ik ookquote:Op maandag 20 mei 2013 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat toek heel slecht tegen alcohol kan
nou ja vergeleken met jou wel waarschijnlijk. Maar het was ooit nog slechterquote:Op maandag 20 mei 2013 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat toek heel slecht tegen alcohol kan
en je hebt nu soort van de smaak te pakkenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja vergeleken met jou wel waarschijnlijk. Maar het was ooit nog slechter
schunkel zijn schuld.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en je hebt nu soort van de smaak te pakkendat is lollig
dinsdag 1 weizen en whiskey cola en zaterdag 5 weizen nou nou....bel de krantquote:
Voor iemand die nooit drinkt is dit fors hoorquote:
je moet maar aan murmel vragen of ik vervelend was....had iig geen kater.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor iemand die nooit drinkt is dit fors hoor1 Weizen is iets anders dan een gewoon pilsje he, dit gaat om halve liters van 5,5 %
4,95 is een nette prijs voor een glas weizen hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 18:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
je moet maar aan murmel vragen of ik vervelend was....had iig geen kater.
Weizen is wel lekkermaar snap nou dat de rekening zo hoog was. Die tikken aardig aan.
sowieso voor n halve literquote:Op maandag 20 mei 2013 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
4,95 is een nette prijs voor een glas weizen hoor.
weet ik maar 5 van die of 5 van die vaasjes a 2,25...quote:Op maandag 20 mei 2013 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
4,95 is een nette prijs voor een glas weizen hoor.
fluitjes voor dat geld lijkt me?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet ik maar 5 van die of 5 van die vaasjes a 2,25...
bon ligt thuis en zit in metro maar ok maakt ook niet uit. Snap de rekening prima als je kijkt wat ik gegeten en gedronken heb. En heb vorklepelkoffie van het huis op.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fluitjes voor dat geld lijkt me?
eigenlijk ook best wel krank. Want dat is 18 clquote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ossenvoorvocht?!quote:Op maandag 20 mei 2013 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eigenlijk ook best wel krank. Want dat is 18 cl![]()
En waarschijnlijk nog van dat ossenvoorvocht als Heineken ook
Bij henk krijg je voor 2,25 een vaasje hinniken...quote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Heiniken is niet te zuipen man. Tenzij je niks beters gewend bent.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
ossenvoorvocht?!
Smaakt mij prima hoor...heb nig halve kratje dat op moet.
tot voorkort dronk ik cola....quote:Op maandag 20 mei 2013 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Je gaat toch niet uit vrije wil heineken drinken als er een alternatief is
niks. Drink ik nog steeds het meest maar Schunkel kwam op meet met die Weizen aanzetten. Dus dronk hem beleefd op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |