Haar kan je kammen, maar een bitch en een Ho, blijven bitch en een Ho.quote:Op maandag 20 mei 2013 05:24 schreef IrCute het volgende:
Maar jij hebt een beta haircut dus je telt niet mee
srs?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Fotoboek van Rodelion
Wat een lekker ding.
quote:Op maandag 20 mei 2013 08:34 schreef kaasplankje het volgende:
goede gymchick/goeden gym mascotte. Gore filmpjes ga ik niet kijken
quote:Op maandag 20 mei 2013 05:29 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Haar kan je kammen, maar een bitch en een Ho, blijven bitch en een Ho.
Saaie meuk.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:39 schreef Pastapipos het volgende:
Was hier laatst niet iemand die sickest squad postte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Montelly op 20-05-2013 12:10:05 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
gym hier ook dicht...hele schema naar de kloten zo.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:59 schreef DannyDeko het volgende:
Gadverdamme wat was het druk in de gym.
Ik neem ook meteen terug dat het beachboygehalte in mn gym laag is, het stond er vandaag vol mee. De rest werd opgevuld door giechelende huismoeders die meer aan het praten waren dan aan t trainen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:54 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verliefd op haar... Andreia Brazier
idd een prachtplaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor films kijk je meestal?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:30 schreef fathank het volgende:
Iemand nog goeie tips voor films..? Moet wat op deze lamme dag.
als ze je zo aankijkt tijdens de daad zou er niet veel actie in komenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
lkkre sma zeg zou die cker volblaffen 10/10
Van Arnie tot Megan Fox, maakt me niet heul veul uitquote:
Jack Reacher, manlet going locoquote:Op maandag 20 mei 2013 12:30 schreef fathank het volgende:
Goede serie mag ook... moet ook even wat downloaden weer.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:30 schreef fathank het volgende:
city of god, menace 2 society, godfather, a bronx talequote:Op maandag 20 mei 2013 12:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Van Arnie tot Megan Fox, maakt me niet heul veul uit
Nee ik word echt levensmoe van deze dag, winkels zitten dicht er is niks mee te eten in huis en de sportschool zit dichtquote:Op maandag 20 mei 2013 13:01 schreef Kerol het volgende:
Viert er hier niemand Pinksteren ofzo? Hele weekend staat hier in 't teken van zuipen zuipen enneh zuipen.
Heb me goed gedragen dit weekend met slechts 1 Hertog
Dexterquote:Op maandag 20 mei 2013 12:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Goede serie mag ook... moet ook even wat downloaden weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Vergeet de beste serie aller tijden niet; OZ en ook nog The Wirequote:Op maandag 20 mei 2013 13:15 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Dexter
Suits
Walking dead
Homeland
Game of Thrones
Entourage
How i met your mother
2 broke girls
Penoza
Feuten
Dat is wat ik volg, vooral eerste 5 zijn aanraders, de rest vooral tijdverdrijf.
Dreddquote:Op maandag 20 mei 2013 12:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Van Arnie tot Megan Fox, maakt me niet heul veul uit
Klopt, briljante film, 1,5uur puur geweldquote:Op maandag 20 mei 2013 13:19 schreef seto het volgende:
[..]
Dredd
Veel mensen hebben deze overgeslagen (waarschijnlijk vanwege die eerste met Stallone) maar het is echt één van de betere actiefilms.
Dredd is vet!quote:Op maandag 20 mei 2013 13:19 schreef seto het volgende:
[..]
Dredd
Veel mensen hebben deze overgeslagen (waarschijnlijk vanwege die eerste met Stallone) maar het is echt één van de betere actiefilms.
Special Forces goeien film.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:30 schreef fathank het volgende:
Hoe kun je zoveel vrije tijd hebben, man.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:15 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Dexter
Suits
Walking dead
Homeland
Game of Thrones
Entourage
How i met your mother
2 broke girls
Penoza
Feuten
Dat is wat ik volg, vooral eerste 5 zijn aanraders, de rest vooral tijdverdrijf.
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
city of god, menace 2 society, godfather, a bronx tale
City of god bazenfilmquote:Op maandag 20 mei 2013 13:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
city of god, menace 2 society, godfather, a bronx tale
Notebook haar.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
City of god bazenfilm.
Goeie suggesties hier. De que staat al weer aardig vol. Iemand nog suggesties om met een chick te kijken?
midnight in parisquote:Op maandag 20 mei 2013 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
City of god bazenfilm.
Goeie suggesties hier. De que staat al weer aardig vol. Iemand nog suggesties om met een chick te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |