Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Vietnam is groot hoor!quote:
Sorry, meestal is degene met de laatste post de persoon die opent. Als ik weer eens de lapo hebt en jij bent er mag jij het doenquote:Op maandag 20 mei 2013 10:39 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Vietnam is groot hoor!
En ik dacht even te kijken of ik dat kon, een niew topic openen. Is Stu me te snel af.
Tja, meer info gaven ze nietquote:
Haha, maakt niet uit. Mijn tijd komst vast nog wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, meestal is degene met de laatste post de persoon die opent. Als ik weer eens de lapo hebt en jij bent er mag jij het doen
Euh, what?quote:Op maandag 20 mei 2013 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
ja, ik ga eens met mijn stenen praten. vragen of ze een beetje mee willen werken
Succes dan maarquote:Op maandag 20 mei 2013 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
ja, ik ga eens met mijn stenen praten. vragen of ze een beetje mee willen werken
je bent een stenenfluisteraarquote:Op maandag 20 mei 2013 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
iedereen tochquote:
en bewegen ze alquote:
quote:
Ook goedemorgen!quote:Op maandag 20 mei 2013 10:48 schreef Pien85 het volgende:
WTFCalibre wil boeken niet naar de ereader kopieren want 'This element does not have children or attributes'
Het zegt mij nietsquote:Op maandag 20 mei 2013 10:48 schreef Pien85 het volgende:
WTFCalibre wil boeken niet naar de ereader kopieren want 'This element does not have children or attributes'
Ja maar het is toch een fucking rare melding ookquote:
Mee eensquote:Op maandag 20 mei 2013 10:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar het is toch een fucking rare melding ook
Nee, ik ook nietquote:Op maandag 20 mei 2013 10:49 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Ik snap de relatie van e-reader en kinderen niet helemaal.
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:48 schreef Pien85 het volgende:
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar het is toch een fucking rare melding ook
quote:
Ebookfiel. Klinkt vies.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:51 schreef Pien85 het volgende:
Ehm... Wil iemand een aantal van mijn ebooks bezwangeren?
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:51 schreef Pien85 het volgende:
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
Maar om het hier een beetje netjes te houden meestal achter zijn rug om
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:51 schreef Pien85 het volgende:
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
GF is zoals altijd rete-bijdehand en daar heb ik grote bewondering voor![]()
Dan moet je er iets moois van maken. Jij bent vrij vandaagquote:
Ja maar het is buiten grauw en vochtig... dat is niet mooiquote:Op maandag 20 mei 2013 11:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je er iets moois van maken. Jij bent vrij vandaag
zo vermoeiend die vent.......tijd dat zijn vrouw hem opvoedt!quote:Op maandag 20 mei 2013 11:03 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Je gaat nu zelfs een stapje verder, door quotes aan te passen?
Wie niet horen wil...quote:Op maandag 20 mei 2013 11:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
zo vermoeiend die vent.......tijd dat zijn vrouw hem opvoedt!
bij GF moet Bubba gewoon ff langs!quote:Op maandag 20 mei 2013 11:08 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Dat was niet hetgeen wat ik bedoelde, maar dat zou ook een oplossing kunnen zijn.
hey newbiequote:Op maandag 20 mei 2013 11:03 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Je gaat nu zelfs een stapje verder, door quotes aan te passen?
dat lukt niet meerquote:Op maandag 20 mei 2013 11:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
zo vermoeiend die vent.......tijd dat zijn vrouw hem opvoedt!
die komt hier regelmatig langsquote:
en gisteren niet dus nu ben je anaal verwaarloosd en reageer je dat op mijn quotes afquote:
quote:Meneer kan ik naar adres **** ** te ****** een brief sturen
Hoe moet ik weten of die man kan schrijven? Dat weet die toch zelf wel?quote:Dat lijkt me wel
Dat is het hier ook inderdaad. Nou ja, het is niet andersquote:Op maandag 20 mei 2013 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar het is buiten grauw en vochtig... dat is niet mooi.
kloptquote:Op maandag 20 mei 2013 11:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
en gisteren niet dus nu ben je anaal verwaarloosd en reageer je dat op mijn quotes af
dan stond die voor dichte deurquote:Op maandag 20 mei 2013 11:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt![]()
gisteren moest ie bij jouw zijn
kennelijk nietquote:
misschien dat hij bij mijn bovenbuurvrouw geweest is. Ik zat in de snackbar.quote:
niet de hele dagquote:Op maandag 20 mei 2013 11:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
misschien dat hij bij mijn bovenbuurvrouw geweest is. Ik zat in de snackbar.
werk ze stuartquote:
Loopt de bovenbuurvrouw wat moeilijk vandaag?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
misschien dat hij bij mijn bovenbuurvrouw geweest is. Ik zat in de snackbar.
60 euro eet je niet binnen kwartier op hoorquote:
doet ze altijd alquote:Op maandag 20 mei 2013 11:26 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Loopt de bovenbuurvrouw wat moeilijk vandaag?
Werkse Sir Stuquote:
60 euro bij de snackbarquote:Op maandag 20 mei 2013 11:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
60 euro eet je niet binnen kwartier op hoor
kijk dat ik soms dames laat komen wil ik best toegeven maar jij wil dingen horen die niet waar zijn.
Vast welquote:Op maandag 20 mei 2013 11:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
60 euro bij de snackbar![]()
hadden ze daarna nog wel iets over
nee ze heeft dr poot ooit gebroken en loopt sindsdien op krukkenquote:
Dat is gewoon een leugen!quote:Op maandag 20 mei 2013 11:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee ze heeft dr poot ooit gebroken en loopt sindsdien op krukken
nee hoor, weet het van de medische boys op werk dat ze dr poot brak voor de deur. Op een vlakke stoep je nek breken is wel knapquote:
Zie je wel. Ze heeft dat gewoon verzonnen. Tijdens een bezoek van een van haar gasten is het gewoon gruwelijk uit de hand gelopen.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Op een vlakke stoep je nek breken is wel knap
ja er zijn geen chicks dan ben ik snel stil.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:05 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Ik was even bang dat het topic niet meer werkte, het was opeens zo stil.
Ik kan wel doen alsof.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja er zijn geen chicks dan ben ik snel stil.
gifgroenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:15 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, ik ben weer zo ongeveer wakkerzometeen eens kijken welke kleuren het water krijgt als ik ga douchen
en roze blauw en geelquote:
Goedemorgenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:15 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, ik ben weer zo ongeveer wakkerzometeen eens kijken welke kleuren het water krijgt als ik ga douchen
gelukkig welquote:
Plus een eind naar huis lopen valt ook niet mee natuurlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig weloma moet weer even bijkomen
ik merk echt dat mijn lijf zulk soort nachtjes veel minder makkelijk volhoudt dan toen ik 17 was ofzo
dat was op zich best eehm verfrissend nogquote:Op maandag 20 mei 2013 12:28 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Plus een eind naar huis lopen valt ook niet mee natuurlijk.
Hoe lang heb je er over gedaan?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat was op zich best eehm verfrissend noggelukkig was ik lekker op mn conversejes en niet op hakken ofzo
iets meer dan n uurquote:
ik had n flinke lading red bull in mn lijfquote:Op maandag 20 mei 2013 12:32 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
En dat op dat tijdstip. Ik vind dat je recht hebt op een medaille!
Dus je bent als het ware naar huis 'gevlogen'.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had n flinke lading red bull in mn lijfdat wil wel haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |