ik ookquote:Op maandag 20 mei 2013 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat toek heel slecht tegen alcohol kan
nou ja vergeleken met jou wel waarschijnlijk. Maar het was ooit nog slechterquote:Op maandag 20 mei 2013 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat toek heel slecht tegen alcohol kan
en je hebt nu soort van de smaak te pakkenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja vergeleken met jou wel waarschijnlijk. Maar het was ooit nog slechter
schunkel zijn schuld.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en je hebt nu soort van de smaak te pakkendat is lollig
dinsdag 1 weizen en whiskey cola en zaterdag 5 weizen nou nou....bel de krantquote:
Voor iemand die nooit drinkt is dit fors hoorquote:
je moet maar aan murmel vragen of ik vervelend was....had iig geen kater.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor iemand die nooit drinkt is dit fors hoor1 Weizen is iets anders dan een gewoon pilsje he, dit gaat om halve liters van 5,5 %
4,95 is een nette prijs voor een glas weizen hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 18:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
je moet maar aan murmel vragen of ik vervelend was....had iig geen kater.
Weizen is wel lekkermaar snap nou dat de rekening zo hoog was. Die tikken aardig aan.
sowieso voor n halve literquote:Op maandag 20 mei 2013 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
4,95 is een nette prijs voor een glas weizen hoor.
weet ik maar 5 van die of 5 van die vaasjes a 2,25...quote:Op maandag 20 mei 2013 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
4,95 is een nette prijs voor een glas weizen hoor.
fluitjes voor dat geld lijkt me?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet ik maar 5 van die of 5 van die vaasjes a 2,25...
bon ligt thuis en zit in metro maar ok maakt ook niet uit. Snap de rekening prima als je kijkt wat ik gegeten en gedronken heb. En heb vorklepelkoffie van het huis op.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fluitjes voor dat geld lijkt me?
eigenlijk ook best wel krank. Want dat is 18 clquote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ossenvoorvocht?!quote:Op maandag 20 mei 2013 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eigenlijk ook best wel krank. Want dat is 18 cl![]()
En waarschijnlijk nog van dat ossenvoorvocht als Heineken ook
Bij henk krijg je voor 2,25 een vaasje hinniken...quote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Heiniken is niet te zuipen man. Tenzij je niks beters gewend bent.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
ossenvoorvocht?!
Smaakt mij prima hoor...heb nig halve kratje dat op moet.
tot voorkort dronk ik cola....quote:Op maandag 20 mei 2013 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Je gaat toch niet uit vrije wil heineken drinken als er een alternatief is
niks. Drink ik nog steeds het meest maar Schunkel kwam op meet met die Weizen aanzetten. Dus dronk hem beleefd op.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Heiniken is niet te zuipen man. Tenzij je niks beters gewend bent.
ik hou van hertog, en chouffequote:Op maandag 20 mei 2013 18:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Heiniken is niet te zuipen man. Tenzij je niks beters gewend bent.
zit veel op de wc....oh en het F1 topic.quote:
en is de geit ook gemolkenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ground Control to Major Barretje: Element 15 van 17 is voltooid. Ik herhaal: Element 15 van 17 is voltooid
Dat moet je maar aan de geit vragen, die laat dat liever door iemand anders doen geloof ikquote:
dat zie je goed!quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet je maar aan de geit vragen, die laat dat liever door iemand anders doen geloof ik
ja, daarover,ik heb vandaag weer zo'n dag dat ik me totaal onaantrekkelijk en oud voelquote:
oud, oud, noem je mij en GF nu bejaardquote:Op maandag 20 mei 2013 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, daarover,ik heb vandaag weer zo'n dag dat ik me totaal onaantrekkelijk en oud voel![]()
Volgens mij typisch vrouwelijk
nee, jullie zijn 'van middelbare leeftijd'quote:Op maandag 20 mei 2013 19:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oud, oud, noem je mij en GF nu bejaard
hmm, nou vooruit.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, jullie zijn 'van middelbare leeftijd'
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hertogquote:Op maandag 20 mei 2013 19:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hou van hertog, en chouffe![]()
en van van die speelgoedbiertjes als corona, kriek, ect
Age is just a number. Als iemand mij serieus "van middelbare leeftijd" noemt dan hou ik er echt mee opquote:Op maandag 20 mei 2013 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind leeftijden zo'n raar ietsquote:
daarom heb ik dus geen spiegels meerquote:Op maandag 20 mei 2013 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind leeftijden zo'n raar iets
Ik voel me nl ook helemaal geen 33. Eerder 23 ofzo meestal.
Alleen dan kijk je in de spiegel he
mijn dochter is op zoek naar een boek dat erop lijkt. Want ze vond het geweldig.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:47 schreef DaMart het volgende:
En weer een boek uit... geen Hongerspelen meer.
waarmee? Met ouder worden?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Age is just a number. Als iemand mij serieus "van middelbare leeftijd" noemt dan hou ik er echt mee op
Eigenlijk ook jaquote:
ik ben niet eens 33, maar ik ben vast aan het wennen, want ik ben zaterdag jarigquote:Op maandag 20 mei 2013 19:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom heb ik dus geen spiegels meer
Ik heb maanden geleden de film gezien. Toen wilde ik de boeken ook wel lezen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn dochter is op zoek naar een boek dat erop lijkt. Want ze vond het geweldig.
Ik heb het eerste boek in 1 dag uitgelezenhet las zķ lekker. Dus ik zei haar toen al: lees t nou eens, denk dat je het wel mooi vindt, maar het leek haar niks... Uteindelijk toch maar geprobeerd omdat ze niks anders meer had liggen en ze was helemaal verkocht.
oh ja, jarigquote:Op maandag 20 mei 2013 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben niet eens 33, maar ik ben vast aan het wennen, want ik ben zaterdag jarig
ik voel me ook niet oud.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk ook ja![]()
ikweetz
en 33 is heul niet oud
ik voel me soms 50 maar dan kijk in de spiegel.... hey knappe gozertquote:Op maandag 20 mei 2013 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind leeftijden zo'n raar iets
Ik voel me nl ook helemaal geen 33. Eerder 23 ofzo meestal.
Alleen dan kijk je in de spiegel he
jij hebt een lachspiegelquote:Op maandag 20 mei 2013 19:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik voel me soms 50 maar dan kijk in de spiegel.... hey knappe gozert
whehe, ik vond deel 3 niet zo leuk, maar deel 1 en 2 wel. Alleen deel 1 vond ik toch echt wel beter.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb maanden geleden de film gezien. Toen wilde ik de boeken ook wel lezen.
Donderdag begonnen in deel 1, maar niet zo heel veel leestijd gehad tot zaterdag. Toen kon ik het met moeite midden in de nacht wegleggen. Gisterenochtend meteen verder gegaan met lezen en toen het uit was heb ik gisteren deel 2 helemaal gelezen en het begin van deel 3. Deel 3 heb ik vandaag uitgelezen.
Dus die hele trilogie heb ik in 5 dagen gelezen, waarvan 2 boeken in anderhalve dag.
drugs are bad mmmkayquote:Op maandag 20 mei 2013 19:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik voel me soms 50 maar dan kijk in de spiegel.... hey knappe gozert
eens in de 10 jaar is jarig echt kut. Hoewel ik er sowieso al niet veel mee heb hoor.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jarig
We vieren t btw over een paar mnd ofzo, nu nog niet. T weeeeeeer
Deel 3 was wel het minste deel, ja, maar nog zeker erg goed te lezen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
whehe, ik vond deel 3 niet zo leuk, maar deel 1 en 2 wel. Alleen deel 1 vond ik toch echt wel beter.
Maar heb je snel gedaan!
Ik kreeg het kado van mn schoonmoeder vorig jaar en toen heeft het nog even gelegen, maar toen ik eenmaal begon, wilde ik 2 en 3 dus ook gewoon hébben.
En A moest van mij deel 1 en 2 uitlezen voor ze de film zou kijkenje krijgt veel meer uitleg en ik dacht dat ze dan meer van de film zou meekrijgen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:03 schreef DaMart het volgende:
Bijvoorbeeld al de manier waarop ze aan de spotgaaienspeld komt en hoe de tribuut uit district 11 aan zijn einde komt.
SPOILER ALERTquote:Op maandag 20 mei 2013 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deel 3 was wel het minste deel, ja, maar nog zeker erg goed te lezen.
En al lezende in deel 1 merkte ik een aantal verschillen op met de film. Bijvoorbeeld al de manier waarop ze aan de spotgaaienspeld komt en hoe de tribuut uit district 11 aan zijn einde komt.
ja, daar hadden wij het ook over.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deel 3 was wel het minste deel, ja, maar nog zeker erg goed te lezen.
En al lezende in deel 1 merkte ik een aantal verschillen op met de film. Bijvoorbeeld al de manier waarop ze aan de spotgaaienspeld komt en hoe de tribuut uit district 11 aan zijn einde komt.
dat is geen spoiler toch? Er staat alleen wat een paar verschilletjes zijnquote:
Sowieso vind ik het boek bijna altijd beter dan de film. Wat niet betekent dat de film slecht is natuurlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, daar hadden wij het ook over.
Ik weet niet hoe de film weg kijkt als je het boek niet hebt gelezen, maar ik vind dat er in de film veel minder uit wordt gelegd over hoe dat met t capitool en de oorlog enzo is gegaan, dat vind ik wel jammer, omdat dat het verhaal ook zo bijzonder maakt naar mijn mening.
Wel begrijpelijk trouwens, anders mocht ie wel 4 uur duren ofzo
Ik wist anders niet dat de tribuut uit district 11 aan zijn einde komtquote:Op maandag 20 mei 2013 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is geen spoiler toch? Er staat alleen wat een paar verschilletjes zijn
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wist anders niet dat de tribuut uit district 11 aan zijn einde komt.
Nou hoef ik het boek dus niet meer te lezen he.
Jij had het al gelezen, toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wist anders niet dat de tribuut uit district 11 aan zijn einde komt.
Nou hoef ik het boek dus niet meer te lezen he.
ik vond dit best een goede verfilming eigenlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het boek bijna altijd beter dan de film. Wat niet betekent dat de film slecht is natuurlijk.
Deel 3 gaat trouwens wel richting de 4 uur qua film, want dat worden twee delen.
Nee. En ik moet de film ook nog gaan zien.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. En ik moet de film ook nog gaan zien.
Nouja, dat hoeft nu dus allebei niet meer.
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
DAT WEET IK TOCH NIET, IK MOEST NOG LEZEN EN KIJKENquote:Op maandag 20 mei 2013 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..].
Die dingen die ik heb prijsgegeven hebben anders niet echt een grote impact op het verhaal hoor.
Kan je met je hosselbuit lekker vozen in de bios, want de film weet je alquote:Op maandag 20 mei 2013 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmm. Goed puntquote:Op maandag 20 mei 2013 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je met je hosselbuit lekker vozen in de bios, want de film weet je al
Nee, de Peeta in de film is niet degene die je je voorstelt bij het boekquote:Op maandag 20 mei 2013 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond dit best een goede verfilming eigenlijk.
Ik kon alleen totaal niet wennen aan Peeta. Nu heb ik m twee keer gezien, waarvan 1 keer dus met mn dochter en ik ben nog stee niet aan hem gewend.
In november komt deel 2 uitquote:Op maandag 20 mei 2013 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb alleen de film gezien en die vond ik best heel erg goedgoeie nonstop spanningsboog
Wie heb je nu weer gehosseld dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmm. Goed punt. Zo had ik het nog niet bekeken...
ik zag m gaanquote:
echt totaal nietquote:Op maandag 20 mei 2013 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, de Peeta in de film is niet degene die je je voorstelt bij het boek.
die ga ik zeker in de bios kijkenquote:
Zeggiklekkernie.quote:
Zullen we samen gaan kijken dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die ga ik zeker in de bios kijkenop tv thuis was het geluid al heeel nice, dan moet de bios helemaal vet zijn
Heb je A wel gewaarschuwd voor MPG?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
a vroeg al of we dan samen naar de bioscoop gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |