quote:Op maandag 20 mei 2013 18:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Heiniken is niet te zuipen man. Tenzij je niks beters gewend bent.
ik hou van hertog, en chouffequote:Op maandag 20 mei 2013 18:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Heiniken is niet te zuipen man. Tenzij je niks beters gewend bent.
zit veel op de wc....oh en het F1 topic.quote:
en is de geit ook gemolkenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ground Control to Major Barretje: Element 15 van 17 is voltooid. Ik herhaal: Element 15 van 17 is voltooid
Dat moet je maar aan de geit vragen, die laat dat liever door iemand anders doen geloof ikquote:
dat zie je goed!quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet je maar aan de geit vragen, die laat dat liever door iemand anders doen geloof ik
ja, daarover,ik heb vandaag weer zo'n dag dat ik me totaal onaantrekkelijk en oud voelquote:
oud, oud, noem je mij en GF nu bejaardquote:Op maandag 20 mei 2013 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, daarover,ik heb vandaag weer zo'n dag dat ik me totaal onaantrekkelijk en oud voel![]()
Volgens mij typisch vrouwelijk
nee, jullie zijn 'van middelbare leeftijd'quote:Op maandag 20 mei 2013 19:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oud, oud, noem je mij en GF nu bejaard
hmm, nou vooruit.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, jullie zijn 'van middelbare leeftijd'
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, jullie zijn 'van middelbare leeftijd'
Hertogquote:Op maandag 20 mei 2013 19:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hou van hertog, en chouffe![]()
en van van die speelgoedbiertjes als corona, kriek, ect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |