abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126765819
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:34 schreef De_Guidance het volgende:

Nogmaals: zeggen dat jongerenrellen van alle tijden zijn ...
D_G stelt tevreden een stukje camembert *omnomnomnomnom* wegkauwend; "zo ik heb mijn wegnuanceringspoging weer gedaan."
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 20 mei 2013 @ 14:37:23 #92
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_126765824
Jongens zullen we het hebben over de rellen en mogelijke gevolgen ipv over elkaar?
pi_126765872
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

D_G stelt tevreden een stukje camembert *omnomnomnomnom* wegkauwend; "zo ik heb mijn wegnuanceringspoging weer gedaan."
Nee, ik zeg dat jongerenrellen van alle tijden zijn en ik staaf dat met bronnen.

Blijkbaar past dat niet in een bepaalde onheilsprofetie en word jij daar heel boos om?
pi_126765935
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:38 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat jongerenrellen van alle tijden zijn en ik staaf dat met bronnen.
Dus omdat er vroeger in een ander land ook jongerenrellen plaatsvonden, is het niet erg dat het nu gebeurt (en met name op racistische/antimoslimse leest geschoeid)? Wat wil je met dat plaatje?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 20 mei 2013 @ 14:40:16 #95
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_126765953
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:35 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Hou eens op met dit topic verneuken, inhoudelijk draag je niks bij. Je komt niet verder dan een stomme smiley en een dom plaatje posten.
Het plaatje was wel degelijk ontopic, hoor.
  maandag 20 mei 2013 @ 14:40:19 #96
322645 Voorschrift
See if I care
pi_126765954
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:37 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens zullen we het hebben over de rellen en mogelijke gevolgen ipv over elkaar?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_126765982
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus omdat er vroeger in een ander land ook jongerenrellen plaatsvonden, is het niet erg dat het nu gebeurt (en met name op racistische/antimoslimse leest geschoeid)? Wat wil je met dat plaatje?
Ik wil niks met dat plaatje. Het is een historisch perspectief.

Jij zegt dat het niet erg is. Absurde stelling.
pi_126766006
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:25 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Zweedse stad Malmö zinkt weg in anarchie door moslimimmigranten

[ afbeelding ]

De grootste Zweedse moslimorganisatie eist met de Koran in de hand dat de gelijke behandeling van mannen en vrouwen wordt afgeschaft.

Malmö, met circa 300.000 inwoners de op twee na grootste stad van Zweden, is voor heel Europa het trieste voorbeeld van waar de totaal mislukte integratie van hoofdzakelijk islamitische immigranten toe leidt. De stad, waar inmiddels 30% van de inwoners van Malmö moslim is, lijdt onder een ware explosie van antisemitisme en criminaliteit. Volgens het Zweedse centrum voor Preventie van Criminele Delicten werd in 2012 1 op 4 (!) inwoners van Malmö slachtoffer van een misdrijf. Iedere maand worden er volgens de politie zo'n 200 mensen midden op straat beroofd, waardoor met name bejaarden hun huizen niet meer durven te verlaten.

Nog maar 40% van de inwoners van Malmö is Zweeds. De Noorse media noemen de stad daarom cynisch 'het Chicago van het Noorden'. De stad is er een in een steeds langer wordende rij van Europese steden waar het al gevolg van de massale toestroom van immigranten steeds slechter toeven is. Net als in bijvoorbeeld EU hoofdstad Brussel ontvluchten Joden Malmö omdat het met de dag onveiliger voor hen wordt. In een willekeurige Duitse stad zoals Nürnberg bestaat de bevolking voor 40% uit immigranten en in sommige wijken al voor 70%. Het immigrantenaandeel in de criminaliteit licht zelfs boven de 80%.

Moord, beroving, plundering en anarchie

Ter gelegenheid van de nationale feestdag roemde de Zweedse prins Daniel vorig jaar in de opera van Malmö het 'nieuwe Zweden.' Slechts 10 dagen later werd de 60 jarige Göran Nilsson pal voor het gebouw vermoord door één van deze 'nieuwe Zweden', uitgerekend terwijl hij net het politiebureau uitliep.

Hele straten in Malmö zijn in totale anarchie vervallen omdat ze worden beheerst door jeugdige moslimbendes. Brandende auto's en leeggeroofde winkels zijn duistere tekenen dat de politie de situatie nauwelijks meer kan beheersen. Op veel dagen kunnen gewone Zweden maar beter niet de bus of de trein nemen omdat conducteurs vanwege het regelmatige geweld niet langer controleren op geldige plaatsbewijzen.

Linkse media hameren op 'tolerantie'

Omdat het overgrote deel van de Zweedse media net als in Nederland in handen is van 'progressief' en 'links' blijft men het mantra 'tolerantie' herhalen en wordt het geweld door moslimimmigranten gebagatelliseerd of genegeerd. De gewone Zweed begint echter langzaam in opstand te komen. Bloggers zoals Baron Bodissay spreken inmiddels van een dreigende instorting van de maatschappij en vrezen voor hun leven.

Meer dan 5000 Zweden, voornamelijk vrouwen, zouden zich tot de islam hebben bekeerd. Volgens Helena Benauoda, voorzitter van de Zweedse Islamraad en één van deze bekeerlingen, zijn er echter al 400.000 niet in de officiële statistieken geregistreerde Zweden tot de islam toegetreden, ruim 4,5% van de totale bevolking.

Steeds hogere eisen

Het Sveriges Muslimska Förbund, met 70.000 leden de grootste islamitische organisatie van het land, eist al langer de aanpassing van de Zweedse wetten aan de moslims. Zo wil men de 'beledigende en zondige seksuele voorlichting' afschaffen, moeten er geen gemeenschappelijke zwemlessen aan jongens en meisjes meer worden gegeven en moeten zwembaden en sauna's speciale vrouwendagen organiseren. Tijdens het vrijdaggebed moeten moslims vrij krijgen van hun werk en voor de bouw van nieuwe moskeeën worden rentevrije leningen geëist. Bovendien moet de gelijkstelling van man en vrouw -in ieder geval voor moslims- worden geschrapt.

Europa buigt voor de islam

In Zweden en Malmö zijn talloze dieprode waarschuwingssignalen te zien waar het ook in de rest van Europa naar toe gaat als de landen ruim baan blijven geven aan de overheersende religie van de meeste immigranten: de islam. Stap voor stap worden overal soms moeizaam verworven rechten, wetten en regels, het hele justitiële systeem en zelfs de totale cultuur aangepast aan de eisen van moslims en de streng islamitische Sharia. Zoals we al vaker hebben laten zien is het massa-immigratie programma van de Europese Unie juist bedoeld om de identiteit en eigenheid van de oorspronkelijke volken kapot te maken, zodat er uiteindelijk een politieke Unie kan worden opgericht.

XN

Doe maar net alsof er niets aan de hand is en betitel iedereen maar als 'islamofobe pikkentrekkertjes'.
Ik Ben er zelf nooit geweest, dus ik heb er geen goed beeld van. Wel twijfel ik aan de kwaliteit van de bron. Licht neerpennen waar je ligt bedoelt is op zn zachtst gezegd niet netjes. Maar je hoort wel het e.e.a. over Malmö.

Maar ter vergelijking, het aantal straatroven ligtin absolute zin iets boven het aantal straatroven in de Bijlmermeer in 1995. Dat is vrij hoog, maar relatief gezien niet het Beiroet van de jaren 80 dat er in het artikel van wordt gemaakt.

Zorgelijker is de situatie waarin mensen middels geweld en intimidatie proberen hun wil op te leggen aan derden. Toegegeven, elke overheid doet hetzelfde, maar die respecteren ook een zekere mate van zelfbeschikking.

Het kan denk ik geen kwaad om pas op de plaats te maken wat betreft de immigratie van moslims. Europa krijgt genoeg destabiliserende ellende over zich heen de komende jaren.
pi_126766029
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:29 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Als je websites als Xander Nieuws leest snap ik wel dat je zo vreemd reageert.

Leuke sharia hebben ze in Malmo trouwens, ik zag zaterdag twee homozoenen op TV.
Jij bent zeker nog nooit buiten het centrum van Malmo geweest?
Laten we zeggen, richting de buurten waar verreweg de grootste meerderheid niet-Westerse immigranten wonen.
pi_126766060
quote:
5s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:41 schreef karton2 het volgende:

[..]

Jij bent zeker nog nooit buiten het centrum van Malmo geweest?
Laten we zeggen, richting de buurten waar verreweg de grootste meerderheid niet-Westerse immigranten zijn.
Dat ken ik in Rotterdam al. Niks mis mee.
pi_126766066
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:40 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik wil niks met dat plaatje.
Waarom post je het dan?
quote:
Het is een historisch perspectief.
In een andere tijd, in een ander land, en belangrijker: met andere motivaties.

quote:
Jij zegt dat het niet erg is. Absurde stelling.
Oh, waar zeg ik dat, onnozele?

pi_126766077
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:42 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat ken ik in Rotterdam al. Niks mis mee.
Dat was mijn vraag niet.
pi_126766178
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom post je het dan?

Ben je echt zo dom? Ik ga het niet honderd keer uitleggen.

quote:
In een andere tijd, in een ander land, en belangrijker: met andere motivaties.

De motivaties zijn altijd anders. Maar zo gauw er een moslim bij is betrokken schroom jij niet om het allemaal op een lijn te trekken.

quote:
Oh, waar zeg ik dat, onnozele?
Je hebt meerdere keren gesteld dat ik zou insinueren dat het minder erg zijn, een nogal absurde stelling, onwetende
  maandag 20 mei 2013 @ 14:46:17 #104
322645 Voorschrift
See if I care
pi_126766200
Ach je hebt het in ieder geval weer voor elkaar Guido, weer een topic naar de klote.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_126766241
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
Ach je hebt het in ieder geval weer voor elkaar Guido, weer een topic naar de klote.
Het is mijn schuld inderdaad.

Lekker degene waar je het niet mee eens bent de schuld geven. :')

Goed voorbeeld ook vanuit je functie.
  maandag 20 mei 2013 @ 14:47:26 #106
306109 francoisdublanc
pi_126766246
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
pi_126766281
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:45 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ben je echt zo dom? Ik ga het niet honderd keer uitleggen.
Je zegt zelf dat er "geen bedoeling achter zit". Maar je post het wel. Of je lijdt aan oncontroleerbare dwangneuroses, wat me erg vervelend lijkt, of je liegt gewoon.

quote:
De motivaties zijn altijd anders. Maar zo gauw er een moslim bij is betrokken schroom jij niet om het allemaal op een lijn te trekken.
Het gaat niet om moslims, het gaat om rellend, door de straten trekkend vernielend vrijwel exclusief allochtoons tuig.

Jij beledigt hier de moslims door er een moslimgeur aan te geven.

quote:
Je hebt meerdere keren gesteld dat ik zou insinueren dat het minder erg zijn, een nogal absurde stelling, onwetende
Als reden voor het posten van het plaatje: "och, het is van alle tijden en alle landen".

En zo kunnen we weer rustig gaan slapen van D_G. In Stockholm en Malmo is niks aan de hand want Amsterdamse jongeren relden ook in 1980. :')

pi_126766285
Mooie voorzet VS.
  maandag 20 mei 2013 @ 14:48:53 #109
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_126766305
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:48 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Fijn zo'n mod die meehelpt topics te ontregelen. Daar heb je echt wat aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Voorschrift op 20-05-2013 14:52:04 ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_126766324
De reden is het historisch perspectief. Heb ik al 800x gezegd.

En moslim maak ik er niet van, maar de (S)FP. Zie de bron van TS.
  maandag 20 mei 2013 @ 14:50:10 #111
306109 francoisdublanc
pi_126766352
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:49 schreef De_Guidance het volgende:

Zo suggereerde de NOS het ook en zie de plaatjes.
pi_126766386

[ Bericht 100% gewijzigd door Voorschrift op 20-05-2013 14:51:51 (nee dat was ik) ]
pi_126766419
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:50 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Zo suggereerde de NOS het ook en zie de plaatjes.
Hebben ze de term 'moslimrellen" gebruikt?

Zo ja dan is het al helemaal niet gek het hier daarover gaat. Sowieso hebben de NL MS-media een moslimsobsessie tegenwoordig.
  maandag 20 mei 2013 @ 14:52:45 #114
322645 Voorschrift
See if I care
pi_126766448
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:52 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Zo ja dan is het al helemaal niet gek het hier daarover gaat. Sowieso hebben de NL MS-media een moslimsobsessie tegenwoordig.
Moslimobsessie?

Ja ze berichten van grote rellen in Stockholm en het is een moslimobsessie? :')
Wat was de berichtgeving in Haren dan, een Nederlanderobsessie?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 20 mei 2013 @ 14:53:07 #115
306109 francoisdublanc
pi_126766458
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:52 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik heb het niet over moslims, maar over allochtonen.
pi_126766460
In Zweden zijn dergelijke rellen schering en inslag. Wonder boven wonder zijn het vrijwel altijd niet-Westerse immigranten die de boel verzieken.
Balkantuig, Syrischtuig, Irakeestuig, Somaltischtuig; Altijd dezelfden met dezelfde gedachtengang erachter.
Hoogblonde Sven en hoogblonde Anna zie je niet zo snel auto's in brand steken en politieagenten inelkaar trappen.
pi_126766489
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:49 schreef De_Guidance het volgende:
Dat is dus geen reden.

Had je geen plaatje van de Hoeksche en Kabeljauwse Twisten als "argument" dat het allemaal wel meevalt "want het is van alle tijden" kunnen inbrengen?

quote:
En dus volg je dat braaf, zoals je dat bij alle topics doet.

Dit zijn kutallochtonen. De oplossing? Zweedse nationaliteit afnemen, ongewenst vreemdeling verklaren en over de grenzen van Schengen trappen.

pi_126766491
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:53 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Ik heb het niet over moslims, maar over allochtonen.
El Matador verwijt mij dat ik begin over moslims.

Terwijl de Frontpage van Fok dat deed in hun titel, en dat is jouw bron.
pi_126766526
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is dus geen reden.

Had je geen plaatje van de Hoeksche en Kabeljauwse Twisten als "argument" dat het allemaal wel meevalt "want het is van alle tijden" kunnen inbrengen?

[..]

En dus volg je dat braaf, zoals je dat bij alle topics doet.

Dit zijn kutallochtonen. De oplossing? Zweedse nationaliteit afnemen, ongewenst vreemdeling verklaren en over de grenzen van Schengen trappen.
Ook als je er langs loopt omdat je boodschappen wil doen? Succes met het onderscheid maken.
  maandag 20 mei 2013 @ 14:56:00 #120
306109 francoisdublanc
pi_126766549
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:54 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

El Matador verwijt mij dat ik begin over moslims.

Terwijl de Frontpage van Fok dat deed in hun titel, en dat is jouw bron.
Hoeveel procent van die wijk is moslim?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')