Haar kan je kammen, maar een bitch en een Ho, blijven bitch en een Ho.quote:Op maandag 20 mei 2013 05:24 schreef IrCute het volgende:
Maar jij hebt een beta haircut dus je telt niet mee
srs?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Fotoboek van Rodelion
Wat een lekker ding.
quote:Op maandag 20 mei 2013 08:34 schreef kaasplankje het volgende:
goede gymchick/goeden gym mascotte. Gore filmpjes ga ik niet kijken
quote:Op maandag 20 mei 2013 05:29 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Haar kan je kammen, maar een bitch en een Ho, blijven bitch en een Ho.
Saaie meuk.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:39 schreef Pastapipos het volgende:
Was hier laatst niet iemand die sickest squad postte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Montelly op 20-05-2013 12:10:05 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
gym hier ook dicht...hele schema naar de kloten zo.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:59 schreef DannyDeko het volgende:
Gadverdamme wat was het druk in de gym.
Ik neem ook meteen terug dat het beachboygehalte in mn gym laag is, het stond er vandaag vol mee. De rest werd opgevuld door giechelende huismoeders die meer aan het praten waren dan aan t trainen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:54 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verliefd op haar... Andreia Brazier
idd een prachtplaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor films kijk je meestal?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:30 schreef fathank het volgende:
Iemand nog goeie tips voor films..? Moet wat op deze lamme dag.
als ze je zo aankijkt tijdens de daad zou er niet veel actie in komenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
lkkre sma zeg zou die cker volblaffen 10/10
Van Arnie tot Megan Fox, maakt me niet heul veul uitquote:
Jack Reacher, manlet going locoquote:Op maandag 20 mei 2013 12:30 schreef fathank het volgende:
Goede serie mag ook... moet ook even wat downloaden weer.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:30 schreef fathank het volgende:
city of god, menace 2 society, godfather, a bronx talequote:Op maandag 20 mei 2013 12:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Van Arnie tot Megan Fox, maakt me niet heul veul uit
Nee ik word echt levensmoe van deze dag, winkels zitten dicht er is niks mee te eten in huis en de sportschool zit dichtquote:Op maandag 20 mei 2013 13:01 schreef Kerol het volgende:
Viert er hier niemand Pinksteren ofzo? Hele weekend staat hier in 't teken van zuipen zuipen enneh zuipen.
Heb me goed gedragen dit weekend met slechts 1 Hertog
Dexterquote:Op maandag 20 mei 2013 12:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Goede serie mag ook... moet ook even wat downloaden weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Vergeet de beste serie aller tijden niet; OZ en ook nog The Wirequote:Op maandag 20 mei 2013 13:15 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Dexter
Suits
Walking dead
Homeland
Game of Thrones
Entourage
How i met your mother
2 broke girls
Penoza
Feuten
Dat is wat ik volg, vooral eerste 5 zijn aanraders, de rest vooral tijdverdrijf.
Dreddquote:Op maandag 20 mei 2013 12:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Van Arnie tot Megan Fox, maakt me niet heul veul uit
Klopt, briljante film, 1,5uur puur geweldquote:Op maandag 20 mei 2013 13:19 schreef seto het volgende:
[..]
Dredd
Veel mensen hebben deze overgeslagen (waarschijnlijk vanwege die eerste met Stallone) maar het is echt één van de betere actiefilms.
Dredd is vet!quote:Op maandag 20 mei 2013 13:19 schreef seto het volgende:
[..]
Dredd
Veel mensen hebben deze overgeslagen (waarschijnlijk vanwege die eerste met Stallone) maar het is echt één van de betere actiefilms.
Special Forces goeien film.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:30 schreef fathank het volgende:
Hoe kun je zoveel vrije tijd hebben, man.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:15 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Dexter
Suits
Walking dead
Homeland
Game of Thrones
Entourage
How i met your mother
2 broke girls
Penoza
Feuten
Dat is wat ik volg, vooral eerste 5 zijn aanraders, de rest vooral tijdverdrijf.
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
city of god, menace 2 society, godfather, a bronx tale
City of god bazenfilmquote:Op maandag 20 mei 2013 13:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
city of god, menace 2 society, godfather, a bronx tale
Notebook haar.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
City of god bazenfilm.
Goeie suggesties hier. De que staat al weer aardig vol. Iemand nog suggesties om met een chick te kijken?
midnight in parisquote:Op maandag 20 mei 2013 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
City of god bazenfilm.
Goeie suggesties hier. De que staat al weer aardig vol. Iemand nog suggesties om met een chick te kijken?
omdat hij leim aan ze ass hebtquote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe kun je zoveel vrije tijd hebben, man.
dus het kan me niet echt bekorenquote:
BACKDOOR SLUTS 9quote:Op maandag 20 mei 2013 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
City of god bazenfilm.
poetic justicequote:Op maandag 20 mei 2013 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
City of god bazenfilm.
Pacquote:
..||||||=\quote:Op maandag 20 mei 2013 13:49 schreef kaasplankje het volgende:
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll====lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
ecto lichaamquote:Op maandag 20 mei 2013 13:53 schreef esv7 het volgende:
[..]
..||||||=\/=||||||
...........X
...........()
.........../\
Falen met studerenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe kun je zoveel vrije tijd hebben, man.
Elite squad 1 & 2quote:Op maandag 20 mei 2013 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
City of god bazenfilm.
Wel een 260kg squat.quote:
Zijn niet eens torrents van.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:11 schreef Beach het volgende:
Oldeuboi (2003) - IMDb
Akmareul boatda (2010) - IMDb
ga deze 2 kijken
Hard genaaid broeder...quote:Op maandag 20 mei 2013 14:14 schreef Drinky het volgende:
Vieze kutgym. Gister dicht, kom er vandaag daar achter dat ze tot 14:00 open zijn. Heel m'n schema naar de kanker
Trailer van tweede ziet nice uit!quote:Op maandag 20 mei 2013 14:11 schreef Beach het volgende:
Oldeuboi (2003) - IMDb
Akmareul boatda (2010) - IMDb
ga deze 2 kijken
Ghetto workout? Pullups, muscleups, dips in het park.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:14 schreef Drinky het volgende:
Vieze kutgym. Gister dicht, kom er vandaag daar achter dat ze tot 14:00 open zijn. Heel m'n schema naar de kanker
Penis curls 1xFquote:Op maandag 20 mei 2013 14:18 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ghetto workout? Pullups, muscleups, dips in het park.
die is keihard, zeker een aanraderquote:Op maandag 20 mei 2013 14:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Trailer van tweede ziet nice uit!
bezemcurls en bezempressquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 20 mei 2013 15:24 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
zal vast al eens gepost zijn maar ach
Cringe.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:24 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:24 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
niks mis mee. Bij dar soort chicks ben je ten minste niet enkel gebonden aan het neuken van de kut. Wil je even variatie, gewoon bicep fuck, of een back roll fuck, onderkin etc etc.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:24 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
bellybutton fuckquote:Op maandag 20 mei 2013 15:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
niks mis mee. Bij dar soort chicks ben je ten minste niet enkel gebonden aan het neuken van de kut. Wil je even variatie, gewoon bicep fuck, of een back roll fuck, onderkin etc etc.
Geweldig veelzijdige vrouwen
En als 't echt gek wordt dan met een stofzuigerpijp.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:50 schreef seto het volgende:
[..]
ik zie die men's health lezers al thuis staan
Ze geniet van het leven.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:24 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Op de beoordelingen op IMDB af gaanquote:
Roid rage, ik ging stukquote:Op maandag 20 mei 2013 15:24 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
wats met jou, beetje haten op een mooie film. Ik moest er bijna van huilen.quote:
quote:
Wat een fags hier, ik kijk nooit romantiesse fillums.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
wats met jou, beetje haten op een mooie film. Ik moest er bijna van huilen.
Fanta afgeschreven als potentiële date. Niks fijner dan snotteren bij The Notebook.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Wat een fags hier, ik kijk nooit romantiesse fillums.
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Fanta afgeschreven als potentiële date. Niks fijner dan snotteren bij The Notebook.
Jij moest zeker ook lachen toen Mufasa gedood werd door Scarquote:Op maandag 20 mei 2013 16:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Wat een fags hier, ik kijk nooit romantiesse fillums.
Hahah jij krijgt altijd tjiks achter je aan..je moet niet doen alsof je ze niet neukt Marokkaantje.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik krijg altijd de vrouwelijke stagiairs van de gym achter me aan. Die eerste was echt mooi maar de huidige is een femlet
Jah sure. En dat ga je dan op het i-net met heel NL delen. Lijkt me bull shit.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:54 schreef Fanta-stick het volgende:
KLB / Tijd van m'n leven in de club maar vreemdgegaan
Ligt eraan hoor..In een mooie sneaker kan het goed staan, maar niet een heel kledingstuk bezaaid ermee.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:09 schreef Beach het volgende:
nou inderdaad als iets afschuwelijk is, is het wel zebra-, tijger-, panter- en andere dierenprints
Ik betwijfel het, sowieso heb ik SuntZu en zijn dinnetje al eens gespot in de gym...Lijkt me sterk dat hij dan zo careless gaat doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah sure. En dat ga je dan op het i-net met heel NL delen. Lijkt me bull shit.
echt zonde voor die dierenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:09 schreef Beach het volgende:
nou inderdaad als iets afschuwelijk is, is het wel zebra-, tijger-, panter- en andere dierenprints
Een sneaker is al wat anders dan een shirt hequote:Op maandag 20 mei 2013 17:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ligt eraan hoor..In een mooie sneaker kan het goed staan, maar niet een heel kledingstuk bezaaid ermee.
Ey neger maar dat zei je niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Een sneaker is al wat anders dan een shirt he
Je begreep best wat ik bedoelde. Ergo dus niet op iets kleins.quote:
Hoax, je klaagt niet over vreemdgaan, maar over bekrompen mensen vreemdgaan stom vinden.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:54 schreef Fanta-stick het volgende:
KLB / Tijd van m'n leven in de club maar vreemdgegaan
dat zegt natuurlijk helemaal niksquote:Op maandag 20 mei 2013 17:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, sowieso heb ik SuntZu en zijn dinnetje al eens gespot in de gym...Lijkt me sterk dat hij dan zo careless gaat doen.
Volgens mij was dat meer een bedreigingquote:
Komt omdat ik klasse uitstraal en ik vrouwen niet zo snel mogelijk mijn bed in wil krijgen. Helaas zijn vrouwen met diezelfde klasse erg zeldzaam.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah jij krijgt altijd tjiks achter je aan..je moet niet doen alsof je ze niet neukt Marokkaantje.
volgens mij ben jij een koeliequote:Op maandag 20 mei 2013 17:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Komt omdat ik klasse uitstraal en ik vrouwen niet zo snel mogelijk mijn bed in wil krijgen. Helaas zijn vrouwen met diezelfde klasse erg zeldzaam.
Hoe kom je er nou weer bij dat ik een marokkaan ben![]()
Op sommige plekken heb ik wel wat weg van een negerquote:Op maandag 20 mei 2013 17:18 schreef seto het volgende:
[..]
volgens mij ben jij een koelie
of een surinamer
Dahbedoelik.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, sowieso heb ik SuntZu en zijn dinnetje al eens gespot in de gym...Lijkt me sterk dat hij dan zo careless gaat doen.
Je handpalmen zijn licht gekleurd?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Op sommige plekken heb ik wel wat weg van een neger
ik heb afgelopen dagen alleen gecheat...kan me niet concentreren man..quote:Op maandag 20 mei 2013 17:21 schreef Panzermaus het volgende:
Al twee dagen niets gehad behalve 2x shake, 2x kwark, stroopwafel, cola (uitgaan) en wat snoepgoed.
Waar ben ik mee bezig.
Syndroom van Zyzzquote:Op maandag 20 mei 2013 17:21 schreef Panzermaus het volgende:
Al twee dagen niets gehad behalve 2x shake, 2x kwark, stroopwafel, cola (uitgaan) en wat snoepgoed.
Waar ben ik mee bezig.
Open er een KLB topic over.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb afgelopen dagen alleen gecheat...kan me niet concentreren man..
ja vreemdgaan overkomt je gwoon en daar ga je neit stoer over lopebn ddoen op fok tokquote:Op maandag 20 mei 2013 17:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoax, je klaagt niet over vreemdgaan, maar over bekrompen mensen vreemdgaan stom vinden.
Tuurlijk wel stoer over doen, maar dat doe je niet in KLB, gewoon in GC of SEX of R&P.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja vreemdgaan overkomt je gwoon en daar ga je neit stoer over lopebn ddoen op fok tok
Jij wilt niet zeggen wat je afkomst is..quote:Op maandag 20 mei 2013 17:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Komt omdat ik klasse uitstraal en ik vrouwen niet zo snel mogelijk mijn bed in wil krijgen. Helaas zijn vrouwen met diezelfde klasse erg zeldzaam.
Als iedereen dat kaarsje deelt, heeft iedereen maar een heel klein stukje was in z'n handen. Het nut van dat delen ontgaat me even.quote:
ja toen iik 16 was d8 ik ook dat je zo chicks moet hosselen maar die werk dus zo neitquote:Op maandag 20 mei 2013 17:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja toen iik 16 was d8 ik ook dat je zo chicks moet hosselen maar die werk dus zo neit
Het idee dat ik nog een spermacel was toen jij op eerlijke wijze chicks hosselde.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja toen iik 16 was d8 ik ook dat je zo chicks moet hosselen maar die werk dus zo neit
toen ik nog spermacel was schep god de werledquote:Op maandag 20 mei 2013 17:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het idee dat ik nog een spermacel was toen jij op eerlijke wijze chicks hosselde.
No hommo, maar gister toen ik terugkwam daar in de buurt met sirenes en alles aan de kant gezet omdat ik de Vmax met 117km/h had overschreden (quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:41 schreef seto het volgende:
toch wel knap hoe één idioot steeds topics om zeep kan helpen
opgeslagen!!!quote:
Dat is me een zaadfilm ja werd er echt levensmoe vanquote:Op maandag 20 mei 2013 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op de beoordelingen op IMDB af gaan. Daar zitten alleen maar van die hipsters die zogenaamd filmkenner zijn en een 9.5 geven aan baggerfilms als Into The Wild.
Ik kom van Kerkyra. Hoe ga je er heen dan? Met vrienden om te feesten? Familie? Binnenland bekijken?quote:
Oh nicequote:Op maandag 20 mei 2013 18:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik kom van Kerkyra. Hoe ga je er heen dan? Met vrienden om te feesten? Familie? Binnenland bekijken?
Corfuquote:Op maandag 20 mei 2013 18:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik kom van Kerkyra. Hoe ga je er heen dan? Met vrienden om te feesten? Familie? Binnenland bekijken?
Tof, ik denk dat dat wel moet lukken. Ik ben geen expert maar volgens mij hebben al die Ionische eilanden hun leuke plekjes wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:54 schreef Kerol het volgende:
[..]
Oh niceGa met mn vriendin erheen, beetje touren, zwemmen, cultuur snuiven
Ben heel benieuwd wat ze te bieden hebben
Al geweest?quote:
Ik ga altyd naar Lesbos als ik in Hellas ben.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tof, ik denk dat dat wel moet lukken. Ik ben geen expert maar volgens mij hebben al die Ionische eilanden hun leuke plekjes wel.
[..]
Al geweest?Ipsos?
Geld, schulden, Lesbos. Je hebt bijna alle mogelijke stereotype grapjes nu gemaakt.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ga altyd naar Lesbos als ik in Hellas ben.
Wel nice festival, 2 jaar achter elkaar geweest.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:01 schreef Awesome_ het volgende:
Welke baas gaat ook staan shinen op sziget hier?
Het is dat ik geen vakantie heb dan anders was gegaan om te shinen daar.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel nice festival, 2 jaar achter elkaar geweest.
Eerste keer met vrienden, belachelijk veel gezopen elke avond met Servische chicks. Die hadden liters vodka mee.
Tweede keer met m'n vriendin gegaan in een hotel in de stad en elke dag met taxi naar het festival toe. Ook wel lekker opzich. Je mist wel dat hele kamperen, maar 's avonds gewoon chill nog ff in bad liggen met een biertje uit de minibar.
Moet je sowieso een keer doen, erg leuk festival.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is dat ik geen vakantie heb dan anders was gegaan om te shinen daar.
Ik shine zo hard.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Shinen is een mannelijke aangelegenheid. Dit ter informatie.
Hoe zit het met de kaartverkoop gaat dat snel?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet je sowieso een keer doen, erg leuk festival.
Vaak grote namen, veel verschillende muzieksoorten, goed feesten en zuipen. Alleen wel erg veel Nederlanders. Zag enorm veel van die hippe studenten daar enzo.
Jij denkt...quote:
Come at me pussy.. Met jou stats moet je wel een kutform hebbequote:
Heb er nooit last van gehad toen. Kaartje ergens in juni/july pas gekocht. Misschien dat het tegenworodig nog iets meer hype is, laatste keer dat ik ging was 2010 denk ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik shine zo hard.
[..]
Hoe zit het met de kaartverkoop gaat dat snel?
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Come at me pussy.. Met jou stats moet je wel een kutform hebbe
Dit jaar ga ik sowieso niet..even kijken wat mijn vrienden gaan doen volgend jaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb er nooit last van gehad toen. Kaartje ergens in juni/july pas gekocht. Misschien dat het tegenworodig nog iets meer hype is, laatste keer dat ik ging was 2010 denk ik.
moet trainenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:01 schreef Awesome_ het volgende:
Welke baas gaat ook staan shinen op sziget hier?
haha ben wel eens in Budapest geweest maar dat was voor ek (mssgrs)quote:Op maandag 20 mei 2013 20:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij gaat toch fietsen naar sziget?
Ik was afgelopen jaar ook op Kos.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:54 schreef Kerol het volgende:
[..]
Oh niceGa met mn vriendin erheen, beetje touren, zwemmen, cultuur snuiven
Ben heel benieuwd wat ze te bieden hebben
Vorig jaar naar Kos geweest, dit is volgens mij wel (iets) minder toeristisch. Lees dat alleen bij Laganas het toeristisch is.
Ook van plan het binnenland te bekijken beetje met wat excursies daar![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:31 schreef VMSDKR het volgende:
Net mailtje gekregen van mijn opleidingsinstituut, met een 8.5 de laatste studiepunten voor m'n propedeuse binnengeharkt.![]()
Ik trakteer op slagroomgebak.
Iemand?
Nee?
Goed bezig knullo, congrats!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:31 schreef VMSDKR het volgende:
Net mailtje gekregen van mijn opleidingsinstituut, met een 8.5 de laatste studiepunten voor m'n propedeuse binnengeharkt.![]()
Iemand?
Nee?
Dat sowieso, heb nog nooit een vrouw zien shinen.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Shinen is een mannelijke aangelegenheid. Dit ter informatie.
gratz maatjequote:Op maandag 20 mei 2013 20:31 schreef VMSDKR het volgende:
Iemand?
Nee?
Nice. Dit word m'n tweede keer. Vorig jaar voor het geweest en echt time of my life. Wel VIP-camping dus lekker zwemmen en shit/uitkateren. Wel slecht voor de gains zo'n weekquote:Op maandag 20 mei 2013 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel nice festival, 2 jaar achter elkaar geweest.
Eerste keer met vrienden, belachelijk veel gezopen elke avond met Servische chicks. Die hadden liters vodka mee.
Tweede keer met m'n vriendin gegaan in een hotel in de stad en elke dag met taxi naar het festival toe. Ook wel lekker opzich. Je mist wel dat hele kamperen, maar 's avonds gewoon chill nog ff in bad liggen met een biertje uit de minibar.
Sziget lijkt me echt keihard.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nice. Dit word m'n tweede keer. Vorig jaar voor het geweest en echt time of my life. Wel VIP-camping dus lekker zwemmen en shit/uitkateren. Wel slecht voor de gains zo'n week
Zit daar een zwembad ja?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nice. Dit word m'n tweede keer. Vorig jaar voor het geweest en echt time of my life. Wel VIP-camping dus lekker zwemmen en shit/uitkateren. Wel slecht voor de gains zo'n week
Ik heb een keer gewerkt op een festival in Rotterdam.. Ik was toen aangeschotenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kleine festivals voor de win!
Propedeuse krijg je wanneer je alle eerstejaarsvakken behaalt hebt. Bijna altijd is er bepaalde BSA-norm (bindend studieadvies) welke je moet halen anders wordt je van de opleiding afgeschopt. Na het halen van je propedeuse kan je rustig aan doenquote:
Zij laat je gewoon stikken als ze een orgasme krijgt terwijl jij haar beft. Spiercontracties en shit.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef Montelly het volgende:
Mijn fitnesschick voor altijd een eeuwig, zou haar helemaal aflikken, top tot teen.
[ afbeelding ]
https://twitter.com/AndreiaBrazier/media/grid
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zij laat je gewoon stikken als ze een orgasme krijgt terwijl jij haar beft. Spiercontracties en shit.
Getver ze zei beffen.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zij laat je gewoon stikken als ze een orgasme krijgt terwijl jij haar beft. Spiercontracties en shit.
+1quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef Montelly het volgende:
Mijn fitnesschick voor altijd een eeuwig, zou haar helemaal aflikken, top tot teen.
[ afbeelding ]
https://twitter.com/AndreiaBrazier/media/grid
maakt me helemaal niets uit, sterf ik maar vredig tussen haar dijen..quote:Op maandag 20 mei 2013 21:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso, als fanta op je kruipt draait ze een wokkel van je lul. Monsterchick is het ook.quote:
pfff..bij haar dagelijks!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:13 schreef kaasplankje het volgende:
vinde julie tok ook lkkr die speklap uitsloberen
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Sowieso, als fanta op je kruipt draait ze een wokkel van je lul. Monsterchick is het ook.
waar droom jij allemaal over?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Sowieso, als fanta op je kruipt draait ze een wokkel van je lul. Monsterchick is het ook.
fanta op z'n piem0l.quote:
Ik slaap nooit, laat staan dromen.quote:
op je gezicht?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik slaap nooit, laat staan dromen.
Jou dromen zijn mijn leven vrient. Kom dan!
hope solo, te mannelijk/bulky voor mij.quote:
Vrouwen (die goed zijn) met ballen. Altijd +231.quote:
Bedankt voor de naam.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
hope solo, te mannelijk/bulky voor mij.
gelukkig, stel je voor dat ze helemaal uitgewoont is.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
Geef mij maar Lolo Jones, nog maagd ook
[ afbeelding ]
laat fanta je ontmaagden, one of the guys. creatine voor de daad, en je kanquote:Op maandag 20 mei 2013 21:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik wacht zelf ook nog op dat ene speciale meisje om mij te ontmaagden.
Gelukkig hebben ze daar tegenwoordig tv programma's voorquote:Op maandag 20 mei 2013 21:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik wacht zelf ook nog op dat ene speciale meisje om mij te ontmaagden.
Tigakiquote:Op maandag 20 mei 2013 20:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik was afgelopen jaar ook op Kos.
Prima vermaakt.
Als je met een vrouw gaat trouwen wil je toch dat ze nieuw is en niet al uit de verpakking is gehaaldquote:Op maandag 20 mei 2013 21:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gelukkig, stel je voor dat ze helemaal uitgewoont is.
Jij hebt wat met maagden he...?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vidn ahar een beetje vreemdquote:Op maandag 20 mei 2013 21:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
hahaah zo naïef deze. denk je nou echt dat die maagdenvlies nog intact is gelbeven van al dat hordelopen, die is echt wel uitgescheurd hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 21:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je met een vrouw gaat trouwen wil je toch dat ze nieuw is en niet al uit de verpakking is gehaald
Dan wordt het ene van 12, want met 13 jaar hebben ze hem er al in hangen.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je met een vrouw gaat trouwen wil je toch dat ze nieuw is en niet al uit de verpakking is gehaald
Ik gebruik het niet maar ik ben meer uitgerust als ik 6 uur slaap dan als ik 8 uur slaap.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:39 schreef mtchel112 het volgende:
mensen die wel is zinc (of zma) gebruiken voor het slapen: zijn jullie ook bij een veel kortere slaap goed/beter uitgerust dan zonder
Straatsoldaat, ben jij maagd?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij vind elke vrouw vreemd die geen overgewicht heeft
Die shit hebben wij ook eens gedaan op Kreta. Was geen succes. Begrepen geen kut van die verkeersborden en voor we het wisten zaten we op de snelweg met quads die 60 km per uur gingen... Vluchtstrook was ook al geen optie omdat men die gebruikt om dooie honden/katten en ander afval te deponeren.quote:
Je moet ook veel agressiever zijn bij vrouwen. Daar bedoel ik niet mee dat je ze moet aanranden maar als ze zo twijfelachtig doen moet je er gewoon voor gaanquote:Op maandag 20 mei 2013 21:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
2 vrouwen, beiden zoenen een andere gozer en dat was NIET de bedoeling!!
Dafuq is er toch aan de hand man
WAAR IS MIJN FUCKING ALPHA STATUS GEBLEVEN!
RAWR!
tenzij ze pr0n kijkt dan is lengteverschil nog groterquote:Op maandag 20 mei 2013 21:43 schreef Kerol het volgende:
bij maagden is er geen vergelijkingsmateriaal dus kan ze niet zgn dat ie klein pikkie heeft hahaghsa
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij vind elke vrouw vreemd die geen overgewicht heeft
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet maar ik ben meer uitgerust als ik 6 uur slaap dan als ik 8 uur slaap.
wat voor cijfer geef je je 'uitgerust' zijn als je 6 en 8 uur slaapt (1-10 waarbij 1=laagst)quote:Op maandag 20 mei 2013 21:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet maar ik ben meer uitgerust als ik 6 uur slaap dan als ik 8 uur slaap.
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
[..]
wat voor cijfer geef je je 'uitgerust' zijn als je 6 en 8 uur slaapt (1-10 waarbij 1=laagst)
Jij bent mysterieus G.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Waarom wil jij echt alles van mij weten?
Met 6 uur een 7quote:Op maandag 20 mei 2013 21:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
[..]
wat voor cijfer geef je je 'uitgerust' zijn als je 6 en 8 uur slaapt (1-10 waarbij 1=laagst)
Een beetje quad kan de snelweg wel aan, vluchtstroken werden op Kos gewoon gebruikt!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die shit hebben wij ook eens gedaan op Kreta. Was geen succes. Begrepen geen kut van die verkeersborden en voor we het wisten zaten we op de snelweg met quads die 60 km per uur gingen... Vluchtstrook was ook al geen optie omdat men die gebruikt om dooie honden/katten en ander afval te deponeren.
Ik wil weten of je niet eens eerder uit de verpakking bent gehaald en daarna weer terug bent gezet met plakband.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dit gebeurt mij nooit man.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je moet ook veel agressiever zijn bij vrouwen. Daar bedoel ik niet mee dat je ze moet aanranden maar als ze zo twijfelachtig doen moet je er gewoon voor gaan
Ja, heb ik altijd. Véél beter uitgerust bij +-6 uur slaap. Sinds ik ZMA slik helemaal.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:39 schreef mtchel112 het volgende:
mensen die wel is zinc (of zma) gebruiken voor het slapen: zijn jullie ook bij een veel kortere slaap goed/beter uitgerust dan zonder
Ik ben echt een mensen-mens. Gewoon lekker kletsen, lekker gezellig enzo.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, heb ik altijd. Véél beter uitgerust bij +-6 uur slaap. Sinds ik ZMA slik helemaal.
Ben sowieso een ochtendmens.
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik wil weten of je niet eens eerder uit de verpakking bent gehaald en daarna weer terug bent gezet met plakband.
zo'n snol wat heel der vriendengroep afwerktquote:Op maandag 20 mei 2013 21:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit gebeurt mij nooit man.
Maar wel ff duidelijk gemaakt dat ik niet hun BFF hoef te worden die alle verhalen aanhoort hoe ze anderen neuken
Hahah niet alleen wanneer ik jong ben...maar ik struikel echt fucking vaak de laatste tijd of ik stoot tegen dingen aan.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
interressant! ga deze rapportcijfer zeker meenemen!
ondertussen een erg geinich plaatje over slapen hahahahahahah
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
le le le 9gag le epic meme le funny le le le le lequote:Op maandag 20 mei 2013 21:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
interressant! ga deze rapportcijfer zeker meenemen!
ondertussen een erg geinich plaatje over slapen hahahahahahah
[ afbeelding ]
Ik stoot ook wel eensquote:Op maandag 20 mei 2013 21:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah niet alleen wanneer ik jong ben...maar ik struikel echt fucking vaak de laatste tijd of ik stoot tegen dingen aan.
vaak in gedachte?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah niet alleen wanneer ik jong ben...maar ik struikel echt fucking vaak de laatste tijd of ik stoot tegen dingen aan.
Nee ik ben gewoon lomp. Gisteren nog keihard gevallen toen ik de trap op wilde lopen, ving het op met mijn vuist en dacht dat ik mijn vinger weer eens had gebrokenquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hier een filmpje tegen pesten. Misschien kunnen jullie het delen op je FB als je ook tegen pesten bent.
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon lomp. Gisteren nog keihard gevallen toen ik de trap op wilde lopen, ving het op met mijn vuist en dacht dat ik mijn vinger weer eens had gebroken(pijn voelde hetzelfde G)...
Waarom ontwijkende antwoorden vriend?!quote:Op maandag 20 mei 2013 21:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Van pesten word je hard.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hier een filmpje tegen pesten. Misschien kunnen jullie het delen op je FB als je ook tegen pesten bent.
het ging over jouw maagdenschap, spindoctorquote:Op maandag 20 mei 2013 21:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
It's always sunny in Philadelphia is echt![]()
Danny Devito![]()
ik heb geen FB, hahaquote:Op maandag 20 mei 2013 21:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
cardioquote:Op maandag 20 mei 2013 21:57 schreef Ethanolic het volgende:
Dat Alpha feel wanneer je shirtloos cardio doet.
Ik doe nooit meer dan 30 min HIIT.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:58 schreef Beach het volgende:
[..]
cardio
wil je dat je spieren opgegeten worden ofzo door je lichaam
gewoon rustig aan doenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon lomp. Gisteren nog keihard gevallen toen ik de trap op wilde lopen, ving het op met mijn vuist en dacht dat ik mijn vinger weer eens had gebroken(pijn voelde hetzelfde G)...
was da?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:00 schreef Ethanolic het volgende:
Wie is er ook uitgenodigd om mee te doen aan de DBB Contest 2013?
Driemaal. Op elk van m'n accountsquote:Op maandag 20 mei 2013 22:00 schreef Ethanolic het volgende:
CarbonCquote:Op maandag 20 mei 2013 22:00 schreef Ethanolic het volgende:
Ik was vroeger heel aardig tegen iedereen en je hebt mensen die dat zien als een zwakte en denken dan over je heen te kunnen lopen. Geweld is gewoon de beste manier op de middelbare school om je dominantie vast te stellen tenzij je in de randstad op school zit dan moet je gewoon naar een leraar gaan anders word je neergestokenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef Agentperry het volgende:
Pesten roep je over jezelf af als je niet genoeg zelfvertrouwen uitstraalt.
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik was vroeger heel aardig tegen iedereen en je hebt mensen die dat zien als een zwakte en denken dan over je heen te kunnen lopen. Geweld is gewoon de beste manier op de middelbare school om je dominantie vast te stellen tenzij je in de randstad op school zit dan moet je gewoon naar een leraar gaan anders word je neergestoken
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik was vroeger heel aardig tegen iedereen en je hebt mensen die dat zien als een zwakte en denken dan over je heen te kunnen lopen. Geweld is gewoon de beste manier op de middelbare school om je dominantie vast te stellen tenzij je in de randstad op school zit dan moet je gewoon naar een leraar gaan anders word je neergestoken
Hoe gespierd ik ook word, ik zal nooit van me leven meedoen aan een bodybuilding wedstrijd tenzij ik er dik voor betaalt krijg. Ik vind het zo ongelofelijk gay om bedekt met olie in een string voor andere mannen te posen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:00 schreef Ethanolic het volgende:
Dat komt omdat jij een kafir bentquote:Op maandag 20 mei 2013 22:05 schreef Fanta-stick het volgende:
en van de popi jopis..Ik werd gewoon met rust gelaten . Omdat ik alpha ben.
Ik ben heel nonchalant en bijdehand, komt in niemand op om mij te gaan pesten omdat het me niet interesseert en je een kut opmerking terug kan verwachten. Ik woon in een studentenhuis met 11man, degen die het meest wordt gekut is degene die er het ergst en vaak fysiek op reageert.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op maandag 20 mei 2013 22:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een kafir bent
ja, bestellen 5 bal gehakt in de frituur met een berehap als dessertquote:Op maandag 20 mei 2013 22:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoe gespierd ik ook word, ik zal nooit van me leven meedoen aan een bodybuilding wedstrijd tenzij ik er dik voor betaalt krijg. Ik vind het zo ongelofelijk gay om bedekt met olie in een string voor andere mannen te posen.
Geef mij maar een sterkste man of powerlift wedstrijd
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een kafir bent
en geil, das ook een zondequote:Op maandag 20 mei 2013 22:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Straatsoldaat ik een smerige turk ik weet het nu.
Ik zou nooit in een zo'n studentenhuis kunnen wonen, ben een paar keer wezen hospiteren maar wat een smerige bende en al die huisgenoten (was gemengd) deden het met elkaar wat weer tot drama leidde.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:08 schreef Agentperry het volgende:
iemand op om mij te gaan pesten omdat het me niet interesseert en je een kut opmerking terug kan verwachten. Ik woon in een studentenhuis met 11man, degen die het meest wordt gekut is degene die er het ergst en vaak fysiek op reageert.
Op de middelbare school was dat voor mij precies hetzelfde.
Ben echt benieuwd hoe jij eruit ziet trouwens, gewoon full body shotquote:Op maandag 20 mei 2013 22:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Straatsoldaat ik een smerige turk ik weet het nu.
quote:
Haha en dan verwachten dat hij een maagd gaat prikken. Hell naws.quote:
Jij blijft bij je ouders wonen totdat je een maagd gevonden hebt om mee te trouwen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik zou nooit in een zo'n studentenhuis kunnen wonen, ben een paar keer wezen hospiteren maar wat een smerige bende en al die huisgenoten (was gemengd) deden het met elkaar wat weer tot drama leidde.
Ben echt benieuwd hoe jij eruit ziet trouwens, gewoon full body shot.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe jij eruit ziet trouwens, gewoon full body shot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |