SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alive (Stephen Swartz Remix), a song by Krewella on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door PlexOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Pics van de reactiesquote:Op maandag 20 mei 2013 01:48 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
[..]
Heb ik op mn facebook geplaatst, eens kijken hoeveel rotzooi dit gaat opleverenOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ik ging ook nog even mijn mening neer pleuren op FB. Ben alleen nu iets te moe
Ik verwacht een backfire..![]()
Singleplayer is eventjes leuk om alles uit te vinden vind ik, multiplayer is toch wel wat leuker aangezien je je creaties kan delenquote:Op maandag 20 mei 2013 01:51 schreef Djeetje het volgende:
Wat vinden jullie leuker single player of multi player ??
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
ik heb een donkerbruin vermoeden dat jij ongeveer hetzelfde hebt neergekacheld als ikquote:Op maandag 20 mei 2013 01:52 schreef d4v1d het volgende:
Ik ging ook nog even mijn mening neer pleuren op FB. Ben alleen nu iets te moe
Ik verwacht een backfire..![]()
Moet nog doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:53 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik heb een donkerbruin vermoeden dat jij ongeveer hetzelfde hebt neergekacheld als ik
Heb alleen geen zin om vanaf mobiel te doen.![]()
Voor mij is single player nu handiger ?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:53 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Singleplayer is eventjes leuk om alles uit te vinden vind ik, multiplayer is toch wel wat leuker aangezien je je creaties kan delenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Als je alles zelf even uit wil vogelen wel ja, maar dat is vooral omdat je vanuit de creative gamemode bij elk item kan wat op de meeste multiplayer servers niet kanquote:Op maandag 20 mei 2013 01:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Voor mij is single player nu handiger ?
Je kan dan toch ook gewoon survival mode doen ?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:00 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Als je alles zelf even uit wil vogelen wel ja, maar dat is vooral omdat je vanuit de creative gamemode bij elk item kan wat op de meeste multiplayer servers niet kanIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
wtfquote:
LompeHork is een baas, wat is dezeOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ik ook volgens mij niet, maar ken jij LompeHork een beetje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
doe maar richting yvonne, lompehork was een mod waar vele moderators van konden lerenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ben jij al die kingdoms servers zat en wil jij weer eens ECHT survivalen?
teruggezet in het mcftopic. verzet ftw![]()
Yup net weer een of andere kneus die een kingdom server opendequote:Op maandag 20 mei 2013 02:15 schreef shaderon het volgende:
Ben jij al die kingdoms servers zat en wil jij weer eens ECHT survivalen?
teruggezet in het mcftopic. verzet ftw
http://minecraftforum.nl/index.php/topic,29263.0.htmlOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
quote:
Of met dezelfde kleur van dat grijzige de letters weghalen?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:28 schreef shaderon het volgende:
die banner klopt niet
ik paint gewoon die poort zwart totdat we die nieuwe banner van hajee krijgenOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Volgens mij is het allemaal een grote grap die rel, tenminste, dat hoop ikOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Da's best wel een autisten-actie.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:48 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
[..]
Heb ik op mn facebook geplaatst, eens kijken hoeveel rotzooi dit gaat opleverenAlsof jij verder hand in de oprichting ervan had.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:49 schreef Topiek het volgende:
Quiz: Wie maakte het eerste Minecraft SC topic?![]()
Straks nog ff FTB heuy!http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ach jeetje, dat gedondertje met die mod en die admin is ook weer droevig oninteressant. Nou jeutje, er zijn wat staffleden die er door een ruzie mee stoppen.
Jeetje zeg, dat zal vast de eerste keer in de afgelopen veertien jaar zijn.![]()
Ik wil later keuterboertje in de Peel worden. Zeventien koeien, een paar hectare drassig weiland en een glasvezelverbinding naar het huis, het tuinhuisje en de stal.![]()
tapje naar amsix leggen.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wil later keuterboertje in de Peel worden. Zeventien koeien, een paar hectare drassig weiland en een glasvezelverbinding naar het huis, het tuinhuisje en de stal.
Elke koe met acces point uitrusten.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
wat heb ik gemist?quote:Op maandag 20 mei 2013 09:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ach jeetje, dat gedondertje met die mod en die admin is ook weer droevig oninteressant. Nou jeutje, er zijn wat staffleden die er door een ruzie mee stoppen.
Jeetje zeg, dat zal vast de eerste keer in de afgelopen veertien jaar zijn.![]()
BRONY!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
aha...quote:Op maandag 20 mei 2013 11:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
LompeHork en Yvonne zijn opgestapt.
begin van het einde?![]()
![]()
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
2.6 km met geoguesser, salvador, ergens, gewoon maar wat aan geklikt, zag dat ze bruin waren en spaans.Fear is the grease of society.![]()
zat lompehork niet in zo'n band?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
had jij al toms ip gekregen?quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
En weer van de whitelist getyft..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
That's me in the corneeerOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da's best wel een autisten-actie.
[..]
Alsof jij verder hand in de oprichting ervan had.![]()
![]()
__________________________________________________________________![]()
![]()
Jij had inderdaad het eerste topic geopend omdat je als eerste klikte nadat we toestemming kregen. Nou nou, zou er trots op zijn.quote:![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
(alleen heb ik geen enkele cap of snapback)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ben ik ook zekerquote:Op maandag 20 mei 2013 14:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij had inderdaad het eerste topic geopend omdat je als eerste klikte nadat we toestemming kregen. Nou nou, zou er trots op zijn.![]()
Leugensquote:Op maandag 20 mei 2013 14:42 schreef bobbernaut het volgende:
(alleen heb ik geen enkele cap of snapback)![]()
Niet eens!quote:
Dat is dan ook zeker te zien aan de kwaliteitquote:Op maandag 20 mei 2013 15:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dank, stak behoorlijk wat tijd in![]()
![]()
Damn dat is ziek.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:12 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Facebook-gezet.dhtml
LINK!![]()
![]()
Van Sicilië, naar een eilandje in de pacific naar canada , hong kong, Australië en een boerengat in hongarije, 22825!
GeoguesserFear is the grease of society.![]()
wat voor neger ben jij danquote:Op maandag 20 mei 2013 14:42 schreef bobbernaut het volgende:
(alleen heb ik geen enkele cap of snapback)
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Een neppequote:
Eniewees, PAYDAY IS GEWEEST YEAH FLOES MAKENOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
bohh ik ben aan het kijken kap met die spoilertsChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
"i never asked for this"reference?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Haal dan ff een leuke capquote:Op maandag 20 mei 2013 16:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Een neppe
Eniewees, PAYDAY IS GEWEEST YEAH FLOES MAKEN![]()
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ja misschien, heb wel Beatsquote:Op maandag 20 mei 2013 17:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haal dan ff een leuke capOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Vond het een beetje jammer toen ik mijn docent met een petje zag in de Ikea, inclusief vuilnisjasquote:Op maandag 20 mei 2013 17:50 schreef Timwonnacott het volgende:
PetjesWil je zo graag een vmbo uitstraling hebben?
Begrijpelijk. Je gaat toch aan de mentale capaciteiten van zo'n figuur twijfelen.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Vond het een beetje jammer toen ik mijn docent met een petje zag in de Ikea, inclusief vuilnisjas![]()
Terwijl het een hele goede docent is..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Vond de meeste van mijn docenten slecht qua lesgeven. Zat er 1 tussen dat was wel een toffe peer, speelde Runescape en later WoW met zijn zoontjes. Heb hem in beide games even laten zien hoe je fatsoenlijk moet spelen.
Tijd daarna kwam die aanzetten met een toets waarbij bedrijfsnamen ingame locaties waren en de valuta gold pieces![]()
![]()
![]()
wat een eindbaasje ben je ook hequote:Op maandag 20 mei 2013 17:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Vond de meeste van mijn docenten slecht qua lesgeven. Zat er 1 tussen dat was wel een toffe peer, speelde Runescape en later WoW met zijn zoontjes. Heb hem in beide games even laten zien hoe je fatsoenlijk moet spelen.
Tijd daarna kwam die aanzetten met een toets waarbij bedrijfsnamen ingame locaties waren en de valuta gold pieces
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |