Age is just a number. Als iemand mij serieus "van middelbare leeftijd" noemt dan hou ik er echt mee opquote:Op maandag 20 mei 2013 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, jullie zijn 'van middelbare leeftijd'
ik vind leeftijden zo'n raar ietsquote:
daarom heb ik dus geen spiegels meerquote:Op maandag 20 mei 2013 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind leeftijden zo'n raar iets
Ik voel me nl ook helemaal geen 33. Eerder 23 ofzo meestal.
Alleen dan kijk je in de spiegel he
mijn dochter is op zoek naar een boek dat erop lijkt. Want ze vond het geweldig.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:47 schreef DaMart het volgende:
En weer een boek uit... geen Hongerspelen meer.
waarmee? Met ouder worden?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Age is just a number. Als iemand mij serieus "van middelbare leeftijd" noemt dan hou ik er echt mee op
Eigenlijk ook jaquote:
ik ben niet eens 33, maar ik ben vast aan het wennen, want ik ben zaterdag jarigquote:Op maandag 20 mei 2013 19:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom heb ik dus geen spiegels meer
Ik heb maanden geleden de film gezien. Toen wilde ik de boeken ook wel lezen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn dochter is op zoek naar een boek dat erop lijkt. Want ze vond het geweldig.
Ik heb het eerste boek in 1 dag uitgelezenhet las zķ lekker. Dus ik zei haar toen al: lees t nou eens, denk dat je het wel mooi vindt, maar het leek haar niks... Uteindelijk toch maar geprobeerd omdat ze niks anders meer had liggen en ze was helemaal verkocht.
oh ja, jarigquote:Op maandag 20 mei 2013 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben niet eens 33, maar ik ben vast aan het wennen, want ik ben zaterdag jarig
ik voel me ook niet oud.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk ook ja![]()
ikweetz
en 33 is heul niet oud
ik voel me soms 50 maar dan kijk in de spiegel.... hey knappe gozertquote:Op maandag 20 mei 2013 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind leeftijden zo'n raar iets
Ik voel me nl ook helemaal geen 33. Eerder 23 ofzo meestal.
Alleen dan kijk je in de spiegel he
jij hebt een lachspiegelquote:Op maandag 20 mei 2013 19:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik voel me soms 50 maar dan kijk in de spiegel.... hey knappe gozert
whehe, ik vond deel 3 niet zo leuk, maar deel 1 en 2 wel. Alleen deel 1 vond ik toch echt wel beter.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb maanden geleden de film gezien. Toen wilde ik de boeken ook wel lezen.
Donderdag begonnen in deel 1, maar niet zo heel veel leestijd gehad tot zaterdag. Toen kon ik het met moeite midden in de nacht wegleggen. Gisterenochtend meteen verder gegaan met lezen en toen het uit was heb ik gisteren deel 2 helemaal gelezen en het begin van deel 3. Deel 3 heb ik vandaag uitgelezen.
Dus die hele trilogie heb ik in 5 dagen gelezen, waarvan 2 boeken in anderhalve dag.
drugs are bad mmmkayquote:Op maandag 20 mei 2013 19:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik voel me soms 50 maar dan kijk in de spiegel.... hey knappe gozert
eens in de 10 jaar is jarig echt kut. Hoewel ik er sowieso al niet veel mee heb hoor.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jarig
We vieren t btw over een paar mnd ofzo, nu nog niet. T weeeeeeer
Deel 3 was wel het minste deel, ja, maar nog zeker erg goed te lezen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
whehe, ik vond deel 3 niet zo leuk, maar deel 1 en 2 wel. Alleen deel 1 vond ik toch echt wel beter.
Maar heb je snel gedaan!
Ik kreeg het kado van mn schoonmoeder vorig jaar en toen heeft het nog even gelegen, maar toen ik eenmaal begon, wilde ik 2 en 3 dus ook gewoon hébben.
En A moest van mij deel 1 en 2 uitlezen voor ze de film zou kijkenje krijgt veel meer uitleg en ik dacht dat ze dan meer van de film zou meekrijgen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:03 schreef DaMart het volgende:
Bijvoorbeeld al de manier waarop ze aan de spotgaaienspeld komt en hoe de tribuut uit district 11 aan zijn einde komt.
SPOILER ALERTquote:Op maandag 20 mei 2013 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deel 3 was wel het minste deel, ja, maar nog zeker erg goed te lezen.
En al lezende in deel 1 merkte ik een aantal verschillen op met de film. Bijvoorbeeld al de manier waarop ze aan de spotgaaienspeld komt en hoe de tribuut uit district 11 aan zijn einde komt.
ja, daar hadden wij het ook over.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deel 3 was wel het minste deel, ja, maar nog zeker erg goed te lezen.
En al lezende in deel 1 merkte ik een aantal verschillen op met de film. Bijvoorbeeld al de manier waarop ze aan de spotgaaienspeld komt en hoe de tribuut uit district 11 aan zijn einde komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |