Haantjebaas.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:15 schreef haan33 het volgende:
Gewoon 2 telefoons hebben. Knal allebei de oeters gewoon
Zou kunnen alleen facebook is wel een probleem tegenwoordig.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:15 schreef haan33 het volgende:
Gewoon 2 telefoons hebben. Knal allebei de oeters gewoon
Welnee. Gewoon niet toevoegen. Doe ik ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:16 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Zou kunnen alleen facebook is wel een probleem tegenwoordig.
Verwijder je kaolo facebook danquote:Op zondag 19 mei 2013 10:16 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Zou kunnen alleen facebook is wel een probleem tegenwoordig.
He gibson, ouwe omin baasquote:Op zondag 19 mei 2013 10:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kiezen of delen
[..]
Haantjebaas.
Weer back ?
En nu gedragen he ?! Niet dat je weer na twee uur
een ban hebt van een maand of meer!
quote:
Waarom kwam je niet naar de meet?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..].
Ik zag laatste flesjes Kanon
Eerste wat in me opkwam was... He dit zijn chille dingen voor Haan.
1/2 l. blikken zijn zo snel deaud. Flesje drinkt veel chiller. xd.
Vorige week zaterdag in utrecht. Heel veel KLBbazen waren erquote:Op zondag 19 mei 2013 10:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hu ?! Welke meet ?!
Had niet eens een uitnodiging![]()
quote:Op zondag 19 mei 2013 10:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag in utrecht. Heel veel KLBbazen waren er
Was een maand lang een SC-topic over hahaquote:Op zondag 19 mei 2013 10:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]FOK!
Waarom heeft niemand et effe gemeld.
Volgende keer beter
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik weet alleen haar voornaam, dat ze biseksueel is en 21 jaar oud.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:35 schreef GoobyPls het volgende:
Meisjes die "egt" zeggen, klinkt als kwaliteit.MBO much?
Je kan ook gewoon je facebook zo instellen dat iemand die niet bevriend is geen foto's kan zien, alle foto's van je vriendin verwijderen is wellicht wat verdacht.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:37 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen haar voornaam, dat ze biseksueel is en 21 jaar oud.
Heb haar al geaccepteerd en die vriendinnen ook, was echt voor schut eigenlijk. Ik bestelde wat drankjes terwijl zij mij tegen die bar aan het schuren was, komt de barvrouw met wisselgeld maar ik had het niet in de gaten want stond haar helemaal af te likken. Ze stond echt boos te kijken terwijl ze ZOOOOOOOO riep. Fucked up is dat ik redelijk vaak in die club kom maar ik ga het ff wat maanden vermijden denk ik zo.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:41 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je facebook zo instellen dat iemand die niet bevriend is geen foto's kan zien, alle foto's van je vriendin verwijderen is wellicht wat verdacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |