Waarom post je het dan?quote:
In een andere tijd, in een ander land, en belangrijker: met andere motivaties.quote:Het is een historisch perspectief.
Oh, waar zeg ik dat, onnozele?quote:Jij zegt dat het niet erg is. Absurde stelling.
Dat was mijn vraag niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat ken ik in Rotterdam al. Niks mis mee.
Ben je echt zo dom? Ik ga het niet honderd keer uitleggen.quote:
De motivaties zijn altijd anders. Maar zo gauw er een moslim bij is betrokken schroom jij niet om het allemaal op een lijn te trekken.quote:In een andere tijd, in een ander land, en belangrijker: met andere motivaties.
Je hebt meerdere keren gesteld dat ik zou insinueren dat het minder erg zijn, een nogal absurde stelling, onwetendequote:Oh, waar zeg ik dat, onnozele?
Het is mijn schuld inderdaad.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
Ach je hebt het in ieder geval weer voor elkaar Guido, weer een topic naar de klote.
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
Ach je hebt het in ieder geval weer voor elkaar Guido, weer een topic naar de klote.
Je zegt zelf dat er "geen bedoeling achter zit". Maar je post het wel. Of je lijdt aan oncontroleerbare dwangneuroses, wat me erg vervelend lijkt, of je liegt gewoon.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom? Ik ga het niet honderd keer uitleggen.
Het gaat niet om moslims, het gaat om rellend, door de straten trekkend vernielend vrijwel exclusief allochtoons tuig.quote:De motivaties zijn altijd anders. Maar zo gauw er een moslim bij is betrokken schroom jij niet om het allemaal op een lijn te trekken.
Als reden voor het posten van het plaatje: "och, het is van alle tijden en alle landen".quote:Je hebt meerdere keren gesteld dat ik zou insinueren dat het minder erg zijn, een nogal absurde stelling, onwetende
Fijn zo'n mod die meehelpt topics te ontregelen. Daar heb je echt wat aan.quote:
Zo suggereerde de NOS het ook en zie de plaatjes.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:49 schreef De_Guidance het volgende:
De reden is het historisch perspectief. Heb ik al 800x gezegd.
En moslim maak ik er niet van, maar de (S)FP. Zie de bron van TS.
Hebben ze de term 'moslimrellen" gebruikt?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:50 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Zo suggereerde de NOS het ook en zie de plaatjes.
Moslimobsessie?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hebben ze de term 'moslimrellen" gebruikt?
Zo ja dan is het al helemaal niet gek het hier daarover gaat. Sowieso hebben de NL MS-media een moslimsobsessie tegenwoordig.
Ik heb het niet over moslims, maar over allochtonen.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hebben ze de term 'moslimrellen" gebruikt?
Zo ja dan is het al helemaal niet gek het hier daarover gaat. Sowieso hebben de NL MS-media een moslimsobsessie tegenwoordig.
Dat is dus geen reden.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:49 schreef De_Guidance het volgende:
De reden is het historisch perspectief. Heb ik al 800x gezegd.
En dus volg je dat braaf, zoals je dat bij alle topics doet.quote:En moslim maak ik er niet van, maar de (S)FP. Zie de bron van TS.
El Matador verwijt mij dat ik begin over moslims.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:53 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik heb het niet over moslims, maar over allochtonen.
Ook als je er langs loopt omdat je boodschappen wil doen? Succes met het onderscheid maken.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is dus geen reden.
Had je geen plaatje van de Hoeksche en Kabeljauwse Twisten als "argument" dat het allemaal wel meevalt "want het is van alle tijden" kunnen inbrengen?
[..]
En dus volg je dat braaf, zoals je dat bij alle topics doet.
Dit zijn kutallochtonen. De oplossing? Zweedse nationaliteit afnemen, ongewenst vreemdeling verklaren en over de grenzen van Schengen trappen.
Hoeveel procent van die wijk is moslim?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
El Matador verwijt mij dat ik begin over moslims.
Terwijl de Frontpage van Fok dat deed in hun titel, en dat is jouw bron.
Ja, want het zijn racistische rellen. Allochtonen furieus over het een of ander richten hun agressie op Zweden, zoals net zo domme extreem-rechtsen dat tegen allochtonen doen. Specifiek.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ook als je er langs loopt omdat je boodschappen wil doen? Succes met het onderscheid maken.
Weet ik veel, ik mag het niet over moslims hebben.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:56 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Hoeveel procent van die wijk is moslim?
Nee hoor. Beetje debiel om mijn gedachten in te vullen. Racisme is altijd fout.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:57 schreef El_Matador het volgende:
Maar racisme is alleen erg als de blankman de dader is, niet als die het slachtoffer is, dat weten we inmiddels allang van je.
Nee, dat wil je niet omdat jij alle problemen met moslims en allochtonen ontkent.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik mag het niet over moslims hebben.
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:58 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet omdat jij alle problemen met moslims en allochtonen ontkent.
EL_Matador heeft wel een valide punt.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee hoor. Beetje debiel om mijn gedachten in te vullen. Racisme is altijd fout.
Je doet net alsof ik alle allochtonen over een kam scheer.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Juist. Ik heb vaak genoeg de problemen benoemd. Dat ik walg van extreme figuren en figuren die geilen op rassenrellen (PVV) betekent niet dat ik de problemen ontken.
Vooralsnog ben jij extreem links en zoek je continu dit soort topics op om te rellen.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Juist. Ik heb vaak genoeg de problemen benoemd. Dat ik walg van extreme figuren en figuren die geilen op rassenrellen (PVV) betekent niet dat ik de problemen ontken.
Bedankt voor je zeer objectieve mening.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:01 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Vooralsnog ben jij extreem links en zoek je continu dit soort topics op om te rellen.
Graag gedaan., enne... waar blijft die bron?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bedankt voor je zeer objectieve mening.
Met een immigrant misschien nog haalbaar. Voor een in Zweden geboren persoon met een.tweede nationaliteit juridisch gezien niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit zijn kutallochtonen. De oplossing? Zweedse nationaliteit afnemen, ongewenst vreemdeling verklaren en over de grenzen van Schengen trappen.
Gewoon in elkaar slaan door reservisten/ME op te roepen, zohard dat ze een paar weken niet kunnen lopen, dat helpt ze wel weer even kalmeren. Gewoon vol tegenin gaan. Boodschap afgeven dat zoiets niet getolereerd wordt, en wil je het alsnog doen dat je dan een ziekenhuisbezoek mag inplannen.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:02 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Met een immigrant misschien nog haalbaar. Voor een in Zweden geboren persoon met een.tweede nationaliteit juridisch gezien niet.
Ja ik kan nou eenmaal niet begrijpen dat iemand zo een extreem-figuur als Wilders steunt.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik alle allochtonen over een kam scheer.
Dan moet je de wetten aanpassen zodat dit wel kan. Je verschuilen achter de status quo is natuurlijk geen beleid.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:02 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Met een immigrant misschien nog haalbaar. Voor een in Zweden geboren persoon met een.tweede nationaliteit juridisch gezien niet.
Ik zie je in diverse topics en heb eerder de indruk dat dit voor jou geldt.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:01 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
en zoek je continu dit soort topics op om te rellen.
Nee, want als je de koran letterlijk leest moet je gewoon extremistisch zijn om een echte moslim te zijn. Maar ik heb niks tegen allochtonen an sich.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja ik kan nou eenmaal niet begrijpen dat iemand zo een extreem-figuur als Wilders steunt.
Jij gelooft toch niet in het bestaan van gematigde moslims?
Fixed.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:03 schreef Disana het volgende:
Rellen in een door allochtonen gedomineerde wijk in Zweden, op de een of andere manier verwacht je het.
Ik post meer in topics die niets met dit onderwerp te maken hebben dan wél (fact).quote:Op maandag 20 mei 2013 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie je in diverse topics en heb eerder de indruk dat dit voor jou geldt
Zweden heeft vast en zeker nog wat eilandjes over waar pauperallochtonen met een verknipt wereldbeeld gezellig "onder elkaar" samen kunnen "leven" zonder (financiële) steun van het niet-parasiterende deel van de Zweedse samenleving...quote:Op maandag 20 mei 2013 15:02 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Uiteraard moet je er iets tegenover stellen. Maar strafrechtelijke aanpak doet meer dan een pak beuken. Daar wordt een beetje kerel niet bang van.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon in elkaar slaan door reservisten/ME op te roepen, zohard dat ze een paar weken niet kunnen lopen, dat helpt ze wel weer even kalmeren. Gewoon vol tegenin gaan. Boodschap afgeven dat zoiets niet getolereerd wordt, en wil je het alsnog doen dat je dan een ziekenhuisbezoek mag inplannen.
Het is de kaart die linksen en moslims graag spelen; als je problemen hebt met agressieve, rellende, stenengooiende, verwoestende allochtonen/moslims heb je een probleem met allochtonen/moslims.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:04 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, want als je de koran letterlijk leest moet je gewoon extremistisch zijn om een echte moslim te zijn. Maar ik heb niks tegen allochtonen an sich.
Een beetje kerel zou sowieso niet gaan rellen, dus wat dat betreft verandert dat niks aan m'n oplossing.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:06 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Uiteraard moet je er iets tegenover stellen. Maar strafrechtelijke aanpak doet meer dan een pak beuken. Daar wordt een beetje kerel niet bang van.
Als je de PVV letterlijk neemt ook. En Bijbel etc.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:04 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, want als je de koran letterlijk leest moet je gewoon extremistisch zijn om een echte moslim te zijn. Maar ik heb niks tegen allochtonen an sich.
Heeft Zweden geen gevangenissen? Denk dat jouw voorgestelde aanpak zo mogelijk nog meer problemen geeft voor Zweden dan niets doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:06 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zweden heeft vast en zeker nog wat eilandjes over waar pauperallochtonen met een verknipt wereldbeeld gezellig "onder elkaar" samen kunnen "leven" zonder (financiële) steun van het niet-parasiterende deel van de Zweedse samenleving...
Geflipte allochtonen vinden altijd wel een reden om te rellen, voornamelijk als ze het op racistische manier kunnen doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder bijzonder in zo'n welvarend tevreden land.
Nee hoor, de PVV heeft niks tegen allochtonen.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als je de PVV letterlijk neemt ook. En Bijbel etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |