bij GF moet Bubba gewoon ff langs!quote:Op maandag 20 mei 2013 11:08 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Dat was niet hetgeen wat ik bedoelde, maar dat zou ook een oplossing kunnen zijn.
hey newbiequote:Op maandag 20 mei 2013 11:03 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Je gaat nu zelfs een stapje verder, door quotes aan te passen?
dat lukt niet meerquote:Op maandag 20 mei 2013 11:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
zo vermoeiend die vent.......tijd dat zijn vrouw hem opvoedt!
die komt hier regelmatig langsquote:
en gisteren niet dus nu ben je anaal verwaarloosd en reageer je dat op mijn quotes afquote:
quote:Meneer kan ik naar adres **** ** te ****** een brief sturen
Hoe moet ik weten of die man kan schrijven? Dat weet die toch zelf wel?quote:Dat lijkt me wel
Dat is het hier ook inderdaad. Nou ja, het is niet andersquote:Op maandag 20 mei 2013 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar het is buiten grauw en vochtig... dat is niet mooi.
kloptquote:Op maandag 20 mei 2013 11:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
en gisteren niet dus nu ben je anaal verwaarloosd en reageer je dat op mijn quotes af
dan stond die voor dichte deurquote:Op maandag 20 mei 2013 11:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt![]()
gisteren moest ie bij jouw zijn
kennelijk nietquote:
misschien dat hij bij mijn bovenbuurvrouw geweest is. Ik zat in de snackbar.quote:
niet de hele dagquote:Op maandag 20 mei 2013 11:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
misschien dat hij bij mijn bovenbuurvrouw geweest is. Ik zat in de snackbar.
werk ze stuartquote:
Loopt de bovenbuurvrouw wat moeilijk vandaag?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
misschien dat hij bij mijn bovenbuurvrouw geweest is. Ik zat in de snackbar.
60 euro eet je niet binnen kwartier op hoorquote:
doet ze altijd alquote:Op maandag 20 mei 2013 11:26 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Loopt de bovenbuurvrouw wat moeilijk vandaag?
Werkse Sir Stuquote:
60 euro bij de snackbarquote:Op maandag 20 mei 2013 11:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
60 euro eet je niet binnen kwartier op hoor
kijk dat ik soms dames laat komen wil ik best toegeven maar jij wil dingen horen die niet waar zijn.
Vast welquote:Op maandag 20 mei 2013 11:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
60 euro bij de snackbar![]()
hadden ze daarna nog wel iets over
nee ze heeft dr poot ooit gebroken en loopt sindsdien op krukkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |