Opgelostquote:Op maandag 20 mei 2013 19:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja daar loop jij. En we hebben voor zondag 14KM op het programma staan?
`quote:Op maandag 20 mei 2013 12:49 schreef Twinky het volgende:
Zooo ik ben weer een rondje Maarsseveense Plassen geweest
Zaterdag ging het zo ruk en moest ik eerder stoppen enzo, maar vandaag heb ik het prima volgehouden zonder pijn. Misschien kan ik het toch welWel goed voor mijn zelfvertrouwen weer.
Ik moest ondertussen, toen het wat zwaarder werd, ook even denken aan YUR en MaleDuck de bikkels. Die moeten zoveel meer dan ik!
http://www.endomondo.com/workouts/192211087/8778461
blogje
Hoiquote:Op maandag 20 mei 2013 20:19 schreef linebear het volgende:
Binnenkort eens kijken of we met het bedrijf de RoPa run kunnen lopen volgend jaar
Nee, niet zoveel nee, nog meer om precies te zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 19:27 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Goed bezig!!![]()
Maarree... Zoveel hoeft er toch niet af?
Dat vind ik niet gekquote:Op maandag 20 mei 2013 20:26 schreef GotC het volgende:
Aw, Yur voegde woord bij daad en ligt nu knockout op de bank. Met geen mogelijkheid wakker te krijgen![]()
Alleen je buik hèquote:Op maandag 20 mei 2013 20:26 schreef GotC het volgende:
Aw, Yur voegde woord bij daad en ligt nu knockout op de bank. Met geen mogelijkheid wakker te krijgen![]()
Oh en pluspunt: het RoPaRun shirt 2013 is van mij. Maat XL, dus kan er lekker in groeien
in mijn ogen part of the game...als je aan zo iets mee doe dan is het niet verwonderlijk dat je niet helemaal heelhuids uit de strijd kom, tijd heelt alle wonden.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef YUR het volgende:
Ga er maar van uit dat ik over een paar minuten mijn bed in ga en morgen naar de masseur ga en maar ga hopen dat er niets echt stuk is....
Alleen of dat nu op het beste moment komt, betwijfel ik. YUR was net een paar weekjes weer op normale intensiteit aan het trainen na de marathon, zou 'ie er nu weer een aantal weken "uit" liggen (lees: lagere intensiteit).quote:Op maandag 20 mei 2013 20:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
in mijn ogen part of the game...als je aan zo iets mee doe dan is het niet verwonderlijk dat je niet helemaal heelhuids uit de strijd kom, tijd heelt alle wonden.
Tja, maar als je 70KM gaat lopen in anderhalve dag zou je best wel een blessuretje kunnen oplopen natuurlijk. Denk dat Yur dat best wel ingecalculeerd heeft.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Alleen of dat nu op het beste moment komt, betwijfel ik. YUR was net een paar weekjes weer op normale intensiteit aan het trainen na de marathon, zou 'ie er nu weer een aantal weken "uit" liggen (lees: lagere intensiteit).
Kan me voorstellen dat YUR nu eigenlijk wel weer gewoon volop had willen trainen, zo na de marathon..
When life hands you lemons, you make lemonadequote:Op maandag 20 mei 2013 20:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Alleen of dat nu op het beste moment komt, betwijfel ik. YUR was net een paar weekjes weer op normale intensiteit aan het trainen na de marathon, zou 'ie er nu weer een aantal weken "uit" liggen (lees: lagere intensiteit).
Kan me voorstellen dat YUR nu eigenlijk wel weer gewoon volop had willen trainen, zo na de marathon..
inderdaad, timing was misschien niet helemaal gunstig maar om aan zo'n evenement mee te doen is natuurlijk iets waarvoor je uitzonderingen maak.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oh, het was vantevoren al de planning dat YUR de RoPaRun mee ging lopen? Ik dacht dat het een last-minute beslissing was, omdat er iemand in zijn team niet meer kon. Dat verandert de hele zaak wel jaquote:Op maandag 20 mei 2013 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, maar als je 70KM gaat lopen in anderhalve dag zou je best wel een blessuretje kunnen oplopen natuurlijk. Denk dat Yur dat best wel ingecalculeerd heeft.
Zéér zeker. En zoals ik de afgelopen dagen al meerdere keren heb gezegd: Diep, DIEP respect voor zowel YUR als MaleDuck. Echt een fantastische prestatie!!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
om aan zo'n evenement mee te doen is natuurlijk iets waarvoor je uitzonderingen maak.
| 1 2 | [b]06 oktober 2013 - [ url=http://www.bredasesingelloop.nl/]27e Amgen Singelloop (Breda)[/url ] SpaceInvaders - 5km |
Dit.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef GotC het volgende:
Nee, hij kreeg de vraag donderdag. Maar ik denk dat Swets bedoelt dat hij ook nee had kunnen zeggen, het was een keuze
Donequote:Op maandag 20 mei 2013 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag ik erbij in de OP?
Ik durf me nog niet officieel in te schrijven maar dit ben ik wel van plan als ik de 5km haal![]()
[ code verwijderd ]
Maar zie nu dat er al iemand van hier ook gaat lopen
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit.
Roparun is natuurlijk een fantastische evenement. Als je de kans hebt mee te doen kan ik begrijpen dat je, zelfs met een HM in Edinburgh over een week, toch gaat en [b]incalculeert dat je in Edinburgh niet verder loopt dan de Royal Mile en whiskey drinkt.[/b]
Ook leuk.
Dat moet idd nog bekeken worden. Kan me goed voorstellen dat hij of niet loopt, of met m'n vader (richttijd: 2:09:00).quote:Op maandag 20 mei 2013 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit.
Roparun is natuurlijk een fantastische evenement. Als je de kans hebt mee te doen kan ik begrijpen dat je, zelfs met een HM in Edinburgh over een week, toch gaat en incalculeert dat je in Edinburgh niet verder loopt dan de Royal Mile en whiskey drinkt.
Ook leuk.
whiskey is Iers toch?quote:
daar drinken ze Bourbon, Whiskey drinken ze in Ierlandquote:
Nou ja, waar Jack Daniels dan ook voor door moet gaan daarquote:Op maandag 20 mei 2013 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daar drinken ze Bourbon, Whiskey drinken ze in Ierland
bochtquote:Op maandag 20 mei 2013 20:53 schreef Arquero het volgende:
[..]
Nou ja, waar Jack Daniels dan ook voor door moet gaan daar
jij drink alles...quote:Op maandag 20 mei 2013 20:53 schreef hatsaflats het volgende:
Ik had een tijdje terug op een whiskyfestival best aardige Ierse whiskey. Geen idee meer wat het was. Ik schenk mezelf zo maar een glaasje Bowmore in, niet mijn favoriet, maar anders raakt die fles nooit leeg.
Dat houden we nog wel tegoed. Eerst goed slapen jijquote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef YUR het volgende:
Ik ben weer thuis, maar te gaar om een mooi verhaaltje te tikken.
Ga er maar van uit dat ik over een paar minuten mijn bed in ga en morgen naar de masseur ga en maar ga hopen dat er niets echt stuk is....
Gelukkig ben ik geen 16 en zing ik niet. Ik heb wel een semi-Brits accent als ik Engels probeer te praten.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:59 schreef Nirak het volgende:
Toevallig dat ik dit lees als een 16 jarig meisje bij de beste singer songwriter een liedje zingt over bier en wisky.
Met een aangenomen accent in haar stem.. Apart ..
Joh, komt goed!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:25 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nee, niet zoveel nee, nog meer om precies te zijnmet 20 kg zou ik een eind op weg zijn, maar ik zit momenteel 30 kg boven ideaal gewicht..
YUR, ik hoop dat er niets stuk is![]()
Slaap lekker! Ook MD natuurlijk, helden
mooi rondjequote:Op maandag 20 mei 2013 20:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
`![]()
http://connect.garmin.com/activity/312675485
Blue label niet toch?quote:
Ojaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |