Waarom post je het dan?quote:
In een andere tijd, in een ander land, en belangrijker: met andere motivaties.quote:Het is een historisch perspectief.
Oh, waar zeg ik dat, onnozele?quote:Jij zegt dat het niet erg is. Absurde stelling.
Dat was mijn vraag niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat ken ik in Rotterdam al. Niks mis mee.
Ben je echt zo dom? Ik ga het niet honderd keer uitleggen.quote:
De motivaties zijn altijd anders. Maar zo gauw er een moslim bij is betrokken schroom jij niet om het allemaal op een lijn te trekken.quote:In een andere tijd, in een ander land, en belangrijker: met andere motivaties.
Je hebt meerdere keren gesteld dat ik zou insinueren dat het minder erg zijn, een nogal absurde stelling, onwetendequote:Oh, waar zeg ik dat, onnozele?
Het is mijn schuld inderdaad.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
Ach je hebt het in ieder geval weer voor elkaar Guido, weer een topic naar de klote.
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
Ach je hebt het in ieder geval weer voor elkaar Guido, weer een topic naar de klote.
Je zegt zelf dat er "geen bedoeling achter zit". Maar je post het wel. Of je lijdt aan oncontroleerbare dwangneuroses, wat me erg vervelend lijkt, of je liegt gewoon.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom? Ik ga het niet honderd keer uitleggen.
Het gaat niet om moslims, het gaat om rellend, door de straten trekkend vernielend vrijwel exclusief allochtoons tuig.quote:De motivaties zijn altijd anders. Maar zo gauw er een moslim bij is betrokken schroom jij niet om het allemaal op een lijn te trekken.
Als reden voor het posten van het plaatje: "och, het is van alle tijden en alle landen".quote:Je hebt meerdere keren gesteld dat ik zou insinueren dat het minder erg zijn, een nogal absurde stelling, onwetende
Fijn zo'n mod die meehelpt topics te ontregelen. Daar heb je echt wat aan.quote:
Zo suggereerde de NOS het ook en zie de plaatjes.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:49 schreef De_Guidance het volgende:
De reden is het historisch perspectief. Heb ik al 800x gezegd.
En moslim maak ik er niet van, maar de (S)FP. Zie de bron van TS.
Hebben ze de term 'moslimrellen" gebruikt?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:50 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Zo suggereerde de NOS het ook en zie de plaatjes.
Moslimobsessie?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hebben ze de term 'moslimrellen" gebruikt?
Zo ja dan is het al helemaal niet gek het hier daarover gaat. Sowieso hebben de NL MS-media een moslimsobsessie tegenwoordig.
Ik heb het niet over moslims, maar over allochtonen.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hebben ze de term 'moslimrellen" gebruikt?
Zo ja dan is het al helemaal niet gek het hier daarover gaat. Sowieso hebben de NL MS-media een moslimsobsessie tegenwoordig.
Dat is dus geen reden.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:49 schreef De_Guidance het volgende:
De reden is het historisch perspectief. Heb ik al 800x gezegd.
En dus volg je dat braaf, zoals je dat bij alle topics doet.quote:En moslim maak ik er niet van, maar de (S)FP. Zie de bron van TS.
El Matador verwijt mij dat ik begin over moslims.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:53 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik heb het niet over moslims, maar over allochtonen.
Ook als je er langs loopt omdat je boodschappen wil doen? Succes met het onderscheid maken.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is dus geen reden.
Had je geen plaatje van de Hoeksche en Kabeljauwse Twisten als "argument" dat het allemaal wel meevalt "want het is van alle tijden" kunnen inbrengen?
[..]
En dus volg je dat braaf, zoals je dat bij alle topics doet.
Dit zijn kutallochtonen. De oplossing? Zweedse nationaliteit afnemen, ongewenst vreemdeling verklaren en over de grenzen van Schengen trappen.
Hoeveel procent van die wijk is moslim?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
El Matador verwijt mij dat ik begin over moslims.
Terwijl de Frontpage van Fok dat deed in hun titel, en dat is jouw bron.
Ja, want het zijn racistische rellen. Allochtonen furieus over het een of ander richten hun agressie op Zweden, zoals net zo domme extreem-rechtsen dat tegen allochtonen doen. Specifiek.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ook als je er langs loopt omdat je boodschappen wil doen? Succes met het onderscheid maken.
Weet ik veel, ik mag het niet over moslims hebben.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:56 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Hoeveel procent van die wijk is moslim?
Nee hoor. Beetje debiel om mijn gedachten in te vullen. Racisme is altijd fout.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:57 schreef El_Matador het volgende:
Maar racisme is alleen erg als de blankman de dader is, niet als die het slachtoffer is, dat weten we inmiddels allang van je.
Nee, dat wil je niet omdat jij alle problemen met moslims en allochtonen ontkent.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik mag het niet over moslims hebben.
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:58 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet omdat jij alle problemen met moslims en allochtonen ontkent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |