vent en bied excuses aan ^O^
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:45:47 #291
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_127418893
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:37 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Inderdaad. Niets mis met zo nu en dan een foutje. Maar wees dan ook een vent en bied excuses aan ^O^
Behalve als je geen vent bent :P .
pi_127474824
Vandaag weer zo'n make-up-doende-links-rijdende-vrouw-in-te-grote-auto-van-haar-man rechts ingehaald. Wordt er soms zo moe van als ze dan ook niet reageren op groot licht enzo :/
pi_127476622
Laatst ook een mooie gehad:
Wou op de N33 invoegen bij Assen, reed er voor mij een langzamere auto en achter me een nieuwere 5-serie.
Ik had op de oprit rijdend al gezien dat de N33 vrijwel helemaal leeg was, dus wil de auto direct bij de blokmarkering links om die langzamere auto heen "gooien" en inhalen.
Op het moment dat ik naar de linkerstrook stuur kijk ik in mijn spiegels en zie dat die bmw achter mij al bijna naast me zat op links. Hij is dus dwars over het verdrijvingsvlak gegaan. Nadat ik nog net een botsing kon voorkomen stak hij ook nog eens zijn middelvinger op. :')
Vervolgens tot aan de verkeerslichten na Veendam(bij de A7) achter hem gereden met de CC netjes op 100.. :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_127476818
Als ik achter een slome invoeger zit (die vaak ook direct invoegen ipv snelheid maken) plank ik er gewoon over de invoegstrook voorbij :7
pi_127476911
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik achter een slome invoeger zit (die vaak ook direct invoegen ipv snelheid maken) plank ik er gewoon over de invoegstrook voorbij :7
Had ook gekund, maar links was ook vrij(in 1e instantie)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_127478561
quote:

(en het wordt als wettig bewijsmateriaal geaccepteerd.)
pi_127478858
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:03 schreef Iwanius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

In eerste instantie doen ze er niets mee, maar er wordt el een dossier opgebouwd. Mocht meneer/mevrouw vaker worden gemeld/geflitst dan kan het worden meegenomen in de veroordeling.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_127481466
Ikke weer maar nu wél met een irritatie:
Ik reed vanmorgen ergens waar ik maar 1 route ken, niet echt bekend in de buurt, en jawel: Zo'n gevreesd geel bord "omleiding".
Geeft niks, kan gebeuren, maar zet dan verdorie verderop ook borden neer?!
Hoe moet ik weten hoe de route verder gaat op een splitsing?
pi_127482570
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:03 schreef Iwanius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Droeftoeter.
pi_127483773
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:20 schreef vannelle het volgende:
Ikke weer maar nu wél met een irritatie:
Ik reed vanmorgen ergens waar ik maar 1 route ken, niet echt bekend in de buurt, en jawel: Zo'n gevreesd geel bord "omleiding".
Geeft niks, kan gebeuren, maar zet dan verdorie verderop ook borden neer?!
Hoe moet ik weten hoe de route verder gaat op een splitsing?
Of je kijkt gewoon beter uit je doppen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')